Un iemesls ir...tas ka tu esi vientuļš biroja piederums, kam pat savas večiņas nav 🙃 Jā, tādā gadījumā es to nevaru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un iemesls ir...tas ka tu esi vientuļš biroja piederums, kam pat savas večiņas nav 🙃 Jā, tādā gadījumā es to nevaru.
Kāpēc tu domā, ka autorastiem ir lielākas tiesības uz ceļa? Auto masa tev nedod nekādas priekšrocības, bet gan uzliek papildus pienākumus. Uz šo iekrīot 95% AV.
Ja auto un velo ietriecas pūlī vai uzbrauc gājējam - kurā gadījumā nodarītais kaitējums būs lielāks? Nu re, te arī atbilde.
Iestumt es varu tavai kukažai 🙂
50, nu pagaidām ir 50.
Likvidē tos veloceliņus, velo pieagušajam šā vai tā jābrauc pa brauktuvi, bērnbi var pa ietvi. Var jau arī bērnus pa brauktuvi, jāsaliek tik gulošie ik pēc 200m un zīme (20). Runa par Rīgas teritoriju, izņemot Ulmaņa gatvi.
Ja auto brauktu uz 5km/st tad neviens gājējs vai velo netiktu notriekti. Piekrīti? Bet vislabāk būtu padziļināta med. komisija lai tādi kā tu, ar lieko hromosomu, vispār netiktu pie interneta, nerunājot jau par AV apliecību. Pasaule kļūtu labāka!
Nemēģini pārliecināt car brained tipu. Tam no auto vadīšanas ir notikusi sociālā deformācija un nekādi loģiski argumenti to nepārliecina.
Par to braukšanu virsū veloceliņa un brauktuves krustojumā - uzliec reģistratoru un raksti iesniegumu policijai, galvenais ir lai kadrā ir VRN un vēlams arī mūlis, tas vēlāk noderēs tiesnesim.
Nekāda ierobežojuma bērniem bez vecākiem piedalīties satiksmē nav. Kārtējie motorista murgi. Protams, drošāk būtu likt AV stumt auto pāri gājēju pārejām, jo tieši uz tām AV mēdz notriekt gājējus.
Īsts džentelmenis - negāja pie sievišķa uz dzīvoklī, traumējot vīru vai mazos bērnus ar savu klātbūtni.
Mjā....nav brīnums, ka uz ceļiem līķu kaudzes...
Briti vismaz velo joslas sabūvējuši Londiniumā, piemotot arī elektriskajam minamajam. Ņemot vērā izmērus, daudzi arī izmantojot un braucot.
Oho, aizgāja otrā lapa (pasniedzos pēc jaunu čipšu pakas).
Volx, Wim Hof saka ģelu, ko domā?
Mums ir liels gandarījums iepazīties ar šo informatīvo rakstu un mēs skatīties uz priekšu pēc arvien jauniem salocītiem telefoniem un intelektuāliem produktiem mājsaimniecībā visām auditorijām.
Nu pareizi, tehnofašiks uzskata, ka proletāriešiem pietiek ar nakstmājām kur vieta gultai, atmetamajam galdiņam, ar internetu un transportlīdzekli uz "fabriku".
Neesmu speciālists, bet vai tad audzēji nav tāda vaina, kas attīstās ilgākā laikā? Pat ja vakcīnas kaut ko tiešām palaida, ir pagājuši 5 gadi - vai ar tiem pietiek, lai jau iestātos sekas? Parasti audzējus konstatē jau pēdējā fāzē kad sākas sūdzības, vai ja agrāk - tad profilkatiskā skrīninga ietvaros (kas jauniem cilvēkiem par velti nepienākas, un kurš tad jaunībā ko tādu taisa ja par to ir jāmaksā).
Tātad, skrīnings tiek atmests kā galvenais konstatēšanas veids - sanāk, ka 5 gadu laikā jau ir čabaš? Tas ir ticami? Iespējams. Bet kādi vēl blakusfaktori ir bijuši, tādā gadījumā? Varbūt tie cilvēki bija veipotāji? Varbūt strādāja par apkopējiem lielveikalos, birojos (visa tā ķīmija esot diezgan spēcīga)? Cita korelācija ar ārējo ietekmi?
Te būtu laiks pavaicāt - vai ir konstatēts izteikti kāds viens vai savstarpēji saistīti audzēju veidi vai ir ļoti dažādi?
Redz, cik daudz jautājumu, uz kuriem vajadzētu meklēt atbildes pirms būvēt teoriju par mRNS vakcīnām.
Auto ražotājiem jāsāk ražot Leienvāgeni, vienkārši degvielas auto lai cilvēki var ekonomiski pārvietoties bez šika un luksa. Savukārt pelnīt vajag ar militārā pasūtījuma izpildīšanu, tas gan prasīs pārorientēšanos. Un tad arī strādnieki varētu gan dzīvot kopmītnēs, gan braukt uz šīm rūpnīcām iztiekot bez E-TRON u.c. šikiem sūdiem, kas šobrīd ir mazliet par dārgu esošajai situācijai.
Tā jau bija nabadzīga karaļvalsts ar saubagotiem dārgakmeņiem, ja vezīram personīgi bija jāstaipa kurvji ar dārgakmeņiem. Vai tad vergu tur nebija, itin neviena?
Ubags, etimoloģija - U bag, tu maišelniek. Ar nicinošu konotāciju.
Nu redz, te arī atbilde - nodokļos samaksāto naudu nevajag iztērēt nelielas iedzīvotāju grupas atbalstam. Naudai ir labāks pielietojums. Kas var atļauties EV - jau ir nopirkuši. Kam nav naudas jaunam auto - brauc ar lietotu. Viss notiek kā tam jānotiek.
Pastāsti, no kurienes rodas tā piešprice, ko izdala kā atbalstu? Ja to samet auto ražotāji - im fine, ja to dod no EU fondiem - iztērējiet naudu labākā veidā.
Manuprāt, tās ģimenes, kuras tu domā, izmanto šo
Braukšanas maksas atvieglojumi sabiedriskajā transportā reģionālajos maršrutos
Atlaide:
Ja ģimene ir nabadzīga, tai visdrīzāk nav arī mikroautobusa.
Daudzbērnu ģimenes jāatbalsta, nevis spiežot tos pirkt noteiktus produktus, bet ļaujot tiem pašiet izvēlēties kā tērēt atbalsta līdzekļus. Daudzbērnu ģimenēm jāpiešķir nodokļu atlaides, var dot kaut pārtikas talonus ar nosacījumiem (nevar pirkt šmigu, cīgas, cukurainus sūdus utt.) - bet ar ietaupīto naudu lai katrs rīkojas pats. Vieni paši aizskries pēc EV, citi salabos māju, kāds nopirks kravas ričuku ar piekabi vai tandēmu. Nevajag pildīt auto ražotāju pasūtījumu par EV tirgošanu.
Policija aiztur kravas auto šoferi, kurš pa Liepājas šoseju brauca vairāk nekā 3 promiļu reibumā (+ VIDEO)
2
Latvija stiprina "dronu sienu" uz austrumu robežas, būtiski palielina dronu spēju finansējumu, attīsta modernu gaisa aizsardzības sistēmu, ir viena no dronu spēju grupu vadītājām ES līmenī
2
Dekatlons jau tāds naudasmaisu veikals, kam visa nauda aiziet par oplīzi 🤭