650 rakstīja: -vai šī ir Pratināšana?
VID darbinieks jauta, lai varetu piegadatajus cakaret 😂
650 rakstīja: -vai šī ir Pratināšana?
VID darbinieks jauta, lai varetu piegadatajus cakaret 😂
Pa lielam tas ir elektriskais Volvo. Jau pāris gadus var tādu nopirkt. Manuprāt pārcenots, bet katram sava gaume.
Teiksim 60k par elektro auto + 40k par ieksdedzes dzineja auto un ir letak neka bentley
Ja vairums braucienu ir 10min pilsētā, tad patēriņš būs augsts...
Naudai kā tādai nav vērtība šobrīd un auto ražotāji turpina spēlēt covid spelītes, turpinot teikt, ka viss trūkst un nevar saražot auto.
vanessamurray rakstīja: Jums vajadzētu izvēlēties tiešsaistes kreditēšanas uzņēmumu, piemēram, pirmais kredits bez maksas, atrast tā vietni un pieteikties aizdevumam. Parasti jums būs nepieciešams aizpildīt vienkāršu tiešsaistes veidlapu uz vietas un gaidīt kādu laiku lēmumu. Arī labāk būs sagatavot savu ID un dokumentu, kas pierādīs jums ienākumus.
Paldies. Labs ieteikums. Jau izvēlējos tiešsaistes kreditēšanas uzņēmumu
Ja vienalga kāds patēriņš. Benzīns vai dīzelis? Braucu 60% pilsētā.
65k vairs nav mazlietots. Tas ir lietots
vasarā braukšu cauri Polijai un es personīgi izvēlēšos caur belastoku, jo vairāk lielceļš.
Elektroauto nekad nav bijis automobīlis lētai pārvietošanās.
Galvenais pluss ir izmešu samazināšana pilsētu centros.
Es nesaku, ka slikts auto. Vienkārši pēc manas pieredzes nav tik liela bauda braukt kā ar citiem jaunajiem auto. Es salīdzinu tikai ar jauniem auto. Ja šo salīdzināti ar kādu iepriekšējās paaudzes Octavia, tad noteikti vērtētu augstak. Starp paaudzēm liels solis uz priekšu.
Sava personīgā pieredze ar Škoda Octavia Combi iV 2021 (ladējams hibrīds ar 1.4 benzīnu)
Darba auto un nobraukti 4t km. Tagad varu padalīties ar iespaidiem. Dzīvoju dzīvoklī un tuvākais ev lādētājs ir 10min gājienā. Vasarā nebija nekādu problēmu pa dienu uzlikt un pēc 4h aiziet pakaļ. Kad ir draņķīgs laiks, tad megribās likt uz lādēšanu. Vasarā tikai ar elektrību displejs rādīja 56-60km. Reāli nobraukt varēja ap 52km. Ziemā kad ir daži grādi mīnusā nu jau kompis rāda vairs 42km. Realitāte nobraucu ap 30km un jau prasa lādēt. Braukt tikai ar elektrību ir daudz lētāk valstī kurā atrodos. Pilsētā 100km ar elektrību aptuveni 5-7€, ar benzīnu ap 15€.
Braucot pa šoseju hibrīda režīmā 200km, ātrums bija 80-110km/h patēriņš ap 5l. Nav nekas ūber ekonomisks. Pa lielceļu 130km/h kruīzā ap 8l, kas likā adekvāts patēriņš. Ja ir elektrība baterijā, tad sporta režīmā ar elektrības palīdzību iet pietiekoši labi. Ja nav elektro motora palīdzība, tad gan gurdeni un “spiedz” kā putekļu sūcējs. Nav nekāds sporta auto. Ziemā īsus gabalus hibrīda režīmā īsti nav iespējams pabraukt, jo auto rāda, ka motoram vajag ilgāk darboties. Tad tīri ar elektrību jābrauc vai ar iekšdedzes dzinēju.
Salons ir labs. Moderns, tīkams acīm un pat “ambient light” dažādās krāsās. Lielais salona ekrāns ir viduvējs. It kā nav slikts, bet bieži kavējas vai uzkaras uz dažām sekundēm. Ja gribi izmantot visas opcijas, tad vajag piereģistrēties Škoda aplikācijā un maksāt mēneša maksu. Ir bezvadu Apple CarAy vai Android auto tas ir liels pluss.
Vairākas reizes bijis kad parkošanās sensori un kamera negrib strādāt. Uz ekrāna parādās, ka nav pieejams un viss.
Kopumā auto vizuāli tīkams gan salonā, gan virsbūve. Nav nekāds sportiskais un ja ir kur lādēt pie mājas vai darba, tad var būt arī ļoti ekonomisks. Lieku 6/10 priekš jauna auto.
Vidējais patēriņš 10,5l. Nebraucu ar domu uzstādīt kādus labus ekonomikas rādītājus. Baigi neizjūtu starpību starp ziemu un vasaru patēriņa ziņā.
Garos gabalus bez problēmām. Garākais brauciens bijis 20h. Priekš manis ļoti laba sēdpozīcija un ne mugura, ka gurni sāpēja. Ar citiem auto ir bijis, ka mugura vai gurni sāp no tā, ka nevar kārtīgi noregulēt sēdpozīciju.
Nav īsti par tavu noskatīto auto.
2018.g. Stelvio 280 benzīns. Ņēmu jaunu. 54kKm nobraukti. Servisu veicu tikai pie oficiālajiem dīleriem.
Par problēmām: 1.gadā kad mēģināju no vadītāja puses vienlaicīgi aizvērt visus logus, tad viens nogļukoja un nevērās ciet ar “vienu pieskārienu”. Vajadzēja 2 vai 3 reizes mēģināt un tad aizvērās. Pie nākošā servisa apmeklējuma uztaisīja software update un viss strādā kā vajag.
Pagājušajā ziemā no rīta auto elektroniski bija “nosprādzis”. Nereaģēja ne uz vienu pogu. Manuāli atvēru durvis, kapotu. Piebrauca Alfa Romeo roadside serviss. Pielika pie “elektrības” un viss uzreiz aizgāja. Dīleris teica, ka akumulatora klemmes esot bijušas vaļā. Tas laikam rūpnīcas defekts, jo neviens nav līdis pie akumulatora.
Līdz šim vienīgās problēmas.
Pagaidām auto vēl nav apnicis.
Tīru savu auto Auto Rings. Nezinu cik kas maksā, bet par darbu nesūdzos. Piķi arī noņem. Suņa spalvas iztīra.
Interesants auto savā segmentā.
Skatos, ka cilvēki ļoti iespringst par to vai cena pareiza un kādēļ vispār jāpērk jauns auto... katrs pērk auto pēc savām vēlmēm, vajadzibām un iespējām. Vienam šis ir perfekts, citam neder. Nav jēgas uzspiest savu viedokli.
Labāk uzreiz pērc Golf 4 GTI.
Conqueror copy-paste no cita raksta
Man tāda situācija nav gadījusies, bet ir vērts palasīt ieteikumus, ja nu tomēr dzīvē gadās. Nekad neko nevar zināt.
Neesmu pārāk zinošs mehāniskajos auto jautājumos.
Saprotu, ka manuāli var ar ātrumumiem noslāpēt. Kāds variants ir noslāpēt automātu tādā situācijā?
15 gadi slotiņu mehānismam. Varētu būt ka mehānisms izveidzies vai arī, ja reti izmato aizmugurējo slotiņu, tad “iesūno”. Pašam tā gadījās, tad pirku savu pirmo auto, kurš bija 12 gadus vecs. Reti izmantoju un pēc kāda gadi iestrēga. Servisā ilgi nočakarējās kamēr dabūja vaļā mehānismu un iztīrīja, jo visas skrūves bija sarūsējušas.
Padalīšos ar savu pieredzi. Varbūt kādam noderēs.
Alfa Romeo Stelvio 2018.gada, pirku jaunu. Benzīns 280HP. Paņēmu pagarināto garantiju līdz 5 gadiem. Divos gados nobraukti 42tkm.
Ar auto patīkami braukt, pietiekoši jautra mašīna un manas vēlmes pilnībā apmierina. Braucis esmu arī 20h pie stūres un sēdpozīcija ir laba, ne kājas, ne mugura nenogura. priekš cenas arī kvalitāte ir līmenī. Pietiekoši ietilpīgs auto.
problēma bija pie 35tkm. No rīta izejot laukā elektronika nereaģēja (nevarēju ne durvis ar pulti atslēgt, ne radio ieslēgt). Pazvanīju Alfa Romeo palīdzībai un pēc stundas atbrauca palīdzība. Pielika vadus pie akumulatora un kopš tās reizes nav nekādu problēmu. Dīleris teica, ka akumulatora vadi nebija pietiekoši nostiprināti, lai gan neviens nebija aizticis. Iespējams, rūpnīcā darbinieki bija paliduši garām. Pie pirmās apkopes pārkodēja logu pacēlāja elektroniku, jo aizmugures logi nevērās ciet ar vienu pieskrārienu.
Patēriņš ap 10,5l/100. 70% laika braucu pa pilsētu. Man šķiet labs patēriņš, jo nebraucu ekonomiski.
Apkopes maksā ap 180€, ja nemaldos. Neesmu pārliecināts.
Neesmu nevienas markas fans. Kopsummā nesūdzos par auto. Pagaidām neplānoju tirgot un braukšu līdz apniks mašīna.
Ja kāds taisās pirkt Stelvio, tad iesaku ņemt no 2020.gada, jo ir mazs salona update. Mazliet ērtāka vidus konsole un touchscreen.
Demon Souls Remake
Ja iAuto tiešām interesētu uzlabot savu vietni, tad dzēstu lietotājus - “troļļus”, jo spamo un piesārņo topikus. Man nav interese “rullēt” tālāk pēc 50 playstation bildēm, kuras kāds prikola pēc ielicis.
Tas ir vairāk domāts priekš blogeriem un youtuberiem kuri nav dabūjuši savu pasūtīto konsoli.
palīdziet aizpildīt aptauju augstskolas analītiskajam darbam par kokmateriālu izmantošanu. paldies. www.surveymonkey.com/r/5GT8DT8