Veiksmi, izskatās, ka policistiem dota pavēle visus sodīt. Minimāli par 100eiro un uz augšu. Katru nakti ap 1000 administratīvo sodu.
Veiksmi, izskatās, ka policistiem dota pavēle visus sodīt. Minimāli par 100eiro un uz augšu. Katru nakti ap 1000 administratīvo sodu.
Kas zina varbūt cipari pat kāps, ja tusētāji rīkos tusus līdz 5 rītā un slēgtās telpās.
Samīzusies no tautas masas krastmalā, nevienu klāttienē baigi neaiztika... Tikai tad, kad viss beidzās pa tv lepni tieca, ka safilmējuši video un sūtīs cilvēkiem sodus par distancēšanās pārkāpumiem un taurēšanu no auto...
Jo neredzu nevienu mīnusu 10w40 un der visam, leju zāles pļāvējā arī. Neko es neiepisu naudas ziņā... Jo eļļu mainu biežāk pa 10k... Ap 7-8k.
Pat visjaunākais dīzelis ies uz eļļas... Ne jau pa velti sadiluši dīzeļi sevi iznīcina izdedzinot savu eļļu... Ja kāds jaunais dīzelis neiet uz eļļas tas tikai dēl smalkiem filtriem u.c lietām, kas neļauj eļļai tikt līdz dzinējam.
Runa ir par nobrauktiem dzinējiem... Tā w30 ir par škidru, jo dilums starp virzuli un cilindru ir pārāk liels, vēl ko vairāk jauniem dzinējiem ar alumīnija galvām.
P.S 5w30 būs tikpat bieza auksta, kā 5w40 jo pirmais skaitlis apzīmē viskozitāti auksai, bet otrais darba temperaturā.
Ja brauc ar bomžu auto, tad arī eļļai jābūt bomžu. Katrs dara, kā zin..
Pusmiljonu lamatām ar kādām mēs lielākā daļa braukājam nekas labāks un lētāks pa 10w40 nav izgudrots.
Dilušu dzinēju labāk eļļo biezāka eļļa, jo nenotek no cilindru sienām, kā arī labāk noblīvē dilušus gredzenus un samazina eļļas patēriņu starp eļļu maiņām.
Pie šāda nobraukuma jebkurš jauns auto brauks bez remontiem, ja vien nesabojāsies no stāvēšanas vai regulāras braukšanas ar aukstu motoru.
Ko tur nesaprast?
Ražot lētāk, peļņa lielāka un ekofašisti ar laimīgi... Tik maini ik pa 5 gadi, jo ar 10 gadīgu auto nav "zaļi" braukt... Tā piesārņo vidi...
Skatos, ka vw grupa nekautrējas "vienīšus" pat palielos parketniekos likt iekšā.. un par šo parodiju prasīt +20 paku...
Ja grib mīlēt kapeiku, tad vidēja vecuma auto ar benzīns-gāze ir ceļš pa kuru iet. Pārējais ir tikai uzprasīšanās uz remontiem, visi "turbolizētie benzīni" un jaunie dīzeļi ir naudas kapsētas, ja viņus jāremontē.
Ja stumdās tikai pa pilsētu un mazus gabalus varbūt vajag nopirkt kādu id3...
Cietā piekabe jau nav nekāds retums, uzkabini priekšas riteņus virsū un velc kaut 100km
Ne pozitīvi, ne negatīvi, vienkārši viņi reklamējās sejasgrāmatā un jutūbē...
Tas sīkums tev izmaksās lielumu... Visi būs priecīgi nopelnīt... Ja nu gribi pie slavenībām, tad brauc uz autospeci Tie arī plēš nost paneli un pumpē silikonu...
Pats nelej! Normālas kvēlspuldzes nav jāmaina 1x gadā... Un ja arī paris gados jāieliek kāda spuldze viņa neizmaksā pat 10to daļu no led izmaksām... Bet 10-15 gadīgi auto ar pusbeigtiem lediem pilnas ielas.
Nesmejos, bet aprakstu patērētāju sabiedrības virzību...
LED vispār ir krāpšana, ķipa mūžīgi lukturi, bet realitātē bojājas ātrāk par kvalitatīvu kvēlspuldzi...
Nekas paies vēl 5 gadi un arī spuldzīti mainīt būs norma servisā
Ko jūs te rēķināt turbo, ne turbo, pēc definīcijas dīzelim ir lietderīgāka sadegšana un punkts...
Benzīns nekad nebūs ekonomiskāks... Salīdzinot līdzīgus lielumus.
Bet benzīns ir veselībai draudzīgāks un sadegot neizdala kvēpus u.c kancerogēnus....
Termostatu nomainīt ir sāpe pusei autoražotāju... Pat nesaprotu, kāpēc sarežģī vienkāršas lietas, termostatu jāmaina visai bieži, jo mēdz sprūst...Viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc auto neuzsilst vai pārkarst..
Degvielas sūknis ir bez maz vai mūžīgs, ja nebraukā ar tukšu bāku, bet tur 1/4...
Krievu bizness... samaksāt ntos tūkstošus vairāk par fīču, kura ķipa ietaupīs pāris tūkstošus varbūtējai pārbūvei... Lai gan nepareizās lampas paliek... un jāmaina... ar visas sliedes mehānismu...
Jeb domājat, ka autoražotājs, kas par rezerves ratu nopleš simtus, šo sliedi iebūvēs par pliku velti... taupīgajam latvietim par prieku.
Benzīna dzinēji jau nav labāki, gandrīz visi jau izdiluši, tā, ka jālej eļļa klāt... un citas tehniskas problēmas ar modernajiem TSI, FSI u.c, kas pēc uzbūves līdzīgi dīzeļiem ar augstspiediena sprauslām un turbīnām.
Protams ar galvu nedraudzējas, kas paņem dīzeli ar jau moderno čuru piedevu, kvēpu filtru un glaunām kvēlsvecēm, kas maksā kosmosu...
Švaki, ka esi braucis tikai ar pliku pāķu burbuli...
Sanācis kādu laiku braukt ar audi 80. Normāli recaro tipa sēdekļi, pilnā torpēda ar airbagiem, elektriskie stikli, spoguļi, abs, stūres pastiprinātājs, kondiška... Viss kā pie cilvēkiem.
Veciem cilvēkiem jebkurā vieglajā auto sāp mugura, tāpēc jau pensionāri, kā traki uz xc90 u.c parketniekiem. Atkārtošos labi nopakots a80 ne ar ko neatpaliek no jaunākiem auto.
Grozies, kā gribi, lai pačots būtu bez 10 paku hlama tikko no Vācijas neiztikt... Pa 10 un bik pakām jau 1 istabas pritons sanāk, tas labāk, kā saimniekam atdot 200 eiro par neko. Protams, ka jaunais projekts vai māja Mārupē nesanāk...
Automāts ir loģiska izvēle, ja pērk auto no salona vai ļoti mazlietotu. Bet pērkot lietotu auto automāts ir uzprasīšanās uz vismaz 2k vērtu remontu.