Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
veiksminieks 29.08.2019 16:26

ValdisM rakstīja: Es esmu ar tādu braukājis, ne daudz, bet tomēr esmu.

Kāds kopumā auto. Nu tas ir pa pusei Renaults, montēts laikam kopā Reno rūpņnīcā.

Lai vai kā, bet 21.gs auto ir 21.gs auto -gan braukt patīkami , gan viegli, gan izjūtas ir labas. Katrā ziņa ar 90-gadu autiņiem (da jebkuriem) salīdzināt nav pat vērts.

Skaņas izolācija likās laba, apdares materiāla kvalitēte bāzes komplektācijā likās normāla. Kopumā foršs auto

Patēriņs.

No dinamikas viedokļa tas džips ar to dzinēju ir spridzeklis. Iet ahunna, i nepatieksi ka dīzelilis, kluss, vibrācijas nav.Pēc tāda 2002.gada xtraila iekāpjot un iedarbinot 2002.gada passāta dīzeli-izvemties var, trakotrs ne auto.

Patēriņs x-trailam vidēji (ar lieāku uzsvaru uz šoseju )tam kam tas auto piederēja bija 7-8L/100km. Pa pilsētu nebija mērīts.Braukšanas stils vidēji dinamisks, katrā ziņā patālu no ekoceļa. VW fans droši vien šosejas rezīmā droši ieklāutos 6litros.

Remonti.

Šķiet, kolēgim nekādu īpašo remontu nebija. Uz 100 tk beigām bija pasācis gaudot riteņa gultnis (tā pati jauno renaultu problēma), kaut kāds maza problēma ar logu tīrītājiem, vēl kaut kāds sīkums ar elektroniku.

Un jā _PIRMAJAM IR TAISNĪBA.

Bioja turbīnas problēma. Turbīnas problēmas dēļ motors aizgāja "raznosā"-gandrtīz viss kas motortelpā ( dzinējs, turbīna, dzesēšanas sistēma) faktiski padmist minūšu laikā tika iznīcināta.

Labi ka tas bija 2000km un vienu mēnesi pirms garantijas beigām.

Cik maksāja remopnts, nezinu , droši vien kosmosu. Un remonts aizņēma mēneši 5 laikam - no sākuma gaidīja gandrīz pusi dzinējtelpas no rūpnīcas, pēc tam dīlera mehāniķi reizes 3 lika kopā dzinējtelpu -pēc pirmās salikšanas auto nebija nekādu dzīvības pazīmju, pēc otrās salikšanas nogāja kādas padsmit minūtes. Ar 3 reizi izdevās salikt ka tas auto iet. Vismaz tik daudz, ka to izdevās nopārdot. Nu labi, pēc remonta, tas auto tika uzlikts pie dīlercentra esošajā placī, tā kā necik vaiºāk par pāris km tas auto netika notestēts.

tagad tas cilvēks brauc ar Ford Toruneo. Pie 60tk km problēmu nav vispār nekādu, pat ne kādu sīkumu nav, vienīgi ka krāsai sāka mest "pumpas" (rūsa )

Verdikts:

auto iet zvērā, labs un baudāms, bet sev viennozômīgi tādu nepirktu.

Jaunākajiem X trail vidējais degvielas patēriņš var sastādīt pat 5.1 litri/100 km. Konkrēti - 2016. gada xtrail Akcenta komplektācijā ar 1.6 dīzeļa dzinēju un automātisko kārbu, 130 Zs. Man šķiet ļoti pareizi ražotājs ir norādījis degvielas patērīņu.

veiksminieks 23.08.2019 18:11

Pirmais rakstīja: ja pareizi atceros, tad 2.2 dCi motoram bija turbīnas eļļošanas problēma... turbīnas resurss 100k... varbūt tagad kautkas ir izlabots

a par patēriņu - tev ir jāmeklē lietotājs "vwfans"

Jaunajiem x trail ir dzinēji, kas nodrošina mazāku degvielas patēriņu un arī zemāku CO2 izmešu līmeni. Tie dzinēji tagad ir tapuši ar Renault–Nissan–Mitsubishi alianses spēkiem un resursiem, tas ir kaut kas kavlitātēs ziņā pilnīgi cits kā 2009 gadā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti