Pirmajā sniegā braucu ar vieglo ibiza, kam 2016 Ts860 un uz priekšējās ass pat 2012 Ts800, kādi 6mm vidēji visām.
Likās tādas paredzamas un konkurētspējīgas.
Pirmajā sniegā braucu ar vieglo ibiza, kam 2016 Ts860 un uz priekšējās ass pat 2012 Ts800, kādi 6mm vidēji visām.
Likās tādas paredzamas un konkurētspējīgas.
Ir tikai atsauksme par 2014 ultragrip9, kuras tika ekspluatētas ziemās un līdz pat 5,5-6 mm protektoram likās labas un konkurētspējīgas. Šovasar tika brauktas arī vasarā un rudenī pamanīju pirmās plaisas gumijā. Pie 4,5-5 mm atlikuma tika pamēģinātas pirmajā sniegā uz apledojušas šosejas. Secināju, ka palikušas ne tikai nekonkurētspējīgas (biju otrais lēnākais uz netīrītas šosejas), bet pat bīstamas! Vasaras apstākļiem gan joprojām labas. Tātad centrāleiropas ziemenēm tiešām tie kladzinātie 4 mm ir kritiski...
Labucis rakstīja: Jā, ir dīvaini.
Pēc durvju atslēgšanas nav nekādas reakcijas ne uz ko - ne keycard ielikšanu, ne start pogas nospiešanu, pilnīga nulle.
Bet tas tā nav vienmēr. Var nostāvēt pāris dienas, un viss ir ok.
Brīvroku atslēgšana ir aktivizēta. Varu pamēģināt to atslēgt, to, šķiet, pats varu izdarīt auto uzstādījumos.
Domāju, ka slēgšana ar fizisko atslēgu (to var izņemt no keycard, klasiskas atslēgas nav) nelīdzēs; nav arī īsti risinājums.
Draugu ar normālu obd2 lasītāju tiešām nav.
Ir ķīniešu kaut kāds mēsls, ar kaut kādu kreisu progu, bet tur neko īsti neredz.
Šonedēļ iztiku bez auto, biju mega aizņemts.
Nākošnedēļ gribu sākt meklēt, vai kāds nevar saprast cēloni šai ziepei.
Vai šāds "efekts" parādījās jau sausajā vasaras periodā ar tropiskajām naktīm?
Kurā pilsētā parkojies?
Varbūt kko varu līdzēt : progas var dabūt renault_open iekš to googeldraiv; obd2 lētuči arī der, tik vajag ar PIC mikroshēmu.
Man tas viss jau ir, gan Qpyren3 uz viedā, gan DDT ar vadu uz datoru. Vari kādu e pastu norādīt?
Kkāds dīvains gadījums.
Tātad durvis atbloķējas un pats auto vadības bloks ne tikai aiziet gulēt, bet pat noģībst?
Vai tad šim auto ir arī brīvroku atslēgšanas funkcija aktivizēta? Jeb tagad slēdz vaļā ar fizisko atslēgu. lai negļukotu?
Vau tad nevienam paziņam nav kaut vai obd2; torque un viedtelefons?
Mehs pat vēl neatrada vainu?
Ja būtu drastiski par maz gaisa(starpdzesētāja caurules vietā?), nebūtu arī jaudas. Tad jau par daudz degvielas! Eļļu gadījumā nepiesūc, nededzina?
Ir, ir vēl auto, kuriem spidometra sensors saņem signālu ar mehānisku pievadu no kārbas, nevis caur ABS sensoriem.
Tikai sadabūt vietā tādu pašu nesanāca.
Toties ir garāks 5. robs. Motors tāpat pavelk un daudz klusāka braukšana atļautajos ātrumos.
Bingo!
Kopš kārbas maiņas tiešām clio man vairs nav spidometra. Ir GPS. Tahometrs un visi citi reāllaika rādījumi caur obd2.
Vnk šoreiz uz tukšā, pierastā ceļa aizsapņojos.
Vedīšu uz šrotu šo auto gada beigās, jo nav kruīza...
Vienkājas slaukšanas mehānisms strādā bezkaislīgi : pie Spāres tiku beidzot pagodināts ar 4 naudas soda vienībām.
Secinājums: Tāpēc automobilī ir jābūt kruīzam! Kaut vai kā vienīgajai ekstrai.
Labi , ka vēl nav paaugstināta soda vienības cena, atliek šādi ironizēt.
Pag, tad jau ierakstītās kļūdas precīzi, caur kādu appu nevari apskatīties un nodzēst?
Tām zondēm kļūda var būt arī vnk uz apsildi, ne tikai uz "slow motion".
Par ELM. Piemēram, reņiem prasās elm ar V1.5 un PIC18F25K80, tad esmu sūtījis gan konnwei kw902 par 14,21 gan caratdiagstore new 2022 mini par 5,42 un abi strādā vienlīdz labi, t.i ne vienmēr jāizvēlas dārgākais.
Tātad darbojas. Hmm, ja otrā zonde pati ir pareizā un jauna, un uzsilusi, tad viņai randomā high, low uzrādīt (t.i varbūt pat kopējot pirmās zondes rādījumus) gan nevajadzētu visu laiku (pie labas kata darbības). Tikai kāpēc kļūda ir tagad tikai? Interesanti. Vadības blokam nepatīk pašas zondes jeb tomēr kats?
Prieks, ka varēji tik veikli vispār izskrūvēt zondes. Otrās gan laikam vieglāk.
Varbūt vispirms vari kaut caur torque programmu pavērot, vai vispār ir un kādi tad reālā laikā ir tie zondu rādījumi?
Normāli ir, ka uzberot, otrā zonde uzrāda bagātu 0,8 maisījumu, bet braucot vienmērīgi nabadzīgu 0,2 (piemēram) . Tādējādi var saprast vai katalizātori darbojas.
Nu ko lai saka - gluži tāpat kā tikt pieķertam 0,8 mm gadījumā - nav tātad nemaz vienmēr tik obligāti, ja reiz brauc ar pārliecību!
Kas notiek?
Nekas tāds nenotiek - stāv pie ķēdes sētmalā pa ziemu!
Man ir mitsu ar mazo 10 kWh litija titanāta aķi un tam nav siltumsūkņa.
Sliktākais no ziemas brīvdienām - sažuvis pusass blīvslēgs gadījās un vasaras riepas sasprēgāja. Nepērciet roadstone!
Palaišanas aķis uz ziemu tiek noņemts, savukārt jaudas aķis pa ziemu uzlādes līmeni zaudē maz, pat mazāk nekā kādā ilgākā vasaras pauzē.
Labs jautājums.
Tāda dīvaina ir gan šī piezīme. It kā nepietiktu ar bremžu spēka cipariem. Ja tāda būtu vienmēr, kad laba rocene, tad būtu saprotams. Tomēr nav bieži. Vai tā norāda, ka ir tuvu efektivitātes robežas vai balansa problēmai?
Lai ex neslinko, lai ņem tik nost durvju apšuvumu un tīra vai labāk jau nomaina mikroslēdzi.
Tik pārbaudīt vēlams iepriekš vai tik bagāžniekā (aizvērtā) nespīd gaisma, ja spīd, tad vispirms jāskrūvē nost mehānisms, jātīra pienākošo vadu kontakti, u.tml.
Vai tik tā izsaukuma zīme nebrīdināja prasti par gaisa temperatūru (ledus iespējamība)? Parasti gan pie +3.
Cik tad rādīja tajā brīdī?
Basinieka spoles pretestību izmērīji, t.i. vai nav lokanais vads uz spoli pušu?
Vajag, piemēram, obd2 bluetooth adapteri ar PIC18F25K80 mikreni, caratdiagstore alī maksās 5,42 lētākais.
Šeit "gūgldraivā", var dabūt reāli strādājošus qpyren3 u.c. rīkus reņa diagnostikai ar telefonu:
Nu kad sāks tik vairs dažkārt pielekt, nāc atkal!
Immo un signalizācija dažkārt ar spēj jokus dzīt, pārbaudīji?
Mežcūka saskaņoto neparaksta?
Esi Rīdzinieks, vai?
Avocar, Ropaži, Jānis.
savam renault clio profilakses pēc aplūkojot logu mehānisma un pagrieziena sviru kontaktvirsmu stāvokli, sanāca, ka nebiju korekti saspraudis atpakaļ vienu kontaktštekeri. Tobrīd logu meh strādāja pilnīgi nesaprotami neloģiski un apstājās ne apakšā. Jaucu vēlreiz un sapratu beigās, kā pareizi savienot to spraudni. Bet nu diezvai vw būs izmantojis tikpat sīku to mezglu.
Var jau būt, ka kāda degkamera fundamentāli nokvēpusi un sprauslas elektroniski labas, bet vairs nesmidzina vienmērīgi uz visām pusēm( uzgaļi maināmi?).
Ticamāk jau, ka tomēr eļļas gredzeni ieēdušies kādā cilindrā. Vai arī nodilums jau vērā ņemams.
Varbūt vērts izskrūvēt kvēlsveces un apskatīt degkameras ar endoskopu vai u.tml.
Ha, zobenes maiņu iesaku tomēr pašam izmēģināt! Otrajā reizē tā ir jau tīrā izklaide, salīdzinot ar sliekšņa metināšanu! Tad varēsi pavīpsnāt par servisu peļņas kāri un citu teiktajam : zobsiksnu nekad pats!
Šonakt Rīgas debesīs dabas spēku pirotehnikas šovs.
Iesaku pat šogad vairs salūtus nerīkot, naudiņu ieskaitīt jumtu remontam.
Vai esat mierā ar nodokļa pieaugumu?
Dūmu aizsegā stājies spēkā vēl viens likums, kurš paredzēts, lai piespiestu tautu apmaksāt dažu dzīres.
Ekspluatācijas nodokli solīja celt par 10 procentiem.
Realitātē uzcēla no 12,- uz 15,- citam no 87,- uz 99,-
Skaista matemātika, prieks, tikai sirdī protests rūgst.
Turklāt atceraties, jāmaksā jau laicīgi, līdz janvāra beigām un tas nozīmē vēl vienu eiro par šī nodokļa cēlo iekasēšanu klāt.
Varbūt vienīgi tad uzreiz arī maksāt par šā gada apskati, lai sanāk vienā maksājumā?