Donbasa reģionā. Jā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Donbasa reģionā. Jā.
Par situācijas izmaiņām liecina arī milzu bēgļu plūsmas atgriešanās Ukrainā. Ukraiņi sacīja, ka no 7,5mlj. bēgļu atpakaļ jau ap 60%! Tas ir ap 4,5mlj. iedzīvotāju.
Patiesībā, īsti nebūtu baiļu pat doties klientu vizītēs patlaban. Attur vienīgi aviosatiksmes neesamība.
Kā ir šobrīd ar karu Ukrainā? Reāli tas notiek vairs tikai Donbasa reģionā. Gluži kā ilgus gadus Ukraina sadzīvoja ar tā reģiona neeksistēšanu vairākumam iedzīvotāju un arī biznesiem. Patiešām pārējā Ukrainā (izņemot nopostītās pilsētas, protams) atgriežas ikdienas dzīve. No saviem paziņām Ukrainā saņemu video no bērnu futbola treniņiem Dņeprā, no restorānu āra terašu pasēdēšanām Kijevā utt. Es savukārt varu apliecināt, ka biznesam interese strādāt ar EU atgriezusies, man jau vairāki klienti veic gan pasūtījumus, gan piesaistu arī jaunus klientus. Un sazinos ar iepircējiem vīriešiem - kuri Ukrainā šobrīd strādā nozarē, nevis karo ar ieročiem rokās. Tā kā tas viss vairs nav tik viennozīmīgi kā sākumā. Domāju, RU armijai sāk manāmi zust jauda
Savdabīgā laika periodā šobrīd dzīvojam. Viena lieta, ka jauna auto iegāde un īpaši - piegāde prasa vairāk nekā ierasti nervu. CIta lieta - kāda degviela ir pati piemērotākā (tagad, 29.05.22.)? Es teiktu, patlaban LPG cenai un izmaksām braukšanai ne tuvu nav analogu vispār. Žēl, ka tik maz ražotāju piedāvā oriģinālos LPG auto. Fenomens, bet originālajiem rūpnīcā paredzētajiem LPG auto ir glīti integrēts gāzes atlikuma rādītājs paneļa displejā, tiem vispār nav raksturīgās gāzes smakas utt. Tādiem var arī oriģināli lielāku gāzes tvertni paredzēt. Tātad - var gan.
Zemesgramata rakstīja: Kaut kā piemirsu,ka hibrīdam bača jāmaina.
Realitātē pilnīgi noteikti nebūs jāmaina vis. Ja pērc lietotu hibrīdu, jāved pie dīlera veikt pilno hibrīdsistēmas diagnostiku. Tad būs slēdziens arī par baterijas dzīvotspēju. Savulaik Prius taksists Berlīnē stāstīja, ka pirmā baterija pilnīgi bez problēmām kalpoja >500tkm. Katra paša prasme iegādāties caurspīdīgas vēstures hibrīdu. Ierasti hibrīdi (izņemot taxi) galīgi nebūs ar lieliem nobraukumiem utt.
Respektabls apraksts Lai labi kalpo!
Kādu nedēļu pabraukāju ar 2011.gada Octavia dīzeli (mehāniku). Vizuāli neglīts - varbūt subjektīvi. Auto ar oriģināliem 295tkm strādā kā pulkstenis Laikam arī pats ekonomiskākais auto manā pieredzē. Nupat izbraucu ap 500km posmu ar 4,1 (!) litra dīzeļdegvielas patēriņu! Un tas pie adekvātas dinamikas, arī veicot apdzīšanas utt. Gan Latvijā pirkts savulaik šobrīd jau ar vairākiem rūsas pleķiem. Arī piekari pa nelīdzenu ceļu dzird, diemžēl sviras būs jāmaina. Citādi - īsts darba zirgs, atpazīstamu tehniku.
100% piekritīšu.
Bada attīstītajā pasaulē noteikti nebūs. Pārtika maksās vēl dārgāk. Noteikti. Nupat runāju ar putnkopības nozares speciālistu. Graudu cenas kāpj iespaidīgi, viņa prognoze - vistu olas 10gb. maksāšot 5 eur vismaz un jau drīz
Tev arī pēc braukšanas nodarbības pie smagā stūres savs auto šķiet kā debešķīgākais ever izgudrojums?
Par oficiālo cenu, jā - kodīgi. Manā piemērā uzņēmums pirka Vācijā no BMW lielās mītnes, saņemot iespaidīgu atlaidi kā (Vācijas) korporatīvais BMW klients, šoreiz savam meitas uzņēmumam Baltijā.
Dzirdēju atkal ļoti neglaimojošus faktus par jauniem / vēl garantijas BMW. Konkrēti 1. sērija un 3. sērija. Manam čomam 320d xdrive ar pilnu paku (rūpnīcas cena 65k eur) šobrīd ar nieka 18tkm nobraukumu jau pāris reižu viesojies servisā ar elektronikas ķibelēm. Piebraucot pie daudzdzīvokļu mājas, kaimiņiem jautrība, jo auto čīkst kā veci rati jau pa gabalu. Vairākiem citiem uzņēmuma BMW no tā paša iepirkuma pat vairāk problēmu. Es tiešām nevaru iedomāties prieku par tādu paša pirkumu (šobrīd - darba auto).
Galīgi dulls
Pabiju Polijā. Pilnīga brīvība (gan arī te praktiski tāpat jau). Kas izbrīnīja? Viņiem vairs neesot pat karantīnas inficēšanās gadījumā. Respektīvi, uz godaprāta ir izslimošana, katrā ziņā nulle kontroles no valsts puses. Arī pašizolācijas neeksistē kā tādas utt. Man sacīja, ka tagad biroja darbā ir 100% klātienē visi un vienmēr. Kaut, iespējams, kāds covidnieks starp visiem. Tam neviens vairs nepievēršot vērības, jo "parasta slimība". Tas no redzētā un dzirdētā nupat Polijā.
Neviens domājošs cilvēks nepieļauj nevienu citu scenāriju kā Krievijas sakāve. Tā tam būs būt!
Es teikšu tā. Braukt ar smago man patīk un lielākoties arī izdodas. Braukt tā kā to prasa eksāmenā - HELL, NO Tā nav realitāte jeb ikdienas satiksme. Katru reizi sanāk izstrīdēties ar instruktoru. Reāli jau ZB. Ir aizdomas, ka RAITI braucot eksāmenā, es to nokārtošu. Nevis piefisties par visu iespējamo, te trajektorijām, te bremzēšanu, te stūres grozīšanu utt. Sāku domāt, ka instruktors lūko izspiest papildus braukšanas (naudu par tām).
Es šobrīd būtu gatavs viens pats aizbraukt ar kravu līdz Daugavpilij, izkraut to, tad iekraut vēl vienu un atvest uz Rīgu. Vai kaut vai Liepāju. Un es to paveiktu. Realitātē. Vai eksāmena pieņēmēja viedoklis būs identisks, neesmu drošs.
Vispār nebija rindu. Vismaz Rīgā.
Precīzi dienu pirms Līgo - arī 2h braukšanas eksāmens C+95.kodam. Tam jābūt grūtāk
Atkal ņemamies te augstāk
Es tikko CSDD nokārtoju gan teorētisko eksāmenu C kategorijai (34/35), gan profesionālo 95.koda eksāmenu (45/45)
GB12 rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Ar šo ir tā. Ja mainīšu darbu, tad tiešām tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums min 9 mēnešus uz priekšu. Uzņēmuma politika un ilgtermiņā tur tikai Škoda autoparkā. Tāda jēdziena kā “noliktavas auto” mūsdienās neeksistējot. Bēdīgi Eiropā šobrīd daudzām nozarēm.
Būtu mans lēmums, es ilgi nedomātu
Absolūts kosmoss Apbrīnas vērts stāsts arī.
Ar šo ir tā. Ja mainīšu darbu, tad tiešām tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums min 9 mēnešus uz priekšu. Uzņēmuma politika un ilgtermiņā tur tikai Škoda autoparkā. Tāda jēdziena kā “noliktavas auto” mūsdienās neeksistējot. Bēdīgi Eiropā šobrīd daudzām nozarēm.
Tad nu tā. Darba maiņa man būs oficiāli notikusi, šonedēļ došos uz Poliju pēc sava pagaidu jaunā darba auto - Škoda Scala. Pagaidām nezinu ne dzinēju, ne kārbu, ne komplektāciju (kas pati par sevi jau ir diezgan slavējama jaunajām Škoda). Būs man pirmais tests 1000+km braucienam. Pierasts gan bija ar lielāku auto, tomēr #darbaautovislabākais