laukos daudzi brauc ar audi100, kas iegādāti par dolāriem kaut kad 90ajos
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
laukos daudzi brauc ar audi100, kas iegādāti par dolāriem kaut kad 90ajos
corelation is not causation. tagad apmeklējot ļeņingradas sambo skolu, var dabūt tikai pi_di, nevis ļardu
tāpēc, ka ir DRL, bet nav/nelieto AUTO pozīciju
tad tranzīta plūsma brauks ar 90 pēc gps, ar dūmojošu behu vai dubļainu pikapu varēs lepnāk pabraukt garām
garajos a7 un a8 posmos lauķi, kas uzgriežas no blakusceļiem posma vidū, varēs atvilkt
P30 tie garie 70 gabali tiešām ir dīvaini. Ir daži nepārskatāmi krustojumi, kur noderētu fotoaparāti tieši uz tajos mezglos
domā tos lietuvā sabūvētos ar apmalēm starp joslām? laikam turbo roundabout saucas
vispusīgu un objektīvu aprakstu vispār var uzrakstīt pēc kādas nedēļas nomātai tačkai vai labāk gadu regulāri lietotai darba mašīnai, ar kuru nav nekādas emocionālas saites.
visādi kasjaki lien ārā palietojot dažādos režīmos - diena/nakts/vasara/ziema/kalni/sportiska braukšana
IMHO dienasgaitas lukturi spīd tikai priekšā visiem auto, ko esmu redzējis
IMHO ar 20kmh sievasmātes apļa caurlaidība būtu daudz lielāka nekā tagad, kad kustība aplī ir 40(ārējā joslā)-50(vidējā)-60(iekšējā). Vienkārši tāpēc, ka distances varētu būt daudz mazākas.
Paskaties, kas notiek intensīvas satiksmes apstākļos - garas rindas uz apli, un relatīvi tukšs aplis, pa kuru ātri riņķo dažas automašīnas.
Ar mazāku ātrumu būtu vairāk braucēju iekšējās joslās.
Bet vispār tas ir pusrisinājums, jābūt pa ārējo joslu ir obligāti jānogriežas nākamajā nobrauktuvē - betona kluči ārējā joslā
uz apļiem ir jāsaliek gulošie, lai visādas atvainotas kazas nebērtu. aplis efektīvi nefunkcionē, ja tajā ir pārāk liels ātrums. + mēdijos jādeklamē, ka aplī visur jāievēro rāvējslēdzējs, nevis ar cietu ģīmi "man priekšroka pļe"
EDC6 ar dīzeļbusu - vispār nekādu sūdzību, bet bet es ar viņu negonkoju. Pie kickdowna benzīna EDC7 varētu gribēt slēgties pat par 3-4 robiem uz leju, tāpēc arī bremzē - momentāli EDC pārslēdzas pa vienam robam
hreno manuālī arī raksta, ka līdz ciktur tūkstošiem km jauda ir mākslīgi samazināta+nedrīkstētu augstus RPM. tipiskā testu kļūda - paņemt jaunu mizu, kam ir elektroniski iemaukti, un sūdzēties, ka neiet.
Zemstūres audio vadība ir jāapgūst (nevis jāmācās gaitā), pēc tam liekas ļoti ērta.
Sedans ar 20 cm klīrensu - principā moderns žigulis
60eur nav parastais sods par CSN izraisīšanu? Ja ekipāža nav fiksējusi, citus pārkāpumus jau nevar piešūt
viņiem ir adekvātāka sodu sistēma. 30 dienas # ir daudz sāpīgāk nekā 680eur max sods - tas pat nav riepu komplekts amg mersim
domāt cēloņsakarībās spēj 5-10% populācijas. Varēji uztaurēt, varbūt aizomātos, citādi aizbrauca tālāk klausoties radio skonto
vēlīnam e90 būs rūpnīcā izlabotas bērnu slimības, f30 būs jaunas bērnu slimības.
Variants ir sitenis no USA, un tad pašam taisīt
kā likums ar feisliftētu modeli mazāks gemorojs nekā ar jaunu, bet nosipta prēmiuma gadījumā gemorojs jebkurā gadījumā
Man te viņi pa pirmās klases asfaltu lavās, pagaidām ar arkliem, kas uz katru pusi 0.5m no joslas lien ārā
un arī ātruma izvēle nepārskatāmās vietās - tā lai var apstāties. Manā krajā traktori un kombaini bieži grēko un brauc ar iekārtām, kas krietni pārsniedz joslas gabarītus
gan jau, ka otrā kārta. Lai zemgala/brīvības pārbūvētu par divlīmeņu, tas mezgls būs praktiski jāslēdz, tāpēc vispirms vajag lietojamas alternatīvas Deglava un Ieriķu ielu izskatā.
Bet stratēģiski interesants lēmums, jo nekā nerisina tranzītu caur pilsētas centru - pat ar visu zemgala/brīvības 2līmeņu risinājumu ātrākais ceļš no teikas uz lidostu būs caur centru, jo D tilta pārdaugavas puse ir nedacelta.
Varbūt pēc pabeigšanas varēs 11.nov. krastmalu likvidēt un atdot sab.transportam un parkiem, bet pārvirzot visu plūsmu uz D tiltu, tas aizrīsies un būs sastrēgumstundas korķi 24x7
galvenais, ka 2h domāja, kurš būs atbildīgais par tās miskastes novilkšanu no sliedēm. Darbs tur reāli 20 min - 10min izsaukt komerciālo smago evakuatoru vai RS avārijas dienestu, 10min novilkt to šrotu no sliedēm
smaidiigais rakstīja: Naff tik traki. ikdienas uz/no darba braucēji jau iemanīsies izsist labumu no tām pāris iegūtajām minūtēm; abet brīvdienās, ja plūsma liela, tur tāpat bija +- bardaciņš.
Toties, ja (man) būs vajadzībiņa nelaikā aizskriet uz Rīgu, varēs aš ar 129 mērenā riska zonā padragāt.
PN - manam ātri uz Rīgu skrejamajam auto pie 100 patēriņš ir tikai par 10% mazāks, kā pie 130
Pie 100+ gaisa pretestība ir lielāka nekā rites pretestība.
100-130 ir 70% lielāka gaisa pretestība.
tiešām V8 ar MT riepām?
neticu, ka uz polo tas attiecas - VAG parasti neizceļas ar anāliem risinājumiem + mazmotoriem ir vairāk vietas. ja nu kaut kāds 1.8T
plūsma būs traucēta, vismaz sākumā - tie, kas tagad brauc garām FR ar 85kmh spidometrā, tagad to darīs 15km.
Neticu, ka tolerance būs 13, bet 10kmh gan, jo <10 tikai brīdinājums.
T.i. būs daļa, kas brauc 75kmh, daļa, kas brauc 90kmh, un daļa, kas brib braukt 99.9kmh. Uz 1+1 blīvā plūsmā tās būs auzas