Cik atminos lasījis - tas ir atkarīgs no automašīnas izlaiduma gada un TRACS izpildījuma. Atceros lasījis, ka agrīnais TRACS priekšpiedziņas vāģiem kontrolēja tikai abu priekšējo riteņu griešanās ātrumus. Savukārt vēlāk tika aptverti visi četri riteņi.
Nu un, tas nozīmē, ka sākotnējā izpildījumā TRACS vienkārši izlīdzina riteņu griešanās ātrumu, un, līdz ar to, ja ir pietiekami irdens/slidens ceļa klājums, tad var spolēt uz nebēdu - bet ar vienādā ātrumā spolējošiem riteņiem Ja TRACS kontrolē visus četrus riteņus, tad cita lieta.
Manā gadījumā TRACS ir uzstādīts tikai uz priekšējiem riteņiem, un, straujāk uzdodot gāzi, vāģis spolē uz nebēdu, gan uz slapja asfalta vai betona, gan smiltīs. Bet vispār jau TRACS darbību var dzirdēt - ir tāds specifisks tirkšķis - tieši pēc tā arī var dzirdēt, ka "UPS, laikam izspolējās!".
ivka rakstīja:
Paskaidrojiet man nesapratējam - točno var izspolēt ar TRACS? Kam tad šis ir domāts ja ne pret-izspolēšanai? Vienk. gribu zināt vai man strādā TRACS vai nē - no smiltīm kārpoties ārā šķiet ka nespolē (tiesa gan bērt grīdā smilšu kastē neesmu provējis), a konkrēti grīdā uz slapja asfalta spolē kā maziņais....
Fufelis. Kopš 2003.gada novembra naftas cena ir augusi vairāk nekā dubulti - no aptuveni 28-30 dolāriem par barelu (Ņujorkā) līdz 61.62 dolāriem (Ņujorkā, uz šo brīdi). Benzīna cena Latvijā šajā laikā ir palielinājusies par aptuveni 50% - no aptuveni 0,40 Ls litrā līdz aptuveni 0,60 Ls litrā. Piedevām lielā mērā cenu kāpumu veicināja arī nodokļu likmju izmaiņas un likumdošanas grozījumi par to stratēģisko krājumu veidošanu. To pašu "Statoil" aprēķini liecina, ka pie naftas cenas 100 USD līmenī par barelu benzīna cena Latvijā būs aptuveni 0,80 lati par litru. Ir jāņem vērā tas, ka naftas cenas benzīna pašizmaksā veido, ja nemaldos, pat mazāk, nekā pusi.
Lai nu kā, 100 USD par barelu pasaules tirgū savā ziņā būtu pat iepriecinoši. Vēsture atkārtojas. Parasti pēc tik augstām cenām seko straujš patēriņa kritums un līdz ar to - arī cenu kritums. Salīdzinot ar 1970-tajiem gados notikušo Arābu naftas embargo un 1980-to gadu vidus cenu kritumu pēc Irānas - Irākas kara, pasaulē nekas nav radikāli mainījies - vienīgi kopējais patēriņa līmenis ir augstāks, bet attiecīgi augstāks ir arī naftas ieguves līmenis, un arī kopējais apstiprināto naftas krājumu apjoms kopš tiem laikiem ir audzis.
ibio rakstīja:kaut kur bija rakstīts ka ja nafta maksās 100 $ par barelu vai ko tamlīdzigu, tad bendžam cena būs ap 70 sant,(1 eiro), tagad jau 60 $=60 sant, 70$=70 sant. ja nav slinkums parēķiniet cik tad maksās kad 100$.
varu pateikt priekšā - 1 latu.
a ko mēs darīsim, protams ka pirksimun brauksim, a tei pi...ari vārīs peļņu.