VW inženieru korpusi nezin ko dara? Gan jau ir ietaupījums ražošanas izmaksās, izmantojot vienādus virzuļus u.c. daļas.
Trīscilindram arī skaņa jautrāka.
VW inženieru korpusi nezin ko dara? Gan jau ir ietaupījums ražošanas izmaksās, izmantojot vienādus virzuļus u.c. daļas.
Trīscilindram arī skaņa jautrāka.
Cikos braucot? Ja 24h maiņa sākās 0600, tad ticu
10% ir ok un 10.001% motors kaputt? Tā nemēdz būt. Vai nu 10% ir vēl ļoti drošs un tālu no kritiskās attiecības?
Pēc loģikas par nedc
Pēc lv loģikas nebrīnītos ja vienkārši par lielāko
Gan jau jauno mašīnu lobijs sakārtos, ka maksā par nedc.
Laikam wltp jēga ir, ka patēriņš ir tuvāks reālajām, jo aizliegti dažādi krāpšanas veidi, kas zem nedc nebija aizliegti - super-eko riepas, nederīgi šķidrā eļļa, bremžu kluču atspiešana utt
LPG auto arī varētu sākties brīnumi
Kad noslāņojās frakcijās, tad šķīdīs tāpat. Reti izmantota tehnikā Profilaktiski jaliek klāt ķīmija
Neticu, ka D ierobežos būtiski - kāds ir lv vēlētāju autoparks-paveci vācu dīzeļi. Un jauns D būs ar euro6d, es par to neuztraukties.
labākais, ka tas viss ir iepakots 1280kg - labāka jaudas/masas attiecība kā nečipotam stienim. Un izskats labs - nezinātājs noturēs par parastu japāņu mazauto.
vienīgi cik ir gatavi 35 vai 40k samaksāt par yaris
1.6 nav Tce
pēc papīriem dusteris nav īpaši ekonomisks, kā ir dzīvē?
krievijā dacia bija ietaupīts uz bremžu šļauku garumu, galējos ratu stāvokļos skārās pie virsbūves un berzās pušu
varbūt dīleris var ko saķīmiķot vadības blokā un pogu ielikt; ja ne, var izvilkt ABS drošīnātāju, uz vada uzlikt drošīnātāju un slēdzi - kolhozs, bet darbojas.
duster arī 4x2 variantā ir laba caurejamība, ļoti dīvaini, ka TCS nav atslēdzams - ar TCS sarežģītākā ceļā nav braukšana
Par riepu pumpēšanu vēl jāmaksā, loģiski ka to neviens nedara
Kādam muļķim jābūt, lai šo opciju neiekļautu - ietaupīti 5eur par pogu. Sāc domāt, kas vēl ir ietaupīts - nokrāsotas tikai redzamās detaļas piemēram
Noņems uzlīmes un pārdos kā mazlietotu, ņemot vērā apjoma atlaides, vēl nopelnīs uz pārdošanu arī.
jāpaseko lietoto fiat 500 tirgum, pa cik tad mēģinās pārdot
Nevienā eiropas valstī nav prasība par gabarītiem dienas laikā. Bet visam jaunām mašīnām ES jābūt DRL.
Daudzi vnk tumsai iestājoties aizmirst ieslēgt tuvās gaismas, ja nav gaismas sensors.
Personīgi AUTO režīms kaitina, jo ziemā arī mākoņainā dienas laikā viņš grib slēgt gaismu
Izvēloties mašīnu jāņem vērā arī tālāk pārdošana, ja vien nav plāns braukt līdz tolmetam.
Mazā klase lv nekotējas, un nav arī VAG.
Rozā Citroen c3 būtu vēl grūtāk pārdot, bet spaiņa krāsas golf - daudz vieglāk
Minu, ka tiek pārbaudītas visas sistēmas, t.sk gaismu slēdzis, instrukcijā rakstīts - aizgriežam līdz galam, aizgriežam atpakaļ
Tāpat kā pa grantenes trepi, vienīgi ja vajag bremzēt, tad piekare dabū ciest dubultā. Cik garš, tik plats
Šādi "biznesmeņi" viens otru pamudina likt kosmiskas cenas - paskaties ss, ka fans tirgo savu lūzni par 10k, piemet, ka tev labāks+kaulēšanās %.
Pārdošu savu lietoto, nopirkšu tādu pašu jaunu un vēl nopelnīs...
Citybee tiešām var ņemt rallija treniņiem, vnk 300 eur un viss? Jāpamēģina
Palasīju citybee noteikumus - murgs, kas atsaucas uz apdrošinātāju noteikumiem, auto tirgotāju dabīgā nodiluma aprakstu utt.
Bet nav lieguma braukt ārpus ceļiem.
Arī pa granteni braucot noteikumu ietvaros var dabūt pamatīgu nolietojumu.
Nē, par 2 - ja viens reģistrēts sievai, viens vīram. Varbūt uz bērniem ar var reģistrēt, tad vēl vairāk
pārbaudīt pret skrambām nav ilgāk kā 2 kvartāli kājām?
+1
Pameklējot lētas biļetes Ryanair ir lētāk kā degvielas izmaksas, iegūsti vismaz 2 atvaļinājuma dienas galapunktā.
Izmantojot nomas starpniekus parasti labas cenas var dabūt un viss acīmredzams ar apdrošināšanām. Un vienmēr jauns un tīrs auto ceļojuma sākumā