Marchiks_ rakstīja:
Pirmdienis rakstīja:
kvatra rakstīja: Nekam trakam nevajadzeetu buut, noluuziis kaarbaa tas P blokjeetaajs- tievs stieniitis, vieniigais ka tie paarpalikumi var zobratus samalt
nu re, pats apstrideji sava teikuma pirmos vardus
kārbas remonts jau tāds sīkums vien ir...
Vienreiz gadiijaas P iemest, autinsh gan staaveeja uz paceelaaja servisaa, hvz ko tur chekojaam, nepiespiedu bremzes un iemaucu P, sitiens jau konkreets bij, kaarba iesleedzaas tip avaarijas rezhiimaa. Bet nonjemot klemmi viss atkal aizgaaja un P ar veel straadaa Taa ka braucot ar var ielikt, nu vismaz amerikaanjiem tur nav nekaadas aizsardziibas
pinguin rakstīja:
WALA rakstīja:
Gnoms rakstīja:
90 gados ar čoma W126 izdomāju apstāties mežmalā... labi, ka auto bij praktiski apstājies un bijām uz grants seguma, kad ieslēdzu P... ar visu to izjūtas bij kā pret sienu.... lielākā ātrumā pat nevaru iedomāties sekas....
Taa jau ir klasika ar automaatu ieliimeties stiklaa, mees to speciaali vienam vecam 900 saabam izmegjinaajaam - patiikami, bet sajuuta bija taaada, ka tas P blokjeetaajs pie liela aatruma arii varetu nenolust, un tad toch "auzas" garantetas. Bet vislabaak man patika kaa mans faachuks ar ar to pashu 900-to Jelgavaa pie luksinja izpildiijaas, netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot. Aizmugure esoshas noteikti bija ljoooti paarsteigts. Lieki teikt ka faachuks visu muuzhu pirms un pec tam braucis ar "meshalku", un shtepseleshana ir asiniis. Taa kaa neraustiet lieki "tomaatu" tikai lieki ieberzieni var sanaakt.
normāli būtu ka nevarētu pielaist ja nav p vai n...
Kur rakstiits par pielaishanu?