Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
usaexperc 05.09.2018 9:56

Ja tu kaut tuvumā būtu stāvējis BMW, tad zinātu, ka tam patentus nevajag, viņš jau no pirmā modeļa ir būvēts kā labākais un tāds ir joprojām.

A par patentiem es jau tev vienreiz izskaidroju, kas tas ir un kā tā sistēma strādā.

p.s. kā Fords ar tik daudz patentiem joprojām ir pats sliktākais auto? Varbūt tos patentus vajag salīmēt kā skaņas izolāciju?

usaexperc 05.09.2018 9:52

Amerikāņiem F-150 ir kā žigulis krieviem. Lec uz grābekļa, katru reizi uz lielāka. Starpība ir tikai tā, ka žigulis ir lētāks un remontējams.

usaexperc 05.09.2018 9:43

usaexperc 05.09.2018 9:36

usaexperc 05.09.2018 9:33

usaexperc rakstīja: Es ieteiktu BMW. Ja esi braukšanā iesācējs, tad kautko no X sērijas vai x-drive. Ja braukt māki, tad klasisko piedziņu ar bloķi, pēc iespējas mazāk elektroniskās stabilitātes sūdus, kas jaunākiem modeļiem nav pilnībā atslēdzami un gāz tik taisnēs, un frēzē līkumos. Izmaksas smieklīgas, iesaku tik pacelt piekari un pamest apakšā kādu pannu. Neviens cits auto nesniedz tādu braukšanas prieku grants ceļos kā BMW. Ne jau bez iemesla amatieru rallijos gāž un uzvar tieši BMW. Labākā performance par zemāko cenu. Subaru un kvatro var norauties podā...

Joprojām iesaku BMW.

usaexperc 04.09.2018 13:26

Un tiešais konkurents, visos parametros labāks, daudz lētāks iegādē un ekspluatācijā:

usaexperc 04.09.2018 13:00

Gavnomobīļa apskats:

usaexperc 01.09.2018 21:46

Stresainie joprojām nerimstās dēļ kautkādas tur nu jau pagātnē notikušas atraugas... Redz, vajagot atļaut braukt ātrāk, tā nožēlojamajā klaidoņa dzīvē varēšot ietaupīt minūtes jauno klaidoņu audzināšanai, pardon, onanēšanai sociālajos tīklos...

Esi vecis vai neesi? Gāz, ble, un nečīksti! Es piemēram šodien atklāju, ka informatīvais ātruma tablo spēj parādīt 3 ciparu skaitli ar pirmo ciparu 2. Ko nu? Čīkstēt valdībai par ātruma palielināšanu?

usaexperc 01.09.2018 21:33

Es ieteiktu BMW. Ja esi braukšanā iesācējs, tad kautko no X sērijas vai x-drive. Ja braukt māki, tad klasisko piedziņu ar bloķi, pēc iespējas mazāk elektroniskās stabilitātes sūdus, kas jaunākiem modeļiem nav pilnībā atslēdzami un gāz tik taisnēs, un frēzē līkumos. Izmaksas smieklīgas, iesaku tik pacelt piekari un pamest apakšā kādu pannu. Neviens cits auto nesniedz tādu braukšanas prieku grants ceļos kā BMW. Ne jau bez iemesla amatieru rallijos gāž un uzvar tieši BMW. Labākā performance par zemāko cenu. Subaru un kvatro var norauties podā...

usaexperc 01.09.2018 21:27

Es ieteiktu BMW. Ja esi braukšanā iesācējs, tad kautko no X sērijas vai x-drive. Ja braukt māki, tad klasisko piedziņu ar bloķi, pēc iespējas mazāk elektroniskās stabilitātes sūdus, kas jaunākiem modeļiem nav pilnībā atslēdzami un gāz tik taisnēs, un frēzē līkumos. Izmaksas smieklīgas, iesaku tik pacelt piekari un pamest apakšā kādu pannu. Neviens cits auto nesniedz tādu braukšanas prieku grants ceļos kā BMW. Ne jau bez iemesla amatieru rallijos gāž un uzvar tieši BMW. Labākā performance par zemāko cenu. Subaru un kvatro var norauties podā...

usaexperc 31.08.2018 11:34

DPF klātbūtne pat indē vairāk (tieši un netieši). Kad ieslēdzas rekuperācijas režīms, no filtra visi sūdi tiek izdedzināti un pastiprināti izmest atmosfērā. Un netiešā viedā, DPF esamība samazina dzinēja resursu, kas rada pieprasījumu pēc rezerves daļām un jauniem auto, kuru saražošanai atkal ir papildus jāpiesārņo vide. Uz papīra "zaļi", realitātē - dirsā...

usaexperc 31.08.2018 11:17

A ko tur stresot? Dzīve ir dzīve, visādi sūdi notiek.

usaexperc 31.08.2018 11:12

Atbildēšu viencexperc stilā, citējot vikipēdiju:

lv.wikipedia.org/wiki/Stress

Nav laika te muļķiem, 50 kEUR kafijas trekterētājiem no kartona glāzēm kautko zinātniski skaidrot...

usaexperc 31.08.2018 10:58

Pilnīgi pareizs, atbalstāms lēmums. Motoram ir jāelpo. Es visiem saviem auto esmu griezis ārā katalizatorus. Pat tiem, kuriem itkā obligāti jābūt, jo nevarēšot iziet TA. Pilnīgas muļķības, pārdesmit minūtes programmētājam un TA uzlīme logā.

usaexperc 31.08.2018 10:54

Stresam nav vietas uz ceļa!

usaexperc 31.08.2018 10:53

Vienīgais degradētais tajā sabiedrībā ir tas, kurš pieļauj pašaizmigšanu, pašapreibināšanos, pašizrubīšanos vai jebkādu citu pašdarbību pie stūres, kā rezultātā cieš citi satiksmes dalībnieki. Nekādas līdzjūtības, cerēsim uz pamatīgu regresu pret vainīgo autobraucēju/vainīgā auto īpašnieku.

usaexperc 31.08.2018 10:50

Video autors ir Jurijs, nevis latvietis.

usaexperc 30.08.2018 12:43

Lasi divreiz, divreiz, pirdak! Ne autoram vajag pakaļējo piedziņu, ne X5 tāda ir.

Ja par draivu, tad iekš BMW viss ir draivs, sākot jau ar atslēgām. Pajautā savam dibendraudziņam bumerim, varbūt abi varat sakasīt un paņemt nomā vismaz 315-to uz pāris minūtēm.

usaexperc 29.08.2018 20:14

Piedod, bet fordam vēl ir tā iespēja detaļas mainīt atsevišķi, nevis kā franču murgiem - visu mezglu kopā. Es tev varu klusām pateikt, ka Rumbulā rauj nost kārbas pat tikai lai nomainītu beigtu saļņiku pret citu, lietotu.

usaexperc 29.08.2018 17:54

Braucis mācītājs un tad vēl bijušas lielas problēmas ar TA iziešanu:

Nobraukuma vēsture:

Datums Nobraukums

14.05.2018 121305

12.04.2018 121304

27.12.2016 121287

19.12.2016 121278

11.04.2016 120894

19.03.2016 120622

04.03.2015 114423

26.02.2015 114297

usaexperc 29.08.2018 17:48

A tu negriez, bet paņem un izbrauc. Diezin vai pēc tam gribēsi atpakaļ japītī vai tamlīdzīgos šrotos.

usaexperc 29.08.2018 12:39

Šitas motors tagad nāk jaunajam Raptor, tur vienkārši nevar būt problēmu!

usaexperc 29.08.2018 11:59

raimondsm rakstīja: Paskat, kāds vāģis

Un jā, Audi ar gāzi!

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/s6/ccmgl.html

www.ss.com/lv/transport/cars/audi/filter/

120 tkm un "BOSE" - tas vien ir ko vērts...

usaexperc 29.08.2018 11:55

Cik daudz aizskarto...

Vajag dzīvi sakārot tā, lai nekur nav jāskrien vai lai citi tavā vietā skrien, tad skriešana paliks tikai izklaidei.

usaexperc 29.08.2018 11:53

Tagad ir skaidrs kādēļ auto ir pārdots un kādēļ viņš nonāca tieši pie tevis.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti