Testeri rokās un uz priekšu. Zvani ārā visu ķēdi. Tur viss ir vienkārši un viegli pieejami.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Testeri rokās un uz priekšu. Zvani ārā visu ķēdi. Tur viss ir vienkārši un viegli pieejami.
Īsāk sakot, vispārēja sabiedrības degradācija. Sākot jau ar ģimeni, skolu, augstskolu u.t.t. Un šeit tā parādās ļoti izteikti.
Klusām varu pateikt, ka tur tavā piemērā nav divi, tur ir viens ar personības dalīšanos, viencexperc=bumeris. Viņš nespēj panest BMW pārākumu, tādēļ lai neapkaunotu savu pamatprofilu, uztaisīja vēl vienu. Un vēl pāris... Tāpat niks Redaktors neizskatās pēc redaktora.
Arī par tiem peldošajiem apgriezieniem??? Pilnīgākā batonu spraušana, tāpat kā tavi spriedelējumi jebkurā TEHNISKĀ tēmā!
A tā krāniņu mērīšana, kas kuram lielāks amerikāņiem vai krieviem, ir tīrākais mārketings, atkarīgs no tā, kurš pasūta mūziku.
Pilnīgs sviests!
Jāmaina ir sistēma, nevis jācīnās ar sekām. Ja grib normālu tehnisku auto portālu, tad vajag moderatoru ar vēlmi tādu redzēt un kaut iesācēja līmeņa tehnisko izglītību. Jāaiziet ir prom no klikšķu/postu vākšanas stratēģijas, jāstrādā pie satura un stingras banošanas sistēmas (kā bija kautkad ļoti sen iAuto pirmssākumos). Tad ātri vien no šejienes pazudīs visādi viencexperc, Pļurkt un tamlīdzīgie, kam šeit vienkārši nebūs ko darīt, jo pid-polit-mājsaimnieču-toču tēmas būs slēgtas.
Piemērs nav tālu jāmeklē: audi-style.lv, bmwpower.lv
Protams, latvieši nevar bez diršanās, tam var atvēlēt zonu, kas neparādās pirmajā lapā (kādreiz bija tāda vieta kur izlamāties), lai tad entuziasti tur ņemās.
Ja neko neasjēdz, tad Audi 80 būs tieši laikā. To sajēdz visi un visur. Meklē kādu B4 no pēdējiem ražošanas gadiem ar benzīna motoru un mehāniku. Bēdu vispār nezināsi un komplektācija būs laba. Neņem V6, smagi, kompleksaini un neejoši motori.
Iesaku šito kantori, pats esmu izmantojis, kad slinkums braukt.
Lēti nebūs, vidēji ap 400-600 EUR par viena auto apskatīšanos (atkarīgs no vietas Vācijā). Toties sakārto visus doķus tā, ka vari aizlidot un dabūt auto gatavu vešanai mājās. Pārsvarā orientējās tieši uz auto pircējiem no bij. PSRS republikām.
Manas zināšanas ir manas, ar tām es varu darīt to, ko gribu! Ja tas tevi tik ļoti uztrauc, tad atpakaļ atvedu divus GAZ-66 un pāris Ņivas izklaidēm.
Neko tu nezini, bet dirs daudz...
Varu klusām pateikt, ka brīvprātīgajiem tur nemaksā neko, precīzāk, no armijas budžeta nemaksā neko.
Stāsts bija pavisam par citu lietu. Par mūsu gadsimtu un aizokeāna arhaismu.
Nekāds, jo man nav nekāda sakara ar LA.
Es jau sen seconāju, ka šeit apgrozās pārsvarā pirmspensijas vecuma krīzes nomākti dīkdieņi.
Es dienēju 2008/09, brīvprātīgi kā instruktors.
Šito gan es nesaprotu. Kakova kuja vajag 18 ātrumus, ja reāli neizmanto pat trešdaļu:
Tas atgādina 18 ātrumu velosipēdu ar kuru pārsvarā tā arī nobrauc vienā ātrumā. Arhaisms pilnīgākais...
Nav jau tik slikti, šis modelis dodžam ir labi izdevies, labākais visā pastāvēšanas vēsturē:
Klausamies fonu...
Vai šitam kāds vispār ir roku pielicis:
Saklausīju Gazika skaņas:
Cepuri nost pārkāpēja priekšā! Kaut visiem būtu tāda iekša...
Kas šitas par arhaismu mūsu gadsimtā???
Trīs posti statistikai. Iespēja tikt pie dārgākas reklāmas.