Paldies par info. Mēģināšu rīt sarunāt servisu, kurā varētu pieslēgt pie kompja un salabot visu. Droši braukt intensīvā satiksmē ar šo problēmu nesanāks, jo no krustojuma gribas izbraukt ātri un droši.
Izskatās, ka elektronikai ir kaut sagājis uz īso, jo tukšgaitā zem 1000 apgriezieniem parādās šis gļuks arī aukstam dzinējam. Virs 1000 apgriezieniem gaitā viss darbojas ideāli. Lec arī perfekti. Līdz ar to pēc degvielas sūkņa, sprauslu vai kvēpu filtra problēmām neizskatās. Ir tāds dīvains klikšķis pirms sākas problēma, kad krīt zem 1000 apgriezieniem. Problēma uz laiku beidzas, kad uzgriežu vairākas reizes nedaudz virs 1000 apgriezieniem līdz vairs klikšķa nav.
Papildināšu. Arī tad ik pa laikam norīstas, kad dzinējs sāk atdzist. Ja būtu degvielas sūkņa vai sprauslu problēma, tad taču vajadzētu būt konstantam jaudas zudumam nevis periodiskai dzinēja slāpšanai?
Paldies par info. Mēģināšu rīt sarunāt servisu, kurā varētu pieslēgt pie kompja un salabot visu. Droši braukt intensīvā satiksmē ar šo problēmu nesanāks, jo no krustojuma gribas izbraukt ātri un droši.