Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
anoagask 21.05.2022 8:26

neesmu speciālists, bet virsbūves tips šādai kļūmei manuprāt nav izšķirošs.

ja ne vienmēr, tad visticamāk kāds elektronikas gļuks - kāds sensors pa reizei melo, piemēram temperatūras sensors iestrēgst uz siltu temperatūru, un degmaisījums nepareizs tiek padots

anoagask 20.05.2022 10:31

jā 3+ bērniem. 50% atlaide vienam auto. Vidēji statistiskajam auto piečuks mēnesī.

anoagask 04.05.2022 9:51

darklight rakstīja: Ir drusku braukts ar Auris CVT. Rēc un uz priekšu ne sūda neiet. Par dinamisku braukšanu var aizmirst.

10.5 sek līdz simtam, motoram visu laiku esot tuvu sarkanajai zonai - diez vai ikdienā to gribēsies baudīt.

Diezgan mazs griezes moments priekš 1.2 turbo.

Itkā jau 115 zs uz 1.2t pašmasu nav traģiski - normāls mājsaimnieču auto.

anoagask 03.05.2022 10:47

bet tu pasūti par šodienas cenu. pēc gada +__%

anoagask 29.04.2022 16:58

pareizi, karš vs miers pieprasījums noteikti 10+ -kāršojas

anoagask 29.04.2022 11:00

ķīnā lohdowns.

Ja arī kaut ko no augstāk uzskaitītā neražo ķīnā, tad tālāk pa piegādes ķēdēm izejmateriāliem noteikti parādīsies atkarības.

anoagask 29.04.2022 9:55

msh rakstīja: Tačkām cenu kāpums ir tāds salīdzinoši neliels - tu te runā par kaut kādiem desmit, divdesmit procentiem. Bet ir pietiekami daudz izejmateriālu kam cenas ir pieaugušas simts, divsimts, trīssimts procentu... Darbā kolēģi kādu mēnesi atpakaļ rēķināja ka pie esošajām cenām malkas šķūnīti nav vērts būvēt, materiāli izmaksās dažas pakas... Nezinu par citiem būvmateriāliem, cik daudz tie kāpuši, bet man ir padomā viens pasāciens, intereses pēc parēķināju ciparus, tie nepatika... Vai atkal - pazīstams čalis, pēc profesijas metinātājs, un mēdz metināt arī no darba brīvajā laikā, nesen pieminēja - metrs 60x2 ņeržas trubas pirms gada maksāja 10e metrā - tagad 30e... Par degvielas cenām nerunāsim...

jaunā tačkā lielu cenas daļu veido inženierijas izmaksas, kas jau ir iztērētas

anoagask 29.04.2022 9:52

ekipāžas ir ļoti limitēts resurss (lai neteiktu, ka praktiski nav), un efekts ļoti lokāls - konkrētajā krustojumā.

ja ar kamerām aprīkotu 5-10 baltus kablukus vai busiņus, kas 24x7 būtu ielās, visiem raustītos čuriņa no katra piegādes busa, kas nomests uz ietves.

un produktivitāte - ekipāža var 2-3 pacientus stundā apstrādāt, kamēr kameras ierakstu var procesēt AI, un cilvēks tikai pārskata rezultatus un klikšķina "Sodiņš vajag" pogu.

Arī sodus vajag x10 - palikšana krustojumā un braukšana pie sarkanā ir pārāk lēti, "no 30 eur" nav nauda mūsdienās

anoagask 28.04.2022 13:51

Freijers rakstīja: Viss laikam būs jameklē alternatīva Maskavas ielai, lēnie remonti pie A6 loģistikas centra/noliktavām un pārmaiņas pie Krutspils ielas krustojuma iebraukšanu Rīgā no tās puses padara diezgan nebaudāmu.

+ būšu apnicīgs, bet par krustojumā palikšanu reāli vajag sodus sākt likt, šorīt atpakal bija pārītis Lāčplēša ielā aiztaisījuši ciet krustu ar Sadovņikova ielu - stāv un blisinās, rokas paplāta - bet ko līdi, ja var redzēt, ka neizbrauks ?!

pārvietojamā kamera un praktikants, kas drukā un piesūta sodus

anoagask 27.04.2022 17:42

renault ir led ar parastu reflektoru un manuālu augstuma regulēšanu ar rullīti panelī

anoagask 25.04.2022 9:15

precizēšu - ES tirgus vs pārējā pasaule. ASV, Ķīnā u.c. sedanus pērk, tāpēc viņi ir tirgū plašā piedāvājumā. Eiropā pēk maz, tāpēc modeļu piedāvājums neliels

anoagask 25.04.2022 9:10

nē, superb ir tikai hečbeks un universālis. Iepriekšējam modelim bija divdaļīgs bagāžnieka vāks, kas vērās gan kā hečbekam, gan kā sedanam. Sedans vispār bija tikai superb I

anoagask 25.04.2022 0:01

Biju domājis jaunu sedanu ES tirgū - passat sedana vairs nav, mondeo vispār vairs nav, accord arī. Ja sedanu maz jauno auto tirgū, nebūs arī otrreizējā.

sedans kā vienīgais auto ģimenē IMHO diezgan margināla izvēle.

anoagask 24.04.2022 18:40

Conqueror rakstīja: Auto plačos vairums auto ir ar universālu virsbūvi, sedani ir maz

kuriem modeļiem vispār ir sedani? premium markām un mazcenas modeļi 3. pasaules valstīm

anoagask 22.04.2022 20:34

msh rakstīja: Kuri tev skaitās "visi"? Pirmsfeisliftam es ļoti šaubos ka nāca papildus sildīšanas autonomka - ja nu vienīgi cilvēks gribēja pirms braukšanas uzsildīt mašīnu un tapēc ieķeksēja pilno webasto. Labi, šarāns ir strīdīgs variants kuros es pārāk neorientējos - strīdīgs jo pirmo paaudzi ražoja no 1995 līdz 2010. un tā perioda vidū tās papildus sildīšanas autonomkas sāka citos parādīties. Un tajos citos, kuros es tos redzu - tā ka pieslēdzot kompi un noskanējot vadības blokus, atsaucas arī autonomka - tās ir mk5 golfa platformas mašīnas vai ne vecākas par nullto gadu vidu.

tādu lielu kulbu ar ekonomisku dīzeli ziemā vispār nevar piesildīt savādāk.

anoagask 22.04.2022 14:41

nē, kad 1.6 neiekļāvās izmešu normāls, 150zs versijai uzlika citu vadības programmu + varbūt kādus lētākus komponentus. Jo izstrādātājam jābalansē fiksētās izstrādes izmaksas un mainīgās ražošanas izmaksas, un loģistika citām detaļām arī izmaksā. Citreiz ir izdevīgāk ietaupīt miljonus un atstāt 10eur dārgāku sajūgu no 150zs versijas

anoagask 21.04.2022 14:59

feciic rakstīja: Par to ar tiem pašiem dzelžiem ar dažādām jaudām lūdzu sīkāk!

VAG 1.6 tdi ir aizstājis ar detjūnētu 2.0 (ko var dabūt 115,150 un 200zs versijās uz golf8)

anoagask 19.04.2022 10:08

650 rakstīja: Nočipot daudzmaz jaudīgu dd motoru ar manuālo kārbu vienmēr ir bijusi riskanta lieta.Jo vismaz puse lietotāju ir lohi un viņi to agregātu salauzīs iespējami tuvākajā laikā, neņemot vērā čipotāja rekomendācijas.Ne to, ka pārlieku sekotu pārslēgšanas ieteikumiem uz paneļa, bet vienkārši truli dod mizā, nejēdzot kāda robā un no kādiem rpm.Īpaši jau pirmajās dienās pēc čipa, kad eiforijas iespaidā vienmēr gribas visu laiku to suūdu staipīt un izbaudīt.Tā viņš piem pie fūres apjāšanas sprauda 4jā, bet tagd re kā smuki uzceļ ar 6to...Lohs taču vienmēr atradīs ko salauzt.

rūpnīcas inženieri mezglus un vadības programmatūru ir salāgojuši tā, lai nevarētu nokļūt nedrošā režīmā. Bet tačkas stūmējs jau vienmēr zinās labāk.

Viena lieta ir apiet rūpnīcas mārketingu, kur tās pašas sastāvdaļas pārdod ar dažādām jaudām, bet radikāls čiptūnings nezinošās rokās būs auzas

anoagask 14.04.2022 6:00

ja nečipo un vadās pēc sajūtām, nevis pārnesuma rekomendācijām ekrānā, tad vajadzētu iet ilgāk

anoagask 11.04.2022 12:56

šodien nestes igaunijas parastajā tankā dīzelis 1.71, kamēr rīgas lētākajā 1.79.

visu laiku EE bija mazliet dārgāk nekā LV. Tur arī ir tie 10-14centi. Q.E.D.

anoagask 11.04.2022 12:53

Degvielas cena benzīntankā ir pagājušās nedēļas mažeiķu vairumtirdzniecības cena + nodokļi + piecenojums. Ja nebūtu biolēmuma, degviela šobrīd maksātu par 10-14c lētāk, nekā rāda tanka cipari.

Neredzu pamatam neuzticībai tirgotāju apgalvojumiem, ka biopiedeva paceļ cenu. Viņiem rūpe ir par to, ka pierobežā tirdzniecība pāries uz EE/LT.

Degvielas tirgus ir daļēji elastīgs(brauc gandrīz tikpat un tikpat ātri - intereses pēc varētu papētīt LVceļu ātruma datus) + diezgan sadalīts starp circleK un neste - līdz ar to tirgus varētu negribīgi laist cenu uz leju, jo pērk tāpat.

anoagask 11.04.2022 11:23

tieši tā

anoagask 11.04.2022 11:21

650 rakstīja: Šodien kaut kādā LV massu mēdītājā izlasīju ziņu (apgalvojuma formā!) par to , ka dd no 1.apr IR būtiski cēlusies cenā.Varbt/kāds varētu (lohiem) kko passkaidrot..

Jo dabā LOHI redz sekojošo- dd cena 1apr bij lētāka nekā 31mar, un 9apr tā ir vēl par vairākiem krietniem centiem lētāka nekā 1apr...Un tas ir neskaitot visādas tur apslēptās 5c atlaides, kuras katram loham ir brīvi pieejamas gandrīz jebkura zīmola tankā..

bez biosūda piedevas būtu vēl par 10c lētāks. Naftas cenas no maksimuma ir nokritušās

anoagask 11.04.2022 11:19

universāļa kārba neatšķiras no hečbeka, bet auto modelis un kārbas tips/ātrumu skaits par sliktu nenāks

anoagask 04.04.2022 19:19

lai operatīvi piesildītu palielu aukstu kasti ar sūdīgu siltumizolāciju, vajag 10 kw, nevis kilovatu vai 600w

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti