iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
topinamburs 05.08.2025 4:51

Global Estimate (2010–2024)

Given the above data modalities:

For consolidated regions like US and parts of Europe, roughly 1,000 to 2,500 ICE-bus fires per year are plausible from older NFPA and vehicle‑fleet‑reporting sources.

Extending that to a 15‑year span gives a cumulative total between approximately 15,000 to 37,500 reported bus fires.

This excludes many private, unreported, regional, or light‑rail/coach vs city‑bus distinctions, so the real number could be anywhere 30,000–50,000 worldwide.

topinamburs 05.08.2025 4:47

Incidence rate: EV Firesafe recorded ~27 verified electric bus fires globally among ~250,000 e‑buses (2010–2024), implying a per-bus fire probability ≈ 0.01% (≈1 in 10,000) Risk Reduction Rev+15EV Fire Safe+15Reddit+15.

topinamburs 05.08.2025 4:42

core rakstīja:

topinamburs rakstīja:

momentālā bīstamība, protams, degot akumulatoram ir lielāka. 

Bet!

iekšdedzes autobuss jebkurš izdala dūmus nepārtraukti, kad darbojas, tas viens. 

Otrs, masu mēdītājos izbazūnē vai ikkatru elektroauto nedienu, bet parasto iekšdedzes auto nebūšanas nu jau reti tiek pieminētas. 

Tā kaut kā. 

Un cik bieži tad ir tās iekšdedzes auto aizdegšanās? Tu tak nepieminēsi tos gadījumus, kad aizdegas 10...20 gadus vecas, nobrauktas miskastes?

Globally, EV FireSafe tracked around 0.0012 % of EVs catching fire (2010–2023), versus about 0.1 % for ICE vehicles—an 80‑fold difference 

topinamburs 05.08.2025 4:39

0pis rakstīja:

More than half of Helsinki’s streets have a speed limit of 30 km/h (approximately 20 mph). Half a century ago, the city barely had half of its area with a 50 km/h limit (30 mph). They gradually worked to reduce the speed limit, especially around schools and kindergartens.

 

Smarter street design also played a key role. Pedestrian and cycling infrastructure was prioritized for upgrades in recent years. More and more people started using public transit or bikes, or just walking. Substantial investments also made public transit more efficient and reliable.

 

www.msn.com/en-us/autos/news/helsinki-went-a-full-year-without-a-traffic-death-how-did-they-do-it/ar-AA1JKd7Q

tu par sevi? Ziņa bija par satiksmi, bet tu iekakāji, ka somi ir kaut kādi neriktīgi. 

topinamburs 04.08.2025 14:01

Iedod to jēdzīgo, uz ko balsti savu teoriju par Somiju

topinamburs 04.08.2025 12:03

momentālā bīstamība, protams, degot akumulatoram ir lielāka. 

Bet!

iekšdedzes autobuss jebkurš izdala dūmus nepārtraukti, kad darbojas, tas viens. 

Otrs, masu mēdītājos izbazūnē vai ikkatru elektroauto nedienu, bet parasto iekšdedzes auto nebūšanas nu jau reti tiek pieminētas. 

Tā kaut kā. 

topinamburs 04.08.2025 11:56

From data comparing overall causes of death:

Finland: Alcohol-related deaths contribute approximately 5.17 per 100,000 population, ranking Finland #17 globally World Life Expectancy+1Vikipēdija+1Vikipēdija+2World Life Expectancy+2World Life Expectancy+2

Latvia: The age‑standardised death rate from alcohol is about 8.83 per 100,000, placing it much higher relative to overall mortality

topinamburs 29.07.2025 18:34

Nav dīzelis nekāda kļūda, tie ir praktiska rīcība kā samazināt izmaksas - galu galā ir atšķirība, vai tērēt kādus 30% mazāk degvielas, vai nē. Tāpat elektroauto šobrīd dara to pašu - tērē mazāk (elektro)enerģijas. Simple.

topinamburs 16.07.2025 19:49

Melo, kā parasti.

topinamburs 13.07.2025 22:00

Bradypus rakstīja:

Saukt visus par muļķiem ir viegli. Saprast, kādēļ tas smogs pagarināja dzīvi gan nesanāk - tikai tupi muldēt par “dodiet atpakaļ”, kas atkal ir tevis paša izdomāts skaitāmpantiņš, ko neviens pirms tevis NAV teicis. 

Smogs pagarināja? Vai darba ražības pieauguma izraisītais relatīvais ienākumu palielinājums, komplektā ar vajadzību sākt cīnīties ar antisanitāriem apstākļiem un infekciju slimībām?

topinamburs 13.07.2025 13:20

Kā tad, dodiet atpakaļ bradīmuļķim Londonas smogu, jo tad bija labāka demogrāfija!

topinamburs 13.07.2025 10:46

Paskaties, kādI bija vidējie vecumi! Pārdzīvoja, jo vairojās kā traki, bet lielakā daļa ļaužu nomira jauni!

topinamburs 12.07.2025 19:50

Bradypus rakstīja:

Nevis “dīzelizāciju”, bet CO2 kvotas u.c. zaļos biznesus. Dīzelizācija ir tikai likumsakarīgas sekas pret CO2 ieviestām sankcijām, jo pavisam vienkārši benzīnā tā oglekļa ir proporcionāli vairāk. Vajag uzvārdus? Sāc ar OIK “tēvu” Kariņu un viņa Skolas 2 ofšoru shēmām - kad būsi papētījis pašu vienkāršāko vietējo shēmu, gan jau sapratīsi, kur skatīties tālāk. 

Muļķības. KBJ - neko Tu nezini, tikai mal tukšu

topinamburs 12.07.2025 13:37

Bradypus rakstīja:

Kādēļ šādi murgi? “Ražotāji un dīleri apkāsa visu passauli

Pirmkārt, ne jau visu pasauli, bet tikai Eiropu. 

Otrkārt - ne jau ražotāji un dīleri, bet zaļā komunisma ierēdņi, kas Eiropā attiecīgās prasības ieviesa - paši lieliski ar to nepelnot gan varu, gan naudu. 

Faktus studijā, kā un kuri tieši ierēdņi ieguva naudu un varu dēļ tā, ka ieviesa dīzelizāciju?

topinamburs 12.07.2025 7:57

Straujupïte pãrpirka štruntïgāko uzpildes staciju Siguldā. Vakar tiktokā bij izsludināta cena 98 centi litrā. Visu dienu rinda bija tā uz 5 - 6 stundām. 

topinamburs 10.07.2025 18:59

Bradypus rakstīja:

Nekā cita iebilstama nav. KBJ. Protams, ka vari atrast kādu, kas to nedara un bīda kaut kādu citu propagandu. 

Tieši otrādi, no visiem gludekļiem visādi meļi un ietekmeļi un brasīpušiem līdzīgi priekšmeti apdirš visu, ko nesaprot

topinamburs 10.07.2025 12:09

Visi?

topinamburs 07.07.2025 17:39

Tas pats, kas ar citiem nišas auto - izmiruši mazā pieprasījuma del

topinamburs 07.07.2025 16:35

Atslēgas vards- parmetinaju 

topinamburs 07.07.2025 14:14

Tā ir mūžveca lieta, ka jaunu auto jāpērk, kad jau ir iznākusi nākošā paaudze! Lai ar jauna modeļa bērnu slimībām cīnās citi!

 

 

topinamburs 07.07.2025 8:43

iAuto rakstīja:

Jaunu BMW ar vairs nav jēga pirkt - paskaties pēc kā tie izskatās!?

izskatās? Tu kā tāda bāba, kas kleitu pērk, ka tik ļitaki, ledi, un e-krāns liels!

Taču pie kājas, kā izskatās - svarīgi, vai izturīgs!

 

topinamburs 07.07.2025 8:37

uupis rakstīja:

Un nav svarīgi kas tur bija - svarīgi ir tas ka jūrmalnieki nav nekādi letiņi jo atlāvās iespraust maskavas patriarhātu pašā centrā! Un tajā pašā laikā ir aizvainoti kad viņus dēvē par vatņikiem - da labi - skabargu cita acī redzam bet baļķi savā neparko!

skaidrs, ka varēja neļaut celt tādu kremļa propogandonotavas pieminekli, BET - laikā, kad plānoja un projektēja, kremļa āža kāja no sutanas apakšas vēl nemaz tik redzama nebija, zemes īpašumtiesības (droši vien) piederēja īstenpareizticīgajiem, nu ko, lai ceļ. Šodiendien droši vien arī tik krieviskā sādžā kā jūrmala būtu vairāk diskusiju, un iespējams, neuzceltu. 

topinamburs 06.07.2025 12:48

Baznicele bija, to nojauca 60. gados. 

topinamburs 06.07.2025 4:42

In production since 2012 to supply electricity to the village of Bourakebougou

discovered during a water drilling operation in 1987. Since then, 24 other boreholes drilled by Hydroma (most of them at shallow depths) have discovered H2accumulations as shallow as 100 m in several carbonate reservoirs covered by dolerite sills7. One of the 25 boreholes reached the basement and other deeper reservoirs have been identified

 

iegūst ekvivalentu 3 mucām naftas dienā

 

topinamburs 06.07.2025 4:29

Conqueror rakstīja:

Pilnīgi iespējams, ka visu cilvēces enerģētikas problēmu risinājums slēpjas kādā no Mali raktuvēm, raksta UNIAN.

Rietumāfrikā inženieri un zinātnieki ir atklājuši pazemes rezervuāru, kas piepildīts ar tīru ūdeņraža gāzi, kas piedāvā iespēju pilnībā atbrīvot pasauli no gāzes un naftas problēmām.

Digital Matter iconŠajās raktuvēs ir aptuveni 1 400 000 kilogramu tīra ūdeņraža, raksta Ecoticias.com. Tas aizņem platību līdz 8 kvadrātkilometriem. Publikācija raksta, ka atklājums bija traģiska incidenta rezultāts, kad 2000. gados Mali Burakabougou raktuvēs gāzes noplūdes rezultātā izcēlās liels ugunsgrēks.

Izrādījās, ka izdalītā gāze bija 98 procenti tīra ūdeņraža. Analīze parādīja, ka raktuvēs esošais ūdeņradis ir savā tīrākajā formā un pilnībā atšķiras no ūdeņraža, kas radies piesārņojošu procesu rezultātā. Tas radies ķīmisku reakciju rezultātā starp ūdeni un dzelzs bagātiem minerāliem. Turklāt tika atklāts, ka ūdeņradis turpina nepārtraukti ražoties dabiskā procesā, ko sauc par serpentinizāciju.

Ar 1 400 000 kilogramu diez vai pietiks

 

Izklausas pēc klasiskās daiļdiršanas

 

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti