iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 09.01.2011 10:47

"Pasakas" stāstīt var tikai par lietām kuras nav pārbaudāmas, un par kurām pats nesapīsies pārstāstot n-reizes. Jo ir cilvķi kas māk pareizi uzdot jautājumus - ja kādam ļoti vajadzēs dabūs rokā šādu cilvēku un "izvedīs tevi uz tīru ūdeni" (vivedjot tebja na chistuju vodu).

WALA 08.01.2011 11:27

Nē nu labi ir jau pašam ar bijis, kad barā braucām, meiča no mūsu bara dēļ akvaplanēšanas sameta uz ceļa un pēcāk pa grāvi un jumc - un nekas visi savācās pie 100+ un nolīda malā lai netraucē nevienam.

Tiesa pēcāk "skatītāji" un līdzjutēji izpidlījās tik stulbi, ka gandrīz uztaisīja bumšus ne pa jokam. Īpaši labs bija viens kadrs kurš pilnīgi apstājās pirmajā joslā kad jamam astē nāca kravas auto ... labi ka labi un nesaskrējās, bet nu daudz netrūka.

WALA 08.01.2011 9:11

Tas vispār ir incanti, kam tādam būtu jānotiek lai Pajero būtu iemesls "padoties".

WALA 06.01.2011 22:27

Sch rakstīja: rav4 var atslēgt to pretislīdēšanas hu1ņu bez drošinātāju izraušanām un papildus pogu likšanas. Bija kaut kāda kombinācija jāveic kuru vairs neatceros, bet gan jau tojotistu forumos atradīsies. Sasniedzot 50 km/h viņa gan atkal ieslēdzās. Tā ka tas ir tikai lai izbrauktu no kupenas. Bet vispār rav4 nav cienīgs saukties par pilnpiedziņas auto.

Vispār jau Rav4 utml. parketnieki būtu pietiekoši labi arī bezceļos, ja būtu 2 lietas - atbilstošas riepas un ja to grjobano elektroniku vadītājs varētu uzsetupot pēc saviem ieskatiem. Jo nu spriežot pēc GT4 Celicas, Subaru Impreza STI, kas ir samērā "tanki" ziemas apstākļos - nekas netraucētu tādam Rav4 darīt tieši to pašu un pat vairāk ja vien elektronika nesiptu smadzeni.

WALA 06.01.2011 10:47

Nav bijis Rav4 rokās, nemācēšu precīzi pateikt, bet pilnīgi iespējams ka lai stabilitātes kontrole sāktu jēdzīgi darboties patiešām var būt jāpiespiež bremžu pedālis, pat ja tā nopietni nemaz netiek bremzēts. Bet tas patiešībā ir jautājums atkal Toyota pārstāvjiem, kā pie velna tā sistēma jamiem strādā.

WALA 05.01.2011 22:18

Kanibaals rakstīja: Nav tik slikti ar SS, pat logs nesaplaisāja:www.youtube.com/...

Kamēr jauns un ar garantiju tikmēr jau var braukt

Tas gan nav testēts pēc ES standartiem, tobiš šeit jams tik iebliezts sienā ar nezināmu ātrumu ar 100% pārklājumu, kamēr ES šķiet bija ar 60% vai pat mazāku pārklājumu pret saspiežamu barjeru, un tas mazliet maina "skatu" uz dzīvi.

WALA 04.01.2011 12:56

nazurbajev rakstīja: Nu pēc Palidnieka textiem sanāk tā:

Ja pa 2.ro joslu brauc ātrāki kurpjmeistari nekā viņš, tad viņš par spīti visam, stūrgalvīgi šturmēs 1.ajā joslā noparkotās metrīgās kupenas.

Un tas savukārt nozīmē ka viņš kļūs par vai nu lēnbraucēju vai par tautas apsmieklu.

Bet vis jau ir labojies - viņš tagad brauks ar baudāmiem un drošiem XX km/h pa ceļa vidu un garām nevienu nelaidīs.

WALA 04.01.2011 11:58

Sandis_UR rakstīja:

Ņiva ir manam sievasstevam - un galvenaas atskjiribas starp CR-V = ni******* neiet, uz šosejas vislaik jāvāc, troksnis salonā milzīgs (diemžēl oriģināla audio sistēma to nelabo), un pati galvenā atšķiriba no CR-V braucot ar ŅIVU pēc TRAKTORA pakaļ jāiet krietni vien lielāks gabals neka braucot ar CR-V.

Es gan teiktu ka ja CiRVis iesēžas - tad reizēm arī traktors (MTZ 80 vai analogs) var nepalīdzēt, jo tā kaste ir f-kin smaga (bija vienās kāzās tāds "norakts" relatīvi nekaitīgā meža ceļā, kur visādi citādi mierīgi ar bezpiedziņu varētu iebraukt, ja vien pārdoši nebūtu iebraukts ar vienas puses ratiem "peļķē", tur JUMZA pāris troses pārrāva pirms izvilka jamo). Savukārt Ņivu esam 3-atā bezmaz pa 180 grādiem pagriezuši paceļot pēcpusi laukā no "purva" un noliekot citā vietā. Tā kā es tomēr uzskatu ka CiRVis ir labs uz ceļa ( t.i. LV "īpašajiem" ceļiem), bet tiklīdz tu nobrauc no ceļa, tā labāk jau ir Ņiva.

WALA 04.01.2011 11:39

Palaidniex rakstīja:

Wala, kā tev ar loģiku?

Cēloņus no sekām proti atšķirt?

Uzdošu savādāku jautājumu - kāds nones gājēju. Ierodas pēc 20 minūtēm ātrie. Gājējs mirs. Kurš vainīgs? Taš kurs nonesa gājēju? Vai tie smerdeļi no ĀMP, kuri ilgi brauca un slikti glāba?

Bet vispār sāku laboties - Tagad braukšu pa divvirzienu ceļu pa vidu, vākšos negribīgi nost tikai kad pretī brauks fūres. Pārējie var kaut kupenās lekt iekšā. Man ir tiesības braukt. Atvainojos - vilkties uz baudāmiem 52,3 km/h

Un kā tev pašam ar loģiku ???

Vasarā redz brauc ar tādu pašu "drošo" ātrumu kā ziemā. Zini gribās nolamāties un pa ilgiem laikiem atkal kādu nosaukt nejauka ragulopa vārdā. Bet manis pēc velcies ar tiem saviem kau 30km/h - nu nerausta mani tavs ātrums, aizbraukšu arī 5 tādu gudrīšu kolonnai garām ja vajadzēs, bet ja būs 10 -15 gab. tādi, tad vienkārši iebraukšu padzert tēju pie pirmās izdevības ... nah sev un citiem nervus lieki bojāt. NU neesi tu un tie relatīvie skrējēji ne par matu labāki.

P.S. neņemšos apgalvot ka pats kāds enģelis, galu galā ja tāds būtu, man pa koplietošanas ceļiem nebūtu "jālido"

WALA 04.01.2011 10:07

Palaidniex un tomēr "bremzes" pa lielam nav problēma (tos vins un divi "nokožu"), problēma ir tie kas grib vilkt garām bet nespēj, un tad aizmirst ka ir tādi kas to spēj. Tad kad nu beidzot iemācīsimies elementāru pieklājību uz ceļa, tad arī lēnbraucēji vairs nevienu netraucēs !!!

Bet kamēr brauksim ar atttieksmi, "pļē, ko tas lēnais %^&^& var vilkties un maisīties pa kājām" tikmēr gan stulbu avāriju ko kāds "visuvarošs" apdzinējs būs izraisījis būs pietiekami, gan arī bezjēdzīgu kolonnu vairāk kā vajag.

P.S. Bija gan tajā braucienā no Madonas arī viens lēnbraucējs ar Volvo XC90 (pa otru pusi Daugavai kad "vilku" no Ķeguma), kurš pabesīja, braucu mierīgi garām pa sniegu 3 auto kolonnai, bet redz vienam nezkāpēc jābrauc pa ceļa vidu, tā ka garām es viņam jau braucu naturāli pa pretējās joslas apmali . Ar tādiem gan ir problēma jams ne tikai baidās braukt ātri, jams vispār baidās no sniega ...

WALA 04.01.2011 9:25

Godīgi sakot ir dziļi pofig kāds markas dampis, svarīgs ir 4x4 piedziņas tips un tas "tips" kas rausta kloķus un groza stūri. Dažreiz pat "pilnīga" bezpiedziņa saliek 4x4 vienos vārtos, ja kāds ar 4x4 ir "blondāks" par blondīni.

WALA 04.01.2011 9:25

Godīgi sakot ir dziļi pofig kāds markas dampis, svarīgs ir 4x4 piedziņas tips un tas "tips" kas rausta kloķus un groza stūri. Dažreiz pat "pilnīga" bezpiedziņa saliek 4x4 vienos vārtos, ja kāds ar 4x4 ir "blondāks" par blondīni.

WALA 04.01.2011 9:12

ValdisM rakstīja:

100x bīstamāki par tiem 65-75km/h "ļurkāniem" ir tie vadītāji ,kuri nemāk šos ļurķānus apdzīt un tāpēc veido aiz viņiem 15 auto kolonnas

Un man kā reiz ir dusmas uz šiem skrējējiem, ka man lai tiktu garām tam ļurkānama , sākumā jāapdzen vēl kaut kādi 15 cilvēki, kas ir iemācījušies uz taisna posma spiest gāzi, bet apdzīt gan nejēdz ni un ni

+1 par "ļurkāniem".

man aºī "besī" relatīvie ātrbraucēji kas nevar vien nodzīt to kuram iesēdušies uz "āķa". Bet nu kad tādu salasās 10 -15 - tad pokuj vainu nometu malā kādā kafuzī, vai arī mierīgi velkos astē ar pieklājīgu distanci lai kāds kuram nu tiešam vajag var ērti aizvilkt garām.

Bet tos kas sēž 20+ km no vietas kādam citam uz "āķa" nekad nesapratīšu.

WALA 03.01.2011 18:36

rudens68 rakstīja:

Tieši mans variants tikai 26.12.10 dienas vidū , posmā no Bērzkroga līdz Siguldai braucu kolonā ap 80 km/h , mani apdzina 2 auto un Siguldā vēl šos redzēju ...protams bij "atrāvušies" par kādi 500 metri .

Mja agrāk arī es šo maršrutu (sākot no Madonas) bieži lietoju, bet kopš dzīvoju Mārupē, man tagad ir izdevīgāk pa "leju" gar Daugavu.

WALA 03.01.2011 18:23

Palaidniex rakstīja:

Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Hmm, tad kādēļ tā pārdzīvojam par ziemas lēnbraucējiem, es pat vasarā pa LV ceļiem ~ 200 km garā ceļa posmā vidējo ātrumu knapi uzdzenu līdz 75 km/h, tātad tehniski ja ziemā es pat varētu tuvoties tam ātrumam tas nozīmē ka 80 km/h braucēji mani "nekādi" neitekmētu, lai arī protams pie tāda arī priekš manis "vilkšanās ātruma" es ātri vien sāktu "snauduļot".

P.S. Cita starpā vakardien kā reizi vicu šo maršrutu 3,5 h 2,5 h vietā, jo priekšā brauca kolonna ar 10 -20 gab. uz 70-90 km/h lēnbraucējiem (kā kurā ceļa posmā), un īsti neķēru kaifu starp tiem uz "āķa" sēdētājiem līst. Tad nu arī mierīgi ar 100 -200 metru atstatumu sekoju viņiem, tas nekas ka pa daudz sniegotākiem,bet brīviem cēļime braucu apmēram 100 -110 km/h.. Stāsts protams garš, bet tehniski vai man arī vajadzētu tagad līst šeit un raudāt par "bremzēm" uz ceļa ???

...

Tā vietā es mazliet iesmēju par tiem ātrbraucējiem, man aizlien smuki garām, bet tālāk minūtes vismaz 10 ļurinās aiz nākamā "lēnbraucēja", kaut arī jamais arī atstāja normālu distanci, un tad ar nakamajiem stapr kuriem nav normālu atstarpju tur ne pa jokam ieskrienas, met pa bremžiem un atkla visu no sākuma ...

WALA 03.01.2011 17:49

P.S. protams mēs neviens nevēlamies sponsorēt CPistus un/vai stacionāro "fēnu" īpašniekus, bet tas ir cits stāsts !!!

WALA 03.01.2011 17:47

Redzi Palaidniex, ja tavs "pareizais" ātrums vasara ir līdz 110km, tas nozīmētu ka tagad ziemā tam būtu jābūt vismaz par 30km/h zemākam, tā lai saglabātos apmēram tāds pats braukšanas drošums attiecībā pret negaidītiem šķēršļiem ( kuru ziema var gadīties daudz vairāk, jo aiz milzu kupenām reizēm no sānceļa vienkārši nav iespējams pārredzēt šķērsojamo brauktuvi utml.).

NO tā izriet secinājums - vai nu tu ziemā brauc ātrāk nekā tavs drošais ātrums, vai arī par to braukšanu vasarā tu liekuļo teikdams ka drošais ātrus ir 110km/h, iespējams tas tev pašam ir 140-160 km/h gandrīz ideālos LV ceļu apstākļos ( gaiša diena, maz transporta ..., vai gluži otrādi nakts un tukšā šoseja, kas nu kuram).

WALA 03.01.2011 16:25

Principā man tikai viens jautājums teiksim Palaidniex ( kurš te acīmredzot daudzus par "bremzēm" uzskata), kāds ir tavs drošais ātrums pa LV ceļiem labā laikā teiksim vasarā ???

P.S. Zinu ka iepriekš esi skarbi izteicies par ātruma pārkāpējiem !!!

WALA 03.01.2011 11:27

kanna rakstīja: Bet nejau visi invalīdi vada auto ar kuru pārvietojas.... es saprotu, ka nevar izmantot invalīdu privilēģijas laikā, kad invalīds netiek pārvadāts, bet kad tas tomēr tiek darīts, būtu loģiski ka varu apstāties, piem., invalīdu stāvvietā

Manupºat šim nolūkam varēja iegādāt attiecīgu papīru kas jāņovieto logā vai kaut kā tamlīdzīgi. Principā ar šo jautājumu uz CSDD !!!

WALA 03.01.2011 10:30

TDIOTS rakstīja: būtībā nau svarīgi 4x4 waj XXX , acslēgas vārds ir INERCE , ja nau inerces , nau kustības .

nu un protams pārgudrā elektronika -laba .piem., šosejai , bet pilnīgi lieka mazātruma kapāšanai pa peļķi ,dubli ,sniegu utt .

rudens -meklē (vai sarīko) kloķīti ESP acslēgšanai un nemoki prātu .

Varētu vēl piebilst ka arī klīrenss spēlē ne to mazāko lomu.

P.S. Intresnati ka dēļ tās ~ 1cm "ledus" kārtas, apmēram 10 cm virs zemes un 20 cm zem sniega virsmas, kas joprojām sastopamas pļavās tā īsti pat traktors bez 4x4 negrib iet, baigo prestestību tomēr tā "sērsna" rada. ar 4x4 tomēr jams veiksmīgi salauž to "ledus" kārtu.

WALA 03.01.2011 10:16

rudens68 rakstīja: ]

Vai nu nevar manam izslēgt visas elektro lietas vai nu nezinu kā . Kā jau minēju autiņš kā jūt ,ka nekustas momentā slāpst . Paziņam CRV ,arī viņš teica ,tad kad atslēdz visaus elektronikas palīgus tad aiziet . Riepas man ....hm pat nezinu kas par brendu , protektors diezko robains nav.

Kā jau te teica - paintresējies kā var visas tās pretbuksēšanas, pretslīdes iespējams arī stabilitātes kontroles, jo visi šitie pigori nodarbojas ar to ka glušī motoru nost.

P.S. Bet šodien es arī atradu kur "norakties" uz Lejas ielas starp Upes un Ieroču - viss Avensis tur vairs cauri neiet - vēders pa zemu un auto "uzpeld" - rati vairs īsti zemi neķer. Tiesa pāris vēzieni ar lāpstu un braucam tālāk ... tad atkal mazliet parokamies un ar 3 "stopiem" izbraucu to ielu. Bet vispār izskatījās ka arī Grand Cheroks atpakaļ gaitā ar nemaz tik "vēsi" tur negāja, kaut arī stāties jamam nenācās.

WALA 30.12.2010 14:48

sarashkins rakstīja:

Visu nelasīju, bet vai nav tā, ka, mocot veco sajūgu, tur kaut kas ir saliekts ar to spēku (pedālis? kāda svira?), ka tagad tāpēc nevar pilnībā izspiest?

Cik dzirdēts tad vienīgā iespēja ir kaut ko nolauzt nevis saliekt tajā visā ( pat pedāli), pašam gan nekas tāds nekad nav gadījies !!!

WALA 29.12.2010 22:18

Cita starpā runājot par un ap kompetenci - ja nekļūdos tad lielākajai daļai valdības vīru ir kaut kāda nebūt ekonomiskā izglītība. Cik nu man ar to ir bijusi saskarsme tad Ekonomika kā "zinātne" operē pārsvarā ar tuvinājumiem utml. lietām. Tāpat šī "nozare" ir viena no tām kas visvairāk māca paļauties uz statistiku un pētījumiem ar statistiskām metodēm.

Un cik tad ir to cilvēku kas saprot statistikas metodoloģiju, un cik tādu cilvēku ir valdībai un valsts aparātā.

Uz ko tas viss - da uz to ka vajadzētu ar likumu aizliegt izmantot un kur nu vēl paļauties uz statistiku valsts aparātā, tad arī var cerēt uz to ka pakalpojumi būs cilvēkiem nevis labākai bieži pārprastai "statistikai" un ekonomikai.

WALA 29.12.2010 21:03

modena rakstīja:

par to knapi gaisa pretestība pie 90 km/h -

tad jau visi joprojām ražotu kantainos auto

www.autoreview.ru/...

pēc tavas teorijas pie 200km/h tur visiem rādītajiem vajadzēja būt jau mīnusos...

visam ir savas robežas. pie 70km/h prieki sākas.... pie 120 optimizējas.... un pēc tam tas auto jau mēģina atstāt šo grēcīgu zemi.

Puis tu tā nopietni beidz lasīt un muldēt pārgudrības, formāli protas aerodinamika sākas pie ātrumiem kas atšķiras kaut mazliet no 0km/h. Bet praktiski šie spēki līdz 90km/h un patiesibā pat vairāk km/h ir huiņa un nekādi nav izmantojami vai uzskatāmi par automobiļu stabilitāti nodrošinošiem. F1, IndyCar, LeMans prototipiem utml. tiek vinlaicīgi izmantoti gan daudz lielāki antspārni, gan dažādi spārni un konstrukcijas, gan gluda apakša kas rada speciālu paātrinātu gaisa plūsmu zem auto tā saucamais ground effect, un tikai pie visu šo lietu izmantošanas šie spēki kļūst kaut cik vērā ņemami tieši stabilitātes nodrošināšanai līkumus utml.

Uz ielas mašīnām pie 90km/h tu varētu uzlikt jebkādu reāli strādājošu antispārnu, bet "spiediens uz zemi" tev būs izcili niecīgs līdz ar ko stabilitātes pieaugums būs nekāds. Tipa ta "vizualizējot" šo situāciju - ja tavu auto pie 0km/h sānvējš nopūš no ceļa nost, tad arī pie 90 km/h - lai ko tu uz tā auto aerodinamikas efekta uzlabošanai uzgrūstu - to tavu auto tas pat šānvējš tāpat nopūtīs nost no ceļa ar visiem taviem 90km/h.

WALA 29.12.2010 17:44

uupis rakstīja: [

Kas tie pa tekstiem?

Gribi teikt ka Lācītis vairs nav valdības galva???

Vienotībai parlamentā pēkšņi vairs ir tikai 2 balsis?

Ļaunā Veselības ministrija – atvēlēja Lācītim tikai novērotāja statusu un lika stāvēt malā… Njā nabaga Lācītis. Viņš tak viens valdībā un neko nevar izdarīt pret ļaunajiem no Veselības ministrijas…

Jautājums "uz aizbēršanos" - kas izstrādā projektus un kas pie velna balso par likumprojektiem !!! Tas ka Vienotība balsošanā ir līdzvainīga - tas attiecināms uz manis rakstīto par "rociņu cilāšanas mašīnu". Bet kāds ar to sakars Lācītim viņš nav deputāts un nebalso par likumprojektiem ?!?!?

Un no otras puses, kā var apšaubīt likumprojektu kuru ir izstrādājusi "atbildīgā" minstrija, kuras priekšgalā stāv cilvēks ar attiecīgu izglītību !!! Kā piemēram tu vai es vari apšaubīt viņa kompetenci, vai vēl labāk kā pierādīt ka viņš ir nekompetents un tad attiecīgi arī liktu apšaubīt viņa pārraudzītas izmaiņas ?!?!

P.S. es gan tajā pašā laikā diezgan skaidri apzinos ka "tām augšām" nav ne jausmas par "apakšu" reāļajām problēmām un vajadzībām !!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti