Nez riepas jau pārdotas ???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nez riepas jau pārdotas ???
ņemot vērā visas ar metro saistītās klapatas un izmaksas man šķiet prātīgāk tad ir pārsēdināt, nu vai vismaz veicināt iedzīvotāju pārsēšanos , uz velo !!!
Ja gumijas nav saplaisājušas - tad aiztikt tās nav nekādas globālas jēgas, bet ja gribas - visu var mainīt. ![]()
Pievienojos suminājumiem !!! Priekā !!!
Un te šķiet arī bilde kur ir Valdemāra tilts un pontonu tilts, kurš uz šo vietu tika pārcelts tikko kā uzbūvēja tagadējo Akmens tiltu.
Hmm tomēr ir runa par tramvajiem uz Valdemāra tilta:
BTW ja kādam ir laiks, tad
var pameklēt varbūt ko interesantu šīs bildes atklāj + ja kādam ir ar ko padalīties - LNB tas arī ir interesanti !!!
Nav par tramvajiem bet ar gana incantas bildes:
bermont.files.wordpress.com/...
bermont.files.wordpress.com/...
ir redzami ledus laušanai speciāli \"būvējumi\" kuriem bija jāaizsargā tilti.
Te vēl šāda publikācija
- tā kā tramvaju kustība pa pontoniem vai tamlīdzīgi neizklausās pārāk reāli !!!
Bams rakstīja:
Godīgi sakot - nezinu. Apmēram tai vietā kaut kur jau vajadzētu. Esot kaut kādas vecās, 30.beigu gadu kartēs tā līnija iezīmēta, bet kur tādas kartes atrast- hvz.
Hmm, kartes varētu atrast LNB krājumā Jēkaba 6/8 Vecrīgā - mums dažādu laiku kartes ir, un principā kaut kādā laika periodā tās pat ir domā digitalizēt.
Crankshaft rakstīja:
Vispār jau gan neuzvarēja ne t.s. "Ziemas karā", ne WW2,
pēc WW2 Somija, kā Vācijas sabiedrotā, dabūja maksāt
PSRS reparācijas, bet, tā kā no Somijas īsti paņemt nebija
ko, tad šī reparāciju maksāšana kalpoja par spēcīgu atspērienu Somijas rūpniecības, lauksaimniecības utt. attīstībai Turklāt somu prezidenti Paasikivi un Kekonens "ielīda p.a.k.aļā" PSRS un stipri ātri pārvērta "soda naudas maksāšanu" par ļoooooti ienesīgu biznesu
Ja pareizi atceros tad gan Somi gan Zviedri WW2 veikli "piedalījās" nepiedaloties - t.i. laida cauri vācu karaspēku utml., bet kauties ne ar vieniem nekāvās.
Domenixss19 rakstīja: Pirmais - hm... vinjam ir
1989 1.8 - automats... ja nemaldos pat sporta variants aizmugure ir S burts... baigais nezvers Bet ja ta nopietni , vinjam visu laiu kadas kibeles ar vinju ir man piemeram ar Rav4 vispar nekadas prblemas nav, vienigais ko esmu pa paris gadiem izdarijis, ir nomainijis klu4us, un vel tur dazhus sikumus
Nekas nopirksi savu 4kEUR megarulzi - savu meistaru sejā pazīsi. ![]()
![]()
![]()
Domenixss19 rakstīja: Neidzomaju to pats, bija raidijums pa DIscovery kur salidzinaja SUbaru ar Mitsubishi, un tadelj ari saku ko zinu ja , jo piemeram stradat pie kugiem , lidmashinam u.t.t ir daudz grutak ... lidz ar to raidijuma vaditaji teica , ka to ljoti var just braucot ar jauno Lancer Evo , ka ideali turas uz asvalta bla bla bla u.t.t
Es pa zemi ....
Piedod šis konkrēti "spārda", kāpēc to jau šķiet te zinošāki biedri pakomentēja Subaru marka/preču zīme pieder Fuji Heavy Industries - tālāko jau pateica Crankshaft, un ja nav slinkums arī pats vari tīklā atrast.
A pa ziemu - kā pats draudzēsies ar galvu - tā arī būs ar tiem RWD. Nefig lekt augstāk(-ā kupenā) par savu pakaļu + labas ziemenes un brauksi bēdu nezinādams.
offtopic: JO pretējā pusē esmu tāds kā es ar savu RWD pikapu, un lai arī tas vāģis ir augsts, tomēr drosmes pārņemts kādas 3 reiz pa ziemu iesēdos tur kur ar savu FWD Avensi braucu bez bēdu ( lai gan arī ar Avensi vienreiz pārķēra optimisms un ielīdu "sliedēs" kur jau džīpi ar vēderu pa zemi).
KO nu nevajadzētu darīt, tad nu nevajadzētu ņemt A8 ar vismazāko iespējamo motoru !!! Manuprāt pa švaku tas motors !!!
sarashkins rakstīja: Vēl viens interesants punkts - "154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu." - kā sanāk, kad stāvvieta ir ielas malā? Varu staigāt kā ienāk prātā? Kas gan var pateikt, ka tas ir nepamatoti?
Stāvvietu teritorijā - ir atslēgvārds !!! Ielas un ceļu malas nav stāvvietu teritorijas, lai gan - nez vispār CSNā/CSLā ir definētas kas tās stāvvietu teritorijas tāds ir un ko ēd ?!?!?
sarashkins rakstīja:
Atbilde uz jautājumu:
307.28. 844.papildzīme "Maksas stāvvietas darbības laiks". Norāda, ka ar 532.zīmi apzīmēta stāvvieta noteiktu laiku tiek lietota kā maksas stāvvieta, bet pārējā laikā tā ir bezmaksas;
paldies tas tiešam atbild uz šo jautājumu attiecība uz Rīgas stāvvietām.
Atliek gan cerēt ka alternatīvas zīmju versijas ar "bezmaksas stāvvietām" ar darbības laiku un stāvēšanas stilu dzīvē neeksistē.
Kanibaals rakstīja: Katrā ziņā saprotamāk un drošāk nekā tās [P] zīmes Rīgā ar papildzīmi "sestdienās" un mūžīgais sajukums ar pārceltajām dienām vai ārzemniekiem.
Nekā tur tāda pārleiku nesaprotama nav ar tām P un papildzīmēm, ja turpat blakus nestāv apstāties vai stāvēt aizliegts - vienā mierā var stāvēt.
Vienīgais kas man izraisa zināmas loģiskas pretenzijas ir tādas pašas P ar divām papildplāksnēm, no kurām viena ir par "parkošanās stilu" (Piem. uz trotuāra) un otra ar laikiem/dienām. Jo formāli sanāk ka P zīme strādā tikai konkrētajos atrunātajos laikos, bet ārpus tā - P zīme nestrādā, līdz ar ko arī sanāktu ka papildzīme nestrādā, tātad arī piem. uz trotuāra parkoties nedrīkstētu, kaut paralēli brauktuvei - nekas neaizliedz.
Kāds lūk šo varētu pakomentēt - man kaut kā tas neiet īsti loģiski kopā.
P.S. da nukaj tās sintētikas nejauniem motoriem. ![]()
FastKiller rakstīja: vilkt jau baigi netaisos, vispār jau ar bagāžu uz jumtu nav prātīgi stādīt ātruma rekordus.
Nu kad brauksi pa bāni tad 130 km/h būs tāds ātrums ar kuru knapi satiksmē iekļausies.
Es tā kā secināju ka auto ar konkrēto ielieto eļļu to nežēlīgi patērē pie tādiem ātrumiem - pa Austrijas un Čehijas bāni sajutos kā gliemezis ar saviem līdz 110 km/h. ![]()
Kanibaals rakstīja: Vai tad baltā papildplāksnīte var atcelt aizlieguma zīmi?
Principā tam nav nekādas būtiskas nozīmes - CSN un zīmes kā tādas ir izdomātas ērtībai, un tam lai visi šo pasākumu saprastu vienādi. Ja reiz tu esi spējīgs saprast papildplāksnes tekstu, un to kāds ir šī visa konteksts tad viss kārtībā, neesi spējīgs saprast - tātad nedrīksti apstāties !!!
FastKiller rakstīja: Kādam ir lietojis piepūšamos jumta bagāžniekus, piem., HandiRack, ko var dabūt iekšs handiworld.com
Atsauksmes internetā ir visai pozitīvas, baida 2 lietas - vai jumts neielocīsies un vai neskrāpēs krāsu smiltis, un putekļi, kas sakrāsies zem spilveniem.
Lielus smagumus nav plānots vedāt kādu matraci, vai mēbeli un protams slēpju maisu ziemā, bet ar to nevajadzētu būt problēmām.
Domāju ka viss atkarīgs no tā ar kādu ātrumu domā vilkt !!!
Ja runa ir par vidusmēra ~ 90km/h - būs OK, ja jau runa aiziet par 130+ km/h - domāju ka jams šļūkās pa to jumtu ka maz neliksies.
Mums bija pat gadījums kad no Celicas jumta norāva Thules metala bagažnieku ar Celicas bumperiem kad autoss ap 130 km/h nāca no Krievijas.
kaut kāda jēga jau ir, bet nu jāskatās vai ziemā nesanāk auzas ar to ka jams nav spējīgs atkausēt sniegu/ledu uz luktura !!!
ValdisM rakstīja:
kopējās izmaksas 5971.17 Ls gadā, jeb 497,60 Ls mēnesī.
viens nobrauktais km izmaksāja - 21.8 santīmus.
Diezgan šiki
Nu kā to ņem ja nav nekādu citu līžu, krītu utml. - nekas pārdabisks.
Nesip sev un citiem prātu, un dari kā pašam ērtāk !!!
Jo parasti jau ir problēma iekš tam ka sagaidot ir grūti notrāpīt ar pareizu piebraukšanas laiku !!!
Es bieži vien griežos nost luksaforā pirms lidostas un un gaidu tur zvanu, un tikai tad lienu sagaidīt augšā pie izlaišanas. Tas ir tad ja nav lielas bagāžas utml. - tipa neredzu jēgu maksāt par stāvvietu. Visos citos gadījumos "nav ko ost" - braucam stāvvietā iekšā.
e-parts.lv, vai kādu citu online veici neesi mēginājis aplūrēt, koyotam tur man parasti daļas ir sanākušas lētāk.