super duper performance SRT8 un Viper ir 70zs litrā, bik smieklīgi...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
super duper performance SRT8 un Viper ir 70zs litrā, bik smieklīgi...
saku velrēiz ja nesaprati ar pirmo
Corvettes un Holdena V8 ir cits motoros kā Mustanga
nejaudz kopā Ford un GM motorus
p.s izbrauc ar BMW 525 kuram savirze noregulēta
Vācietim vairs salons nav jāpārskrūvē un jāizolē, pie tam plastmasu kvalitāte krietni augstāka.
Es labāk iepērku mazlietotu un nenojātu ///M, RS, AMG nekā amerikosu.
47k ir cena amerikā, eiropā tie būs 47k eur.
hvz man atkal ameriksu āda pēc sajūtām dermantīns, SAAB un BMW ir daudz kvalitatīvāka
un vienreilietojamos amreikosus sāka ražot ap 80-to vidu
un vispār topics bija par Amo V8 VS vācieši, Vision token nav v8 nekad bijis, tāpat kā 300M un pacifica...
šitos FWD un V6 pārpratumus vispār nevar uzskatīt par īsteniem amerikosu auto, amerikosu auto ir RWD un V8 (skatīt 300C, Charger, ...)
Tā kā lūdzu atgriezīsimies pie tēmas
p.s. ar štruntīgu ādu apvilkts panelis izksatās un uz tausti ir vēl sliktāks par kvalitatīvu plastmasu, totāli lētas pēc paskata un sajūtām koka imitācijas arīdzan amerikosi iecienījuši.
Japāņi ir apjēguši, ka vai nu liek lētus materiālus un necenšas izskatīties dārgi(vecie honda civic, subaru impreza u.c. saloni) vai arī liek kvalitatīvus materiālus (jaunais Honda Accord, Lexus IS, Subaru Legacy)
amerikosi vēl jo projām liek lēto desu un cenšas lai pa gabalu izskatās dārgi.
Gregers rakstīja: [
Amo āda asociējās ar labiem mājas dīvāniem un kvalitatīvām ādas jakām, bet vācu āda ar lētu ķīniešu dermantīna jakas un smaržo nevis pēc ādas, bet vītinātām zivīm!
Īsteni amo auto ir lieli, stabili, vienmēr pietiekami jaudīgi un izturīgi, īstens vācietis ir 'pelēks', mazjaudīgs, cietu, neērtu sdalonu, samudrītu, niķīgu motoru un drebelīgu piekari! Gan amo, gan vāciešiem protams ir atkāpes no normas, bet tendence nosaka kopskatu.
precīzi ačgārni. Amo auto ir pilns visādu aizstājēju(pie tam zemas kvalitātes).
hvz BMW nekur neraustās.
Jāpiekrīt vien būs Arbam
Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi
šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Oi pļe kur gudri var tirst.Lai nu kas ir taisits ka širpotrebs bet nu amerikanis jau nu ir tas kas ir domats tieši širpotrebam.Paskaties ar ko brauka arabu šeihi.Kaut ka jeņķu auto ļoti reti gadas redzet.Parsvara MB,BMW,JAGUARI,Pa retam kads amo džips.Salons ir tik leti nostradats ka pat krievu brinums talu neatpaliek.Un piekare jau nu vispar kaut kads unikums.Katru tramvaja sliedi izjut.7BMW iet pari gandriz nejutot.
Šeihi principā arī ar amo V8 braukalē, aizbrauc kādreiz apskaties, un parastā tauta kāreiz lielākoties brauc ar amo jo viņiem nav jaloka pirksti, ņem izturīgāko un ērtāko! Salonā amo esi bijis? Parādi ar pirkstu kur tieši ir slikti nostrādāts?
Piekare izturīga un vienkārša, a 7 BMW ja ievēroji sākot no 80k eiro un jau normālā komplektācijā lai tiešām pēc BMW izskatās kkur ap 130k eur! Amo vidēji maximālā komplektācija 40k eur, tu pats saproti ko runā, da par atšķirību 40-90k eur to amo var apzeltīt!!! Un piem man nav pieņemama 7 sērijas piekare, ja jauns, gadu vecs jau kko maina tad tas ir shit, man nav tik daudz laika ko pa servisiem tusēt!
vispār jau ierindas arābi brauc ar japāņu auto, turīgais gals ar eiropas.
Gregers rakstīja:
GirtzB rakstīja:
Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi
šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.
Droši! Un neaizmirsti to, jo tā ir svēta patiesība!!! Es protams nerunāju par M, SR utt, tie ir citā kategorijā.
Ā, un par sliedēm runājot, principā piekrītu, bet tas pats 7 BMW ar kuru tu nejūti sliedes toties jūti katru plaisiņu un katru pat vismaz;ako bedrīti un es zinu par ko runāju, klientiem ir tādi vāgeni. Pietam gan A6, gan A8, gan Q7, gan 7sērijā nekādi nevarēju ērti iekārtoties jo sēdekļi cieti, īsi, un no plānas nepatīkamas ādas+ tā voblas smaka visiem salonā!
imho pat nevajag ///m, RS, AMG, Type-R, R un citus monstrus.
pietiks ar salīdzināmies auto(masas un jaudas ziņā)
opel vectra nav ne smaga ne plata...
tavs 300C ir gan platāks gan smagāks.
atkal aizgāja kapeikas... bazars, diesel(ir takš cimdi), gāze etc...
Topics takš bija Amo V8?
Yetti rakstīja:
GirtzB rakstīja: atkal aizgāja kapeikas... bazars, diesel(ir takš cimdi), gāze etc...
Topics takš bija Amo V8?
ir tokš Amo V8 6.5 dīzelis ar turbīnu...
pareiz galīgi piemirsu Cumins megamotoru.
e36 aizmugurē der arī 245/40 R17 bez arku valcēšanas.
255/35 der tikai valcējot arkas.
Tadēļ jautājumi 1. tev tās riepas ko 235/50? ja ir 235/45 tad jadēr vēl.
otrkārt - varbūt ka diskiem iznesums nepareizs.
p.s. trešais variants - tev piekare vienkārši par mīkstu.
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: te par 2005:
consumerguideauto.howstuffworks.com/...
pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....
A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...
Tēks
vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru
jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.
Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.
BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)
staar rakstīja:
GirtzB rakstīja:
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: te par 2005:
consumerguideauto.howstuffworks.com/...
pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....
A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...
Tēks
vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru
jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.
Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.
BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)
no kurienes tev šidāda informācija? Mini.lv dīleris lielās, ka jaunajam COOPER S ir twin-scroll turbolādētājs un Overboost fcija. Un pēc mini.lv sanāk tā kā te iiuzi rakstīja, ka ONE ir ar parasto 1.4 L motoreli un COOPER ir ar 1.6 i motoreli, bet S versijai ir kompresors + turbo. Bišku nav skaidrs par to Overboost
funkciju, bet kompresora esamība liekas pat ļoti loģiska, kāpēc lai no viņa atteiktos.
es par pirmās(pirsfacelift) paaudzes Cooper un mini one runāju.
Tagad ir sadalījuši katram savu motoru.
un Cooper S bija mehāniskais kompresors ar 163zs un tagad ir turbo kompresprs ar 175zs un Twin scorll nozīmē tikai tik cik divi izplūdes gāzu ielpūdes kanāli turbīnai(ir varianti arī ar dubultu lāpstiņu komplektu izplūdes gāzēm).
tu ko iekš uk tikkai 1300 GBP vidējā?
p.s. negludu asflatu arī eiropieša piekare tur lieliski (no liglaicīgas bmw cietpiekaru lietotāja pieredzes)