tev mērogi klibo, draudziņ
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tev mērogi klibo, draudziņ
Spilgts piemērs, ka policijā ir ne tās gudrākās galvas. Cik tur aldziņa? Kadi kadri tur iet? Tādi ar bizēm bārdā? Loģikas nekādas - turpina pārkāpt - liekam lielākus sodus, un vairākus uzreiz.
Citviet redzēts, ka zīmes, kas pēkšņi uzradušās, uzliek uz spilgtiem foniem. Luksoforu varēja uz likt, sarkanu.
Cits jautājums, kāda iksa pēc tur vispār aiztaisīja to ceļu ciet?
Bet ir taču piesmirdināta! sadali tos ciktur kg par chatgtp lietošanu perkapita. Sareizini ar LV iedz. skaitu. Un sal'idzini, cik d'umu ir no LV d'ize'liem, un cik no chatgtp!
Nerēķināšu, bet salīdzinājums ir - NIECĪGA daļiņa.
Un vēl vairāk enerģijas iznieko tādiem mērkiem, kā bitkoinu 'rakšana'.
Tiešām, beidz dzīt fufeli.
tas pats ChatGTP iedeva atbildi:
Lidojums no Londonas uz Ņujorku vienam pasažierim rada aptuveni 0,59 tonnas (590 kg) CO₂ emisiju.
Ja šāds lidojums notiktu 260 reizes, kopējās emisijas būtu aptuveni 153,4 tonnas CO₂ vienam pasažierim.
Salīdzinājumam, kopējās pasaules aviācijas emisijas (iekšzemes un starptautiskie pasažieru lidojumi) 2024. gada jūnijā bija aptuveni 70,6 miljoni tonnu CO₂ mēnesī.
Tas nozīmē, ka 260 lidojumu emisijas no Londonas uz Ņujorku veido pavisam nelielu daļu no kopējām pasaules aviācijas emisijām mēnesī.
No ka tu tur gribi nocelt virsbuvi? janonem pusramis ar visu speeka agregaatu, tas gan.
Un?
"Leksim bedrē, leksim bedrē! Redzēs, kas mūs ārā vilks?"
golfus ražo no kura, 75? gada? golps domāts kā metafora, draudziņ. Meklē vienkāršu, maznopistu vāģi, vienalga, kāds zīmols.
Nu tā. JA tēmas autoram un vispār interesentam ir kāds pazīstams meistars, kas ir ar mieru skrūvēt - tad var ņemt dajebko. Ja to dajebko tieši tas konkrētais meistars ir ar mieru skrūvēt.
Vēl var ņemt to, ko ne vella nevajadzēs skrūvēt.
Vai nu 90. gadu vāģi kam nekā nav kam salūzt, vai nu jaunāku tādu pašu.
Tādus plašā izvēlē ražo rumāņi. Vienkāršas kastes, kam nav nekā daudz, kas var maitāties. Pie kam tādas kastes mēdz pirkt lēnīgi pilsoņi, tā ka nereti var atrast maznobrauktus ekzemplārus aŗi pašmāju eses meklētuvē.
Bet nopisteņus golpus un / vai nošķilteņus 'no traļa' lai pērk tie, kam patīk skrūvēties, braukāt pa servisiem un šrotiem, un meklēt nesameklējamo.
Maza, necila Dacija sanāk.
imzz rakstīja: kur tu te iedrisi, pie krievu kara?
Par "iedrišanu" pie krievu kara sk. tavu un Bradija diskusiju iepriekš.
Un cik ppm ir kops homo sapiens eksistee? Homo sapiens piemērošanās spējas ir izcilas. Vēsturiski net tik sen Ziemeļu tautas sniega būdās pieelpoja tās uz velna paraušanu un vēl sildījās pie atklātas liesmas no roņu taukiem.
ne jau pats CO2 daudzums ir svarigs, bet izmainu atrums!
Tas ir mazs, jo lielu cilvēce nemaz nav spējīga panākt. Palmas šeit vēl neaug.
infantili komentāri
imzz rakstīja: Topinamburs ieteica skatīties google, skatāmies "Oglekļa dioksīds un dzīvība" patlaban CO2 koncentrācija 417 ppm ( 0.04% ), lielākā bijusi Kembrija periodā , ap 4000 ppm. Tuvu 10x vairāk, kā tagad. Dzīvība vēl okeānā.
Mezozojs. Lielāko daļu mezozoja laikmeta (65-250 milj.gadu) CO2 līmenis bija augsts (1000-2000 p.m.v.). Dzīvība vētraini attīstās, dinozauru laikmets un bagātīga tos uzturošā veģetācija.
kur tu te iedrisi, pie krievu kara?
Un cik ppm ir kops homo sapiens eksistee?
ne jau pats CO2 daudzums ir svarigs, bet izmainu atrums!
Bojājumi vēl jāpzina. Spārns, un motorpārsegs locīti. Bampers, un visādi plastmasas loriņi labajā stūrī - lupatās. Pārējo varēšu aprakstīt sadaļā "pieredze ar korejas elektroauto" ![]()
Tumsā. Uzlēca praktiski virsū. labi ja gāzi izdevās atlaist. 90 kmh.
PN - tas "pievienot bildi" man nestrādā, chrome vispār never vaļā, edge saka, ka tāda bilde neeksistē.
šorīt satikos ar tādu, kas BIJA pietupies, un sev uzšķērda vēderu ar mašīnas spārnu, nemaz nemēģinādams uzkrist uz jumta.
ibb.co/p1j3b6m
un stundas laikā, kopš es tur stāvēju, neviens, arī sniega šķūris, neapstājās paprasīt, vai nevajag palīdzēt.
Domāju tomēr, ka tad, ja es būtu plātījies, ka man vajadzīga palīdzība, kāds būtu apstājies. Bet tā - cilvēki domā, ka katram tagad kabata pilna ar visu internetu, un ka negadījumā iekļuvušais pats tiks galā.
Strīdēties var, jo maksājums pieņemts, un nav atgriezts atpakaļ, bet nebūs produktīvi. Samaksāt, un miers. Nākošreiz būsit uzmanīgāka.
Var jau būt politkorektàks ja tik dikti vajag, un muļķi nosaukt par personu ar īpašām vajadzībām.
Kona būtu jāsalīdzina ar KIA EV3, piemēram.
labi labi, aizgāju stūrī un nokaunējos, ka iesaistījos diskusijā ar labi zināmu muļķi.
Ai ai ai. Paskaties nu spogulī!
Nu taču! Mazāk vietas salonā, nekā tiem auto, kas būvēti kā tikai EV!
pārdesmir reizu esmu pārliecinājies, ka strīdēties nav jēgas, Pameklē pats, google gan jau pazīsti.
tev jau desmitiem reižu ir skaidrots. Tu esi dumjš vai spītīgs, vai abi kopā?
Ja momentāni - salīdzinoši ar lēno evolūcijas gaitu - gaisā izmet siltumnīcefektu palielinošas gāzes, kas zemes garozā uzkrājušās miljoniem gadu - tad "visa organiskā dzīvība" nespēj piemēroties straujajām pārmaiņām - un izmirst.
Bradypus rakstīja: Ir kāds iemesls saglabāt naftu? Kādēļ nepārvērst to atpakaļ mežos, no kuriem tā radās?
naftu nevajag pārvērst izmešos. No tās var un vajag ražot visādas labas, noderīgas lietas. Pietiks tūksošgadēm.
LPG - liquid petroleum gas - ir naftas rafinēšanas produkts.
Pie mums - no Mažeiķiem, kur sobrīd rafinē visu ko, tikai ne Krievijas naftu.