un ietves īstenībā jāuzkopj ar birsti, šķūre der lielam sniegam vai ielai
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un ietves īstenībā jāuzkopj ar birsti, šķūre der lielam sniegam vai ielai
un iep|šot kādā zem sniega esošā apmalē saliekt lonžeronu. gņils taču fotografējās ar divām ņivām, kam bija par 50k katrai lāpsta pielikta. dzīvē neviens viņas nav redzējis
SUVam pielikt šķūri - lol kur pielikt??? bez rāmja tas gājiens IMHO neiet cauri. un pikapi parasti ir fermeriem, kas sniegu šķūrē ar john deere
A6 bez 3.0 dīzeļa, kvatras, ādas ķebļiem un automāta? - ar tādiem jau tikai laukos braukā
Varbūt arī kāds džigits strauji no aizsega pārkārtojās uz 1. joslu, lai apsteigtu. Man braucot liekas es esmu vienīgais, kas brauc pa 1. joslu. Un nevajag aizmirst, ka jūrmalene tikai izskatās pēc bāņa - parasts ceļš, kur atļauta velo un pajūgu satiksme
Labi, ka valstī ir plaši pieejami Sms kredīti sprauslu, sūkņu un AT kārbu remontiem
Par vidējo a6 vai 5series + tipisko ielidojienu uz remontu sanāk jauna dacīte + degviela + apkopes. Bet tad kaimiņš padomās, ka esi nabags
jau tagad ir atļauts braukt no 16, tik vien, ka vajag pavadoni, kas ir galvotājs-nominālais autovadītājs. Un braukt pa bāni ir 100x vienkāršāk nekā pa lv neceļiem un ārprātīgo rīgas sat.organizāciju
pontotāju lielvalsts
tirdzniecības pārstāvji/aussendienst ne tik vien nobrauc.
svarīgas jau motorstundas - 100k pa pilsētas stūķiem būtu daudz kaitīgāk
pamēģini minūti paturēt atslēgu režīmā, kad iedegas visas lampiņas spidometrā - zemspiediena sūknis lai sapumpē degvielu sistēmā. bet uzmanīgi, man liekas darbināšana pa sauso ir kirdik augstspiediena sūknim
Ir jau cilvēki, kam tas ir hobijs/atpūta. Citi dzer alu un bļauj "ģināmo", citi skrūvē
Jā proace city
=berlingo, proace=jumpy
Proace city=kabluks, proace=buss
Jā, tagad pirmajos 4 gaņģos mana motorkariete arī spolē
ok, nakts vidū var vilkt, bet kad ir kaut kāda satiksme, tad ar 20-30 var normāli pārkārtoties un viens otru palaist
tā varētu būt. bet ņemot vērā, ka ātruma ierobežojums ir 50, bet saprātīgi aplī braukt ne ātrāk kā 30, tad stabilitātes jautājums nav īsti aktuāls
itālijas mazceliņos mēdz būt daudz velosipēdistu, ja kāds slavens maršruts. nevajag dzīt sviestu, dacīte neturētu līdzi 20 gadus vecai 3series, ja tā būtu slēgta trase, kur var izmantot visu auto potenciālu
Suv ir nestabilāks, bet atļautajos ātrumos pa lv taisnajiem ceļiem nebūtiski. Lv asfalts pie atļautā ātruma ir garlaicīgs.
Mini, TT u.c. kartingiem līkumos būs vismaz 20-30kmh kritiskā ātruma pārsvars. Tur kur dacīte sāks čīkstināt riepas, sportisks auto jutīsies ļoti relaksēti. Bet par to maksā ar sliktu ceļu nekomfortu, dārgākām riepām utt.
Vai to vajag-individuāls jautājums.
Zemais buferis ir pluss, braucot uz 180. Lv nav aktuāli
nav normāli arī mūsdienās, vnk ražotāji pastiepuši pieļaujamās normas, lai mazāk grantijas remontu. Garantijas laiku noies, pēc tam kaut grēku plūdi
ok, ok. veci jaguāri patīk, bet nav naudas, tāpēc neinteresējos
kad man rija eļļu 1l+/1000km, arī nekādi zilie dūmi nebija. Gredzenu maiņa atrisināja problēmu
Vecu džagu pērk, ja stāv uz veciem džagiem, un ir nauda, ko tērēt šādā hobijā. Tad gan nepērk mondeo, bet īstu jaguāru ar RWD un v8
varbūt domāta tā kafija, ko taisa no civetkaķiem cauri izgājušām pupiņām