Ja pieņem, ka siltumsūknim vasarā baterija jādzesē un ziemā jāsilda, iespējams nekas nemainīsies. Bet nu manīs!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja pieņem, ka siltumsūknim vasarā baterija jādzesē un ziemā jāsilda, iespējams nekas nemainīsies. Bet nu manīs!
Sorry, ar visām piemaksām, 2.34 EUR/ 100km! Vēl tak nāk visi mesli (lasi nodevas) saimniekiem!
Škoda Eniaq IV 80. Īpašumā jau 3 mēn. Uzlāde tikai no savas rozetes, nepieciešamība lādēt ārpus mājas nav. Nobraukums uz doto brīdi > 3800 km. Patēriņš pie esošā līguma ar Elektrum - 1.14 EUR/ 100km. Nobraucamais attālums ~ 460 km neierobežojot sevi nekur, t.sk. izslēdzot svīšanu salonā, braukšanu ar atvērtiem logiem, dziedot pašam utt. Braucot ar ACC un ļaujot mašīnai pašai vadīties pēc satiksmes noteikumiem, ko Enyaq dara, 510-520 ir sasniedzams. Auto tiek lietots ar vismaz 75% ietilpības noslodzi, tas nozīmē, 3-4 cilvēki.
Par batereju satraukuma nav. Ja atmiņa neviļ, tad 20 gadus atpakaļ visi gribēja braukt tikai ar kvēlspūldzēm, jo ksenona lampas tak 100% izdegs utt. Ja kādam interesē atpirkumi, tie ir ne sliktāki kā dīzelim, arī ja runa iet par 5 gadiem operat.līzingā.
Un galvenais - ja es gribētu nopirkt dīzeli, es to nopirktu. Bet esmu arī moto braucējs, bļ, tā reizēm gribās to dīzeļu īpašniekus izvilkt aiz matiem, nolikt sava auto aizmugurē un pagāzēt kārtīgi!
Nu man paziņu lokā ir vēl divi elektro īpašnieki, no kuriem viens jau rullē ~ 5 gadus. Izmaksas ir ļoti precīzas. Protams, man elektro auto ir ģimenes auto, nevis lai nepārtraukti kādam kaut ko uz ceļa pierādītu.