VAGs ap 2000jiem gadiem nav auto, ko paziņa var paskatīties (protams, ja vien nav kāds vakuuma vads acīmredzami caurs, kāds resīvers beigts, utt.) Tak aizdzen pie kāda, lai pieliek pie kompja un paskatās, kas tur notiek, man gan pēc apraksta šķiet, ka mūžīgais 1.9tdi dzinējs būs nokalpojis godam savu un te nu divi varianti - lik jaunu vai sākt ar frāzi mūžīgais 1.9 dzinējs, nedaudz jāpieliek roka, meklēt jaunu īpašnieku un nečakarēt sevi, iauto formumu un dabu
Varbūt kāds jūrmalnieks var izstāstīt, kas ar Valtera prospektu ir izdarīts - sadirsts ir naturāli...pa vidu ~10 cm zemāk izgrauzts asfalta posms, virzienā uz Lielupi priekšrocības zīme, atpakaļ savukārt nav zīme par to, ka pretī braucošiem priekšroka...Rīgā vai citur kur gadījies būt ar visu bardaku, tik haotiski remonti tomēr nav manīti.
Jūrmalas šosejā arī viss pa vecam - tie, kas bažījās, ka 110 izprovocēs pilotus - skuju, tur, tādi nav toties vidējā josla pilna ar -15/15/20 braucējiem. Šķiet, ka pēdējās dienās saule slitki uz draiveriem iedarbojas, daudz ceļa nedevēju - iznraucēju džigitu, kam spurts pārtrūkst uz galvenā ceļa, ni ni tur vairāk uzdot un iekļauties satiksmē, lai tam kam izleca priekšā nebūtu jābremzē.
Interesanti ir ar tām tiesībām - šķiet, ka savulaik, kad pats liku, meta ārā (deva punktus) par pārāk lēnu braukšanu - normā bija iekļauties + 5 līdz -5 no atļautā, vai tagad ir citādāk, jeb tiešām nespēj iekļauties un zīmēs skatīties visādi planieri ?
Par stāvokļa ieņemšanu nogriežoties - nu vajag Timrotam uztiasīt kādu raidījumu un paskaidrot, varbūt kādam pieleks, jo vienkārši ZB jau šitie krustojumu aizņēmēji, kas vietās, kur pietiek labam/kreisam pagriezienam ir ar savu ūber svarīgo pakaļu tieši vidu aizņēmuši - par to arī savulaik svieda ārā no braukšanas eksāmeniem.
pi(r)dari, kas nespēj uzpiest, bet allaž paspēj pārbraukt/nogirezties/izgriezties uz 50 minilisekundēm ir diemžēl klasika - to saikni vajadzētu kādā zinātniskā pētījumā papētīt, kādēļ tā.
Par tām piekļaušanās/sakļaušanās vietām, reāli ir tā, ka jauktas tiek divas lietas, pirmkārt, ka dodiet ceļu neeksistē un, ka jālaiž defaultā - tā gluži nav. Otrkārt piekļaušanās vietās, kur satiksme izkustās/apstājās manuprāt nereti tie, kas apbrauc un iebrauc praktiski rindai neko netraucē, jo daļa vēl knapi izkustēties paspēj - klasika ir Ulmaņa/Vienības krusta kreisā josla - vienmēr tur var iebraukt un praktiski vienmēr, NEPATRAUCĒJOT, var iekļauties vidējā joslā un aizbraukt taisni (Jūrmalas virzienā protams). Jo plūsma izkustās no krusta, nav aizsķērsots. Pretējs gadījums ir pie Alfas, kur vidējā josla kustās krietni lēnāk par malējo, jo tai piekļaujas kreisā josla un Brīvibene tur bieži ir puskonstantā štoperī. Tā kā šie gadījumā ir principā diferencējami - ja pirmajā praktiski po tādi, tad otrā veida gadījumos protams traucē.
Redz ar to laišanu ir tā drusku tricky - ielaist ir labs tonis un griba, bet ne pienākums un daudzi "ielaižamie" to nereti nu jau aizmirst un pat paldies nesaka t.i. man "pienākas". ir arī tādi, kas divatā grib uzlīst viens aiz otra....Tā uzbrauktuve uz Ulmaņa arī ir tāda, ka citi iekļaujas ieskrējiena joslas sākumā, citi beigās, bet visa pamata rinda tikmēr stāv.
Par smago šoferiem ar nekad nevar zināt....piemēram Salaspilī uz A6 Dpils vizienā arī gadās pa wannabe šumjiem - pret amata brāļiem, kas ielien kreisā joslā, uzmīt nevar un kādu gabalu abas joslas ļurkājās...
2 momenti no brauciena vakar - Rīgā ne tikai tizli plāno ielas, bet vēl tizlāk remontus, Vakar attapos Elijas?maskavas krustā, kur izbrauktuvei uz Salinieku priekšā ķiegeļi sakārti, huju kāda norāde pirms tam, ka totāls tupiks tur uztaisīts, nevarēja pat līdz mazā Krasta ielai tikt, lai pa to galu uz Krasteni tiktu. Līdzvērtīga situācija pirms pāris nedēļā bija uz kreiso Dzirnavenes pagriezienu - arī skuju vienā brīdi dzeltenā zīme, bet apbraukt, ja nezin (arī ja zin) ir oi ku jautri. Iespējams vēl tagad tur kreisais nespīd Loši vienvārdsakot, vairāk nekas !!!
Bet nav jau tikai stulbas/tizlas lietas, Maskavas ielā pirms ZOOMa pagriezina CP pārsteidza - šie smagajam palīdzēja ripuli normainīt. Respect !
P.S. ar tām smago riepām jāuzmanās, pilnas šoseju malas (reizēm arī uz pašiem ceļiem) ar atliekām....
Šis viss diemžēl ir plašākas problēmas daļa, ka pārvietojoties ekonomiskai aktivitātei ārpus Rīgas uz tās nomalēm arī štoperi pārceļās no centra uz neeksistējošo iekšējo un neadekvāto ārējo Rīgas apvedceļu, pirmā gadījumā tas ir Dienvidnieks abos tā galos - kur vienā gadījumā gemorojs nu jau ir līdz bijušajam Azeru restorānam jo celiņš ar būdām apaudzis + kreisi vēl tur ir, bet otrā A7 "labumi", bet par ārējo jau rakstīju iepriekš...nav pat saprotams, kurš štops "labāks". Reāli ir jāpared vieta apvedceļiem ar 2/3 jsolām katrā virzienā, kur nedrīkst aiz..., atvainojiet aizbūvēt un pēc tam visu sačakarēt.
Pāris dienas "brīnumi" ar Rīgas apvedceļu (Saulkalnes - Baltezera posmu), jau tā no tā ceļa izmantošanas cenšos cik vien var izvairīties, bet diemžēl ne viemēr izdodās, protams ne bez pārsteigumiem - viņdien Uz Ulbrokas ceļa krustojuma nestrādā luksofori, citdien atkal Ērgļu ceļa krusta nožēlojamais zaļā intervāls sataisījisnormālu štoperi. Bet vislielākais pārsteigums bija, kad vēlējos pārbraukt viņdien (ap pusseptiņiem) pārbaukt Tīnūžu pagrieziena krustam - štoppers sākot no Cekules ceļa, nodomāju, ka kāds remonts, bet skuju...laikam jau sastrēgumi uz apvedceļa, kas ir lielāki nekā pat pašā Rīgā, ir norma. Nevaru vien sagaidīt, kad to "apvedceļu" beidzot sataisīs...
Nezinu vai būtu jāliedz, ja tas opis vai jebkāds cits neskatās kur rauj tur, tad tieši tas pats būs nakamā krustā vai apgriešanās vietā, ka tam vajadzēs īsto virzienu.
Universāla risinājuma šim diemžēl nav, pašam gandrīz sanāca vienam džipam sānos ievilkt uz Stirnu ielas, kas izleca ar savu kreiso - dāma izbailēs brīnījas...
Pirms manevra ir jāskatās, ja to nespēj, nav jābrauc un punkts - līdzīgi ir ar mazajiem pieslēgumiem pie šosejām, kur nu ir modes lieta skatīties tikai savā virzienā, nevis arī pretēja - vai kāds gadījumā nedzen un raut tikai laukā, īpaši apdāvināti arī citam priekšā izlec 1 un 2.
Vidzemes šosejas posms aiz Siguldas kā reiz ir pats sūdīgākais, tā jau tur velkās liela daļa, kam līdz Cēsim, pēc kuru pagrieziena ceļš kļūst daudzmaz baudāms, visādi brīnumi līdz ar to rodas - pilnīgi var piekrist argumentam, ka pie vid aprēķina dēļ 70-80km/h vilcieniem, attiecīgi arī uz 110 varēs uzvilkt mierīgi atlikušo ceļa daļu. Vajag to kādām ?
Brīvdienās labais laiks bij jāizmanto mikroceļojumam - izdomājām līdz Kuldīgai laist, šādos gadījmos, laikam LVC karte iepriekš jāaskata (waze tādas lietas nefiksē..) - Tumes posms līdz pat Grenčiem ir šobrīd tādā remonta stadijā, ka jābrīnās, kā no asfalta var granteni "uztaisīt", pagājušogad nemanīju tik kriminālu asfaltu tur, bet nu neko, jācer, ka būs tagad labāk un lai neievelkās uz pāris sezonām.
Toties Jūrmalenes posms, kas pgājušogad kā zobu sāpes bija, tagad gan gludi izbraucams un 110 bauda braukt, tiesa reti, kas to izmanto un vidējas joslas kruizeri laikam nemirstīgi...
Papildus arī lieku reizi guvu apstiprinājumu, kādēļ liela daļa ripinās apli, sevišķi maza diametra, pa labo malējo - biju kreisajā, rādu pagriezienu, ka iešu ārā, bet pie iepriekšējās iebrauktuves, kāda, atvainojiet, kaza uzber un man jāsabremzējas, jāpagaida un jābrauc pēc tam - diemžēl dēļ tādiem ar betona kakliem, kas nepazīt zīmi dodiet ceļu, arī tas notiek un, lai arī tā malējā kruizēšana ir tizla un cūciska, bet novērš to, ka lien priekšā un traucē izbraukt visādi vienlīdzīgākie.
Par stāvokļu neieņemšanu nogriežoties derētu tā kā papurināt - pilns ar tizleņiem, kas griež defaultā no joslas paplašinājuma vidus - pofig pa labi vei kreisi. Pa labi vēl +/- pazūd ātrāk, bet, ja šāds uz kreiso veselu rindu sev savāk kamēr novācās. Patiesības labad jāsaka, ka stūrus jau ar labprat nogrižoties džigiti un ne tikai nogriež...
Par traktoriem runājot, labi ražas laiks, kas tur vēl - bet gribētos tomēr, lai nelektu priekšā, sevišķi zinot gabarītus un braukšanas ātrumu uz šosejām ! Prasību ceļu dot, neviens nav atcēlis !!!
Pēc personīgās pieredzes atļaušos nepiekrist šoreiz, diemžēl brauktuvju aizšķērsošana (kādreiz sanāca vietā dzīvot, kur izbrauktuve no namu pagalma bija pirms dz ceļa pārbrauktuves) ir tipiska ''dāmu'' maniere. Labi viens būtu aizšķērso, bet pēc tam stulbi blenž, kad uzmidžina, lai iekārtojās tā, lai varētu arī kāds izbraukt, vienreiz pēc otrās taures saprata. Diemžēl aprakstītais gadījums ir klasisks tizluma piemērs, kad "it kā" neko nepārkāpj, bet reāli otram patraucē pamatīgi braukt.
Otrs konstatējums šādiem lēni planējošiem tizliem braucējiem - praktiski vienmēr pie mirgojoša dzeltenā/sarkanā viņi pēdējie pārvilksies pāri krustojumam.
Aizmirsti diemžēl A1 līdz Gaujas tiltam jau tā ir sačakarēts, ka tur vajadzētu apvedceļu tam visam un uz apvedceļa vismaz 30-40 gadu moratoriju blakām būvēt hatu ciematus bez attiecīga pieslēgceļa un veikalus/tankus + visi kas tur ko pērk apņemās vismaz šādā pašā laika posmā ij neiepīkstēties par kādiem tur 70. Pārējais vēl so so savācams.
Tīnuzene ar visiem trūkumiem tomēr labi pārāda, kādu vajag īstu ātrgaitas šoseju - bez visādiem pieslēgumiem (arī tur minimāli sagrēkots jau gan ir), bez ntajām baltajām zīmēm, sazīmētām malām (kaut uz tām barģūrām).
Protams pilnam labumam 2+2 vajadzētju - plūsma gan nav tik liela, kā vietām, kur jau tagad tos 2+2 vajag kā ēst (tas pats posms vismaz līdz Saulkrastiem).
Šitie plūsmas raustītāji lielākoties pļurkst/kko baksta telefonā, kad "biznesmenim" beidzas svarīgais uzdevums, tad var beigt čakarēt satiksmi un uzdot.
Jau kādu laiku atpakaļ nobrīnojos, kā var būt tā, ka veicot labo, taisot kreiso un vēl luksoforam pāri pārbraucot, var tas izdevīgāk sanākt nekā vienu kreiso uztaisīt...bet fakts ir tāds, ka ir, ar visiem telefona glāstītājiem, jo diemžēl pretīmbraucošie no Ulmaņa mīl teju pār sarkano maukt un, ja kreiso veic fūre, tad uz vienu ciklu var max 2-3 mašīnas izbraukt, kas tomēr nav normāli !
Neredzu nekādu problēmu braukt ilgstoši uz 100ta, sevišķi, ja nav asāku līkumu vai nepārredzamu posmu - ir niķis piebremzēt pirms stāvāka ceļa krituma, ja nu kāds nenormālais sadomājis dzīt pirms kalna...Nav jau runa, ka visiem uz 90/100 vai 120 jābrauc, bet, ja brauc mazāk par plūsmu, esi korekts un palaid garām, nevis pa ceļa vidu vai kreiso joslu kruizē. Tas arī viss.
Ļoti labi, plūsma tiek legalizēta, nedomāju, ka īpaši virs 120 kāds uz tām divjoslām brauks. Tīnūzenē arī, ja vēl normāli distances turētu vispār viena bauda būtu.
Vēl ērtāk būtu, ja nebūtu jāčikājās ar kādu tur aplikāciju un iestāties automātiski mazākajā rinādā 1-8 boksā un aidā - protams, ja iepriekš ir maksāts, kā to vienmēr esmu darījis, jo rindās stāvēt organiski riebjās. Ja dīzeļa atgāzes, tad jau viņi pēcāk tur iediriģē.
Īsti tos pierakstus uz kādu laiku un kā to garantēt nesaprotu, sevišķi ddienās, kad pilna aumaļām tā TA...
Vot ko varētu ieviest, lai nav tukša tiršana, kad klientus dēl vīrusa palūdz aiz durvīm pagaidīt ir 2/3ku fotofiksācija un detalizētas piezīmes, lai nav pēc tam servisiem jāmeklē kur kašķis bijis (reti, bet gadās diemžēl tā).
Viens ir definīcija un pēc priekšrakstiem, cits, kā tas reāli strādā. Un jebkura veida komunisms/sociālisms/marksisma sakausējums strādā ar nedefinētu, bet reālu priviliģēto kastu - nav taču tālu jāatceras specveikali, volgas partijniekiem, utt. Jo arī resursu trūkuma apstākļos dažiem gribas dzīvot labi, jeb visi vienlīdzīgi, bet citi ir vienlīdzīgāki. Tā arī jebkura sociālisma pārdales neizbēgama blakne - ko samacīti kretīni nestāsta sociālismu alkstošiem idiotiem. Jo jebkura "organizētā'' sadalē ir dalītāji un citi pietuvinātie.
Ja netaisās šofera logs, tad lielākoties vaina ir :
1)Mehānisma trapeces troses pārtrūkšana, sevišķi, ja ir bijusi dzirdama skrapstoņa, krakšķēšana virinot logu.
2) Beigts pats mehānisma motors.
3) zaļais kontaktos vai bojāts kāds no vadiem (vadītāja durvīm retāk tā notiek).
Neesmu baigi bieži izjutis vai dzirdējis, ka ir beigts pacelšanas relejs, pat stipri veciem ~25 gadīgiem auto. Bet nu pārsvarā ir bijuši audi, pa kādām fordam gan....
VAGs ap 2000jiem gadiem nav auto, ko paziņa var paskatīties (protams, ja vien nav kāds vakuuma vads acīmredzami caurs, kāds resīvers beigts, utt.) Tak aizdzen pie kāda, lai pieliek pie kompja un paskatās, kas tur notiek, man gan pēc apraksta šķiet, ka mūžīgais 1.9tdi dzinējs būs nokalpojis godam savu un te nu divi varianti - lik jaunu vai sākt ar frāzi mūžīgais 1.9 dzinējs, nedaudz jāpieliek roka, meklēt jaunu īpašnieku un nečakarēt sevi, iauto formumu un dabu