Crash rakstīja:
Kaa jau teicu - pie mums kaa uznaak ziema celjiniekiem taa ir stihija ar kuru tiem ir gruuti tikt galaa. Pagaajushoziem esmu uzraavies uz nekaisiitiem celjiem, apledojushiem krustojumiem utt.
Veel kas Labas shipenes maksaa vismaz 2 reizes leetaak nekaa labas bezshipenes.
Izskatās, ka es esmu braucis tikai ar labām nešipenēm, bet tu tikai ar labām šipenēm . Par cenām... varbūt kādu piemēru? Atverot kaut vai laneks.lv un ievadot to pašu 195/65/15 šipenes tā vidēji ir pat dārgākas, nemaz nerunājot par "vismaz 2 reizes" . Bet nu labi - offtopiks.
miezis rakstīja:Te pāris dienas atpakaļ tēma tikai aizskarta, bet nu atkārtošos.
850 vagonam kopš vakardienas aizslēdzot auto, signalizācija ziņo ka kaut kas nav aizvērts, protsms viss ir. Man ir 80% pārliecība ka probzas ir ar aizmugurējo durvju sensoru vai arī kā tur viņu. Jautājums, kas un kur jāskatās, vai to var izdarīt pats un kādas cenas. Vai arī uzticēties kādam, kam nav tik līas rokas kā man
Nu man jau tas pats, tikai sedanam un ar bagāžnieka vāku. Atrast kurš datčiks vainīgs samērā elementāri - aiztaisam visu ciet un pa vienai virinam durvis, skatoties vai salona gaismas korekti ieslēdzas/izslēdzas. A bagāžnieks diagnosticējas analoģiski - ieslēdzam viņā gaismu un aiztaisam ciet. Pēc tam caur tuneli lūram viņā iekšā un ja gaisma joprojām deg, tad skaidrs vaininieks.. Šodien ir plāns piebraukt uz servisiņu un fixot šo problēmu, pēc tam arī zināsim čto po čom.. Pieļauju ka wagonam nekas īpaši tur neatšķiras.