Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Gunars_V 13.12.2005 9:16

Tātad: Kur būtu vislabāk mainīt zobsiksnu un citas saistītās lietas, nu tur, spriegotājus, S70-tajam ar 2.5 20V motoru, un ar cik lielu summu ir jārēķinās?

Gunars_V 08.11.2005 12:33

Es šitādā projektā būtu ar mieru piedalīties.

vissvienalga rakstīja: es te vakar biju iebraucis pie Mārupes Sašas pieslēgties pie VADIS, nodzēst kļudu. par divu minūšu darbu noplēsa 10Ls. skatoties uz to verķi var saprast, ka visa ķīmija ar pieslēgumu ir vienā vienīgā vadā, kas savieno OBD-II ar kompi. Vai tiešām mēs nevarētu samesties un nopirkt sev tādu vadu, lai pie katra sīkuma nav jāatstāj Ls10? jo tik daudz kā dabūt kompi un ielikt viņā programmu jau nu mēs varam!

Gunars_V 03.11.2005 15:40

A es arī varu palielīties Šodien bija ar savu balto gulbi (tobiš manu S70) uz tehnisko apskati - bez jebkādas iepriekšējas gatavošanās (atskaitot priekšējo durvju tonējuma noņemšanu)tika izieta praktiski pa nullēm, tikai ar vienu vienīgu "1-nieku" - "eļļas noplūde". Sasodīti jauki...

p.s. Vai kāds nevar atgādināt, kāds ir efektīvākais līdzeklis tonēto plēvju līmes atlieku noņemšanai no stikla. It kā jau tā līme samērā normāli nāk nost arī ar parastu kasīkli, tak tomēr gribas šo kasīšanās procesu atvieglināt.

Gunars_V 17.10.2005 13:05

Jautājums sekojošs: vai S70 un 850 šofera durvju spoguļi ir vienādi? Un vai kādam ir nācies demontēt spoguli (ar visu bleķa pamatni, nevis tikai spoguļa stikla daļu)?

Gunars_V 13.10.2005 14:50

Mums ta kas... ne jau mēs tev auto taisāmies pārdot...

Yonas rakstīja: Veči, man šķiet, ka jūs tagad gribat reabilitēt savu marku...

Gunars_V 13.10.2005 14:41

Kādus eļļas kvalitātes parametrus tu tieši domā....?

Crash rakstīja:

Viss ir atkariigs no eljas, pie tam vecie chuguna motori ir krietni izturiigaaki par jaunajiem ljumiinija matoriem. Kurus ar suudiigu elju var aizcepinaat ciet taa vien un turbomotori pret eljas kvalitaati ir iipashi juutiigi

Gunars_V 13.10.2005 14:40

p.s. Nu Volvo dzinējam 220 tūkstoši km nebūt nav standarta resurss - tas ir nedabīgi mazs. Jā, turbīnai gan šis apjoms varētu būt ap 250 tūkst., bet ne jau nu pašam motoram...

Yonas rakstīja:

Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.

Gunars_V 13.10.2005 14:39

Tas, cik ātri motors ar sliktu eļļu atdos galus, ir ļoti lielā mērā atkarīgs arī no motora konstrukcijas. Piemēram, ir motori ar neveiksmīgu konstrukciju, kuros kaut kādu iemeslu eļļai tendencei veidot nosēdumus un aizdambēt eļļas kanālus, kas ātrāk vai vēlāk beidzas ar motora nāvi. Kāpēc tā notiek - neesmu interesējies, pieļauju, ka tas ir saistīts ar termiskajiem režīmiem, kādiem ir pakļauta eļļa, eļļošanas sistēmas konfigurāciju, kā arī ar eļlas kopējo apjomu sistēmā.

Yonas rakstīja: Nestāsti man par eļļu. Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.

Gunars_V 06.09.2005 21:19

Iespējams, ka lāgā nesapratu problēmas būtību, bet ja tas ir saistīts ar motora aizrīšanos... tad varbūt vērts sākt ar sveču, gaisa filtra, degvielas filtra maiņu (ja, protams, tas jau nesen nav darīts).

DAGS rakstīja: Interesants jautājiens radās,dots Volvo 940 2.3T-,problēma(?)sekojoša,diezgan kautrīgi uzsāk kustību,riktīgi uzberot nospolēt var un tipa viss notiek,bet tad kaut kas"aiziet ciet" un rodas iespaids ka jauda aiziet trubā,nevis aiziet līdz riteņiem(ar sajūgu viss ir O.K.).Šodien dzirdēju,ka tādas problēmas cēlonis varētu būt ātrumkaste ar overdraivu t.i. 5 ātrums ar pogu.

Gunars_V 06.09.2005 21:15

Patiesi, papriekšu ir jātiek skaidrībā par to, kas kopumā vāģim kaiš, nevis jāsteidz mainīt zonde. Jo, var gadīties, ka zonde aizgājusi bojā dēļ motora vai barošanas darbības traucējumiem (dedzina eļļu, degviela nesadeg pienācīgi). Otrkārt, ja zonde ir beigta kāda nopietna defekta dēļ, tad šis defekts var nobeigt arī katalizatoru (ja tāds, protams, vēl ir).

Jau minētā caurā motora gofra un apsūbējuši kontakti kādam dačikam arī ir gana izplatīti iemesli dažādiem motora darbības traucējumiem. I ar tiem var sākt problēmas izpēti.

IeviSh_850 rakstīja: to berozix:

Man nopērkot 850 `94.gada bija tāda pat problēma. Pie šīs stulbās slāpšanas pie vainas bija caurā motora gofra, tiklīdz to nomainīja, atlika tikai aizdzīt uz MM un izdzēst lambdas zondes uzrādītās kļūdas- pielikšana pie kompja un kļūdu dzēšana maksāja 12Ls

Man ir mācība, ka nevar sākt uzreiz ar zondes maiņu, ka jāmēģina tikt tāpat skaidrībā, kas pie vainas. Degoša lambdas zonde nozīmē arī lielāku degvielas patēriņu uzreiz, par motora bojāšanu gan nemācēšu teikt, bet man domāt tas vairāk attiektos uz kompja bojāšanu

Parādīsies Crash un Arnijs tie izteiks visas versijas

Gunars_V 31.08.2005 11:55

Kam uzleca līdz 100 USD par barelu? Naftai noteikti nē- šorīt sasniegtā maksimālā cena bija 70,85 dolāri par barelu. Benzīnam arī nē, tāpēc ka benzīnu netirgo barelos.

skirem rakstīja:

boliks rakstīja:Ko teiksiet par šo

www.financenet.lv/zinas/kompanijas/article.php?id=36632

No drošiem avotiem, rīt degviela beznīntankos būs vismaz par 2-3 santīmiem dārgāka, šonakt cena esot uzlekusi līdz 100$ par barelu!

Gunars_V 31.08.2005 11:19

Runājot par lampiņām - man ir pazudis visu veidu apgaismojums no logu/spoguļu apsildes slēdža (S70'9. Apskatījos - lampiņa tāda tā kā nestandartīga, nevienā veikalā pagaidām nav izdevies to pamanīt (lai gan diži aktīvi neesmu centies to meklēt). Vai šitā lampiņa arī gadījumā nav MM pasūtāma????

Crash rakstīja:2. Jaanjem nost panelis un jaaiznjem instrumentu bloks : www.volvospeed.com/Dashremove.php

klimas apgaismojumam, iznjemam magji un tad var iznjemt klimas bloku, tad tas izjaucaas iekshaa ir divas vai triis lampinjas, sameeraa specifiskas, var nopirkt tikai ieksh MM uz pasuutiijumu...

Gunars_V 29.08.2005 12:31

Var dabūt lietotus Volviķus-bifueļus. Esmu redzējis kaut kādus dažus S60 un S80. Nu, cena - mazliet lielāka, nekā parastiem S80 un S60.

PiepZz rakstīja: Nez - pie mums juuzotus CNG auto var dabuut? Un cik taadi vareetu maksaat? :>

Gunars_V 26.08.2005 11:17

Vēlos iegādāties S70-tā emblēmu, kas nāk uz priekšējās restītes. Nu un vēl, ja kādam gadījumā patrāpās kādā šrotā pamanīt S70 uz izjaukšanu ar visu emblēmu, arī padodiet ziņu.

p.s. Nez kāpēc šī detaļa ir tāds deficīts - no aptuveni 10 apzvanītajiem detaļu pārdošanas sludinājumiem nevienā nebija.

Gunars_V 25.08.2005 16:16

Dumības! Diezin, kas tad cits nodarbojas ar dabasgāzes ieguvi un citu alternatīvo degvielu izstrādi, ja ne tevis minētie "naftas magnāti"???

klope rakstīja:Naftas magnātiem ir izdevīgi, ka visi brauc ar benz. un tml.!

viņi kavē visu, kas to kavē!

Loģiski?

Zaļās degvielas ir vismaz 3, bet nav kas to finansē!

beigsies nafta, brauksim ar ko citu, un basta!

Gunars_V 23.08.2005 12:38

Krievijā ir gan rūpnīcas, kuras spēj saražot ES standartiem atbilstošu degvielu, gan arī rūpnīcas, kuru saražoto dīzeļdegvielu Eiropā izmanto tikai kā izejvielu tālākai pārstrādei Vispār, pie pilna prāta esošam dīzelistam noteikti neieteiktu izmantot to Ventspils - Polockas cauruļvada dīzeļdegvielu, jo tā ir pieskaitāma pie pēdējās kategorijas - tās, kuru izmanto tālakai pārstrādei

Alex-GT rakstīja: 2 curmis

nu viss atkariigs no taa kas par saljaru taa ir...jo krievjias saljara ar meedz buut baigi slikta... tur galvenais zinaat kuros tankos tankoties.... nu mums truck driveri staasta ka ar krievijas saljaru paterins sanaksot mazaaks!!!

Gunars_V 22.08.2005 9:49

Lasīju vienā krievu saitā, ka viens entuziasts kaut kādam vieglajam auto uzlicis no Kamaz samosvala kravas kastes hidrauliskā pievada šļauku, un, protams, bēdu vairs nezinājis, jo, ja pareizi atminos, tā Kamaz šļauka ir paredzēta vismaz 5 reizes lielākam spiedienam, nekā kondicionētāja sistēmā.

Federalis rakstīja: volvo s40 2,0 96.gada paariivejusies kondishkas shljauka gar radiatoru

var kaads ieteikt kur taadu dabuut un cik naudinjas tas vareetu panjemt?

Gunars_V 18.08.2005 10:00

www.autozona.lv

Aicene rakstīja: Jautājiens par signalizācijām, pārāk bļaustīga kļuvusi. Negribas no kaimiņiem atrauties Kur kāds prātīgs meistars Rīgā pieejams , nu un protams par prātīgu cenu

Gunars_V 15.08.2005 22:13

Tfu, gribēju teikt- jātransportē lielos attālumos.

Gunars_V 15.08.2005 22:09

anonimikis rakstīja: 7-8 dolāri ir ieguves izmaksa uz vietas.

Arābiem naftu uzreiz tankeros un uz amsterdamu, krievam vēl 5K km pa dzelzceļu vai trubām un tas ir daudz dārgāk.

Pag, pag, ko tad tu domā, ka, piemēram, Saūda Arābijā, Irākā vai Irānā visas naftas atradnes ir sakoncentrētas jūras krastā??? Arī tajā reģionā nafta lielākoties ir jātransportē pietiekami lielos apjomos.

Gunars_V 11.08.2005 18:28

A vecā parauga plauktu jaunākajiem vāģiem nav iespējams uzmānīt virsū???

Crash rakstīja:

Liid 94 gadam 850jiem bija atsevishkji plaukts un lodveida balsts, peec 94 gada naak kopaa balsts iestraadaats plauktaa. Orgjinaals maksaa biski paari simtam, skantechu ir ceriiba dabuut ap 60-70Ls. Veel leetaak ir atrestaureet.

Gunars_V 10.08.2005 11:50

Runājot par gāzģeneratoriem - nu, par šo ideju būtu jāaizmirst, koksnei enerģētiskā vērtība ir ļoti zema. Bet vot cita lieta ir tas, ka principā koksne ir visai perspektīva izejviela degvielas ražošanai. Ir nācies dzirdēt, ka patiesībā no koksnes esot iespējams iegūt degvielas, kas ir praktiski analogas no naftas ražotajām.

Tiesa gan nezinu, vai šis pasākums ir energoefektīvs (tas ir, vai ražošanas procesā netiek patērēts vairāk enerģijas, nekā pēc tam sadedzinot saražoto degvielu), bet ir skaidrs, ka ķīmiskajai rūpniecībai šī metode 100% der (un arī jau tiek izmantota).

Vairāk par to šeit: www.lza.lv/ZV/zv030300.htm#5

Raksta nosaukums "Somi domā par nākotni"

Gunars_V 10.08.2005 11:38

Nav gluži taisnība. Pirmkārt, Krievijā vidējās naftas ieguves izmaksas uz vienu barelu ir tomēr zemākas - ja pareizi, atminos piemēram, lielākajā Krievijas naftas ieguves reģionā - Hanti Mansijskas apgabalā vidējās viena barela izmaksas veidoja ap 7-8 dolāriem barelā. Tad jau šajā laikā Norvēģijai šajā laikā būtu vajadzējis pilnībā bankrotēt, jo tur viena barela ieguve patiešām izmaksā kaut kur ap 14 USD.

Vēl jo vairāk, atļaušos atgādināt, ka ap 1998.gadu Krievijas naftas nozare faktiski tikai sāka atgūties no 1990.gadu sākuma milzonīgā krituma, un TIEŠI naftas ieguves pieauguma tempi šajā laikā Krievijai palīdzēja atgūties no šīs krīzes. Kopumā jau Krievijas krīze drīzāk bija saistīta ar finansu tirgiem un valdības fiskālo politiku, bet faktiskais tās sākums, cik atminos lasījis, bija finansu tirgu krīze Dienvidāzijas valstīs.

Sunis rakstīja:

A kāpēc sākās 1998. gada Krievijas krīze? Naftas cenas tirgū gāja lejā uz tai gadā sasniedza 18 - 20$ par barelu. Arābiem naftas pumpēšanas izmaksas tolaik bijušas ap 5$ par barelu, bet krievam - 15$. Tā kā krievs palika bez iztikas avotiem un kirdik klāt.

Gunars_V 08.08.2005 18:47

Šāda pašizmaksa naftai ir (drīzāk bija) tikai Tuvo Austrumu valstīs, bet, līdz ko aug naftas cenas pasaules tirgū, automātiski pieaug arī naftas pašizmaksa, jo līdz ar naftas cenu kāpumu tiek palielinātas cenas visiem ar naftas ieguvi saistītajiem pakalpojumiem un aprīkojumam, kā arī dažādām citām izejvielām un transporta pakalpojumiem.

raimondsm rakstīja: kau kaadaas zinjaas paviideeja cipars, ka dazhos naftas laukos barela pashizmaksa esot 4 dolaari

Gunars_V 05.08.2005 15:27

audicoupe rakstīja:un varbuut kaads zina cik vinjai ir pashmassa un pilnaa massa ar 2.5T dzineeju?

Volvo S70 ar 2.5 bez turbo, bet ar automātu, pašmasa ir 1370 kg, pilna masa - 1896 kg. Domāju, ka ar ļoti līdzīgiem cipariem var rēķināties arī C70.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti