Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Gunars_V 27.06.2005 15:24

Droši zini, ka automašīnai ir tikai viena lambda zonde??? Vienkārši, atminos, ka ir vairāki auto, kuriem ir divas lambda zondes, viena pirms, bet otra - pēc katalizatora. Un kaut kādi pēdējo izlaiduma gadu 240-tie arī, cik atminos, arī bija starp šādiem auto.

Gunars_V 27.06.2005 23:11

kaspx rakstīja: Iemesls varētu būt ka kaut kad braukts ar neetilētu degvielu (ir aizdomas, bet nav pierādījumu).

Hmm, nebūsi ko sajaucis? Kā reizi arī ar neetilētu degvielu tev ar konkrēto auto būtu jābrauc, savukārt no etilētas vai to aizvietojošas degvielas būtu jāizvairās kā no mēra...

Gunars_V 28.06.2005 10:19

Crash rakstīja:Gunar kluudies shim tieshi jaabrauc ar etileeto fueli tjipa bezsvina... iegaaziisi sarkano lambada uzdejos peedeejo deju...

Etilētais kā reizi ir tas "svina" benzīns - tobiš, satur tetraetilsvinu - tā ir piedeva oktānskaitļa palielināšanai. Reāli tetraetilsvinu, cik zinu, lielākoties pasaulē vairs nelieto dēļ tā vājprātīgā toksiskuma. Šobrīd tā dēvētie "sarkanie" benzīni, cik zinu satur tetraetilsvina aizvietotāju (dažām automašīnām konstruktīvi ir nepieciešams tas draņķis), ja atmiņa mani neviļ - kālija hlorīdu...

Gunars_V 28.06.2005 10:25

Bet, jā, kā jau pareizi te tiek teikts, arī benzīni ar tetraetilsvina aizvietotājiem nav lietojami ar katalizatoriem aprīkotiem vāģiem.

Tiesa gan, cik zinu, piemēram, "Statoil" tankos "sarkano" benzīnu (95K) nemaz nevarēja ieliet daudzos ar katalizatoru aprīkotos vāģos, jo šim benzīnam bija paredzēta pi$tole ar resnāku kakliņu, kura daudzu ar katalizatoru aprīkotu vāģu bākas caurumā nemaz negāja iekšā. Piemēram, Volvo 740 2.3T tika novērota šāda fīča.

Gunars_V 28.06.2005 10:53

Viena no bijušajām draudzenēm mēģināja... nesanāca, un, par laimi benztanka darbinieks, pamanot, ka viņa tur izmisīgi cīnās ap bāku, pienāca klāt un šamo apgaismoja.

Master_D rakstīja:

mēģināji ieliet?

Gunars_V 28.06.2005 10:55

Cik zinu, šur tur pie kapitālistiem, piemēram, Štatos, esot iespējams pat lielveikalos nopirkt baloniņu ar kondicionierim vajadzīgo gāzi un uzpildīt.

Gunars_V 28.06.2005 11:39

Crash rakstīja:Tfu sajaucaat man galvu ... Nu laikam fiicha bija taa ka svina benciins sadegot rada daudz augstaaku temperatuuru un taadu termorezhiimu katalizators un lambada netur.... Un arii protaams visaadi noseedumi ar rodas..

Nē, vismaz cik man zināms, termorežīmā tur tas suns nav gan apraksts, bet gan tieši nosēdumos. Savukārt automašīnām, kuras no dzimšanas paredzētas lietošanai ar etilēto benzīnu, parasto, neetilēto benzīnu gan lietot varot, bet īsti labi tas nav, jo tas tetraetilsvins it kā pilda eļļošanas funkcijas vārstiem. Nu, attiecīgi automašīnām, kuras paredzētas lietošanai ar neetilēto benzīnu, esot mazliet cita materiāla vārsti... ceru, ka visu atminos pareizi.

Gunars_V 28.06.2005 11:45

Man jautājums radies... vai S/V70-tajiem tas tā ir paredzēts, ka aizmugurējo durvju logi (elektriski vadāmie, of course) atveras tikai līdz pusei??? Vīkendā pirmoreizi atverot logu, man bija nepatīkams pārsteigums, ka aizmugurējais sānu logs šofera pusē aptuveni tikai līdz pusei aizbrauca, bet bišk nomierinājos, kad vēlāk ziņkārības labad pārbaudīju arī otru, kurš akurāt tieši tāpat strādāja. Spriežot pēc tā, ka abi logi strādā precīzi vienādi, secināju, ka laikam tā jābūt (tipa, kaut kāds kinderzu protekšens ) , tak sirdsmieram labprāt gribētu dzirdēt apstiprinājumu.

Gunars_V 28.06.2005 13:19

Nu, thanks, nomierinājāt, jo, ja tā ir paredzēts, tad man pret to īpašu iebildumu nav (īpaši ņemot vērā, ka aizmugurējo beņķi patiesi ir okupējis 3-gadīgs kinders).

AutoNets rakstīja:

Jaa, nolaizas gan tikai liidz pusei

Skardnieks rakstīja:

200 un 700 sērijai arī aizmugures logi veras līdz pusei.

Gunars_V 28.06.2005 13:50

Ir beņķī un ir piesprādzēts, bet logu atvēršanas pogu jau tāpat aizsniedz...

p.s. Būtu muļķīgi pirkt Volvo, bet nepiesprādzēties un nepiesprādzēt citus ...

vol rakstīja:

Nu'kinderu' jau labāk turi piesietu.

Gunars_V 28.06.2005 15:51

Crash rakstījatarp citu pakaljeejos logus var atsleegt - lai nevirna

To arī nupat tik piefiksēju... uznāca ziņkārība pārbaudīt, kas tā par pogu ar "On/Off"

Gunars_V 28.06.2005 19:57

Ja nu kas, man izdevās atrast instrukciju kā to izdarīt:

www.matthewsvolvosite.com/window_switch_replace.php

p.s. Lai gan raksta autors atzīst, ka tomēr ir nomainījis to slēdzi, manuprāt, kārtīgam ex-Padomju pilsonim tur nav nekā nesataisāma, jo, kā augšminēto linku pavirši izlasot sapratu, problēma ir visai triviāla - kontakts zūd.

Crash rakstīja: Nu ja rokas neaug gluzhi no dibena tad to pogu bloku ir ljoti vienkaarshi iznjemt izjaukt, iztiiriit un salabot....

Gunars_V 29.06.2005 10:58

Uh, maniaks...

Bet vispār, ir vairākas auto markas un motorīši, kuriem galvas skrūves nedrīkst atkārtoti lietot, pat ar dinamometrisko atslēgu.

Vēl tikai gribētu piebilst Curmim, ka noteikti vajag iegādāt un ļoti rūpīgi izčekot remonta manuāli (ja tas, protams, nav jau izdarīts) un izstudēt gan pareizu motora galvas noņemšanas, gan uzlikšanas metodi.

Ja motora galvu nav paredzēts pēc noņemšanas utilizēt, tad skrūves tai noteikti jāatrskrūvē pareizā secībā, un, pats par sevi, arī jāpieskrūvē pareizā secībā un pēc pareiza algoritma.

Crash rakstīja:

Nu dinamometrisko atsleegu gan iepeerc , a to buus taa kaa man kad es vienam no saviem motoriem galvu vilku klaat - liidz pirmajam krakshkjim, kas logjiski bija skruuves paarluuzshana ...

Gunars_V 29.06.2005 17:02

curmis rakstīja: Galva un bloks ir apslīpēti. A par tām skrūvēm tiešām ir tik nopietni? Ja turbīna iet, vai viņā ir prātīgi līst iekšā?

Skrūves daudzos gadījumos var gan būt nopietns aspekts - nočeko, kas manuālī ir teikts, pirms ķeries klāt. Lieta tāda, ka dažiem auto skrūves, tās jau pirmo reizi pievelkot, deformējas, un attiecīgi otro reizi nav nebūt iespējams pievilkt kā nākas.

Piemēram, manam ex-BMW 520'88 galvas skrūves laikam bija jāpievelk 2 reizes ar kaut kādu 50 NM spēku, un 3-reizē - vēl pa 90 grādiem (varu kļūdīties ar cipariem, bet galvenais šeit -princips). Un tad nu saproti pats - ja skrūve ir deformējusies, tobiš, palikusi mazliet garāka, tad pievelkot to skrūvi par 90 grādiem, tā vairs nebūs pievilkta tik pat cieši, kā pirmajā reizē.

Gunars_V 02.07.2005 12:03

Klau, vai kāds nevar pateikt vai ieskatīties manuālī, ar cik jaudīgām jābūt lampiņām Volvo S70 tuvajos lukturos? Cik palūkoju savam, man ir 55W (vati). Kaut nezin kāpēc gaismas šķiet ļoti spožas - vismaz, spriežot pēc gaismu atspulga uz priekšā stāvošo mašīnu bagāžnieka, tās ir spožākas, nekā lielākajai daļai auto. Man gan vāģis ir amerikāņu variants, bet es speciāli salīdzināju, ka lukturu stikls pilnīgi ne ar ko neatšķiras no Eiropas S70-tajiem un ir arī ES marķējums (tobiš E12 vai kāds tur...). Īstenībā, pašam jau ērti, tikai ir bažas par to, vai lampiņas nav pārāk stipras un nesačakarē lukturi, un, kas ir ne mazāk svarīgi - lai tās nav traucējošas citiem braucējiem.

Gunars_V 04.07.2005 9:48

Crash rakstīja:

Nu tur ir vajadziigs savs funktieris lai difu pareizi atpakalj salikt...

A kas tur tāds?? Gultņi kaut kā viltīgi iepresēti?

Gunars_V 04.07.2005 10:26

Arnijs rakstīja:T.i. sakraameet nav absoluuti nekaadu probleemu... Svariigi ir , lai peec tam negaudo!

Tipa, pareizs sazobes leņķis zobratiem jāuzķer???

Gunars_V 04.07.2005 10:57

Arnijs rakstīja:

Tipa, pareizs sazobes leņķis zobratiem jāuzķer???

Lenkjis tur nemainaas! Mainaas sazobes dziljums, izvirziijums un augstums. Bet pienjemu, ka esi ar lenkji domaajis to pashu

Tip, uz to pusi doma bij.

Gunars_V 04.07.2005 10:57

Arnijs rakstīja: Un zinu arii meistarus, kuri vareeja paskatoties uz nepareizi noreguleetu diferi, pateikt, pie kaada aatruma vinjsh gaudos

Mja, iespaidīgi, vot bi Crash'am tagad kādu tādu atrast...

Gunars_V 06.07.2005 9:43

Teorētiski galva ir sametināma, bet par jebkādu "aizdrīvēšanu" tur ir jāaizmirst. Bet vispār, ļoti iespējams, ka galvu tomēr nāksies mainīt.

p.s. Ļoti uzskatāms piemērs, kāpēc dinamometriskā atslēga IR nepieciešama un kāpēc acumērs ir sūdamērs...

s70-740d rakstīja: Labs riits, Volvo guru!

Jautaajums laikam vareetu buut vairaak prieks' VW zonas, bet ...

sekojos'a probleema - 940 2,4D, velkot stingraak degvielas sprauslu "uz aci" (jo nebija pie rokas dinamometriskaa atsleega), tika "paargriezta" viitne, kaa arii "galvaa" radaas plaisa. "Galva" alumiinijs...

Juusu ieteikumi viitnes salabos'anai un plaisas "aizdriivees'anai"?

Gunars_V 06.07.2005 11:17

Arnijs rakstīja:

Ar pievilkshanu parasti ir cita probleema! Un 80%, ka tas ir gala cilindrs... Probleema ir notureet atsleegu taisni, jo parasti plaisu ieguust nevis paarvelkot, bet taapeec, ka sanaak lauzienaa!!!

Mja, bet nu sabojātā vītne gan liek domāt par to, ka tomēr ir pievilkts par stipru...

Gunars_V 08.07.2005 12:13

Klau kolēga, varbūt vari pateikt arī precīzu adresi tam Jelgavas servisam?

p.s. Man gan laikam ir kaut kāda nopietnāka vaina - AC kompresors nemaz neslēdzas iekšā

Varbūt kāds zina - kādi tam varētu būt iemesli (auto ir Volvo S70 ar klimatu). ?

Vai pārāk mazs spiediens sistēmā varētu būt pie vainas?

Vai arī kāds no spiediena datčikiem ir izgājis no ierindas?

Jāmin, ka nekādi kļūdu paziņojumi netiek doti (cik zinu, ja sistēma konstatē kādu elektroniski diagnosticējamu defektu, tad tiek signalizēts ar AC un REC lampiņu midžināšanos - to nevarētu nepamanīt).

AutoNets rakstīja: es aizvakar Jelgava parbaudiijos, pildijos utt. SUPER attieksme un samaksaaju 10 ls. Kaut kad japiebrauc uz 3 min, lai parbauda kas ar spiedienu un kaa taa sistema elpo. Par to nekas papildus nav japiemaksaa.

Gunars_V 08.07.2005 12:31

Nu, īstenība uz to es ceru, vienīgi domāju, vai sistēma tomēr kaut kā nedotu ziņu par to, ka spiediens pa mazu - nu, kaut vai ar to pašu lampiņu midžināšanu...?

Vetal rakstīja: A/C neieslegsies ja spiediens sistemaa ir zemaks par nepiecieshamo, taa kaa varbut nav tik slikti...

Gunars_V 08.07.2005 13:02

AutoNets rakstīja: Adresi varu pateikt tikai vakara, shobriid pieejamaja vizitkarshu blokaa man tas vizitkartes nav. Bet atrast ir samera vienkarshi - jabrauc Jelgavas Universalvaikalam seetas pusee un jasameklee ledusskapju remonts. Jelgava ir tikai viens vieniigs vecais universalvaikals netalu no Autostacijas.

Paldies, tad gan jau atradīšu.

Gunars_V 08.07.2005 21:05

A notīrīt kontaktus jau šam pamēģināji? Ja nu kas, vari ieskatīties Volvo remontu topikā, pirms aptuveni nedēļas es iemetu linku uz saitu, kur šis darbiņš bija aprakstīts un ar bildēm ilustrēts.

s70-740d rakstīja:Labriit! Ja kaadam aizkjeeries lieks elektrisko logu paceelaaju bloks (s70), paliidzees'u no taa atbriivoties

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti