Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Freijers 19.08.2020 12:22

Tur tajā "pārvadā" ir konstanti sastrēgusi Tēriņu iela un, lai veiktu uzbraukšanu Jūrmalas virzienā ir vēl viens papildus kreisais jāuztaisa, kas nekādu raitu satiksmi nenodrošina. Turklāt praktiski visi Bieriņi ir viena vienīga dzīvojamā zōna...drīzāk kreisais uz Ulmani ir diskutabls, bet tad atkal caur dzīvojamai zonai jākuļas + kantora/Vācieša iela arī sēž štoperos pīka stundās.

Freijers 18.08.2020 15:29

Liepājas/Ulmaņa gatves slavenais kreiso krustojums, vakar retā reize bij, laikam tāpēc, ka dienas vidus un profesionālāki braucēji, kad normāli pretējās plūsmas sadalīja logus, lai arī otra puse savu manevru var veikt, nevis ierasti nahālīgā masa, kad vienā virzienā izlien 9 mašīna, pretējā 2 un arī uz sarkano, kad vairs nelien pretējie kreisie. Principā visi krusti, kur ir kaut cik nopietna plūsma un kreiso, ja tas ir atļauts, var tikai pie sarkanā veikt ir galīgi garām un ir jāmaina signāli, jo vienmēr kādam vajadzēs pie sarkanā pāri vēl durt vai arī kādam citam jālien par varītēm, nemaz nerunājot par to, ka paldies ceļu zīmētājiem (sic!) ir tādi, kas nemāk normālu pagrieziena stāvokli ieņemt krustojumā !

Freijers 18.08.2020 15:23

Gluži manas izjūtas - instintīvi riebj čupas - ja vien tiešām ar nav jāgriežās, bet tad jāvaktē aizmugurējais un pagrieziens savlaicīgi jārāda, tāpēc, ja gribās lēnāk pabraukt cenšos palaist garām, astes nav vajadzīgas, ja dinamiskāk, tad lai nav kāds visu laiku priekšā, ja protams to var izdarīt - principā uz A10 (līdz Tukumam), A7 un apvedceļa tas nav reāli izdarāms, tu diemžēl šosejas caurlaidei tu tū priekš plūsmas, citur kā kuro reizi. Bet nu, ja tomēr sanāk tajā vagonā braukt - esiet cilvēki un atstājiet distanci, nevis viens otram kā suns pakaļā sēž....protams, ja priekšā gadās plavūni kas peld 60-90, tas diemžēl nestrādā.

Freijers 18.08.2020 15:15

Jā, laicīgi, kad līdz zīmei kādi 100-150 metri, ja ceļš to ļauj, nevis līst pēc tam kādam purnā, lai nebrauktu aiz smirdoša lūžņa, kam jālec laukā no mazpisāniem bij un pedāļi misējas.

Freijers 18.08.2020 15:11

Konuss rakstīja: Protams, par +5km/h, citu satiksmes dalībnieku netraucēšanu u.t.t. ir skaidrs, un domāju, ka braucu konstanti un paredzami. Bet te ir sajūta tā kā sacīkstēs - reāli, kurš būs pirmais.

Pilsētā +20 ir standarts, pārgalvīga kolonu apdzīšana intensīvā satiksmē ir norma u.t.t. Kaut kā liekas, ka cilvēki nepadomā par savas rīcības iespējamām sekām, pret to, ko viņi iegūst. Ko dod +20 pilsētā, ja pie nākamā luksofora tāpat panāku, braucot ar 50-55. Ko dod pārgalvīga apdzīšana intensīvā satiksmē, piemēram, uz A9 starp Piņķu pagriezinu un Rīgas apvedceļu, ja laika ziņā iegūst neko, bet uz apvedceļa Rīgas virzienā pēc tam ir drošāk apsteigt.

Neesmu manījis pilsētā (da jebkurā Rīgā, pierīgā, Siguldā vai Liepājā), ka 70 (reāli 70) būtu norma, tā gluži nav, variē no 50-55, kāds varbūt vēl 60 velk, bet 70, pie 50 zīmes, ir retums. Cita lieta varbūt ir n tā apdzivotās vietas pa vidu šosejām, tur gan kamēr atmetās/atripinās, ja protams nemin pa bremžiem momentā, var arī 75 kādā momentā būt.

Tā neko nedošana arī ir diskutabla, nedroši apdzīt nevajag nekur, dod vai nedod, bet, ja priekšā ir satiksmes raustītājs, vienalga vai trubā pļurkst vai arī pabraukt nevar, tad bieži tas nozīmē pastāvēšanu pie dzelzceļa, luksofora vai kur citur un tā tās minūtes lasās.

Freijers 18.08.2020 15:06

Ir šitie ūber svarīgie fidarasi...kas velkās ,pielien priekšā un kā likums pēdējais vēl uzber pie dzeltenā, lai ''kruizēt'' nebūtu jābeidz

Freijers 14.08.2020 12:51

Jā ciklopi reāli kaitina, tie vienacainie tikai mulsina (ar potenciāli bīstamām sekām), savukārt šķibacainie, kuriem viens lukturis reāli acīs griež - kā likums kreisais. īsti to neviens ne kontrolē, ne arī mēra, turklāt jo pašam gaismas švakākas un stikls bojātāks, jo vairāk tas arī traucē.

Par šo vēl....manuprāt ir smalks, normāls tonis pirms kalna gala, ja redz pretīm gaismas, ņemt un pārslēgt tos tālos uz tuvajiem...daudziem tā nešķiet un slēdz, kad jau žilbina.

Freijers 14.08.2020 12:46

Vakar sanāca līdz Liepājai aizbraukt, ap desmitiem no Rīgas - tādus smago stūķus sen nebiju redzējis, viens volvo sedāns ar iespārda, ielipis fūrei pakaļā dīdās, bet nedzen (bail vai nevar, nezinu), tā kā man laika ģorgāties nebija, pie otrās iespējas (pirmo šim devu, par cik priekšā), tiku garām un viss - tādā kolonnā palīdz tas, ka var manīt priekšējo apdzīšanu un attiecīgi logu kura laikā tikt šādai kavalkādei nākamajā pozīcijā.

Pie Kaķiniekiem lauku klasika - veca bmw miskaste izlien no sānceļa kaut ko smirdina melniem, man jāpiebremzē (apdzīvotā vietā !), protams pie apdzīvotās beigām laicīgi jau šim garām sāku iet, kko spieda un šķiet biksēs vien tika.

Atpakaļ gan caur Kuldīgu uz Rīgu braucu, sanāk gan tālāk, bet krietni smukāk, nav n fūres jāapdzen, mazāk kolhoznieku un beigās arī patīkams mēreni dinamisks brauciens - kārtējo reizi pārliecinos, ka ceļu caurlaide nav LV sakārtota ar tiem visiem neskaitāmajaiem vienas joslas virzienā ceļiem !

Freijers 14.08.2020 12:39

tā tiešām ir agresīva rīcība un pēc būtības sodāma...kaut arī man kretinē tie akmeņu iemetēji

Freijers 30.06.2020 17:40

Ir vērts padomāt, vai sistēmā nav gaiss - tieši tikdaudz, lai devējs nesaprot un nepaspēj pieslēgties, bet tik, lai traucētu cirkulāciju nē. Atgaisot var dažādi, kaut mazliet gar pečkas trubām.

Ja gaiss iekšā ir, tad jautājums kā tas tur rodas....

Var protams sakolhozēt, kā jau vecam auto un ielikt vēl papildus slēdzi, kad ieslēdz manuāli to fintilātoru...

Freijers 17.06.2020 11:12

Kanibaals rakstīja: Ja būtu jāveic zobsiksnas maiņa tad nebūtu liela problēma, pie viena nomainītu. Tāpat mainīt, ja nedara pats būs padārgi. Tās blīves Hondām švakas, izkalst ne ta dēļ karstuma ne ta dēļ eļļas un laiž garām. Ja maina tad vērts paņemt dārgāku nevis MVQ, bet FPM materiāla. Ja pil tad tehnisko neiziet.

Pie "sulošanas" TA ir pilnīgi vienalga, kamēr nesāk piles veidoties - redzamās vietās un/vai tecēt no pannas un arī to, ja vēlas, var novērst motoru nomazgājot pirms tam (ja protams nav caurums...bet tā ir cita lieta).

Palietota dīzeļa eļļas sulošana/šmuce ar eļļu diemžel ir lieta ar ko jārēķinās lielākoties un, jo lielāks motors, jo vaiāk tā ir.

Freijers 17.06.2020 8:51

Visticamāk tāds arī ir iemesls, ka rets un dārgs izmērs, jo jau nelielas novirzes no "meinstrīma" izmēriem parasti nozīmē to, ka Eiropas 2/3 ešelonā vietā par to pašu cenu sanāk Ķīna....jeb 15/20 eiro pa virsu uz katru riepu !

Es ieteiktu izmantot jau pieminēto riepu kalkulatoru un tad skatīties.

Es savulaik tieši tā aizgāju no 225/55 uz 215/55, tiesa R16, apriebās riepu darboņu basņas un cipari...nenožēloju ne brīdi !

Freijers 22.05.2020 11:01

Tāpēc ir jāpārraksta un distance ir tikai tiem, kas ir uzticami un arī tikai, tad, kad piefiksē datus un paraksta kaut vai divpusēju līgumu, lai vajadzības gadījumā ir vismaz kaut kas, kad kāds sadomās pie durvīm klauvēt.

Savulaik arī divi čuģiki gribēja vecu audi nopirkt un braukt jau tūlīt, jo varot tak attālināti visu sakārtot, par cik nebija uzticības, tad tika laipni gadīti CSDD...pēc tam skatos kā nu ne, ne octa, ne TA, bet pa laukiem vālē (OK, tur maksas slauktuves nav, bet uz kāda radara kases var tāpat uzrauties).

Freijers 21.05.2020 16:16

Tāda baigi šķidra no apdrošinātājiem šis viss izklausās...Ja Tu kādām pārdosi mašīnu "bez pārrakstīšanas" un tas paviāns palidos garām radaram +xy km, kvīts, pat simtos mērāma būs klāt kā likts un CP būs pilnīgi pie kājas Tavi argumenti un maksāsi ragā - diemžēl zināmi tādi gadījumi. Līdzīgs risks diemžēl ir distances reģistrācijai, kaut gan tur dažus uzlabojumus ir CSDD ieviesuši pēdējā laikā. Te pēkšņi, kad jamaksā tiek izvlikti argumenti par to, ko kurš kam ir pārdevis un kas lieto (nelegāli pēc būtības), tāda divkosīga situācija sanāk....bet nu ko var gribēt, kaut kur bija info, ka apdrošinātāji "iekšēji" arī policijas lēmumus skata.

Freijers 07.05.2020 10:50

Bomba vienkārši....tai mašīna ir 30+ gadi !!!! Problēma var būt visur sākot ar to, ka sveces un gaisinieks jānomaina (paskaties vai nedzen eļļu stipri atpakaļ tur - ja jā, tad var misenē to matoru izmest), tad karburatora regulēšana, ja vispār nav izdilis pārlieku, tad mēdz gadīties un bez jokiem - ka saplīst starpgabals no karbūža uz ieplūdes kolektoru - t.i. gaisa filtra kasti var rokām pacelt un nolikt atpakaļ, pie kam pielaist auto var un uzgāzējot arī nenoslāpst bet normāli loģiski, ka darboties nespēj.

Ja raustās var būt arī tā, ka pie aizdedzes devēja nedarbojās apsteidze ar vakuumu (no vecuma protams).

Freijers 21.04.2020 15:21

Bākā ir sūknis, tam motoram, kas mēdz nobeigties, tur gan to var sakolhozēt, bet no degvielas filtra nekvalitatīvas maiņas arī mēdz sākties gemoroji ar gaisu sistēmā.

Daudzas lauku garāžas nevarēja pāriet tehniskajam progresam no "mūžīgajiem" 2.5tdi rindiniekiem (arī 1.9) uz V6 2.5tdi.

Freijers 21.04.2020 15:18

Tas ir iekš tam, ka normāli un profesionāli diagnosticēt tajos servisos nemāk...mainīt par Tevu naudu vienu agregātu pēc otra gan. Parasti jau nesāk normāli maisteri arī dārgāko (no degvielas gala tas arī tas sūknis ir ). Defektiem ir atbilstošas pazīmes....Ja protams tikai kompi (varbūt) noalsīt māk un pāris skrūves samainīt, kā arī darb stundas skaitīt + neiztrūkstoši klientiem betonēt, tad nu ar tiem rezultātiem ir kā ir.

Es teiktu, ka miskastes uz ceļa zināmā mērā arī ir servisu (ne)darba sekas, ne tikai auto īpašnieku nabadzība vai kapeikpišana. Iespējams, tas, ka cilvēkiem jau ir/būs mazāk naudas ieviesīs savas korekcijas arī šajā nozarē.

Freijers 20.04.2020 13:34

Pēc pieredzes varu teikt, ka pēkšņa noslāpšana un nepiedarbināšana saistās ar sūdīgiem degvielas vadiem = gaisu degvielas sistēmā, tas gan nemainās pēc pirmās reizes pāris stundu izlaišanas - ir permanents, kamēr neizlabo vietu, kas laiž gaisu.

Ieteikumi doties uz servisu....servisi šo mīl, jo čakars ar tiem 2.5tdi motoriem ir un stundas/tāmes aug uz burvja mājienu + ne visi vispār māk to motoru un tā uzkari saromentēt, kaut jau 20+ gadu tiem motoriem, attiecīgi arī mašīnām ir. Pie vārsta vāku atvēršanas minimums ar ko jārēķinās ir savi 50+ eiro par paskatīšanos un blīvēm, ko noamainīt, ja tur nav ko darīt. Ja jāmaina sadalenes, tad~80 par katru, ir četras, + kaudze ar rokeriem un hidrokompensatoriem, katrs nedārgi, bet daudz viņu tur ir + darbs noteikti detaļu cenā, ja ne vairāk. Es laikam to 2.5tdi brauktu kāds viņš ir, kamēr viņš vēl kaut cik brauc.

Freijers 14.04.2020 9:30

Kanibaals rakstīja: Atjaunotās vairs nav aktuāli kopš ķīniešu riepas tiek vestas iekšā.

ķīnieši ir neadekvāti dārgi palikuši, sākot jau ar to Sailunu....atjaunotās ir 30-40% lētāk, seviški R16-R17 un uz augšu, mazajiem R14-R15 iespējams starpība ir mazāka, bet tiem jau arī prēmiumi par pieņemamām cenām ~50 eiro gadās !

Freijers 09.04.2020 14:42

Kalvis99 rakstīja: Nedomāju ka modelim ir liela nozīme, lai gan gribētu zināt kā citiem gāja šoziem, kas nebija ierasta.

www.nokiantyres.com/winter-tyres/nokian-wr-snowproof/

Diemžēl ir pieredze ar Nokian - klusas, uz ledus OK, bet dilst ļoti, turklāt manā gadījumā - WR D4, bija smalki lameļota, kas diemžēl rezultējas protektora mikroplēšanā t.i. uz grantenēm pa maziem gabaliņiem paraustīja to riepu, rallijos nepiedalos, riepa tika pirkta tā paša gada jauna, turklāt ražota ar Somijā, nevis RU.

Pirms ziemas, nospļāvos, un lai nepārmaksātu, paņēmu atjaunotās - skaļas, prātīgi braucot OK (cik nu sniegs šoziem (ne)bija), bet dilšana - kolosāli, knapi var pamanīt, gan jau ka rullēšu visu gadu.

Freijers 02.04.2020 15:42

Conqueror rakstīja: Šitas labs, putleriņi pārrēķinājās un varētu pat būt asiņaina arābu pavasara veida apokalipse tepat kaimiņos ar cunami efektu uz LV....

Nekas, labs tur nebūs, bardaks, tāda bēgļu masa kā D Eiropā u.c. jaukumi + iespējams vēl kas karstāks.

Ja sūdu sakustina, var iesmirdēt visai stipri !

Freijers 30.03.2020 10:14

Reāli ir tā, ka ar tām cenām ir interesanti. Cirkulis sācis rēali rotēt lētos tankus burtiski pa dienām, vakar Sarķenē pēc atlaides DD pa 93 centi litrā salēju...not bad ! Cimdi arī pietiekama skaitā un nekādos veikalos iekšā nav jāiet !

Freijers 17.03.2020 11:10

īstens buržujs

Paniku jau parasti sataisa tiem, kam nav nekādi back upi.

Skaidri pierādās, ka personīgais transports pretēji visādiem ekokviecējiem un kolektīvistiem ir reāla vērtība, tiešī tāpat kā lauku mājas (vēlams ar internta opcijām) pretēji bazūnētājiem, ka laukos ir vieta rapsim un putniem, bet visiem kolhozā jādzīvo ! Nav ļaunuma bez labuma !

Freijers 17.03.2020 10:59

Neķert krenķi, izmantot labās degvielas cenas turēt pilnas bākas, ūdens (principā Rīgā arī no krāna vārot/nevārot) var dzert. Pārtika nedēļai/divām, kādi konservi un protams tualetes papīrs

Bet visvairāk vajadzētu atslābt un nestumdīties pa veikaliem, Rīgā vismaz ir tas lux pasūtīt uz mājām.

Freijers 16.03.2020 17:30

Diemžēl man ir skumjāks izskaidrojums, nekā lampiņas gļuks - tur vajag paskatīties varbūt tiešām nav spiediena eļļas - ja nomet apgriezienus parasti eļļas spiediens (tas gan kkur pie tukšgaitas ~1K/rpm notiek) nokrīt izdilušiem motoriem, vismaz kur ir padiluši bugeļi....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti