Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
anoagask 19.08.2021 16:20

apdzīšana pietiekami bīstams manevrs, darīt to vilcieniņā nav prāta darbs

anoagask 12.08.2021 20:44

2-3 robus zemāk. Un iemācītos apdzīt ar ieskrējienu - ieskrējiens pa savu joslu, izbraukšana pretējā joslā uzreiz pēc samainīšanās ar pretībraucēju = apdzīšanas uzsākšana ar 100+, nevis 80, manevrs saīsinās par 8..10sek

anoagask 10.08.2021 8:12

man pie mazāka ātruma sesks arī apčurātāja bāciņu salauza

anoagask 09.08.2021 10:57

ja auto ir pa nullēm, un vienīgais 2 par lampiņu, tad rūķītis var pievērt acis. ja kaut kāds posipenis, tad gan jau ierakstīs lapā 2

anoagask 27.07.2021 1:02

1) dzinēja vadība pamodinās vairāk poniju pēc motora iebraukšanas

6) led gaismas ir gaužām baudāmas, neko vairāk nemaz neprasās

anoagask 27.07.2021 0:58

plus vēl jaunie modeļi paliek nedaudz vieglāki, lai labāk iekļautos eko-šmeko normās

anoagask 27.07.2021 0:57

kā iet - kā iet? ikdienas lietošanā jestrāks kā 2.0 atmosfēriskais dēļ 200Nm pie 2-3k apgr, bet maksimālais paātrinājums kā 1.6 atmosfēriskajam benzīnmotoram dēļ 110zs.

anoagask 27.07.2021 0:47

tu par pašmasu <1t? jo 9s ieskrējiens 0-100 jau nav nekāds sasniegums

anoagask 26.07.2021 10:42

klasisks karstais aizmugurlūcis = siltais aizmugurlūcis mūsdienu izpratnē

anoagask 23.07.2021 22:26

darba grupas sanāksme pārtrakta trokšņojošu motociklistu dēļ

anoagask 21.07.2021 16:28

man ir saimniecībā aizdomas uz gļukainu releju papildlukturiem - kamēr auksts, neslēdzas, kādu laiku pabraucot strādā normāli.

var sākt ar to, ka izmēra spriegumu, kas pienāk degvielas sūknim - vai tiešām too low

anoagask 20.07.2021 11:32

ātrums aizrauj. ne pārāk lielos draugos esošs cilvēks nezin, ka no 200 stājas vismaz 4x sliktāk kā no 100, un vispār ātrums jāizvēlas tā, lai, ieraugot šķersli, varētu apstāties. Taisnā gabalā atvelc, bet līkumā/kalna galā atlaid, tur pat bremzēt nevajag.

Ja bremžu šķidrumu nemaina laicīgi, pieņemu, ka no 200 bremzējot tas arī paspēj uzvārīties un uzburbuļot.

anoagask 19.07.2021 17:58

policija atkal uzdevumu augstumos - +142kmh rīgā, sarkanais utt, bet 3 atsevišķi pārkāpumi, nevis agresīvā braukšana.

www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-skolens-ar-vecaku-auto-riga-beg-no-policijas-ar-192-kmh-auto-aizdegas.d?id=53401493

anoagask 19.07.2021 17:54

jjjj rakstīja: Polijā uz bāņa limits ir nevis 130, bet 140 km/h. Tas ir otrs lielākais limits Eiropā aiz Vācijas, kurā vietām atceļas viņu 130 un ir bezgalība. Pārējās valstīs ir 130. Bet Spānijā, liekas, bija 120.

vācijas bānim ir mīkstais limits 130. ja brauc ātrāk un notiek CSN, lidotājam ir jāpierāda, ka braucot ar 130, arī notiktu avārija

anoagask 19.07.2021 17:52

mani ieveda, 2x. jāpaburas waze opcijās nākamreiz

anoagask 19.07.2021 11:01

Uggga rakstīja: Ap jāņiem braucu uz Bavāriju tīri pēc Waze maršruta. Viss gandrīz labi, tikai kādus 100 vai 200 km aiz PL robežas veda apkārt kādai pilsētai (neatceros vairs kurai) cauri kaut kādam miestam un pēc tam pa gandrīz lauku ceļu, kas gan bija asfaltēts, tikai ļoti nelīdzens un savus 4,5m plats, tā kā, lai samainītos, gandrīz jābrauc pa nomali. Par laimi gan naktī pretimbraucēju bija ļoti maz. Garumā tas posms bija kādi 50km un beidzās ar bruģa posmu un tiltu ar 15t masas ierobežojumu, kas arī izskaidro, kāpēc tur nebrauc fūres.

Gandrīz pilnai laimei tajā posmā vēl uzbraucu pudelei, tiesa, mīkstais izpalika.

Atpakaļ braucu piektdienas pēcpusdienā/vakarā, kad ceļi pilni un diezgan daudz avāriju un sastrēgumu, dažus Waze veiksmīgi lika apbraukt pa mazajiem ceļiem.

671. ceļš - kad pats izlem braukt caur Belostoku, bet neieliec wazē atbilstošu pieturu un navigators neseko waze ieteikumiem un nepārbauda. "Ietaupi" 20km, bet pazaudē laiku, jo nenormāli šaurs un briesmīgs 90. stila ielāpu-pampaku-iesēdumu un viļņu asfalts, kuru tikai ar kaut kādu Sklases pneimopiekari var pabraukt.

waze ir problēmas ar ceļu klasifikāciju - atšķirt galvenos ceļus no maznozīmīgiem, it sevišķi lv zemes ceļus no meža/lauku ceļiem, kur bez džipa labāk nerādīties

anoagask 13.07.2021 18:59

vai arī kaut kādu programmējamu taimeri, kas katrā apaļā stundā padarbina saldētavu uz 8..10..12 min - ieliec termometru un paeksperimentē, cik grādus tev vajag

anoagask 13.07.2021 18:56

ieliec termoslēdzi barošanā, iemet iekšā temperatūras sensoru ar vadu.

anoagask 09.07.2021 13:59

gājēju pāreju pāri vairāk nekā 2 joslām laikam nedrīkst taisīt. Luksoforu varēja būvēt, jo plūsma krietni pārsniedz neregulējama krustojuma limitus.

Vēl varētu 4-way stop/ all-way stop lietot, kur no katras ielas brauc pēc kārtas pa vienam, bet to lieto tikai amerikā, Eiropā neesmu redzējis

anoagask 05.07.2021 21:55

igaunijā nolaida dīzeļa akcīzi līdz lv cenai, benzīns palika kosmosā. Smagajai degvielai tomēr lielāka cenas stabilitāte, jo uzraujot dd cenu gaisā, tas ietekmē visu preču cenu caur pārvadājumiem. arī ārzemēs parasti dd ir ievērojami lētāks.

Ja gribas ekoloģisko benzīnu atbalstīt, tad nevar tā ņemties ar cenu.

anoagask 05.07.2021 21:44

kāpēc lai radītu problēmas kravas telpas saturs? Vieglā auto bagažniekā arī rūķītis neskatās.

Problēma būtu ar pasažieru versiju, kura ir pārbūvēta - jābūt visām sēdvietām, ja siltina utt - vairs nederēs oriģinālie krēsli, jostu stiprinājumi utt - tam visam jābūt sertificētam utt.

anoagask 02.07.2021 23:57

17 litru luksusa brenda somiņa tā maksā, ne jau plastmasas kanna. Kaut kādi NOx sensori un superprecīza sprausla, kas ar precizitāti līdz nanolitram iečurā urīnvielu izplūdē.

Iegūglē "Adblue off" un dzīvo mierīgs

anoagask 01.07.2021 21:53

+1, SUV stabilitāte pārsniedz saprātīgu serpentīnu izbraukšanas ātrumu

runa varētu būt vienīgi par trasi vai 1:1000000 vajadzību veikt aļņa testu reālā dzīvē, lai gan arī tur maksimālā manevra starpība būs 5-10 kmh, nevis 20 vai 50 kmh

anoagask 01.07.2021 14:59

var vienkārši paskatīties aļņa testu rezultātus - kur atrodas augstie un zvalstīgie, un kur zemie auto.

pasaules rekords gan piederot citroen xantia ar hidropneimātisko piekari

anoagask 01.07.2021 11:37

neviens nemainīs eļļu biežāk kā kompis prasa, ja vien nedomā pats paturēt to auto ilgtermiņā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti