Lai atcerētos, kādu auto paņēmu no citybee, jāskatās aplikācijā. Visi viņi tie jaunie ir tik vienādi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lai atcerētos, kādu auto paņēmu no citybee, jāskatās aplikācijā. Visi viņi tie jaunie ir tik vienādi.
Tur tam igaunim ir laimējies megalohatronā
Sodus vajag padarīt nevis bargus, bet neizbēgamus. Katru satiksmes autobusu vajag apkarinat ar kamerām priekšā un pakaļā. Viss. Neviens vairs nebūs drošs kad var un kad nevar skriet.
Nu, tad jau neko. Lēksim bedrē visi.
WALA rakstīja: Gribēju likt pie transporta un ekoloģijas, bet izskatās ka šis būs piemērotāks tēmturis:
www.visualcapitalist.com/global-co2-emissions-through-time-1950-2022/
Kur tu saskati lohotronu? Ja cits driš vairāk, tad tu arī vari?
ar varu mutē tādus neliks, un līzingu tādiem nepaņemsi, tādi ir jāmeklē.
Bet vai vajag? Tapata, paies 5 gadi, un būs rūsas čupa ar nosiptiem amortizatoriem, ja mašīnu vajag ikdienas braucieniem, tad vislētāk un vislabāk ir pašreizējais širpotrebs. Tas, ka ar labu atceramies 90. gadu vāģus, nenozīmē, ka tie tikpat labi būs pēc mūsdienu mērauklas!
kādus 'tādus'?
Teici, ka gribi jaunu dīzeli, es paskatījos piemēram mobile.de, tur pilns ar jauniem dīzeļiem, kādo 20 000 gab no kā izvēlēties!
Gribi jaunu 90. gadu auto, vai?
Arī tādus var atrast.
sarkasmu jau nesaproti, laikam tiešām esi spambots
opelis, pežo, reno, volksvĀĢIS, fords, škoda, fiatc - visiem ir kāds dīzels pieejams, paskaties mobile.de un pērc nost, ja interesē.
Es pa tam lāgam braukšu ar pašražotu elektrību, un divus - trīs simtus mēnesī netērēšu degvielai.
Bradypus rakstīja: Vari jau turpināt ar kārtējiem personiskajiem epitetiem, bet tas būtību nemaina. Kvalitatīvu motora vai kārbas kapremontu vajag pavisam retos gadījumos - lielākajai daļai auto tie nodzīvo diezgan garu mūžu. Bet tās baterijas degradējas 100% VISIEM auto. Un problēma, ko es minu ir globāla, nevis vietējo speciālistiņu trūkums. Pat vēl otrādi - bijušajā PSRS vēl būs meistari, kas to mācēs, bet tos "izpirks" ārzemnieki, kas savas baterijas ņems nost un sūtīs pie viņiem - tieši tā, kā tu to iedomājies. Rietumvalstīs kvalificēti elektriķi jau tagad ir daudz lielāka problēma, kā mums.
cik ir vidējais nobraukusm eiropā automobilim, pirms to utilizē?
pateikšu priekšā - mazāks par nobruakumu, kas bez problēmām iespējams elektroauto baterijai.
Bradypus rakstīja: Tiešām? Gribētāju riskēt ar ģimenes ietaupījumu kremēšanas izdevumien būs tikpat daudz, kā visu citu remontētāju pa kaktiem? Un pat ja gribēs, vai tavuprāt tā "šūnu pieskaņošana" ir analogas kvalifikācijas darbs?
Tu laikam neesi redzējis realitāti, kā parastās 220V rozetes nomaiņa iedzen bailes vareniem vīriem. Savas salīdzināmās izmaksas varēsi uzspraust uz nagliņas - to darbu vienkārši nebūs kas dara. Vecie nepārkvalificēsies un jaunie tik grūtus darbus darīt netaisās - elektroauto īstenie fani māk nevis tos remontēt, bet tikai sēdēt ceļa vidū ar plakātiem.
aiaiai, mr vissirslikti bradīpusis ir iradies ar Viedokli!
Zārks jau tukšā nevar palikt - būs pieprasījums, būs arī piedāvājums. Protams, katrā pagalmā katrs vasja arī nelodēs baterijas un neprogrammēs tās, bet arī katrā pagalmā kvalitatīvu motora vai automātiskās kārbas kapremontu neveic - tos agregātus ņemam nost, vedam / sūtam uz kaimiņpagastu - kāpēc ar baterijām lai nebūtu tāpat?
bet ne jau širpotreba chevy volt tipa autiņam, vai ne?
Elektroauto notiks un notiek tāpatās, kā visiem citiem remontiem - bateriju nost, atrod beigtās šūnas, nomaina, pieskaņo uzlādes līmeni, un hey presto, brauc tālāk.
PS. Zini, cik man izmaksāja 90. gadu Landrovera dīzeļmotora parastā remonts - pēc zobsiksnas plīsuma? 3000 eiro (un vēl + viskautkas). Pilnīgi salīdzināmas izmaksas ar baterijas remontu.
Tā ka šitos clickbyte video a la vissirslikti vari paturēt pie sevis.
Tu 10 gadus vecam auto arī motoru mainītu pie oficiālā dīlera, pret jaunu, vai remontētu pie speciālista ?
Pienācis laiks vienu no ģimenes vāģiem nomainīt. NOmainīt uz elektro auto. Pašlaik Rietumeiropā sāk nākt atpakaļ pirmo īpašnieku trīsgadīgie līzinga auto - pirmie, no jaunajām paaudzēm ar pieklājīga izmēra akumulatoriem. Tādu arī meklēju jau pāris mēnešus, un atradu - 2020. gada, ar 17 000 nobraukumu, Kia Soul, 64 kwh varsija. Pasūtīts, gaidam, kad atvedīs.
Izvēlē noteicošais bija, lai baterija ir vismaz 50 kwh. Un, lai baterija ir ar sildīšanas - dzesēšanas funkciju. Un lai cena nav lielāka par 22 tūkstoši. Iznāk, ka tajā nišā der KIA /Huyndai tehnodvīņi Soul/Kona, Stellantis plejāde, un arī pirmie VW ID3. Volksvāgens savu sākotnējo un vēsturisko problēmu un problē'miņu dēļ man netīk, Stellantis ir sačakarējis izvēli, ar nereālu daudzumu tās pašas platformas reinkarnāciju, bet visi tie ir izmērā pamazi, bet cenās - ne tik maz, un arī ražo tos tikai no kāda 20. vai 21. gada - tā ka izvēle uz trīsgadīgiem nemaz nav tik liela, kā gribētos. Huyndai/Kia šķietās būt vispieredzējušākais EV ražotājs savā segmentā (Kia Soul, piemēram, jau vairāk kā 10 gadus). Tātad, kad izvēle apstājās pie KIA/Huyndai, bija jāizšķiras par to, vai gribas Soul vai Kona. Izvēlējos Soul, jo tas ir drusciņ vairāk tāds auto, kāds man tīk - "praktisch, quadratisch, gut" . Kona izskatās tāds, kādu var pazaudēt autostāvvietā starp citiem, Soul tomēr drusciņ izcelsies. Un ir ar lielāku bagāžas ietilpību.
Meklēju gan Vācijā, gan Zviedrijā, gan Norvēģijā. Zviedrijā bija pāris labu variantu, ar nobraukumiem līdz 80 tūkst km, bet, tā ka darba un laika dēļ man šoreiz jāizmanto starpniekpakalpojumi, tad tos izķēra kā karstus pīrādziņus pirms paspējām noreaģēt. Arī Vācijas sludinājumu portālus pārskatīju ik dienas, un bija vairāki eksemplāri, ko neizdevās pārķert. Bet, labs nāk ar gaidīšanu, jo uzpeldēja šis, ar tiešām tikai 17000 nobraukumu. (16856, laikam).
Tad nu gaidu, trešdien varētu būt saņemams, ja viss ies gludi.
Turpmāk vēl.
tagad jau nekas, risas mīkstas, un tās drīzumā nošķūrē, bet raibi sniegainajos deviņdesmito sākumgados gan ir bijis tā, ka no tām trīs risām reāli nevar tikt ārā ne viens, ne otrs auto. Visi draudzīgi kāpām ārā, un viglāko vāģi izšūpojām no risas, lai var izmainīties. Protams, arī riepas bija kādas nu varēja sagrabināt, un labi, ja ziemenes uz velkošās ass
Divi āži satikušas uz šauras laipas.
Mani paneļi novembrī saražoja trešdaļu no patēriņa. Decembris, janvāris, un februāris būs pilnīgi tukši, spriežot pēc pagājušā gada.
prese šodien raksta, ka viņam būšot krūšu palielināšanas operācija, lai ir kur ordeņus piekarināt
lēnu pielec taviem mīļajiem krievu mēdītājiem, bbc par to rakstīja jau pavasarī
stundu kaut kādas pļāpveida propogandas murgus klausīties - tur vajag daaaaudz lieka laika.
Un kas tev - baigie brīnumi, vai?
darklight rakstīja: Ja jau te Somija tiek pieminēta, tad atgādināšu, ka lielākais Somijas atbalstītājs ar ieročiem un tehniku bija tieši Vācija. Hitlers bija ļoti vīlies un neapmierināts, ka Somija tā arī nenostājās viņa pusē.
Te tu maldies. Vācija bija neitrāla - tai galu galā vēl bija spēkā pakts ar Krieviju par šīm te pašām ietekmes zonām.
Starp 1940 un 41. gadu Somija vērsās pie Vācijas - un kopā ar Vāciju karoja pret Krieviju.
Tu apzināti maisi gaisu kopā ar sūdiem, iznāk kokteilis - patiesību, noklusējumu, un pilnīgu melu kokteilis.
Galvenais tavs uzdevums - kā jau trollim - un tieši krievu trollim - "pierādīt", ka "arī rietumi tādi paši". Principā - nekā jauna.
Jā, Šrēders, Merkele, un daudzi citi - IESPĒJAMS - strādā un strādāja Krievijas labā - iespējams, dēļ naudas, iespējams, dēļ muļķības, iespējams, dēļ šantāžas.
Bet tā nav kopēja Rierumvalstu, ES, un / vai Nato politika - tā ir atsevišķu - jā ietekmīgu - pilitikāņu rīcība. Un viss.
Kas attiecas uz 39. gada Somiju - Tev laikam ir ērti nepieminēt, ka par to izslēdza Krieviju no Tautu Savienības? karš tika itin plaši apspriests presē, un starptautiskā sabiedrība bija Somijas pusē. Dažādu valstu brīvprātīgie devās uz Somiju, Lielbritānija nosūtīja apmēram 30 lidmašīnas, ja pareizi atceros. Diemžēl rīcība nebija ne ātra, ne izšķirīga. bet no tā izzīst, ka Rietumi atbalstīja Krieviju var tikai tāds sūdu maisītājs, kā tu.
Esmu Japānā šobrīd. Daudz vecu cilvēku. Brauc ar ļoti mazām mašīnām. Kei-kāriem. Tiek iekšā. Un tiek ārā.
Ar lieliem džipiem brauc tipi un tipenes, kam uz pieres rakstīts " daudz jaunas naudas".
PN. Vēl vairāk vecu cilvēku brauc ar sabtransu.