Kārtot: Augošā secībā
1 2
GK1968 11.06.2021 23:50

Neste MY un degvielas ekonomija?

Vai vēl kāds ir mēģinājis un var apgalvot?

GK1968 09.06.2021 22:18

Šito kādreiz vajadzētu ss-kā izmantot, t.i. kaitinoši maza bāka, tāpēc pārdodu labu auto.

Šobrīd kāds par 850.- tirgo Omegu B caravan 2.2i ar 75l bāku, ar txt, ka vnk. savajadzējās daudz iepirkumu atvest no Vācijas.

GK1968 09.06.2021 21:54

Kāda tad ir Tava versija? Piemēram, jaunās degvielas cenas. Vai riepu deficīts?

GK1968 08.06.2021 20:09

Jā 2.0AQY motors man kāreiz ir senču Golfā IV, vajadzētu paņemt un nomainīt vienreiz zobeni utml. Nav mainīta jau 14.gadu. Ar gāzi aprīkots, sanāk pat ekonomisks. Protams, plus 1~1,5 l gāzes(~8,5), sal.ar Clio 1.15L motoru.

GK1968 08.06.2021 13:18

Jā valvetronic un vanos behās ir štelle, bet tikai līdz brīdim, kad jāsāk labot un vispirms saprast, kas labojams...

Vēl arī Hyundai dual CVVT tehnoloģija( ieplūdes, izplūdes vārstu atvēruma laika nobīde atkarībā no slodzes un apgr.; neietver vārstu pacēluma variēšanu).

Tāpēc hibrīdos lieto motorus Atkinsona ciklā, jo tad tie ar vienu sadaleni un 8 vārstiem vismaz ir iespējami ekonomiski un arī tad vēl ierobežotā apgr. diapazonā?

GK1968 08.06.2021 12:03

Agrā rīta stundā, tūliņ pēc darba, izvēlos savu transportu - mopēds (elektrisks taču) un aidā uz Jūrmalu! Šoreiz satiksme jau krietni rosīgāka, vasarīgs laiks kā nekā.

Tur jau tas ir! Pēc skata tāds uzlabots un izmēros varen brangs Golf hečbeks.

Drīz vien tieku pie atslēgas un pēc ašas apskates un apļa ap ID.4 tveru rokturi un pēc īsas pauzes durvis atveras.

Laiks piemērīt pilota sēdekli. Pabīdu ar podziņu mazliet uz priekšu un tas jau ir ok, gana ērti.

Dažus video tiku apskatījis par šo auto tāpēc, hey ID, šis rāda man 272 km nobraukuma rezervi, liekam R un kustamies ka laukā no pagalma. Kamera laba, ir ticamības moments.

Tad kloķi griežam uz D(drive). Pedāļu stāvokļa sajūtamība perfekta, starts uzreiz padodas vienmērīgs un pietiekami lēns arī pirmajam pagriezienam.

Oho, griežas ta ļoti labi, tur kur R.Arkana tā knapi, ID.4 ar rezervi. Kā nekā taču pakaļējā piedziņa ar vienu 150 kw motoru. Vispirms, tiekot ielās, ķeros pie visgaršīgākā - enerģijas atgūšanas izpētes.

D režīmā atlaižot pedāli, auto vnk ripo tālāk ar savu inerci.

Spiežot bremzi, vispirms ieslēdzas motors, tā teikt ģeneratora režīmā, bet spiežot vēl , palīdzēs jau bremzes, kuras aizmugurē ir trumuļu(loku). Domāju, ka bremzēšanas kopējais efekts ar elektromotoru ir pietiekams.

Savukārt B režīmā reģenerācija ieslēdzas tūlīt kā kaut mazliet atlaidīsi gāzi. Pirmajā brīdī man labpatīk tieši šādi - gāze, bremzēšanas efekts. O, jā efekts ir, gan paātrinājums tāds lecīgs, gan apstājas prognozējami.

Blīvākas satiksmes ietekmē sāku meklēt iespēju rumaku padarīt rāmāku. Iepatikās to darīt ar kruīzkontroli. Vēl pamēģināju ar režīmiem eko, comfort, sport. Neatradis nekādu vērā ņemamu starpību paliku pie sport. Ak, jā, tomēr kondicionieris-siltumsūknis atslēdzās.

Pilnā uzrāvienā aizmugure pamatīgi iesēžas. Starta spēriens un tālāk vienmērīgs paātrinājums kaut vai līdz 162 spidometrā.

Šajā auto ātrumu jūti vien ar rites troksni, motors tiešām ir kluss jebkādos apgriezienos.

Liekais balasts (akumulatori) gan labi sajūtams, īpaši garensvārstībās, var arī sašūpoties.

Šķērsvirzienā ļoti stingri stabilizatori. Sānsvere minimāla. Piekare uz nelīdzenumiem gan nav tik komfortabla un klusa kā Arkanai, piemēram.

Ko gan var gaidīt no R21 pret R18. Standartā gan 77 kwh vienmotora modelim būtu vien 19".

Toties nobrauktuves uz Jūrmalas šos. ņem azartiski, prasot vēl, gandrīz kā tāds 2L twin power TD no paša BMW. Nu labi, negluži, jo lD iespīlēts preizslīdēšanas kontroles žņaugos.

Stūrējas ar šāda auto koncepcijas paredzamo pārlieko pagriežamību. Vienīgi atgriezeniskās reakcijas nav tik izteiktas kā ar hidraulisko stūres pastiprinātāju vai vispār bez tā.

Stūres materiāls un forma likās perfekta, tāda kā sava uzreiz.

Dinamiskās iespējas pārliecina, tomēr smagumu arī jūt. Jā, amortizatoriem grūti šādu masu noturēt mierā. Prasītos pēc pneimopiekares, bet cik tad ID.4 maksātu? Pats par sevi auto taisnvirziena kustībā neprovocē uz dinamikas izrādīšanu par katru cenu, drīzāk atkarīgs no noskaņojuma un prasmēm izmantot potenciālu.

Viena pārnesuma transmisija ar pusasīm ir pilnīgi piemērota legālajiem ceļu ātrumiem. Aizmugurējā piekare neatkarīgā Multi link tipa ir ok. Priekšā neatkarīgā McPherson tipa, iespējams, ka vājais punkts.

Apcerot domu, diez cik tā 'rekuperācija' ir labvēlīga akumulatora mūžam pēc 8 gadiem, laiks atgriezties bāzē, tā arī neizbaudījušam uzlādes 'labumus'.Nobraukti 46 km atlikuši 234. Kāpēc tik labi? Jo 2/5 no maršruta braucu ar 50 ierobežojumu plus vēl tā arī neieslēdzu vairs kondiconieri?

Auto novietots, tagad jāpaklausās audiosistēma. Ekvalaizeram vien trīs joslas, bass labs, 35 hz skan brīvi, 14 khz gan tā knapi. Mūzikas tests - skaņa tīra, arī skaļi, vidi sabalansēti, bet augšas gan varēja būt spicākas! Pietrūkst loudness tembra korekcijas, klusi klausoties, kas šajā auto ir reāli.

Novērtēju riteņu sagāzumu, bij trāpījusies ideāli līdzena vieta. Priekša , var teikt, pa nullēm, pakaļa, kā jau bija paredzams, par grādu ar augšmalām uz iekšu. Ko vēl? Apakša nogludināta, tās priekša, akumulatori, motors labi nosegti. Neizraisīja uzticību vien priekšas arkas aizsarga salaidums ar teorētisko dubļusargu. Kaut kā nepabeigti izskatījās. Akmentiņi ar jau bija salīduši spraugā. Citur gan nevainas.

Pat aizmugure un sāni nebija nemaz tik netīri pēc iepriekšējās dienas.

Durvju apakša un sliekšņi nosegti ar plastmasas līsti. Blīvgumijas durvīm saliktas dubulti, stiklojums vienkāršs, termālais.

Savukārt stiklotais jumts ID.4 piedeva plašuma sajūtai klāt arī pietiekama augstuma sajūtu.

Vai iepatikās? No ārpuses - ne visai. Interjers labs, displejs mazais gan liekas tāds kā minimālisms.

Kas šeit ir maksimāls? Neatkarība no pārnesumu izvēles un iekšdedzes dzinēja raksturlīknēm. Nenoslāps atbildīgā brīdī. Akumulators un motors vienmēr, pat ripojot, gatavs atspērienam.

Diemžēl enerģijas atlikuma novērtēšanas monitorings.

Kas priecē? Kinētiskās enerģijas atgūšanas iespēja. Līdz ar to vairs nebūs jāķer kreņķi par kādu kavēkli savā ceļā!

Vai pats sev tādu iegādāšos? Nē, vismaz tuvākajā laikā ne. Pēc gadiem 8 gan šādu labi palietotu - varbūt, kaut gan man drīzāk pietiks ar ID.3 izmēra auto.

Jau iepriekš atvainojos par subjektīvo viedokli šajā ID.4 aprakstā!

GK1968 05.06.2021 21:47

Jā, vārstu plaša diapazona regulēšana, spēj dot reizē jaudu un ekonomiju.

Reāli dzīvē mēs augstāk vērtējam VW 2.0L 8 vārstu motoru ar vienu sadaleni, "defaultā" neekonomisku, bezjaudīgu.

Būtībā iekšdedzes dzinēja potenciāls nav izsmelts, tikai kurš var garantēt pneimatisko bezsadalenes vārstu sistēmas drošu bezapkopes darbību 20 gadu garumā?

GK1968 05.06.2021 20:24

Tas jau nekas, vismaz varēju redzēt tās zonas uz kurām tad īsti met grunti!

Man sanāca toties tikai asfalta rallijs. B režīmā vismaz bija tādas asas sajūtas, ka beidzot varu braukt: vai nu gāze, vai nu bremze un vienlaikus ekonomiski...

GK1968 03.06.2021 12:35

Man, lūdzu, VW ID.4 piedāvāt 5.jūn.10-tos!

GK1968 23.05.2021 21:08

Salīdzinājums ar Renault Kadjar, 2020 feislifts (palūdzu paķert mani līdz īsā izbraucienā), ar 1,46l 85kw TD, manuālā kārba.

Tātad Arkana salonā ir klusāks, mazāk rites trokšņu. Daudzviet tas ir mazliet nostrādātāks, mazliet augstvērtīgāki materiāli. Veiksmīgāks durvju blīvējums . Arī bagāžas vāks aizverams klusāk. Rezerves ritenis novietots krietni tuvāk bāzei. Virsbūves salaidumi ar durvīm u.c. precīzāki.

Savukārt Kadjar vecais TD motors bez hidrokompensatoriem, bet ar veiksmīgāko iesmidzes sistēmu savā evolūcijā, ir ciešami jestrs, nelikās par skaļu un būtu laba alternatīva arī jaunākajos modeļos, bet to ražotājs vairs nepiedāvā.

GK1968 23.05.2021 10:47

Cerēju ka uzrakstīsi, žēl!

Vakar taisni vienu noskatīju. Pie privātmājas piederējās. Vai motors Tavam aiz priekšējās ass viduslīnijas? Vismaz pirmais C4 04'-08' šajā ziņā likās labs.

GK1968 20.05.2021 1:45

Pie domes sētas durvīm tas varētu būt efektīvāks pasākums?

Domājams, ka es savukārt atraušos jūrmalenes fotoradara sodu, jo poļu numuros aprīkotajā testa auto, izmēģinot EDC kārbas manuālās vadības priekšrocības, uzrāvienā patraucos gar to ar aptuveni 120 km/h, kaut navigācijas panelī vienubrīd izmisīgi rādīja vien 90...

Tik vien cita starpā nodomāju, ko gan tie bembji un pat CLA mersis tik lēni pret Arkana's M4 robu?

GK1968 20.05.2021 1:05

Sakopt vajag, viennozīmīgi! Tikai nu ļoti nepateicīgs darbs zem auto...vairāk līdz satīrīšana nekā tā eļļošana.

Notīrīt, samērcēt kādā rūsas modifikatorā, pēc tam tik vēl ar šāda tipa eļļām. Der arī lētāki produkti: Soudal "vaseline". Principā nhou piedāvā to pašu pakalpojumu, kā krown, tikai vēl piešauj klāt melno pigmentu... cerams ne atstrādātu D motoreļļu.

GK1968 19.05.2021 23:51

Ahoy! Pirmais elektriskais defekts!

Viendien nolieku EV tik uz tās vienas kājas pie kāda veikala. Tad gribu tikt mājās. Noraustās un viss. 'Prijehaļi', nodomāju jau ātrumā (nu tik sākšu labot invertoru jau pie 3,2 k sezonas karstumā u.tml.).

Saulīte spīd, cīrulis vītero, mans 'opels' nelec...Vai tā bija tai tautas parunā?

Skatos strāva ta tomēr ir. Domāju, kas tad varētu būt saistīts ar to kājiņu, ja reiz nav īssavienojums?

Nepaspējis vēl tā lāga sabīties, kā nu mājā tikšu, redzu : saule spīd, bet bremžu gaisma ta arī cenšas cik nu spēj tikt ievērota!

Te nu nācās vien bičot skrūvgriezi un nesties virsū kājiņas elektr.kontaktam, kurš iekšās izjucis, atstājot kontaktus saslēgtus. Kamēr vien bremzes spīd, mana EV motors ij nedomā kustēt...

Mācība tāda: lai cik vnk transports, mazo plakano skrūvgriezi ta paņem līdz! Plus vēl spoguļu pievilkšanas atslēgu, vēlams.

GK1968 19.05.2021 23:01

Kas tajā vārstā īsti nobira? Vai elektriskā daļa?

Scenic, 262k, vēl nav saguris.

GK1968 19.05.2021 22:29

? Jau trīs nedēļas viss ideāli!

Klejojoši mutējošais vīruss serverī.

GK1968 18.05.2021 11:44

Nākošreiz priekšroka GB12 .

EV tests sarunāts 19.dat.ap 18-tiem!

Super!

Pēc riepu izmēra varot noteikt ID.4 versiju!

Gtx divmotornieks jau tas nebūs, tādam R20 vai 21!

GK1968 17.05.2021 18:08

Mazliet vēl par Arkana .

Gaismas visur Led. Smuki. Jāvērtē kādam nakts braucējam.

Slēdža auto pozīcijā spīdēja dienas gaitas sekcijas priekšā. Aizmugurē tumšs.

Gribētos, lai tur tomēr gabarītu imitācija arī tad spīdētu. Brītiņu biju iebliezis tālos, neviens nesignalizēja pretī...

Degvielas bākas vāciņam ierīkots sīks atsperes mehānisms. Piespied vāciņu un tas atveras. Tādējādi tam nav vajadzīgs robs aizķeršanai kā dažiem veciem modeļiem.

Klusinātājs veiksmīgs, dzinējs kluss un reizē spēj tomēr pacelt izteiksmīgu tembru apgriezieniem sasniedzot 4k.

Aizmugures bunduļa un uzgaļa forma parasta, tomēr skatās labi.

Savukārt Bose skaņas sistēmu gan pat neieslēdzu, tur lai nākošais braucējs izsakās par pilnu programmu...

GK1968 17.05.2021 0:52

Izbraucu apli ar Zanzibar Blue krāsas jaunāko Arkana (cenā ap 28900, jo Intens Zen+) 1,3 TCE 140EDC - 2,72 m riteņu bāzes un 200 mm klīrensa krossovers ar skaistu, sīkumos gana nostrādātu, aerodinamisku kupejas stila virsbūvi.

Durvju līnija augsta, logi pazemi, aizmugurē aiz sevis vietas gana, vien izņemot augstumu.

Salons gana kvalitatīvs, daudz reālo pogu, planšetei vidū atliek maz funkciju.

1,33 l 16v benzīna turbodzinējs ar 103 kw no 4500-6000 rpm, sīkdaļiņu filtrs, 5,8 l/100 wltp.

Automatizētā divsajūgu 7 pakāpju pārnesumkārba 260 N/m pārnes uz priekšējiem riteņiem.

Ir iespēja manuāli vadīt ar tādu mazu, mini, neērtu 'bumerangu' aiz stūres (nāksies papētīt to izstrādājumu neesot pie stūres).

Panelī tad sīkiem simboliem uzrādīs M1-M7. Iesākot braukt tur rāda vien "D", ja piespied vienreiz sāk rādīt D1-D7, pēc tam tik pāriet uz M (manual).

Pārnesumi pēc starta luksoforā slēdzas gludi, vien tik tahometrā redzi, ka apgriezieni atkrīt uz katru pakāpi.

Gaitā gan viss nav tik skaisti, jo īpaši sajūtams pie 90 km /h. Piemēram, gribu tomēr 95-99, kārba ar kavējumu pārslēdzas uz leju par vienu vai vairākiem pārnesumiem, atkarībā no pedāļa agresijas.

Pie viegla kāpinājuma man gribētos, lai viss notiek tai pašā robā! Sanāk, ka jāieslēdz M7, tad notiek pēc mana prāta, bet tik un tā ar aizkavi (mazāku nekā D)! Vai dzinēja vadība ekoloģijas dēļ neļauj dzinēja tūlītēju reakciju?

Starts no nulles gan labs, paātrinājums korekts, atkarīgs no pedāļa, robi krīt raiti un loģiski. Jaudas pietiek līdz kādiem 140 km/h (vai var būt, ka dzinējs un kārba elektroniski vēl aizsargāti un tāpēc arī aizkave? Nobraukums vien 964 km testa sākumā). Varbūt mūsu portāla GrandScenic lietotājs var te ko precizēt? Jo viņa auto tāds pat dzinējs esot gana labs sporta režīmā!

Bremzes šķita pārāk asas parkojoties, gaitā viss labi.

Pamēģināju līniju asistentu, brīžam, pie labām līnijām tomēr nevajadzīgi koriģēja stūri. Atslēdzu. Start&Stop arī atslēdzams. Viegli uztverams spidometrs un tahometrs. Spidometra rādījums 92 atbilst reāliem 90.

Pats stūres mehānisms ar elektrisko pastiprinātāju pilnīgi bez luftes (ne tā kā maniem lietotajiem reno), ne par vieglu, ne par smagu, vienīgi maz informatīvs ar nepietiekamu atgriezenisko saiti.

Auto uzvedība līkumos precīza, bet neazartiska, paredzama nepietiekama pagriežamība.

Gaita ļoti klusa, netraucē ne vēja, ne riepu troksnis. Ripo izsmalcināti gludi, pilnīgi bez vibrācijām (tātad Arkanu var kārtīgi izgatavot, ne tā kā manu Clio '07).

Riepas 215/55 R18 Kumho. Patika, ka vari braukt ar kādu ātrumu nu pats vēlies, jo nav rezonanses svārstību ne no riteņiem, ne no dzinēja!

Turklāt mazliet sirreāla sajūta, ka ātrums ir tikai cipars, nekad neliekas, ka ir par lēnu (!) vai par ātru.

Pie 93 km/h aptuveni 1600 rpm un vispār, kamēr brauc mierīgi, dzinēja(kārbas) vadība turas pie 1400-1600 rpm.

Testa braucienā (apkārt Babītes ezeram, ap 70 km) panelī uzrādīja 6,2 l/100 vidējo patēriņu. Riteņu sagāzums , savērsums tuvs "0" arī aizmugurē (dīvaini priekš reno), kas veicina ekonomiju, bet tāpēc arī nav azarta vadot.

Bremzes labi tiek atlaistas. Vai nu tāpēc, ka viss jauns, vai arī kāda inovācija. Manīju sīciņas, neredzētas atsperītes bremžu mehānismā. Tas gan atkal varētu būt klupšanas akmens grants ceļos?

Pats auto atstāja iespaidu, ka varētu viegli un negrabot pieveikt arī kādu tādu ceļa posmu. Vismaz arkas un sliekšņi, pat durvju apakšas un aizmugures apakša nosegtas ar plastmasas (vietām gumija) aizsargdetaļām!

Problēmu gan vienalga pietiek arī šādā izpildījumā, jo īpaši tie apakšas aizsargi apaug ar zemi(putekļiem) un tad tos jāņem nost un jāmazgā. Varbūt var apvienot ar eļļas maiņu u.c. apkopes darbiem.

Piekares darbība patika, rada tādu mānīgu drošuma sajūtu, izņemot vieglu gāzelēšanos pagriezienos un sānvējā (tukša mašīna), tilta šuves pat nemanīju (uz tā tilta ar īsas bāzes transportlīdzekli pamatīgi krata), aizmugurē piekare šim pusneatkarīga.

Motortelpas apskate liecināja, ka kaut arī daudz cauruļu un vadu un ierīču, tomēr klāttikšana visticamāk ir pietiekama. Ja kāds izvēlēsies 1.6 l hibrīdversiju, tad gan nez vai vairs būs tik optimistiska sajūta - jāatrod vieta arī diviem elektromotoriem turpat vien priekšā!

Salons likās sakarīgs, abi priekšas beņķi paceļami (tas noteikti patiktu sievai). Stūres materiāla slidenums un pat satveršanas neapaļums sākumā man nepatika. Brauciena laikā gan ātri vien pieradu.

Bagāžnieks plats un zems, toties vēl divi apakšstāvi. Zemākajā - vnk. rezerves ritenis. Pati niša tomēr tērauda nevis plastmasas.

Vai šādu auto sev gribētu?

Pat pēc mazaprīkota Scenic'08 TD - tomēr diez vai, nu ļoti tas slaikais jumts 'uzmācas'!

Vai patīk kā auto? Jā... Rada tādu kā neapdalītā autovadītāja tēla vīziju!

GK1968 14.05.2021 18:55

Vai iztīrīji pārlūkā "browsing data" sadaļu?

GK1968 14.05.2021 17:58

Iepazīšanās ar testa auto Renault Arkana sarunāta rīt, 10-tos un līdz 11-11:30!

GK1968 14.05.2021 16:41

Piesakos gan uz Arkana, gan arī ID.4 testu!

GK1968 12.05.2021 22:18

Atrada beigu beigās pirmoreizi "driving mode"...

GK1968 12.05.2021 22:11

Ticami, ka arī tur nerentabli tie saules enerģijas paneļi. Kas viņu virsmas spēs tīrīt, piemēram?

Ha, uz pašas saules gan netrūkst enerģijas, viss visums šķiežas ar to, tikai mums netiek...

GK1968 11.05.2021 4:49

Hei, vai tik nav beigusies cloudfare error 520 ēra! ?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti