Kārtot: Augošā secībā
1 2
GK1968 22.01.2022 12:23

Ha, super, tā jau ir ideja.

Kaut kā neaizdomājos, ka par cik man auto šitas vienkāršs un bez stūres šleifiem, tad varētu tiešām pamēģināt vēl pašu stūres ratu pārmest par kādu šlici, lai tomēr sanāk taisna, kaut pats mehānisms būs nedaudz novirzīts, t.i. uz vienu pusi. Līdz ar to gan riteņi, gan rats būtu taisni vienlaicīgi. Vien pagrieziena max rādiuss pa kreisi vai netiks ietekmēts?

GK1968 22.01.2022 0:31

Mehi pēc piekares remontdarbiem dažkārt mēdz pavēstīt: stūres reikā ir lufte (brīvkustība), pievilkām skrūvi, pievērsiet uzmanību, ja atkārtosies, mainiet mehānismu.

Savam vecajam bezpiedziņas auto, konstatējot viļāšanu, pamēģināju šādi. Speciāli nobīdīju stūres ratu mazliet pa kreisi. Saregulēju savirzi mīnus 10 minūtes. T.i.abās pusēs saregulēju pareizu savirzi ar šķību stūri. Tik daudz, lai viduspunkts atrastos neizdangātajā vietā. Rezultāts - taisnvirziena stabilitāte atkal permanenta. Jautājums, cik ilgi tā varu turpināt braukt? Līdz šrotam vēl gadu, divus? Man pašam, šāda paveca auto gadījumā, necik netraucē, ka tā stūre nav taisni taisna. Ko teiksiet?

GK1968 21.01.2022 23:07

Vai esi Labprātīgais TV un dīzeļdegvielas nodokļu maksātājs? Labi. Pīpē vietējās cigaretes diez? Tad jau ....

GK1968 19.01.2022 14:51

Nav jau elektropiedziņas auto gadījumā tāda iestatījuma - lētāk, ērtāk, saprātīgāk!

Ir tikai iestatījums neindēt kaimiņus un sevi tieši pie daudzdzīvokļu mājas (tieši tur, kur savukārt nav uzlādes punktu, ja neskaita pa logu izmestu kabeli ).

Kamēr būs pārāk liela modeļu un to variantu daudzveidība, tā arī būs - nezināsi, kur savai teslai mainīt bateriju šūnu vai šūnas vadības moduli (bmu)... un pat vai sailentbloku.

GK1968 14.01.2022 3:01

Tas tāpēc, ka arkādes tipa vadība, viegli vadīt, faktiski tu tikai viegli koriģē trajektoriju.

Paņem nu kaut vai M3 challenge un tad padomāsi - vai, vai, cik nervoza stūrēšana...

GK1968 10.01.2022 11:26

Kā tad, jau riteņu saķēzīto sālseļļas sniegu - uz zaļo zonu! Kur to stumt?

GK1968 09.01.2022 13:39

Tai servisā uzjautā vai degvielas sistēma pa nakti nesagaisojas?

GK1968 07.01.2022 18:23

Piemēram, Laguna neizvēlējos, jo instrumentu paneļa dizains nepatīk.

Scenic II arī ir laba noturība pret rūsu, zema cena un varētu pat teikt, ka vispār nav instrumentu paneļa.

Neviens auto modelis jau nav ideāls! ?

GK1968 07.01.2022 17:49

Cena - lietojamība no A uz B augstu vērtējama. Šis jau vēl ciešams, II paaudzes feislifts. Ļoti plašs salons. Samērā ātri var noņemt traucējošās plastmasas un visu priekšu, motora vai tā radiatoru apkopei.

Sludeklī iepatikās izteikums " pilna vēstule csdd"!

GK1968 06.01.2022 14:05

Labie skati! Pabiju tur 2007-tajā, tad manuprāt vēl nebija ieviesta maksa, vismaz lielus tēriņus neatceros. Vēl labāk patika ceļš gar Verdonas aizu FR.

GK1968 06.01.2022 12:30

iAuto konsīlijs te lepni spriež un balso tā : "Ja štepselis ir pieejams, tad džezs kļūst elektrisks viscaur!"

Tad tam šāļu nebūs it nemaz.

GK1968 02.01.2022 16:57

Pedāļu mīšana kāreiz ir iespējami visekoloģiskākā izvēle, ja vien tas nav sporta nolūkos...

Forši, ka pat daudzi autobraucēji, lai cik ekonomiski to braucamie, bieži izmanto savu muskuļu darbu!

Vai nav jocīgi, ka sportisti netrennējas uz veloģeneratora?

GK1968 02.01.2022 13:53

Man vairāk interesē tas, ko tad šie varētu gribēt paņemt savu tik labo auto vietā? Kaut kāds izdevīgums tak ir prātā?

GK1968 19.12.2021 16:08

ej.uz/ivnj

gājēju tilta avārija

GK1968 14.12.2021 13:34

Tā ir tāda priekšrocība kapitālismā. Tev nopirktā prece nemaz īsti nepieder, komercnoslēpums. Tirgotāji netik nezina ko tad īsti tirgo. Jums ar brendu vien nepietiek? Savukārt brenda šildīte tiek uzspiesta tā, ka nu jau vairs nekādi nenoņemsi. Aizvien pamatīgāki robi, caurumi paliek, ja sadomāsi noņemt simbolus, kaut burtus, nu tā lai vieglāk uzturēt auto tīru...

GK1968 14.12.2021 13:12

Bremžu supporta atsperītes vēl savā vietā diez? Atspiežas pret skavu.

drive2.ru/l/597753895560681044/

GK1968 12.12.2021 17:40

Tad jau vari iedomāties cik ilgi es brauktu ar savu 10kwh auto, lai tiktu kaut līdz V-pilij?

Vienīgā reālā iespēja aizbraukt dienas laikā ir tad, ja lādēšanu veiktu striķī , gaitā!

GK1968 12.12.2021 17:24

Labi un ticami novērojumi. Ziemenes kā tādas ir tikai kompromiss vājai saķerei. Turklāt stabilitāte nenozīmē labu apstāšanās iespēju un otrādi. Riepai dilstot un piedilstot un sasilstot izmaiņas būs un parasti tās neizjūtam, jo koplietošanas ceļos neklājas taustīt maksimumu...

GK1968 12.12.2021 14:36

Tomēr izdevās salabot. Vaina bija vien salona telpas drošinātājā, pareizāk sakot, drošinātāja kontaktvirsmā. Bet nu, vienalga, ziemā tad jau izdevīgāk nolietot iekšdedzes auto, tam siltums iekļauts izmaksās šā vai tā.

fans laikam krāj punktus nika maiņai, ja jau intensīvi liek tos video...

GK1968 11.12.2021 20:16

Tagad visos medijos tik stāsta: Arkan-u. Bet šim redz vajag Sportage.

Tā turēt!

GK1968 11.12.2021 12:10

Ja lūko 1.2 3-cilindru TDI, tad apdomā trīsreiz, izbrauc pa pilsētu un šoseju. Nevaru ieteikt. Biju vasarā sadomājis pirkt Ibizu ar šo dzinēju. Uz papīra likās - mans sapņu auto - realitātē vājprāts, pat es neprotu to dzinēju iegriezt pietiekami, lai tas vilktos uz priekšu, visu laiku jāslēdz pirmais, jāuzdod 3k, tad tik var laist vaļā vispār sajūgu... visur vajag par 2 robiem zemāk slēgties. Vecākā AudiA2 gan nav šāda ekobēda 1.2 dīzelim ar PD.

GK1968 11.12.2021 11:57

Viens auto tomēr ir avarējis, pļavā, ap plānojamo Alvejas ielu un v1088 ceļu, nobraucot no Rīga-Jelgava šosejas.Tumšs liels minivens vai pat mazs mikroautobuss dziļi pļavā un uz jumta. Braucu ap 10-tiem, vairs jau nebija ledus, ja tas vispār bija...

GK1968 10.12.2021 23:19

Lēts variants - tām dažām reizēm gadā nopērc termoforu - stikls būs vaļā pat bez dzinēja iedarbināšanas.

GK1968 10.12.2021 23:04

vai nu tomēr dīzeļkrāsni tad jau un miers?

GK1968 10.12.2021 22:20

bīstami būtu, ja uzspiežot iepauzē.

Vai tā notiek pseidosporta režīmā?

Cits variants - puse pusvadītāju ietaupīti un

pedāļa sekošanas frekvence samazināta.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti