Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Tiradoken 19.12.2024 11:48

Pārdomas par šķidruma smirdīgumu.

Apskatot Ziemassvētku egles, ievēroju, ka ir 3 tipi.

Parastā Latvijas zaļā - smaržo labi.

Kaut kādas ar lielām un mīkstām neasām skujām - smaržo savādāk, bet arī labi.

Un kaut kādas ar nedaudz gaišākām, nedaudz lielākām skujām, bet asām - smaržo dīvaini, manuprāt smird.

Google saka, ka it kā tās ir vienas no izplatītākajām eglēm Eiropā.

Varētu būt tā, ka tam smirdīgajam auto logu šķidrumam ir dabīgā egles (ne mūsu egles) ''smarža''. 

Viduseiropas vietējam iedzīvotājam liekas, ka logu šķidrums smaržo (kā īsta egle viņu mežā), bet mums, ka smird.

Tiradoken 02.12.2024 15:49

Manuprāt lielākā problēma ir savstarpējās cieņas trūkums un nerēķināšanās ar citiem.

Es esmu ievērojis, ka lielākoties tie lēnbraucēji (-10-15 no atļautā) pie stūres pļāpā ar blakusbraucēju, ēd burgeru, skatās kaut ko telefonā vai runā pa telefonu piespiestu pie pleca. /kurš vispār tā šodien dara?/

Nedēļas nogalē šosejā Rīga-Liepāja vidējā radara zonā 2 dāmas relaksēti uz 65 ripinājās (pie 90 atļautajiem). Rokās kafija un diskusijas ar pasažieri.

Tai pašā laikā blakus dzīvokļa seniors 75+ šad tad palūdz, lai no savas internetbankas sodu par ātrumu apmaksāju (lai sieva neuzzin), jo brauc pēc izjūtām ..... 

Novēlējums būtu uz celā nodarboties ar braukšanu un cienīt citus.

Tiradoken 02.12.2024 9:41

Savulaik kādu laika periodu sanāca braukt no viena pilsētas gala uz otru tādā "visinteresantākajā" laikā - piektdienās ap pulksten pieciem.

Normāli ap 40-50 min. varēja iekļauties.

Bet bija gadījumi, kad jau virs stundas, tuvāk pusotrai.

Ievēroju, ka diezgan regulāri satiksmi nobremzē mazās avārijas. Gandrīz katru braucienu kaut kur ir kāda sīkavārija vai pat vairākas, kas uztaisa nenormālu sastrēgumu. 

Piemēram, uz tiltiem, uz 3 joslām kad kāds gribēja pārkārtoties un otrs neielaida vai nepamanīja. Un ieripojis sānā braucot uz 10-20 km/st. Rezultātā 2 joslas nobloķētas, palikosi viena. Korķis sākas jau bezmaz n-tos kilometrus tālāk pie pilsētas robežām. Stāv simtiem, pat tūkstošiem, auto; dedzina degvielu; tērē cilvēki laiku un streso. 

Varētu sarēķināt cik tonnas degvilas un cilvēekstundu ir pazaudētas dēļ tās vienas sāna vai bampera švīkas.

Vēl bieži, kad braucu pēc stundas atpakaļ, tad šie vēl stāv.

Un gandrīz katru reizi šādi incidenti.

Varētu ieviest kādu noteikumu pēc principa, ka ja esi iesaistījies nebūtiskā avārijā (piemēram, švīka uz sāna), tad par satiksmes kavēšanu 1 EUR tev sodā no katra garām pabraucošā auto.

Tiradoken 20.10.2024 17:36

Situācija:

Krustojums vienvirziena ielai (ar 2 joslām) ar lielāku/galvenāku ceļu.

Luksafora cikls apmēram 2 minūte brauc lielā iela, ap 20 sek. mana negalvenā.

Kreisajai joslai visiem vajag pa kreisi un tā pilna līdz malām.

Labā josla brauc taisni, tur tikai 1 auto.

Sēžu mierīgi kreisajā joslā un aiz neko darīt nododos pārdomām - kāpēc vienādā situācijā vienā luksafora ciklā pagriežas pa kreisi 4 auto, bet citā 9.

Tad dzirdu, ka no aizmugures tuvojas skaļš/milzīgs ugunsdzēsēju auto. Tik tiko brīvajā joslā ietilpst.

Piebrauc pie tā viena auto, kam vajag taisni. Tas stāv un nereaģē.

Palaist ugunsdzēsējus var tikai iebraucot krustojumā pie sarkanā un šķērsojot to.

Ugunsdzēsēji salīdzinoši ilgi pabļaustījās skaļruņos ar tekstiem "lūdzu atbrīvojiet ceļu" utt..

Pēc kādas pusminūtes vientuļais sarkanais auto tomēr izkustējās un pārbrauca krustojumu.

Manas pārdomas ievirzijās citā virzienā.

Vai tiešam vidusmēra autovadītājam vajag ap pusminūti, lai noreaģētu uz situāciju.

Vai operatīvais auto jālaiž arī tad, ja tev ir jāpārkāpj noteikumi.

Kas būs, ja viņam pēc pāris nedēļām atnāks soda kvīts par braukšanu pie sarkanā. Jo izskatījās ka tas krustojums ir viss nokārts ar kaut kādām kamerām.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti