Esmu pārliecinats, ka cilvēki aktīvi arī ievēro dažus ieteikumus. Piemēram pēc tualetes nomazgā rokas un tāpat pirms ēdienreizes.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Esmu pārliecinats, ka cilvēki aktīvi arī ievēro dažus ieteikumus. Piemēram pēc tualetes nomazgā rokas un tāpat pirms ēdienreizes.
Raimond uz darbu arī reizi 2 nedēļās?
Iespējami smagā gripas epidēmija ir sekas kovid ierobežošanas pasākumiem. Sēžot vēl 5 vai 20 gadus tikpat sterilā vidē vienatnē, situācija neuzlabosies.
rrr.lt skatījies?
rrr.lt/lv/meklesana?man_id=36&cmc=18&cm=46&cpc=1185&mfi=36,18,46;&prs=1&page=1
Izbaudam augļus 2 gadus ilgušajiem ierobežojumiem, masu imunitāte pret citām elpceļu infekcijām ir pasliktinājusies. Vai slēpšanās mājās palīdzēs, varbūt īstermiņā, bet ilgtermiņā diez vai.
Ja vēl auto apakšu nopūstu ar grubuli un vasku
Pirmie xc90 maksā tikpat cik pasāts... bet vai tagad jaunajos xc90 nav reika ar elektropiedziņu?
Paspēju vēl ieķert 15" atjaunotas riepas pa 25eiro gabalā.
Man patīk, tik skaļa, bet cepot vai vārot troksnis izlīdzinās.
Vienalga pa vecam, pa jaunam, jāmaksā nomas kompānijai un pēcāk regresa kārtība var pietiesāt no krāpnieka. Bet ne jau no aplikācijas vai id kartes īpašnieka.
Mana loģika, ja komersants nespēj nodrošināt identifikāciju, tad lai arī maksā. Aplikācija nav tas pats, kas atslēgas...
Un kāda skola šīm auto nomām?
Kāds te uzskata, ka riski nav jāuzņemas pašiem auto iznomātājiem, ja atļauj vienkārši iekāpt un ar kaut kādu aplikāciju braukt...
Lai sedz paši no savas kabatas, viss tik vienkārši, ja nespēj un negrib nodrošināt lietotāju identifikāciju.
Vispār jau šitās īstermiņa nomas kompānijas jānoliek pie vietas. Baltu naudu ņem, bet atbildība uz lietotāja pleciem. Ja paši nejēdz nomas kārtību sakārtot, tad lai paši maksā.
Ko dod gigawati saulainā dienas laikā, ja to uzkrāšana nakts stundām ir dārga?
Sadales tīkli jau šobrīd sper uguņus, ka saules paneļiem tīklos nav jaudas. Iešot izlases kārtībā baudīt saules paneļu pa mājām.
Ka tik vienu dienu nenolemj atslēgt privātpersonu saules paneļus no tīkla. Un tad, kā autonoma sistēma saules paneļi sevi ar atpelnīt tikai dziļā mežā būdiņā.
Protams atmaksājas
Saules paneļu uzstādītājiem nauda nāk griezdamies
Neķer kreņķi mūsdienu dzinējiem ēst eļļu ir norma, dēļ grētu un ko noteiktajiem emisiju standartiem.
Būtu 4. potes, strādātu
Arī kovidprinteris kādreiz nobeigsies, sekas nav paredzamas, varbūt mazākas, varbūt lielākas...
Vēl jau nedzīvojam "09. gadā" šobrīd tāds "08. gads", kurā cenas kāpa kosmosā, bet cilvēkiem bija nauda maksāt kosmosu.
Tikai laiks rādīs vai un kad iestāsies "09. gads", kurā pēkšņi nevienam naudas nebija un kosmoss sabruka.
Švābs jau talāk par auto tēmē... Maksāsi īri un nemaz neatļausies nesapņot par savu īpašumu, prieks un laime būs jauns telefons un dators tavā īres 15m2 dzīvoklī...
Kad ev cilvēki sāks ņemt masveidā uz līzinga, tad ev pārvērtīsies par galvassāpem. Nebūs ne brīvu uzlādes staciju, ne braukšana pa S. joslu vai bezmaksas autostāvvietas.
Sasniedzot noteiktu procentu no kopējā autoparka visticamāk būs jāmaksā ceļu nodoklis.
Pašlaik arī retajiem ev īpašniekiem izdevīgāk, ka pārējie cilvēki pārvietojas ar veciem dīzeļiem un nesteidz pievienoties.
Izmest ~60tk elektroauto un priecāties, ka zem 5 eiro var nobraukt 100km nav nekāda ekonomija? Drīzāk vēl viena ne visai vajadzīga saistība, jo visticamāk tie ~60tk būs bankas finansēti.
Golfam var liet un liet iekšā, kamēr notērēsi tikai tos ~60tk...
Dzer bamsli vai VSOP konjaku rezultāts viens un tas pats...
Gan jau, kā visos modernajos auto, lai taupītu uz vadu izmaksām viss tiek slēgāts caur canbus. Bet ja ir piekļuve canbusam, tad var izdarīt jebko.