Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
artech 09.03.2020 13:54

Vairs precīzi neatminos, šķiet kādi 50-60eur bija cena

artech 06.03.2020 10:41

Nu dzert uz ūdens noteikti nevajag un arī īsti jau nedrīkst (tiem kam reģistrētas laivas un motori, pārbaudes notiek).

Doles/Amberlat laivām ir plakans dibens un var ērti pārvietoties/stāvēt kājās. Es praktiski vispār nesēžu.

Nomainīt ēsmu/makšķeri, ielaist/izvilkt enkuru, pielaist motoru, uzvilkt lietus apģērbu (ja nepieciešams) utt. Manuprāt, katamarānā būs neērti un maz vietas mantām.

Citreiz divvatā makšķerējot tici man mantas savācas konkrēti daudz.

artech 06.03.2020 8:27

Paturpināšu par T-Cross.

Iegādāts 19.gada jūlijā. Modelis bija tikko kā prezentēts un tika saņemts viens no pirmajiem auto tajā brīdī (noliktavā esošs).

Šobrīd redzu, ka uz ielām jau to paliek vairāk. Daudziem nācās pasūtīt/gaidīt 3+ mēnešus

1.0TSI 115zs DSG7 City

+ aktīvais kruīzs, parkošanās sensori (priekša/aizmugure), klimats, multistūre, aklo zonu asistents, multimedija parastā. Oranžā krāsā.

Cena 19850eur ~190e mēneša maksājums.

Kā jau minēju tika izvēlēts apzināti šādas klases auto lietošanai pilsētā. Zināju, ka nav iespējams ideālākā izvēle, bet par labu nostrādāja dažas lietas:

Kompakts izmērs, augsta sēdpozīcija. Salonā braucot ir sajūta, ka sēdi lielākā auto kā patiesībā. Uzskatu, ka salons nav mazs.

Svaigs modelis. Liela iespēja, ka pēc 5 gadiem tas vēl būs aktuāls un ražošanā.

Laba pieredze ar DSG

1.0TSI motors arī ir jau pārbaudīts un VAG to uzstāda golf/Octavia u.c.

Labs atpirkums no dīlera.

Labs apkalpošanas līmenis no dīlera puses (moller krasta). Iepriekšejā auto atpirkums/līzings/dokumentu gatavošana/apdrošināšanas/csdd utt. Visu viņi sakārtoja tā, ka aizbraucu atdevu veco auto (biju 2ned iepriekš atrādīt uz 30min) un pēc 10min jau braucu ar jauno, viss tika sakārtots bez manas iesaistes. Ne brīdi nepalikām bez auto. Tie kas rēķina, cik izmaksā viņu laiks, domāju to novērtēs.

Auto svars + kombinācija ar DSG7 panāk tīri labu dinamiku pilsētas režīmā. Iepriekšējais VW (1.6d) bija gausāks + izteikti bija jūtama dīzeļa turbo bedre. Ar auto var pilnīgi normāli braukt arī uz šosejas.

Man personīgi ar DSG ir tikai vislabakā pieredze, passat b6 pārdevu ar gandrīz 300t km odometrā un ar kārbu viss bija pilnīgā kārtībā. Esošajam pasat arī nekādu iebildumu (128t km) . Eļļa mainīju ik pa 60t km.

Pilsētā patēriņš 7-8l

ārpus 5l (ja brauc precīzi uz 100km/h).

Domāju tas vēl var kristies.

Ar auto ir nobraukts maz (nepilni 6t km) un diemžēl nekas “interesants” vēl nav noticis. Pats ar viņu esmu braucis dažas reizes.

Prognozējam gadā nobraukt līdz 15t max. Nedomāju ka 5 gadu laikā saskarsimies ar lieliem remontiem. Garantija 5gadi vai līdz 100t km.

Priekšējā paneļa platsmasa man nepatīk un uz slikta ceļa dzirdami trokšņi no tā. Būtu jābrauc pie dīlera, lai novēršs.

Kāds slikts cilvēks iesitis bukti durvīs lielveikala stāvvietā (atverot durvis). Būs nepieciešama buktes izvilkšana.

artech 05.03.2020 11:10

Par cik diskusija par jauniem auto. Ielikšu savu pieredzi ar iepriekšējo auto (pirkts jauns).

Bija man apnicis krāmēties ar iepriekšējo auto. Sākās patstāvīgi remonti. Negribējās kavēt darbu un tērēt personīgo laiku automašīnai. Arī pašlaik pieturos pie šī principa.

2014.gadā pirku VW Jetta 1.6d manual. Samērā pliks aprīkojums (trendline), klimats, ziemas pakete, lietie diski 16.

Bet cena attiecīgi arī bija interesanta – 16700eur. Operatīvais līzings ~156eur mēnesī. (beigās auto izpirku).

Apkopes taisīju ik pa 15t km pie dīlera (moller krasta). Dīlera intervāls gan noteikts 30t km.

Pirmajā ziemā iesala durvju mehānisms un norāvu trosīti laikam. Dīleris salaboja pa garantiju.

Garantijas laikā mainītas priekšējās atsaites (~pie 40t km).

Pie 96t km izleca EGR kļūda. Garantija jau bija beigusies (4 gadi pagājuši). EGR tikai izprogrammēts pie reizes nočipots dzinējs. 200eur.

Patēriņš uz šosejas zem 5l

Pilsētā 6.5-7l

Pēc garantijas beigām auto laboju alternatīvajos servisos.

~ pie 80t km : bremžu diski/kluči. Priekšējās atsaites

pie ~ 100t km nobraukuma: aizmugurējās atsaites, plauktu bukses.

Jāatzīst, ka detaļu cenas bija ļoti zemas un īpašu robu budžetā neatstās.

Lēts kasko. Visus 5 gadus drošināju pie viena apdrošinātāja, pagarinot ~300eur gadā

Nobraucu līdz 2019.gada jūlijam līdz 121t km. Auto tika pārdots tam pašam dīlerim (summa mani apmierināja un bija pilnība adekvāta, lai ar to nodarbotos pats.). Vietā tika nopirkt jaunais T-Cross (kā otrā mašīna ģimenē).

Pārdevu pamatā tikai tāpēc, ka vēlējamies ikdienas auto ar automātisko ātrumkārbu un benzīna dzinēju. Auto pēdējo 1.5 gadu izmantoja dzīvesbiedre un viņai pārvietošanās 95% pa pilsētu.

Domāju šis arī bija iemesls EGR nomiršanai. Jāatzīst, ka pārdošanas brīdī DPF filtrs vēl bija funkcionējošs.

Manuprāt, salīdzinoši bezproblēmu auto ar ļoti nelielu patēriņu un samērīgām uzturēšanas izmaksām. Ērts 4 cilvēkiem, ietilpīgs bagāžnieks (pārbaudīts Eiropas braucienos). Protams nedaudz garlaicīgs (kā viss VAG).

Izskatās respektablāk par golf6 un daudzi jauc ar passat ????. Iespējams tāpēc šo modeli redzu kā daudzu uzņēmumu menedžeru auto.

artech 05.03.2020 11:09

kontradmiral rakstīja: Man ir 4 litrīgais benzīns/gāze. Tieši tā viss ir super ērti, skaņa gan motoram, bet īpašu audio sistēmai lieliska, dinamika šim arī ir kruta. Bet nu jau būšu gada laikā kādas 3-4K pakas ielicis un arī sāku domāt par nospļaušanos un pārdot pa lēto. no otras puses gandrīz viss ir pārlasīts un liekas, ka palikušas pēdējās astes

Es pēc kārbas remonta arī domāju, ka viss ar to beigsies...

artech 05.03.2020 10:06

Man bija 2008 gada Grand Voyager (kantainais). 2.8crd. Ļoti daudz ieguldīju nobraucot tikai gadu... nospļāvos un pa lēto atdevu tāpat līdz galam nesataisītu.

Koncepts mašīnai ļoti OK, krēsli laižas grīdā, plašums, aprīkojums, bet uzturēšanas izmaksas pabrauktiem eksemplāriem ir ļoti lielas manuprāt.

artech 04.03.2020 16:28

iAuto rakstīja: Pagaidām esmu noskatījis Amberlat 430 laivu www.amberlat.lv/veikals/params/category/46266/item/209381/ par 874 EUR + papilaprīkojums x2

Garums 4,3 m

Platuma 1,55 m

Man ir Amberlat 365. papildus aprikojuma:

Hermētiski noslēgtas bagāžas glabāšanas kastes (visas 3)

Stiprināta aizmugures starpsiena

Rokturi

Airi

lietoju ar tohatsu 5zs motoru + ārējā bāka.

vedu ar respo750 piekabi + rokas vinča

Ļoti ērti 1-2 cilvēkiem. Stabila. BET borti ir zemi un Daugavā kad labi iepūš bikses būs pilnas.

Ir plāns šo to pamainīt un pāriet uz divām laivām.

Plānoju pārdot konkrēto piekabi + laivu (bez motora) = 1200eur. Protams ir lietošanas pazīmes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti