Suzuki swift - mazs, kompakts auto ar patīkamu patēriņu.
Suzuki Swift ar 4x4 piedziņu un hibrīda dzinēju, 1,2 litru benzīna dzinēju. 90 Zs, ar mehānisko 5 ātrumu kārbu. Cena - nepilni 17000€.
Pilsētas auto ar 4x4, kas noteikti kādā situàcijā var noderēt.
Pilsēta vidējais patēriņš bija robežās no 5,5-7l, uz šosejas - apmēram tikpat.
Auto noteikti nav piemērots tāliem pārbaucieniem pa šoseju, jo jaudas ir maz un lai veiktu apdzīšanas manevru būs laicīgi jāsagatavojas un jārēķinas, ka to nesanāks paveikt ātri. Ātrumu uzņem ļoti gausi un lai sasniegtu 140km/h ir jāpacenšas.
Pozitīvais- 4x4 pilnpiedziņa, carplay un ekrāns, patēriņš (hibrīds), navigācijas sistēma, aizmugures kamera.
Automātiskās tālas gaismas, kas diezgan labi strādā, bet mēdz arī ieslēgties nevietā.
Line assist arī brīžiem apjūk, bet tomēr patika stūres vibrācija, kad tiek šķērsots apzīmējums bez pagrieziena.
Sēdekļi noteikti nav tie ērtākie un tālos pārbaucienos ir diezgan nugurdinoši. Lai gan jāatzīmē, ka par vietas trūkumu priekšējos sēdekļos un aizmugurē sūdzēties nevar. Salons diezgan ietilpīgs.
Sajūta, ka uz auto izstrādi ir daudz ekonomēts - bija vēlēšanās salikt pēc iespējas vairāk, bet izpildījums mazliet tomēr pieklibo.
Informācijas attēlojums panelī pie spidometra arī nepārdomāts. Grūti atras sev vēlamo kombināciju ar informāciju, kuru vēlos redzēt brauciena laikā. Nepatika tas, ka ceļazīmes attēlojas uz pus ekrānu, kā rezultātā neredz citu informāciju ko labprāt vēlētos redzēt, piemēram, manā gadījumā - momentālo patēriņu.
Auto noteikti nav paredzēts ikvienam. Mazo auto klasē tam noteikti ir liela konkurence, jo price/performance ziņā šis noteikti nebūtu TOP3.
Swift noteikti būs piemērots mazpilsētai, kur viss apkārt notiek lēni, pārdomāti. Liels pluss ir pilnpiedziņa, klīrenss un riteņa-bampera leņķis. Ar šiem plusiem var droši justies jebkuros apstākļos, kas būs sastopami ikdienā lielākai daļai cilvēku. Droši var braukt mežā pēc sēnēm, jo noteikti varēsi izbraukt visas vēlamās vietas. Ja tomēr sanāks ar šo auto “iesēsties” - tad noteikti būsi no tās pircēju daļas, kas nepirks šo auto- jo būs vēlēšanās pēc kā jaudīgāka un ņiprāka.
Katram auto ir savs pircējs, tāpat arī ar Suzuki Swift. Vai tas būtu man piemērots auto - visdrīzāk nē, it īpaši ja ir pierasts ikdienā pārvietoties ar jaudīgāku un citas klases auto.
Suzuki swift - mazs, kompakts auto ar patīkamu patēriņu.
Suzuki Swift ar 4x4 piedziņu un hibrīda dzinēju, 1,2 litru benzīna dzinēju. 90 Zs, ar mehānisko 5 ātrumu kārbu. Cena - nepilni 17000€.
Pilsētas auto ar 4x4, kas noteikti kādā situàcijā var noderēt.
Pilsēta vidējais patēriņš bija robežās no 5,5-7l, uz šosejas - apmēram tikpat.
Auto noteikti nav piemērots tāliem pārbaucieniem pa šoseju, jo jaudas ir maz un lai veiktu apdzīšanas manevru būs laicīgi jāsagatavojas un jārēķinas, ka to nesanāks paveikt ātri. Ātrumu uzņem ļoti gausi un lai sasniegtu 140km/h ir jāpacenšas.
Pozitīvais- 4x4 pilnpiedziņa, carplay un ekrāns, patēriņš (hibrīds), navigācijas sistēma, aizmugures kamera.
Automātiskās tālas gaismas, kas diezgan labi strādā, bet mēdz arī ieslēgties nevietā.
Line assist arī brīžiem apjūk, bet tomēr patika stūres vibrācija, kad tiek šķērsots apzīmējums bez pagrieziena.
Sēdekļi noteikti nav tie ērtākie un tālos pārbaucienos ir diezgan nugurdinoši. Lai gan jāatzīmē, ka par vietas trūkumu priekšējos sēdekļos un aizmugurē sūdzēties nevar. Salons diezgan ietilpīgs.
Sajūta, ka uz auto izstrādi ir daudz ekonomēts - bija vēlēšanās salikt pēc iespējas vairāk, bet izpildījums mazliet tomēr pieklibo.
Informācijas attēlojums panelī pie spidometra arī nepārdomāts. Grūti atras sev vēlamo kombināciju ar informāciju, kuru vēlos redzēt brauciena laikā. Nepatika tas, ka ceļazīmes attēlojas uz pus ekrānu, kā rezultātā neredz citu informāciju ko labprāt vēlētos redzēt, piemēram, manā gadījumā - momentālo patēriņu.
Auto noteikti nav paredzēts ikvienam. Mazo auto klasē tam noteikti ir liela konkurence, jo price/performance ziņā šis noteikti nebūtu TOP3.
Swift noteikti būs piemērots mazpilsētai, kur viss apkārt notiek lēni, pārdomāti. Liels pluss ir pilnpiedziņa, klīrenss un riteņa-bampera leņķis. Ar šiem plusiem var droši justies jebkuros apstākļos, kas būs sastopami ikdienā lielākai daļai cilvēku. Droši var braukt mežā pēc sēnēm, jo noteikti varēsi izbraukt visas vēlamās vietas. Ja tomēr sanāks ar šo auto “iesēsties” - tad noteikti būsi no tās pircēju daļas, kas nepirks šo auto- jo būs vēlēšanās pēc kā jaudīgāka un ņiprāka.
Katram auto ir savs pircējs, tāpat arī ar Suzuki Swift. Vai tas būtu man piemērots auto - visdrīzāk nē, it īpaši ja ir pierasts ikdienā pārvietoties ar jaudīgāku un citas klases auto.