Ja ir vēlme iztīrīt savu auto, izpulēt švīkas, nopulēt vai uzklāt keramisko pārklājumu, iesakām vērsties pie profesionāļiem caroscar.lv/
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja ir vēlme iztīrīt savu auto, izpulēt švīkas, nopulēt vai uzklāt keramisko pārklājumu, iesakām vērsties pie profesionāļiem caroscar.lv/
Paldies par komentāriem.
Jā, ir jābūt piesardzīgiem ar pulēšanas meistaru izvēli.
Kā liecina pieredze un informācija, tad ir tirgū pieejami piedāvājumi, kur pa 50 EUR arī var uzpulēt auto (konkrēti kādā atpazīstamā LV auto dīlera salonā, atstājot auto pa nakti....)
Rezultāts, ko ieraudzījām pārsteidza, jo auto bija uztaisīts sliktāk nekā iepriekš - viss vienās hologrammās, virspusējie skrāpējumi vispār nav noņemti un tas viss iekš dīlera salona....
Par lakas un krāsas slāni uz auto: Jā, visbiezākais un izturīgākais slānis tieši ir vācu auto, pat tāds auto detailinga insdustrijas līderis kā CarPro ražo speciāli paredzētas īpaši cietas pulēšanas ripas ar logo tieši priekš Volkswagen.
Katru auto, ko saņemam uz pulēšanu pārbaudām ar krāsas biezuma mērītāju un vidējie radītāji, ja mašīna nav bijusi pārkrāsota ir 95-170 mikroni. Katrai mašīnai ir savs nolietojuma līmenis, katrs saimnieks ir kopis auto pa savam, iespējams auto jau ir bijis pulēts kādreiz, kā arī katram ražotājam ir savi standarti, cik daudz krāsas un lakas tiek uzkrāsots.
Iespējams drīzumā tiksim klāt vienam interesantam jaunam auto no Japanās, kuras krāsojuma biezums ir zem katras kritikas..... publicēsim pēc tam rakstu.
Cilvēki nezin, kādus auto sākuši ražot auto ražotāji un nav brīnums, ka tie auto neiztur LV apstākļus un vēl garantijas ietvaros sāk rūsēt... Latvijā auto būtu cilvēkiem jo īpaši jākopj un jāseko līdzi arī auto virsbūves stāvoklim. Vai ir pieejama publiska informācija, CIK un kādi auto modeļi ir tikuši pārkrāsoti daļēji jeb visi - auto garantijas ietvaros (ja auto nav bijis ceļu satiksmes negadījuma dalībnieks) ?
Problēmas pulējot auto var rasties ar auto, kas ir nekvalitatīvi pārkrāsoti, jo tad nav zināms cik špakteles, cik grunts, cik krāsas, cik lakas ir uzlikts.
Nesen bija auto, kura saimnieks pat nezināja, kādā brutālā veidā tika pārkrāsots auto un krāsojuma salaiduma vieta bija nomatēta ar smilšpapīru, tā, lai vizuāli neredz, jo viss auto bija jau tā saskrāpēts.
Tas ir ļoti plašs un interesants temats diskusijai.
Veiksmi visiem, paldies