Bet vajadzēja, pietiktu ar kādiem 5 ceļa nedevējiem, 5 pagriezienu nerādītājiem + kampaņu, ka tādus peredeļus ar ņem pie dziesmas un citi padomātu, citādi liekas, ka daļa šoo darbību nav citādi izskaidrojamas, kā galējs nahālisms, vai smags tizlums.
Kas tas par niķi pēdējā laikā ir nedot ceļu, izlidot kā šūmim un pēc tam pirdināt priekšā, ķaga laika tikai manevram ar brūnu strīpiņu pietiek - visiem tādiem losjoniem tiek atgādināts ar tālajiem, par to, ka ir patraucējuši, bet izskatās, ka tiem kā pīlei ūdens. Reāli krīt uz nerviem šie izgājieni...varbūt auto tāda zili pelēcīga krāsa tik nemanāma ?
Tā centra čakarēšana ar rozā vizualizācijām, kur visi sež uz soliņiem un velo bari uz ielām, bet viens auto ar tām sekojošām ielu caurlaidības mazināšanām beigsies ar to, ka centrs izmirs vēl vairāk - jau tagad vispār neizskatu kā vietu kur dzīvot, jo izmaksām automātā var pielikt 1-2 parkinga vietas, un tā ir vairumam ģimeņu, jo nebūtu jau tā, ka ir vairums, kas velokastēs sīkos stumj uz skolu un degunu no Rīgas izbāž 1-2 reiz gadā, vai arī fano par auto šēringu (vispār par komūnismu kā tādu..).
Sliktākais ir tas, ka šī satiksmes dirsināšana, tāpat kā stāvvietu rekets, izplatās arī ārpus Rīgas, turklāt vairumam vai tas patīk vai nē, jo laikmets tāds, kad daži zina, kā ir "pareizi".
Reāli apvedceļa centram nav, neviens nemaz neplāno darbības tajā frontē, bet pilsēta (atsevišķiem) cilvēkiem nahāli nekaunīgi atrunājās, ka tas redz esot dārgi, bet visus čakarēt ir lēti un stilīgi.
Granīta/Asotes krustā uzlika luksoforu, pieņemsim, ka labi...bet vai nevarēja drusku platāku izbrauktuvi no Granīta ielas uztaisīt, jo reāli, ja kāds, pieņemsim pirmais gaida kreiso- pat, ja stāv ar riepu uz līnijas t.i. ir ieņēmis pareizo stāvokli kreisajam, nākamais, kas vēlas griezt pa labi īsti netiek garām, ja nu vienīgi pa nomali nenobrauc (smagajiem tas neiet krastā...), rezultātā viens/divi kreisie un rinda stāv līdz Krustpils krustam, kad, jau neskatoties uz 100-150 metru dziļbedraina ceļa atmaksājās mest apveceļā uz Krustpils ielas, kur, paldies labvēļiem, ir ielu tālāk ar maltu asfaltu apstrādājuši.
Manuprāt vietas, kur jāņem apvedceļš īsti normālas vis nav....
Nemaz nerunājot par regulārajiem štoperiem uz Krustpils ielas.
Ir vilkts 20 gadīgs automāts to distanci, kaut agregāti ne tuvu nebija ideālā kārtībā (uzsit, utt.), nekāda hana neiesatājās, protams prātīgi tas tika darīts.
Cits jautājums, ka jebļa tā ir, ja ir pieejams saprātīgas takses evakuators, tad labāk nečakarēties.
Nav tur nekāds "uzlabojums", bet reāli bīstama vieta, jo ielikuši stabeļus aiz krustojuma ar kleistu ielu, tagad līdīs joslā no 2ām un vēl tie kas nogriež - kāds vēl izdomās ripā tur iemest. Reāls stulbums no ekopilsētnieku puses - ja grib droši, tad lai liek pogu tajā pārejā...
Kuras nākamās 2 joslu ielas sačakarēs ? Lieliirbes varbūt ?
Laikam jāpiekrīt 650, šodien uz vantinieka (izbrauktuves no Daugavgrīvas ielas) viens (bijām trīs) lēnais neiebraucējs visu kolonnu nočakarēja - tiešām grūti to gāzes pedāli piespiest piekļaujoties...labi sūds, ņēmu un apsteidzu, pēcāk nožēloju - šim kreisā lampa nevar saprast - vai nu tālo vienu ieslēdzis vai arī mega nenoregulēts, katrā ziņā tā acis spiedis laukā, pie tam dienā nebija sen, palīdz protams spoguli nolocīt, bet nu tādus tiešām TA vai pārbaudēs uz ceļa izķert vajadzēja, pie kam auto kaut kāda hyunai vai analoga kurpju kaste t.i. zemais, bail iedomāties, kas būtu ja kādam džipam vai ksenonam tāda "regulācija" būtu...
Neviens nav nozīmēts par barvedi manuprāt (lieki teikt, ka šie "barveži" ļoti bieži neievēro prasību dot ceļu, bet nu tas jau tikai tāds sīkums pret 90 un svētāko prasību - ātrumu).
Conqueror rakstīja: nu ko tik šausmīgi pārdzīvojumi, kurš kuru cik nikni ir apdzinis? man tas ir smieklīgi. cik minūtes iegūsti savai dzīvei, ātrāk braukdams Latvijas teritorijas robežās? lai vētrainā un kriminālā brauciena-mauciena beigās apstātos pie degvielas stacijas stāvlaukumā (protams! tieši tur!) un uzsmēķētu? un ierītu superduperburgeru vai cīsiņu mērcē par vismaz 5 vai cik tur eiro? ha ha ha. pie psihiatra pa taisno, tiesības un auto labprātīgi uz covid-19 laiku vēlams nolikt malā un ieturēt pauzi, kamēr prātiņš atnāk mājā
Tipiski stulba muldēšana. Pirmkārt, kā jau minējā, šeit runa ir par apdzīšanas manieri nevis jēgu kā tādu.
Otrkārt, ja reiz par jēgu - kko vidēji rēķināt ir tipiska feniņu ...zēju taktika, ignorējot vairākus apstākļus :
1)Braukt, kad kāds aizsedz skatu uz ceļu nav droši, nav nekāda sakara ar sekundēm/minūtēm. Tieši tāpat ar satiksmes dirsinātājiem - bremžu spaidītājiem, telefona glāstītājiem vai vienkārši nebraucējiem - nav visur, vienmēr un visos apstākļos kādam jāpielāgojas, lai brauc, kā vēlas.
2)Lai cik dīvaini nebūtu, bet braukt ir arī bauda. Kā nu kuram, bet man raustīties kādam līdzi nav bauda.
3)Visbeidzot par laiku, ko te un ne tikai tik ļoti mīl svešos pulksteņos skaitīt. Ilustrēšu ar gadījumu iz šodienas - vien švimpis taksī vai nu telefonu glāstīdams vai arī vārnas skaitīdams nočakarēja kādas 5-6 sek pie signāla (kad jau priekšējie bija iesākuši braukt) un protams pēc šādu dirsinātāju vissvētāka baušļa pats svinīgi pārbauca uz mirgojošo signālu, rezultātā pats jau gabalā, bet man +30--40 sek klāt un tā pa dienu savācās oi oi oi, sevišķi visādiem profesionāliem braucējiem. Līdzīgi ir ar šosejām it kā neicīgas sekundes ko nu tur iegūsi, bet tad dzceļa pārbauktuve, pilsētas luksofors pa vidu un rau beigās jau savācās ne vairs vidējās minūtes, bet gan minūšu desmiti.
650 rakstīja: Pag, gan jau pie mums arī ieviesīs "entuziastus" un privātos palīgus ar radariem.Nupat taču bija ziņa, ka kaut kādā tur anglijā tā esot.Filmēts tiks visur un ar jebkuriem lidzekļiem,tas jau sen skaidrs.Un kas var būt labāks no "ieviesēja" viedokļa- par Lohu naudu noorganizēt "programmmatūras iepirkumu".
Vēsture pa spirāli, atkal družžiņiki, stukači un noderīgie, maz jau tā laika vajadzēja - 20-30 gadus....
kreiso vietas uz šosejām vispār ir ... kkas (lai neteiktu rupji), un tas diemžēl ir dēļ tiem, kas nejēdz/nemāk spoguļos paskatīties un laicīgi par savu manevru brīdināt, jeb īsāk tiem, kam "pofig kas aiz manis notiek" un kaut kā dīviani sanāk, ka ir vietas, kur tos nīcina ārā, bet tajā pašā laikā ir pilns ar visādiem meža/krūmu/ciemu ceļiem, kur iegriezt iekšā tādos gadījumos.
Bradypus rakstīja: Man ir pieredze, ka meta riņķī pāri zālītei sadalošajā joslā starp Rīgu un Salaspili, lai izrakstītu rēķinu par +19 (89 mežā, kur atļauts 70). Laikam ļoti liels iztrūkums plānā bija mēneša pēdējā dienā.
Tad tur bieži kvītes būtu, brīnums vēl (cerams, ka nelasa....kāds), kā tajā mežā vēl nav trīskāji uzradušies, jo atvelk jau nu +15/20 tur gana bieži, nebūtu tas Dārziņu/Getliņu krusts neregulētais ar visiem nicināmajiem/iznīcināmajiem(dažu, lvc, prāt) kreisajiem, gan jau 90 būtu jābūt. Tagad prinicpā ir tā, ka brīvi var braukt aiz Salaspils pa A6, kur arī pēc visiem remontiem plūsma uz ~90 iet...
Ar CP reāli ir tā, ka esmu tikai viņus apsteidzis 100+ robežās - nekāda reakcija - un cik pieredze rāda, ja nav 20+ ārpus apdzīvotām vietām, neviens neķēpājās, rinķī nemet zilajiem mirgojot un nebrauc pasniegt Tev kvīti - ar visādiem viedajiem risinājumiem un kamerām, gan visādi var būt. Principā prevencija ir laba lieta un CP ekipāža, pamirkšķināšana, lai neaizraujās, utt. ir ļoti laba ceļu satiksmes drošībai vērtīga lieta, pretēji post factum datorizēti-robotizētajai radaru un kameru sodu mašīnērijai.
Nav dzirdēts, ka kāds būtu par ātrumu pie dziesmas apdzīšanas laikā paņemts ciet un vēl jo vairāk, ka bargi. Zirgam skaidrs, ka apdzīt ar atļauto nav īsti iespējams - par dažiem citātiem no vēsturiskas k/f nerunāšu - janu vienīgi apdzenamais ar 70 - 80 km/h brauc konstanti t.i. nesāk apzināti/neapzināti bērt virsū, tur tajā pašā kategorijā, kā ar iepriekš minēto citātu. Ja man parādās iespēja, apdzenu un apdzenu uzreiz cik tajā brīdī sanāk, lai nav jāčakarējās vēlāk un brīvs ceļš, grīdā neminu, jo motors virs 2 litri, kas pie lielākiem ātrumiem daudz ko dod, kādas reizes arī varbūt ir ~140 bijis, kas atņemot kļūdu ir drusku virs 130. Vajag arī cienīt apdzenamos un nemest pa bremzēm, kā garām, bet lēzeni nomest ātrumu - principā, cik dzirdēts tad to arī CP šāda gadījumā skatās, vai met nost vai nē un tas pēc būtības arī ir būtiski, tieši tāpat kā apdzīšanu paveikt pēc iespējas ātrāk.
Par to situāciju ar kreisajiem.....pirmkārt cilvēki naturāli nevēro situāciju aiz sevis spoguļos un ir algoritms - 2-3-4 s bremze un tikai tad virzienrādītājs, kas atkal ir tizli. Un trešais - ja aiz Tevis dīdās fūre, tas ir dīvaini pats par sevi un protams nedroši, un tādā situācija vajag darīt to, ko neviens praktiski nedara, pēc iespējas nodrošināt iespējas tai fūrei tikt garām !!!!
Ar kādu mērķi ir šī diskusija ar iepītu eko sektantu biedrību šeit uzsākta ?
Reiz viens šeit teica, ka prioritāte ir cilvēks, vienīgi cilvēkiem arī auto (ne mazums), ispējams velo un vēl kas, tādēļ šķirot un meklēt čakarējamos ir stulbi un neko citu kā papildus kašķi tas nenesīs, jo parasti jau darbojas pēc komunistu metodes, nevis ko uzlabot, bet gan alternatīvu sabojāt tiktāl, ka mērķis kļūt "pievilcīgs".
Otrkārt sabiedriskais Rīgā jau ir prioritāte labu laiku...kā RS ir problēmas kādā vietā, tā to pārtaisa viņiem atbilstoši un pofig par sastrēgumiem un liekām neērtībām citiem !
Kas ir noticis ar Bauskas ielas autostāvvietu (tā, kas pie daudzstāvenes), parādījies apstāties aizliegts...kāda suņa pēc ?
To, kas izdomāja apstabot Kurzemes prospektu Imantā pašu vajadzētu kādā stabā....tādu štoperi, kā bija pie nogriešanā uz Babīti nebiju nekad tur redzējis, pie Kleistu ielas krusta tagad reāli viena bīstama vieta vairāk !
650 rakstīja: Jā.Krievijā bija gadījums- velkošais vilka tik ātri, ka velkamais avarēja un vilcēju iesūdzēja tiesā.Kā beidzās, īsti neatceros.
Vēl gadījās, ka kāds labdaris nolēma palīdzēt divām nosalušām bābām.Pēc nedaudz metriem velkamais auto iebrauca tam vilcējam dsā- izrādījās, ka abas tās bābas ir apsēdušās aizmugures sēdeklī...
Vilkšana vispār ir pasākums, kas jāmāk - uz štrases varbūt viena lieta - arī gan nav kaifs..., cauri Rīgai otra lieta - vienreiz dabūju ar A80 štropē A6 pavilkt...nu i n..., otrreiz laikam samaksāšu tos 30-40 eiro pie evakuācijas zēniem (neplēsējiem) samaksāt un nervus un laiku ietaupīšu.
Csdd, ja viņi vispār pa tādām lietām interesējas vajadzētu uzsākt kampaņu - nebaksti telefonu ejot/taisoties iet pār gājēju pārejām. Drusku par daudz uzkrītoši šie digitālie zombiji ir palikuši un visi šoferi var nebūt vērīgi (arī uz ietves var kāds šūmaherpedālis uzskriet) !
Labāk nepateiksi ! + vēl tas, ka tos guļošos mēslus nekrāso, kas savukārt nozīmē to, ka ar 20-30 km/h cik nu tajā posmā atļauts var pannu ar zemi iepazīstināt....Pēdējā laikā, kas tiek veidots satiksmē, nu jau diemžēl arī pierīgā - laikam arī tur ir ekoāmuri uzradušies - ir vnk vāks !
Kas mani izbrīna ir visādi haluji no šī foruma, kas vēl par šo idiotisko ideju, ko virza visādi pilsēta cilvēkiem (cilvēkam nedrīkst būt auto !!!) pļūrzaki un mērķis ir skaidrs - ne jau kaut kāda drošība, bet pusslēpta auto čakarēšana, pēcāk izradīsies, ka 30 ar par daudz, vajag visā pilsētā dzīvojamo zonu, pēc tam, ka vajag vispār visiem uz lidojošiem paklājiem pārvākties...līdz ar to čakarējot arī cilvēku mobilitāti un kolhozu veidošana - lai sēž visi čupā un sūc 5 eiro aliņu Tērbat ielas svētkos. Nupat jau pusrīga ir ar stabiņiem pieķēzīta - bet vadītāji tikai klusē un haluji māj ar galviņām !
Secinājums no Granīta ielas un tās pieslēgumiem (tur kur 90 atļautais) - ir daži, kas naturāli nesaprot ko nozīmē dot ceļu un gāzes pedāli arī neatrod, laikam jau satraukumā. Varētu kādreiz par šo CP arī paskatīties, sods it kā ir, nezinu vai kāds kādreiz dabūjis.....bet vajadzētu, tik nekaunīgu priekšā izlekšanu sen nebija nācies redzēt.
+ Valdemāra ielā aš 2 tādas točkas ir, kur nodzen labo nost, zinātāji jau laikus ieņem kreiso pusi (principā jau iezīmēta Valdemārenē ir tikai viena josla).
Sestdien sanāca pa Valmieras šoseju Rīgas virzienā braukt, jāsaka patīkami pārsteidza ritms - plūsma ~100 km/h līdz Raganai, kur objektīvi Murjāņu pudeles kaklā sabremzējās. Vidzemē naskie zēni ? Kaut gan diez vai, jo aiz Siguldas līdz Cēsīm vienmēr kādi sabiezējumi, tāpēc vēl jo vairāk izbrīnija uz tās šosejas redzētais - kaut kas līdzīgs viengad pirms Jāņiem uz Kokneses šosejas manīts - masa ir, bet plūsma normāla, neraustīta ar distancēm, var braukt brīvi.
Tādā gadījumā ļoti vienkārša atbilde - kas Tev par daļu, cik ietaupu un vai neietaupu, reducēšana līdz kādām mistiskām minūtēm ir 80-85 zonas knauzeru "izgudrojums" - brauciet kā Jums patīk un citiem mieru lieciet. Brauciens nav tikai laiks, sevišķi ārpus Rīgas, tas ir arī zināms baudījums, ko nevar izbaudīt sēžot auto vagonā un/vai ostot kāda zilos eļļas dūmus, tas arī nav droši, bet distanci ievērot pie ātruma raustītājiem ir nereāli.
Laika aprēķins arī tipisks vidējais fufelis...kas neņem vērā, tādās lieta kā piemēram dzelzceļa pārejas - hops, aiz velkoņa (kam vienmēr tendence uz pussarkano, pussekudīti vai kā savādāk izlīst pēdējam kaut kur) paliec pie tās un nu jau hops 2-3-4-5 minūtes klāt, vai pie kāda sarkanā, vai pie abiem un nereti mijoties pilsēta/šoseja kā tas praktiski uz visiem mūsu A ceļiem ir, savācās beigās krietni vairāk tās minūtes, nekā kaut kāds demogogs, kuram nebūtu vispār savs deguns manā laikā jābāž, sarēķinājis.
Bet vajadzēja, pietiktu ar kādiem 5 ceļa nedevējiem, 5 pagriezienu nerādītājiem + kampaņu, ka tādus peredeļus ar ņem pie dziesmas un citi padomātu, citādi liekas, ka daļa šoo darbību nav citādi izskaidrojamas, kā galējs nahālisms, vai smags tizlums.