Kārtot: Augošā secībā
1 2
GK1968 02.09.2021 1:59

Hmm, man laikam veicies ar Bosch slotām.

Pats vēl neesmu mainījis pat. 6 gadi vismaz tām. Šķiet, ka pat vējstikls noveco ātrāk uz scenic nekā slotas

Es gan mēdzu bieži vien piepacelt logtīrītāju ķepas, atbalstīt tā, lai neguļ uz stikla!

GK1968 31.08.2021 13:38

Vēlams iegādāties zilzobja obd ELM327 v.1.5 ar čipu PIC18F25K80 . Kaut vai lēto konnway brenda no ķīnas.

Tad telefonā ielādē Pyclip Dacia (krievijas saitos ir) un vari diezgan daudz ko diagnosticēt pats, nomest servisa intervālu u.tml.

GK1968 28.08.2021 0:58

Šitāds netīk?

ieej.lv/qjO8l

Jūlijā sākumā apskatīju kā variantu. Tāds tīri vai ņemams likās. Pietrūka 200. -

GK1968 27.08.2021 23:48

a'la "michael shumacher"

Ha, man ar jau likās, ka pasaules gals klāt, kad scenic'am jauno gabarītu diodi (osramīgo) izdevās iegāzt priekšas lukturī! Nu, ko - Lampu bloks jāņem nost. Pēc bampera noņemšanas!

OperA nebija tomēr tik dramatiska.

Noņemšana 5 min un nevajag ne pacēlāju, ne domkratu.

Pie viena apskatīju trīs radiatorus, bēdīgs izskatījās vien kondiškas rad.

Drīzāk es teiktu, ka frančiem trūkst vien labas rokasgrāmatas, kur tās viņu glupības ir apskaidrotas saprotamā valodā.

GK1968 27.08.2021 22:56

Varbūt labāk tomēr uzprasīt sev tīkamā servisā, kuru modeli tad šie spēj un grib saremontēt?

GK1968 27.08.2021 22:19

Diemžēl ir nianse.

Tas vairāk vai mazāk attiecas uz Francijā pārdotajiem Renault!

Piemēram, Latvijas Clio`07 nav sarūsējis tikai tāpēc, ka es to nepieļāvu.

Tikko skati izgāja pa nullēm, bet tas nav rādītājs, vnk. apskatnieks redz vispārējo attieksmi...

GK1968 24.08.2021 16:29

Tātad ekvivalenti 2,5 l benzīna uz 100 km.

GK1968 24.08.2021 1:04

Ceļa nodoklis Zoe?

Droši vien domāta TA maksa.

Nodota elektroenerģija sadales tīklā?

11 kw jaudas saules paneļu sistēma par 11k eiro?

Vai Viens Edri tiešām dzīvo Latvijā?

GK1968 19.08.2021 13:18

100-200. 4,46 sekundēs.

Labi.

Ja vēl izliktu aiz durvīm operatoru...

Arī pēc 200 paātrinās.

Tik tas jaudas pārrāvums pārslēdzoties arī iespaidīgs.

Formula E bez ierobežotājiem esot spējīga uzraut veicîgāk par RedBull Honda F1 bolīdu?

GK1968 18.08.2021 9:12

Tad jāsamierinās ar to, kas ir izdevīgi servisam.

Sameklē meistaru, kuram tomēr ir izdevīgi jaukt motoru. Varbūt kāds individuālis ar savu garāžu piesakās.

GK1968 17.08.2021 12:25

Vērts remontēt motoru, vien tad, ja pats spēsi izjaukt ko nebūt tai motortelpā, nocelt dzinēja galvu un ja tur vien tik tā vaina būs, tad aizvest to uz specializēto darbnīcu...

GK1968 17.08.2021 12:03

Man jau ir(mopēda izskatā par 0,8k).

Mitsu nav ne vainas, kā trešajam auto, iepriekš gan pat neskatījos un nesapratu ko tas spēj kā tāds. Biju domājis sakopt un dot vecākiem , lai brauc, bet nu jau sieva atņēma, jo sēdekli redz var uzstutēt kā tādā džīpā un jāpārslēdzas tik vien kā atpakaļgaitai.

Kruīzkontroles gan nav.

Toties apkopei vajadzēja vien litra pudeli ATF sp3 diferenciālī-reduktorā (6-kārtīgs apgr.samazinājums) un puslitra pudeli Dot4. Apsildes antifrīzs esot uz 20 gadiem un ir joprojām kā jauns.

Uzlāde izdevīga tikai no 230v kontaktligzdas( lēnā), vai Elektrum (ātrā).

GK1968 16.08.2021 1:08

Tā arī ir tā īstā varžacs EV jautājumā. Nevis pats EV, vai distance.

Vismaz e-mobi.

Vispirms debīla reģistrācija un tad vēl 80€ par uzlādes mēģinājumu. Turklāt pie katras uzlādes( kaut pēc 5 min).

Tad vēl arī stop pogas noslēpšana dziļi aplikācijas menu.

Ir neizdevīgi lādēt bateriju virs 40% MiEV gadījumā uz laika apmaksas tarifu.

GK1968 15.08.2021 18:05

Kas tad ir pieejams šajā cenu diapazonā?Mitsubishi iMiEV`12.

Tādu pakaļējās piedziņas 49 kw rotaļlietu, kas nekad neatmaksāsies, bet pilsētā tomēr brauc gluži vai kā tāds BMW 3ka bez dūma astes.

Vienkārši tāpēc, ka iepatikās.

Tāpēc, ka pietiekami lēts beidzot.

Un tas nekas, ka tālu ar šo neaizbrauksi.

100 km.

Tāpēc, ka itin drīz bateriju auto varētu tikt aizliegti to reālā kaitīguma pēc.

GK1968 15.08.2021 13:26

Visu vasaru nesteidzīgi pētīju dīzeļauto tirgu, no AudiA4 un BMW320 līdz Seat1.2 trīscilindru un pat Renault, Dacia. Ap 3 līdz 4.2k. Visreālākie likās tomēr BMW ar automātisko kārbu.

Kā Jūs domājat, ko tad nopirku?

GK1968 15.08.2021 13:02

Man kaut kā labi sanāk tikai piepirkt klāt.

Gadu iepriekš RenaultClio `07, šogad Mitsu iMIEV `12 un mantojumā tūlīt vēl OpelAstra`97...

GK1968 12.08.2021 2:26

Ezim taisnība. Šovasar devos 3-gadīgu Sandero dci pirkt mūsamotors placī. Pārdevējs gāja jau pēc atslēgām, es tikmēr lūkoju to 38k noripojušo autiņu no apakšas. Atslēgas tā arī nevajadzēja, kopā ar darbinieku vēl nosmējām, ka dacias jau ieved tādas aprūsējušas pat tikko no rūpnīcas...

Diez vai Spring būs labāks.

GK1968 12.08.2021 0:49

Turpinoties pusvadītāju deficītam, žūrija pie jaunajiem auto netiks pat tuvumā. Ha, ha.

Laicīgi vajadzētu iemainīt nosaukumu pret :

gada virtuālais elektroauto.

GK1968 27.06.2021 15:36

Kruīzkontrole auto ir obligātais aprīkojums. Daudziem tomēr joprojām nav, vai pat nevēlas apgūt, tad nu raustās pa ceļa virsu...

GK1968 11.06.2021 23:50

Neste MY un degvielas ekonomija?

Vai vēl kāds ir mēģinājis un var apgalvot?

GK1968 09.06.2021 22:18

Šito kādreiz vajadzētu ss-kā izmantot, t.i. kaitinoši maza bāka, tāpēc pārdodu labu auto.

Šobrīd kāds par 850.- tirgo Omegu B caravan 2.2i ar 75l bāku, ar txt, ka vnk. savajadzējās daudz iepirkumu atvest no Vācijas.

GK1968 09.06.2021 21:54

Kāda tad ir Tava versija? Piemēram, jaunās degvielas cenas. Vai riepu deficīts?

GK1968 08.06.2021 20:09

Jā 2.0AQY motors man kāreiz ir senču Golfā IV, vajadzētu paņemt un nomainīt vienreiz zobeni utml. Nav mainīta jau 14.gadu. Ar gāzi aprīkots, sanāk pat ekonomisks. Protams, plus 1~1,5 l gāzes(~8,5), sal.ar Clio 1.15L motoru.

GK1968 08.06.2021 13:18

Jā valvetronic un vanos behās ir štelle, bet tikai līdz brīdim, kad jāsāk labot un vispirms saprast, kas labojams...

Vēl arī Hyundai dual CVVT tehnoloģija( ieplūdes, izplūdes vārstu atvēruma laika nobīde atkarībā no slodzes un apgr.; neietver vārstu pacēluma variēšanu).

Tāpēc hibrīdos lieto motorus Atkinsona ciklā, jo tad tie ar vienu sadaleni un 8 vārstiem vismaz ir iespējami ekonomiski un arī tad vēl ierobežotā apgr. diapazonā?

GK1968 08.06.2021 12:03

Agrā rīta stundā, tūliņ pēc darba, izvēlos savu transportu - mopēds (elektrisks taču) un aidā uz Jūrmalu! Šoreiz satiksme jau krietni rosīgāka, vasarīgs laiks kā nekā.

Tur jau tas ir! Pēc skata tāds uzlabots un izmēros varen brangs Golf hečbeks.

Drīz vien tieku pie atslēgas un pēc ašas apskates un apļa ap ID.4 tveru rokturi un pēc īsas pauzes durvis atveras.

Laiks piemērīt pilota sēdekli. Pabīdu ar podziņu mazliet uz priekšu un tas jau ir ok, gana ērti.

Dažus video tiku apskatījis par šo auto tāpēc, hey ID, šis rāda man 272 km nobraukuma rezervi, liekam R un kustamies ka laukā no pagalma. Kamera laba, ir ticamības moments.

Tad kloķi griežam uz D(drive). Pedāļu stāvokļa sajūtamība perfekta, starts uzreiz padodas vienmērīgs un pietiekami lēns arī pirmajam pagriezienam.

Oho, griežas ta ļoti labi, tur kur R.Arkana tā knapi, ID.4 ar rezervi. Kā nekā taču pakaļējā piedziņa ar vienu 150 kw motoru. Vispirms, tiekot ielās, ķeros pie visgaršīgākā - enerģijas atgūšanas izpētes.

D režīmā atlaižot pedāli, auto vnk ripo tālāk ar savu inerci.

Spiežot bremzi, vispirms ieslēdzas motors, tā teikt ģeneratora režīmā, bet spiežot vēl , palīdzēs jau bremzes, kuras aizmugurē ir trumuļu(loku). Domāju, ka bremzēšanas kopējais efekts ar elektromotoru ir pietiekams.

Savukārt B režīmā reģenerācija ieslēdzas tūlīt kā kaut mazliet atlaidīsi gāzi. Pirmajā brīdī man labpatīk tieši šādi - gāze, bremzēšanas efekts. O, jā efekts ir, gan paātrinājums tāds lecīgs, gan apstājas prognozējami.

Blīvākas satiksmes ietekmē sāku meklēt iespēju rumaku padarīt rāmāku. Iepatikās to darīt ar kruīzkontroli. Vēl pamēģināju ar režīmiem eko, comfort, sport. Neatradis nekādu vērā ņemamu starpību paliku pie sport. Ak, jā, tomēr kondicionieris-siltumsūknis atslēdzās.

Pilnā uzrāvienā aizmugure pamatīgi iesēžas. Starta spēriens un tālāk vienmērīgs paātrinājums kaut vai līdz 162 spidometrā.

Šajā auto ātrumu jūti vien ar rites troksni, motors tiešām ir kluss jebkādos apgriezienos.

Liekais balasts (akumulatori) gan labi sajūtams, īpaši garensvārstībās, var arī sašūpoties.

Šķērsvirzienā ļoti stingri stabilizatori. Sānsvere minimāla. Piekare uz nelīdzenumiem gan nav tik komfortabla un klusa kā Arkanai, piemēram.

Ko gan var gaidīt no R21 pret R18. Standartā gan 77 kwh vienmotora modelim būtu vien 19".

Toties nobrauktuves uz Jūrmalas šos. ņem azartiski, prasot vēl, gandrīz kā tāds 2L twin power TD no paša BMW. Nu labi, negluži, jo lD iespīlēts preizslīdēšanas kontroles žņaugos.

Stūrējas ar šāda auto koncepcijas paredzamo pārlieko pagriežamību. Vienīgi atgriezeniskās reakcijas nav tik izteiktas kā ar hidraulisko stūres pastiprinātāju vai vispār bez tā.

Stūres materiāls un forma likās perfekta, tāda kā sava uzreiz.

Dinamiskās iespējas pārliecina, tomēr smagumu arī jūt. Jā, amortizatoriem grūti šādu masu noturēt mierā. Prasītos pēc pneimopiekares, bet cik tad ID.4 maksātu? Pats par sevi auto taisnvirziena kustībā neprovocē uz dinamikas izrādīšanu par katru cenu, drīzāk atkarīgs no noskaņojuma un prasmēm izmantot potenciālu.

Viena pārnesuma transmisija ar pusasīm ir pilnīgi piemērota legālajiem ceļu ātrumiem. Aizmugurējā piekare neatkarīgā Multi link tipa ir ok. Priekšā neatkarīgā McPherson tipa, iespējams, ka vājais punkts.

Apcerot domu, diez cik tā 'rekuperācija' ir labvēlīga akumulatora mūžam pēc 8 gadiem, laiks atgriezties bāzē, tā arī neizbaudījušam uzlādes 'labumus'.Nobraukti 46 km atlikuši 234. Kāpēc tik labi? Jo 2/5 no maršruta braucu ar 50 ierobežojumu plus vēl tā arī neieslēdzu vairs kondiconieri?

Auto novietots, tagad jāpaklausās audiosistēma. Ekvalaizeram vien trīs joslas, bass labs, 35 hz skan brīvi, 14 khz gan tā knapi. Mūzikas tests - skaņa tīra, arī skaļi, vidi sabalansēti, bet augšas gan varēja būt spicākas! Pietrūkst loudness tembra korekcijas, klusi klausoties, kas šajā auto ir reāli.

Novērtēju riteņu sagāzumu, bij trāpījusies ideāli līdzena vieta. Priekša , var teikt, pa nullēm, pakaļa, kā jau bija paredzams, par grādu ar augšmalām uz iekšu. Ko vēl? Apakša nogludināta, tās priekša, akumulatori, motors labi nosegti. Neizraisīja uzticību vien priekšas arkas aizsarga salaidums ar teorētisko dubļusargu. Kaut kā nepabeigti izskatījās. Akmentiņi ar jau bija salīduši spraugā. Citur gan nevainas.

Pat aizmugure un sāni nebija nemaz tik netīri pēc iepriekšējās dienas.

Durvju apakša un sliekšņi nosegti ar plastmasas līsti. Blīvgumijas durvīm saliktas dubulti, stiklojums vienkāršs, termālais.

Savukārt stiklotais jumts ID.4 piedeva plašuma sajūtai klāt arī pietiekama augstuma sajūtu.

Vai iepatikās? No ārpuses - ne visai. Interjers labs, displejs mazais gan liekas tāds kā minimālisms.

Kas šeit ir maksimāls? Neatkarība no pārnesumu izvēles un iekšdedzes dzinēja raksturlīknēm. Nenoslāps atbildīgā brīdī. Akumulators un motors vienmēr, pat ripojot, gatavs atspērienam.

Diemžēl enerģijas atlikuma novērtēšanas monitorings.

Kas priecē? Kinētiskās enerģijas atgūšanas iespēja. Līdz ar to vairs nebūs jāķer kreņķi par kādu kavēkli savā ceļā!

Vai pats sev tādu iegādāšos? Nē, vismaz tuvākajā laikā ne. Pēc gadiem 8 gan šādu labi palietotu - varbūt, kaut gan man drīzāk pietiks ar ID.3 izmēra auto.

Jau iepriekš atvainojos par subjektīvo viedokli šajā ID.4 aprakstā!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti