Bija aizdomas par akumulatoru, bet viņas atkrita jo 1 nakti mašīna nostāv, knapi var pielaist, nākamo nakti temperatūra tāda pati, mašīna aiziet ar pusapgriezienu. Nu To visu tagad veči skatīsies. Bija diaganostikā kļūda par kvēlsveču releju, bet pavasarī Lolvim tika ieliktas jaunas kvēlsves utt.
Prinicpā tagad ir polteirgeists, man pašam liekas ka masīna bijusi sista no visam pusēm, ķap ļap sataisīts un tad tagad pēc 3 gadiem vadiņi sāk svilt un sākas viss.
Daavisons rakstīja:
feciic rakstīja: Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.
Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.
Šodien atdots servisā, razklads būs.
Kaut kādi flapi bija pie vainas, iztīrija tagad viss labi.