Kārtot: Augošā secībā
1 2
GK1968 04.08.2020 0:38

Jā, nav ieskrējiena! Salīdzināt sanācis Galant ar 120kw 2.5 pret Lacetti 60 kw 1.3; izlikās, ka tas 1.3 pat 90 km/h pret vieglu kalnu nevar uzdabūt( patēriņš gan tam vidēji zem 5) ! Protams arī Golf4 2.0 85kw likās nīkulis, bet vismaz kust pret kalnu. Savukārt jebkurš audi 2.0Td iet jestrāk līdz 100 nekā mans toreizējais Mitsu...

GK1968 04.08.2020 0:10

Esmu ilgstoši izmēģinājis gan vienu, gan otru, gan cirkuļa. Secinājums - delphi commonrail D bez dpf starpība nav izjūtama nekāda, pat dūmainībā(kaut gribētos)! Paziņa savā svaigajā vw dedzina proD, neeksperimentē.

GK1968 03.08.2020 23:50

Arī jaunu auto ļoti ietekmē gaisa pretestība, katrā braucienā tā var atšķirties! Reljefs ietekmē, bet tas gan katru reizi vienādi(atkārtotos maršrutos). Tā kā ne gluži tik bieži būtu jāizdeg dpf? Vw 2.0 īpašnieks gan neizjūtot īpašu patēriņa pieaugumu uz dpf rēķina, kaut brauc no nullītes un tagad jau nobraucis ap 60t.km. Kādu degvielu izvēlies? Prodiesel loka maģistrālē?

GK1968 03.08.2020 11:44

šo pamēģini iestāstīt sievai, ka var aiziet kājām vai ar velo!

GK1968 02.08.2020 11:41

Tā jau viss ok, pat šāds ātrums pie šāda virsbūves stila, platas riepas un kondic. dara savu! Paziņam 16.g. passats 2.0 DSG sedans gan vidēji 4.0/ ar visu ātrumu un kond. Man 08.g.minivens, jābrauc pārsvarā uz 70, lai vidējais sanāktu 3.8/ , tātad izdevīgas remontzonas.

GK1968 02.08.2020 3:53

Foršs apraksts! Tātad saproti gan tomēr, ka Oktāvija būtu reizē komfortablāka un sportiskāka! Kāds kompaktklases universāls gan patērētu tikai līdz 4 l dīzeļa. Nu tad lai labi ripo. Gādā ziemas riepas!

GK1968 30.07.2020 20:18

Ai, nē, es labāk to pašu muhtaru, tur daudz jaunu amerikāņu un japāņu automodeļu, tur visas varoņu neloģiskās darbības toties vēlāk tiek izskaidrotas...

GK1968 29.07.2020 18:34

Pēc 00 gada nāca audiA2. Vienu tādu ar trīscilindru 1.2PD robitiz.kārbu pirms 5 gadiem apskatot no apakšas, visi piekares elementi - vienā dzīvā rūsā! Atpazinu to pašu skatīto auto nesen uz ielas - alumīnija virsbūvei vainas pilnīgi nekādas joprojām.TA arī logā.

GK1968 28.07.2020 15:53

Tātad ar jaudu mēs saprotam konkrētā mirkļa jaudu, nevis tehniskajā pasē minēto ciparu. Elastība svarīga, kad slinkums pārslēgties vai nav attiecīga pārnesumu attiecība iespējama?

GK1968 28.07.2020 15:29

Jauda= griezes moments*apgriezienu skaits. Griezes moments= spēks*plecs. Runājat par vienu un to pašu pēc būtības!

Vieglai apdzīšanai (laika komponente iejaucas)vajag tomēr jaudu(kas atkarīga no visām komponentēm) nevis tikai apgriezienus vai griezes momentu atsevišķi. Jā! Nē?

GK1968 27.07.2020 22:27

Tieši to pašu nācies novērot visbiežāk, BMW ! Pat X modeļi! Tomēr jāsaka, ka pie to stūres bieži ir dāmas un viņas jau nelasa un nekomentē auto portālā neko.

GK1968 27.07.2020 21:53

Nīkulīga šobrīd tā dzinēja vilktspēja tā vispārēji? 1.robā tam motoram vēl ir spēks paraustīt to auto. Bet kas notiek, ja atvieno gaisa masas daudzuma mērītāja štekeri?

GK1968 27.07.2020 10:56

No Ali pasūtīju Konnway OBDII ar 1.5 īsto versiju un vajadzīgo čipu. Maksā gan ap 10. Strādā labi, uzliku uz viedā pyren un varu pat sprauslu kodus pārrakstīt.

GK1968 27.07.2020 10:40

Savairojoties akumulatoru auto biežāk uz ceļa radīsies nesaskaņas dēļ tā, ka parastā dīzeļauto īpašniekam nav izdevīgi piebremzēt uz katras pārbrauktuves un pampaka, savukārt visādi ZOE īpašnieki to darīs, jo taču daļu enerģijas atgūs ar rekuperācijas režīmu! Ko teiksiet? Uzsāks viņi arī lēni, jo beidzot būs sapratuši, ka tad retāk jālādē(kamēr paši pie dīzeļa stūres vēl neapjauš).

GK1968 27.07.2020 10:29

Ja esi pārliecināts, ka jaunais darbadevējs Tevi novērtēs tad var riskēt iet pie tā! Tik lai dod tiešām Model3. Varbūt vienīgi vēl jāprasa mini benzīna ģeneratoru katram gadījumam bagāžā! Passat taču ir tik paredzami garlaicīgs auto!

GK1968 25.07.2020 13:14

Dzeses cauruļu un radiatoru problēmas ir bijušas tikai ar Audi B4 2.3 pieccilindrinieku. Bija Galants98, tam mēdza noplīst ģeneratora sprieguma stabilizators. Tas nocepās arī Austrijas braucienā (droši vien palīdzēja fūru tā pa trim, četrām košana). Aķis kalnos smirdēja, vārījās, kamēr apdzisa pavisam. Ap 100 eiro jauns akumulators tur un 25 eiro ģeneratora remontam mājās. Citos braucienos (ap 10)nekas, lej tik degvielu...gan Escort92;Lancer93;gan dažādi busi(Primastar; Caravelle)

GK1968 25.07.2020 12:53

Vai tikai šim auto nebūs drīz jāmaina it viss kas vien var oksidēties? Kondicioniera tikko uzpilde vien uzreiz jau liek spicēt ausis!

GK1968 25.07.2020 12:35

Tad tāpēc sāki niecināt savu to laiku Opel! Tas gan tāds rets starpgadījums un dārgs tikai tāpēc, ka tiešām nelaikā.

GK1968 25.07.2020 11:14

Pēdējā laikā vairāk ceļā trāpās dūmojoši un reāli smirdoši benzīnauto, kuru šoferīši to neapzinās vai tiem pilnīgi pajāt. Kaitina arī ar savu lēno uzsākšanu un pēc tam ar ātro braukšanu kad tomēr uzkurbulēts. Līdzko esi apsteidzis tādu, šis pēcāk ar 110 velk garām atkal ar savu dūmu asti.

GK1968 25.03.2020 13:45

Līdzīgi uz grāvi velk arī pat ja viss kārtībā, tikai ceļa profils trāpās ar pamatīgu slīpumu uz vienu vai otru pusi!

GK1968 13.02.2020 4:00

Labāk šo auto tad arī provē nopirkt, nevis Dacia!? Nebūs jaunas riepas, diskus jāpērk savējam un ar vienu tad, piemēram, rullē vasarā, ar otru tik ziemā!

GK1968 02.02.2020 10:27

Mellene rakstīja: Hmm...neatradu kā izveidot jaunu diskusiju. Esam nedaudz citas cenu kategorijas auto meklējumos.

Paturpinot diskusiju...

Jau 18it gadus braucu katru dienu,auto bijuši dažādi un ģimené nav tendence uz kādu konkrētu auto marku un mainam bieži. Mans ilgākais un labäkais braucamais ir Toyota yaris. Pirku jaunu salonā pirms teju 9iņiem gadiem. Nekad nekas nav lūzis. Šobrīd niķojas kondicionieris, pirmo vasaras daļu pietiek,tad atkal tukš,pat maz lietojot. Servisā pat ar krāsu neko neatrada. Jāsaka gan,ka esmu gana kārtīgs auto uzturētājs un joprojām apkopes regulāras pie dīlera. Mans otrais yaris pēc kärtas. Principā,cik skatos no draugiem utt.,tad Toyota ir ļoti uzticams auto.

Braukāju ikdienā ar 2viem pavisam maziem bērniem un retu reizi ietūcu vēl divus skolēnus. Pat kompaktiem ratiem bagažniekā vietas pietiek. Protams,tas nav gariem braucieniem un vīram tad vietas nav. Vīrs brauc ar Insignia sports tourer. Pats apmietināts,bet man auto nepatīk, jo bērniem vietas milzu beņķos vēl mazāk,jo grūtāk ielāpt un griesti zemi.

Tagad domājam,ka braucam ar veciem auto un, dzīvojot rokas atiepiena attālumā no darba, skolas un pulciņiem,laiks pāriet uz vienu auto, bet...reāli nezinam,ko pirkt. Vajadzētu lielu,lai uz vasaras māju un kalnu ziemā (ja tā ziema kādreiz būs) braukt ar vienu auto. Tātad, vēlams 7 vietas. Labāk benzīns,jo braukājot ikdienā pa pilsētu dīzeli nepaspēsim ne uzsildīt, piedzīsim ar kvēpiem utt. Noteikti ne vecāku par 4-5 gadi. Jaunu varētu pavilkt,bet lielie ir baigi dārgi. Obligāti vajag panorāmas jumtu,jo manai mammai tāds ir un bērniem tas ir vienīgais "must have" jaunajā auto. Pieraduši pie ādas beņķiem,audumu tā kā negribam. Salonā jābūt gludai grīdai, vélams automāts,bet varam arī štepselēties. Pārējais jau sekundāri utt.

Izvēle krita uz Renault Espace (Renault nevienam vēl nav bijis). Atradu pēc līzinga auto, skaists, mazs nobraukums utml. , brauc kā Dievs. Samaksājām drošības naudu. Sirds bija nemierīga,lai gan angļu valodā viss pārlasīts,it kā auto ok. Sāku lasīt franču forumos un raudāt gribās...viens pēc otra maina motors un tieši 1.6 160zs,ko rezervēju. Mans sapņu auto var vnk.kaut kur totāli pamirt. Renault tikai pagājušo gadu atzina,ka daudz brāķu un izdeva dok.,ka motoru brāķiem maina sedzot lielāko daļu izmaksu arī pēc garantijas, bet nu bailīgi palika,kā es tagad atsaukšos uz kaut ko,kas rakstīts kaut kur franču valodā,ja tik dārgam auto nobeigsies motora vai kārba?! Sabijos un auto uzteicām. Nākamais variants palika Toyota Verso 2016 gada ar vajadzīgo komplektāciju (nāk arī 2.gadu garantija, kas ļoooti silda sirdi), Peugeot 2015.gada,bet jau sajūta,ka pavecs un nepatīk salona apdare. Varētu pirkt Citroen C4 grand spacetourer, bet cena jaunam sālīti,bet lietoti ir tikai nobraukti. Vēl skatamies uz jaunu Grand scenic,bet nu jau metas bail no Renault motoriem. Kādam pieredze ar jauno Grand scenic. Varbūt es kaut ko palaidu garām?

No Fordiem bail,jo ar tiem slikta pieredze,bet VW baida dārgas apkopes un remonti.

Paldies!????

Kompromisa variants kāreiz tad jau Grand Scenic! Vispirms gan palasietiet, ko saka "Aigi", ja lūkojat gluži pēc tik jauna auto.

GK1968 22.01.2020 18:17

Mans kādreizējais 1998.g. MiGal 2.5 v6 joprojām ar apskati! Go1889. Ar visu to, ka apakša un aizm.arkas jau ievedot bija aprūsējušas! Rūsas vietas un dobumus gan regulāri pūtu ar vazelīnveidīgām eļļām. Redzu, ka pēdējās apskates gan ar metināšanas darbiem...

GK1968 12.01.2020 10:27

Ja pašam pat OBD2 skanera nav, tad pirms servisa var pamēģināt atvienot un savienot no jauna kloķvārpstas stāvokļa devēja kontaktdakšu pie dzinēja un varbūt arī pie vadības bloka, masas savienojumus ar korpusu u.tml. Kvēlsveci katru atsevišķi pārbaudīt.

GK1968 04.01.2020 14:55

darklight rakstīja: Pats mainīji diskus/ klučus? Ja servisā, tad brauc atpakaļ, lai saved kārtībā. Viņam elektroniskais tas ručņiks?

VAG auto panelī rāda to pašu zīmi, ja nedarbojas korekti uzreiz 2 gab riteņu ABS sensori...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti