Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

parkapums.lv

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Gan jau kādam būs interesanti informācijai www.parkapums.lv/

 
1 2
jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai Latvijā tas būtu vai nebūtu pārkāpums, ja kemperis ar pilno masu, piemēram, 3501 kg (>3,5t) un kategoriju M1 (vieglais dzīvojamais) pabrauktu garām zīmei 306 "Kravas automobīļiem braukt aizliegts"?

Noteikumos rakstīts - ja papildus nav norādīts, tad viņa attiecas uz tiem, kam >3,5t. Bet, savukārt "vieglais dzīvojamais, M1 kategorijas" nav "Kravas automašīna".

Jautāju tādēļ, ka feisbukā lasīju diskusiju, kur kāds krievijas kemperists Krievijā tika sodīts par šādu pārkāpumu, bet caur tiesu šim izdevās pierādīt, ka nav vainīgs, ka braukt drīkstēja.

Kā ar to būtu pie mums LV ?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Pie mums ļoti vienkāŗši - ja neesi tiesneša draugs, tad mentam vienmēr ir taisnība.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Pie atļautiem 90 km/h parasti brauci pēc spidometra 108 km/h, kas pēc gps atbilst 103 km/h. Mērierīcēm (radariem) pie šāda ātruma kļūda ir 3 km/h, tāpēc sanāk, ka ir tikai 100 km/h. Par +10km/h bildes nesūta un zizli arī nevicina.

Pie atļautiem 100 km/h attiecīgi braucu 118 km/h. Pilsētā - līdz 65 km/h. Pēc spidometra.

Es arī aptuveni tā braucu, bet tāpat dabūju 20EUR bildi.

Pie atļautā 100 braucu ap 120 pēc spidometra. Fiksēts 118, tātad 121-122 pēc spidometra tajā brīdī, mīnus kļūda 3% = 114 = 20EUR.

Tagad cenšos braukt ar kruīzu +15 un lietoju Waze pat labi zināmos maršrutos

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Un kur ir problēma braukt ar +5 un neuztraukties? Jeb vai tev patīk apdzīšanas [un varbūt pat purnā līšanas] sports? Ar saviem 10 kmph tu īpaši neko neiegūsti - parasti kad man uz šosejas kāds šitāds ērms kā tu paiet garām, iebraucot liepājā, viņš visdrīzāk rodas man priekšā pie pirmā sarkanā, vai, augstākais, starp mums ir viena mašīna...

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Šodien dabūju redzēt no paziņas atkal "trīs vienā" - 3 vienā dienā nopelnītas fotoprēmijas maršrutā Liepāja-Rīga-Liepāja, mazākais fiksētais pārkāpums (atrēķinot kļūdu) bija + 13 km/h virs atļautā Skrundā, turklāt tas aparāts lieliski fiksē attēlu arī nakts laikā...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Būtu lidmašīnas biļetei sanācis.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Loģiski, ka par reāliem 66km/h 50 vietā būs sods klāt kā likts.Tātad, kolēģis brauca uz kādi 70 pēc spidometra, tas ir par daudz.Reāli ir tā, ka "nedod" līdz reāliem 62km/h, par reāliem 63 jau arī ir šaubīgi (63-3kļūda=60..).Par reāliem 62 nedod neko- jo 62-3 =59, tipa nav vērts...Ja nav ciparu spidometrs- viena neuzmanīga kustība un čau- par reāliem 62 ir pofig, bet, sākot jau no 63/64 ir uzreiz auzas.

Turklāt, nav jau vairs daudz tādu vietu, kur pēc ceļmalā esoša ātruma tablo varētu precīzi noteikt sava spidometra kļūdu.Un ne jau visi tev ies ar tādām "muļķibām" nodarboties, labāk tak uz aci un uz čuju...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nah to tablo, ja ir visādas navigācijas ierīces un programmas?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu domā, ka "visiem" viņas ir un ka viņiem šādas nianses vispār interesē? Ierīcei ar gps vajadzīgs kāds stabilizācijas laiks, lai tā uzrādītu pareizu reālo ātrumu saraustītā kustībā.Tablo to uzrāda uzreiz, un tas tomēr karājas degungalā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja kāds šodien nelieto plakano telefonu vai tontonu, tad viņš noteikti pazīst kādu, kurš lieto vienu vai otru. Nezinu par kādu stabilizācijas laiku tu runā, bez tam, tie tablo ir muļķīgās vietās - apdzīvotās vietās, kur ir jābrauc uz 50 - mani personīgi vienmēr ir interesējis ko spidometrs rāda ap 90-100, neatkarīgi no mašīnas - kaut gan manam golfam ir tāda īpatnība kā spidometrs ar mainīgu nobīdi, dēļ kā es garākos braucienos kruīzu uzlieku pēc GPS, lai man tur arī būtu tie 95-96 vai 96-97 kmph.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es neredzu jēgu ieturēt tieši 96 km/h, ja zināms, ka (pašlaik) "nesodāmais" ir reāli vismaz 102km/h. Un runāju par "to" stabilizācijas laiku, ka ja tu skaties youtūbē reģistratora uzņemtu video, tur redzams, ka mašīna jau pāris sekundes kā apstājusies, bet tas suuda gps joprojām uzrāda kaut kādu ātrumu.Tāpat visas wāzes un navigātori.Tas tu kā tehnisks cilvēks vari izsekot visam un wāzē varbūt ar trešo aci saskatīt telefona ekrānā mazu aplīti un visu izvērtēt.Bet ne jau tie lohi (pareizāk, viņu tūkstoši..), kuri vispār nejēdz kur un kāpēc viņi atrodas.

Ja runa iet, ka soda dabūšanai/nedabūšanai kritisks var būt precīzi 1km/h un ja pretendēt braukt gar katru radaru ar maksimālo/nesodāmo ātrumu un katrreiz līst caur adatas aci, tad ciparu spidometrs priekš tā nolūka ir krietni noderīgāks par parastu bultiņu.Bet arī tam ir precīzi "jāzin" viņa kļūda.Neviens gpss neparādīs momentālu precīzu ciparu pie strauji mainīga ātruma (piem bremzējot).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu esi kaut ko ļoti smagi sajaucis. Neviens nerunā par to ka vajadzētu braukt, vadoties pēc navigācijas. Stāsts ir par to, ka tu ar savu tablo vari noteikt tikai to nobīdi, kas ir ap 50 kmph, jo visi tie tablo atrodas kur? Pareizi, apdzīvotās vietās, tā ka tu diez vai gribēsi jūrmalā vai grobiņā stiept uz 90 lai uzzinātu pēc tablo, cik tev spidometrs precīzs. Tā ka kā minimums ir vajadzīgi divi mērījumi, viens uz 50, otrs uz 90, lai zinātu gan nobīdes, gan saprastu vai nobīde ir pastāvīga, vai pieaugoša.

Attiecībā par pārējo - ierīce ar satelītnavigācijas funkcijām ātrumu rēķina pēc tā, cik metri ir pārvarēti noteiktā laika sprīdī. Bet braucot normālos uztveršanas apstākļos ar nemainīgu ātrumu ir dziļi pie dirsas iespējamā kļūda, jo tā tāpat nebūs lielāka par kādu km/h. Man telefona ekrānā nav jācenšas saskatīt kaut kādu mazu aplīti - priekš ātruma noteikšanas man ir atsevišķa programma. 96 kmph ir normāls ātrums ar pietiekamu drošības rezervi - bet nu es saprotu ka mums te ir bariņš cilvēku, kas alkst pēc piedzīvojumiem, bet ikdiena ir pārāk pelēka, tāpēc lai ķertu adrenalīnu, nākas braukt pa šoseju ar ātrumu kas ir uz robežas ar sodu, visu laiku uztraucoties "apstādinās/neapstādinās, nofočēs/nenofočēs".

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tiem tablo man arī baisās ticības nav. Nepateikšu precīzi, kurās vietās tiku mērījis un skatījies, bet likās, ka man braucot ar it kā vienādu ātrumu, šie uzrādīja katrs kaut ko savādāku un ne jau par 1 km/h runa.

Protams, var jau būt, ka tā tikai izlikās, bet nebūtu jau arī nekāda brīnuma, ka kaut kādas atšķirības būtu. Tas tablo jau vien brīdina, sodus neliek, tā ka uzstādītājiem nav tik svarīgi, vai tur kādas kļūdas, korekcijas ierēķina vai ne.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Visprecīzākas un visvecākais tablo karājas stabā pie Asaru veikala.Lai nu kā, bet sava spidometra kļūdu vajadzētu zināt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Saņēmu fotoradara sodu. Pirmo reizi saņēmu sodu par ātruma pārsniegšanu.

Sods - 20 eiro, par braukšanu 105km/h kur 90.

Mani pārsteidza, jo par 105 nekad neviens nebija sodījis.

Laikam radariem krīze, tāpēc jau pie sīkumiem ķerās.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā ir +10, tā ir bilde!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tak tika teikts vairākkārt, ka soda kvītī minētie 105 km/h īstenībā ir REĀLI 108km/h.Lai būtu tie reālie 108, jābrauc pēc spidometra aptuveni uz 110-112, kāds nu kuram spidometrs.Te tak viss skaidrs- kaut ko aizdomājies un vnk uzbrauci pāris km/h par daudz.Jebkuram var gadīties, pat ja zini ka tas suuds tur karājas un katru dienu tur brauc.Par to jau ir runa- ka jo vairāk tos meeslus sakarinās, jo lielāka iespēja savureiz uzrauties.

Tur viņi tagad visādus izsmalcinātus variantus karina- piem,jaunais/nesenais apvedceļa radars pie Piņķiem,kur 70 un gājēju pāreja- tas sūuds tiešajam garāmbraucējam šauj mugurā, bet čeko ABUS virzienus, visas 4 joslas.Turklāt tur viņi tie radari ir divi- tātad totāla kontrole.Resp., tie gudrinieki, kuri domā ka viņš šauj Tikai mugurā, var vnk sadzēsties par vēlu un dabūt kvīti.

Tajā pat laikā nav skaidrs, cik lielā mērā loham ir jābūt, lai bremzētu 300m iepriekš un turpinātu vilkties vēl 300m aiz tāda radara, kurš skaidri redzams ka ir viens un ka "otrā virzenā" viņa korpusā nav ne objektīva ne cohuma un tas otrs gals turklāt ir pavērsts uz koku galotnēm mežā, nevis uz ceļu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tātad līdz šim ir paveicies.

Man līdz šim vienīgā bilde bija pirms 5 gadiem no trijkāja par 63 kmph apdzīvotā vietā.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Par 65 uz spidometra man atnāca 40eur rēķins, protokolā 63 vai 64, īsti neatceros. Tā ka nevajag dirst ka ikdienā maucat 60-65+ pa pilsētu un bildes nenāk. Ja tā, tad tiešām spidometrs stipri melo. Ja teiksiet ka LĪDZ 65, tad varbūt tomēr jāsaka precīzāk, AP 60? Tam es vēl ticētu...

Par tablo - manā ikdienas ceļā ir ādažu tablo, kur mēra 70, un murjāņu, ar 50. Abi rāda sasodīti precīzi ar mana auto spidometru. Ādažnieks ir arī patestēts uz 95 - nobīdes praktiski nav,rāda to pašu, ko mans spidometrs. Par pļaviņu tablo gan neko labu nevaru teikt - tas, retajās reizēs, kad braucu, mētājies +-5km robežās.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vēlreiz atkārtošos- te tagd sanāk jezga, ka cilvēki vnk nefiltrē ko runā un tādējādi jauc galvu tiem, kuri gribētu konkrētu info vai kuri gribētu mācīties no citu kļūdām.Visi tie "ikdienas" varoņi ar savu sludināto 65 nejēdz objektīvi un godīgi izteikties.Es varu derēt, ka ir arī tādi kas uz 75 mauc un saka ka viņiem nekas nenāk.Jo- viņi iespējams nezin, ka vienīgais viņu ikdienas ceļā esošais FR ir vai nu mulāža vai viņš vispār skatās citā virzienā.Varbūt netrafarētais cp auto vai citāds cilvēka emociju kontrolēts pārbaudītājs var savureiz būt "lojāls" un tur neskriet pakaļ vai nestādināt par 119 vai par 66. Bet, tikko ja runa par fototehniku, tad žēlastības nav un te ir jāmaksā kaut par 1km/h.

Ja tev atnāca protokols par 63, tātad, tavs reālais ātrums tika piefiksēts 66, un sods ir loģisks.Ja tu saki, ka brauci uz "ap"65 pēc spidometra- nu tad tieši tas, ko augstāk teicu.Ka ir grūti braucot reāli izkontrolēt kādu kritisku 1km/h. Acīmredzot, Tavs spidometrs ir vnk samērā "precīzs",drusku kko aizdomājies vai slinkāk piebremzēji un uzreiz ir čau..Atšķirībā no tiem, kam te rāda krietnus 4-5-7-9km/h par daudz.Riepu izmērs vai pat protektora dziļums var ieviest savu korekciju.Manam ir reāla kļūda 2km/h.Ja es visur brauktu uz 66 pēc sava spido- tad 100% dabūtu sodu par 61km/h.Jo 66-2-3radarkļūda=61, bet 61 uzreiz ierakstās kategorijā ""pārsniegts par 11līdz20",un par to ir 40eur bez ierunām.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti