WALA rakstīja: Nu mašīna ir paveca, tādêļ cerēt ka tā būs vienīgā problēma ir naivi, tomēr vienmēr ir iespēja ka kāds par to auto iepriekš ir rūpējies. Bet nu tirgus īpatnību dēļ tagad vairāk kā jebkad ir jēga ieguldīt pavecākā auto, ja tam nav būtisku ķibeļu, vai lielu rūsas caurumu ...
Diemžēl, izskatās, ka tā nebija vienīgā problēma. Spararats jau bija padilis. To un izspiedējgultni nomainīja, bet problēma palika. Šķiet, ka kārba beigta.
Paldies, par izsmeļošo atbildi. Dēļ visiem svētkiem un rindām servī, opelis beidzot sagaidīja savu kārtu. 100% vēl nav skaidrs, bet, šķiet, ka būs kā teici. Viens no vaininiekiem (cerams, ka vienīgais) ir gultnis. Nobraukums arī nesen pārsniedza 200k.
650 rakstīja: Varbūt divmasu spararats tam ir? Kas notiek, ja tās skaņas brīdī pārslēdzās uz zemāku pārnesumu? Vai tai skaņai ir kādas izmaiņas,ja spaida gāzes pedāli (atkarībā no vilkmes- atlaiž vai cenšas paātrināties)?
Astra sports tourer. 5 ātrumi. Izspiežot sajūgu vairākas reizes un pakustinot ātrumkloķi, vairākas reizes ielekot citos robos, arī 1.ātruma kļuva vieglāk ielikt. Braukšanas laikā, kad pārslēdzas no 4. uz zemākiem robiem, tā skaņa paliek mazāka.
kādu pusgadu. Reiz kompis parādīja, ka nevajag slāpēt auto, jo veiks reģenerāciju, jo DPF pilns. Kaut kādu laiku bija ok. Pēc kāda laika izmeta "check engine". Pieslēdzot pie kompja, uzrādīja,ka vajag manuāli uztaisīt reģenerāciju nez, kāpēc. Nu un tagad šis.
Eļļa pirms pirms kādiem 700-1000km mainīta. Cik tāds kulises remonts, maiņa izmaksātu par darbu + detaļām?