Darbā kolēģim ir mazliet vecāks modelis, pa lielam tas 150Zs 1.5TSI ar DSG ir ok, bet tīri kā kuram pēc sajūtām. Kā te augstāk jau minēja - ar pilnu auto dinamika zūd vairāk kā dīzelim. Samērā mierīgam braucējam nodrošina gan jaudu apdzīšanai gan kaut kādu degvielas ekonomiju bez dīzeļa problēmām. 2.0TDI 150Zs tādā ziņā liekas mazliet atsaucīgāks uz to lielo kasti, bet atšķirība nav liela.Tas kas man šaubas radīja ir cilindru atslēgšanas sistēma, bet ja pērk 2025 gada auto, tad tur līdz potenciālajām problēmām vēl vairāki desmiti tūkstoši km jānobrauc.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















Bez stresa, kāds konstatēs, ka benzīnnieki vai elektroauto tomēr vairāk piesārņo vidi ar kaut kādu vielu vai arī dīzeļi pāries uz kaut kādām sintētiskajām degvielām un aplis sāksies no gala.
Rekur nesen Audi, kas vispār vēl pavisam nesen ziņoja ka pilnībā pāries uz elektroauto, tagad jau prezentē jaunu dīzeļdzinēju. Tāds konkrēts gals vai tirgus pārņemšana šobrīd nav redzams nevienai no tehnoloģijām, tikpat labi kaut kur no malas var izšaut atkal ūdeņradis vai vēl kaut kāds cits degvielas veids.
Attiecībā uz ražotājiem - problēma jau nav tajā ka to dīzeli neviens negrib, bet gan visādās klimata normās. Tikko kā valstis uzliks papildus normas benzīna dzinējiem un ceļa nodokļus elektroauto, tā arī atkal pamainīsies piedāvājums. Galvenā problēma šobrīd ir nevis degvielas veidi, bet gan tas cik samudrīti ir modernie tehniskie risinājumi. No vides viedokļa ir vairāk vai mazāk pajāt ar ko tu brauc, ja braucamais ar pūlēm pārdzīvo garantijas laiku.