Audi Tiptronic - nekādu iebildumu. Vislabāk neieberzties - pirkt Quattro ,tam nekad nav uzstādīti variatori.
P.S. Audi variatori neremontējas, tos uzreiz maina.
Audi Tiptronic - nekādu iebildumu. Vislabāk neieberzties - pirkt Quattro ,tam nekad nav uzstādīti variatori.
P.S. Audi variatori neremontējas, tos uzreiz maina.
AUDI variators - Multitronic
Never ever.
Pilnīgi noteikti - jā! Ja esmu vainīgs, tad neko.
Tā kā es nekad nebraucu tā, lai par mani ņirgtu netā - man tas dzin ![]()
Autoram
Ja Tevi interesē 1,8Tsi ar 180 zs un DSG 7 ātrumu kārbu, vari ņemt mani pieredzes uzskaitē, vienīgi precīza atbilde būs tikai pēc gadiem pieciem
Pagaidām tikai 18500km pieredze (pozitīva).
Kāpēc stukača kungs? Cilvēks acīmredzami dara labu darbu, pasvītro kaudzi nihilistu satiksmē, ar kuriem CP būtu jācīnās. Neviens nevar aizliegt brīvi ierakstīt vienalga kādu (uz ielas redzētu, piem.) auto numuru. Atslābsti ![]()
Vai tad Dacia maz ir automāts pieejams?
Ahoj, atkal novirzāmies no tēmas
Es arī tagad līdz savas mājas gatavībai īrēju dzīvokli t.s. Ziepniekkalna masīvā ar padsmit daudzdzīvokļu mājām apkārt. Ko es redzu bez "interesantā" kontigenta rajonā - lielais vairums tomēr "parasti" un ne tik jauni te auto. Ir arī svaigi BMW, AUDI un pilnīgi jauni Lexus arī
Bet, tas nav vairums.
Visvairāk brīnos par lētticīgajiem, kuri tādus laiž. Kāpēc? Es tevi liek mīksto, bet tu tādu palaidīsi? Ja vēl kāds mēģina taranēt bezmaz vai, nu i n.uh ![]()
Cik ilgi CP pieļaus acīmredzamo (daudzu indivīdu) klaji ignorējošo braukšanu pa kreiso joslu (it kā, lai no Vienības gatves grieztos pa kreisi uz TURĪBU), pēdējā brīdī lienot iekšā labajā joslā? Vesels lērums tur tādu, kas kreisajā joslā stāv ar ieslēgtiem labajiem pagriezieniem. Bez sajēgas, vai? Taisni brauc LABĀ JOSLA un arī kreisā, kad tā brīva. Ja kāds stāv, lai grieztos pa kreisi - stāvēs arī "gudrais" korķa apbraucējs Ibio ![]()
Ir vēl kāds superīgs krustojums, kur novērot regulārus tamlīdzīgus pārkāpumus - krustojums Graudu/Valdeķu, rīta pusē. Tur veidojas gara rinda labajā joslā, uz centru dudinot. Kreisā josla paredzēta, lai nogrieztos uz Graudu ielu virzienā uz Vienības gatvi. Vesels lērums "gudro" brauc visai rindai garām (pie tam, vairums - neieslēdzot kreiso pagriezienu), tad strauji pirms luksofora - labajā iekšā vai arī - pilnīgi p.o un aiziet taisni no rindas, kas paredzēta tikai, lai grieztos pa kreisi
![]()
Jā, tā ir. Un tas būtu reāls iemesls nebaidīties tik ļoti no lietota auto ar DSG iegādes. Ja uzskatām, ka mūsdienās plīst viss, tad DSG vismaz nav kosmiski dārgs remonts utt.
Baigi esmu skeptisks par iMoto.lv - Motopower pozīcijas, liekas, nevienam neatņemt.
Kein Stress
Es pērku arī mašīnas ģimenei. Lietotas. Ar automātiem. Es nekad neesmu apgalvojis, ka jaunās paaudzes tehnika ir uzticama. Tieši otrādi. Bet, kad strādā viss teicami - tā ir bauda braukt!
Nevienam savu domu neuzspiežu. Piemēram, BMW pilnā nopietnībā kaut kad drīzumā apsver vispār pārtraukt manuālās kārbas piedāvājumu. Tas arī nav rādītājs? Statistiski visticamāk, ka joprojām rullē manuālā kārba. Vai arī starp jaunajiem pirktajiem auto - neticu!
P.S. Es noteikti atpakaļ uz manuālo nekad vairs, un, vairāki mani tuvi draugi un radinieki - tāpat.
P.S.S. Manas māsas ģimene tik ļoti mīl manuālās kārbas, ka ar lielām grūtībām piemeklē vēlamo auto tādā (patlaban - pretēji "ekskluzīvā" komplektācijā) ![]()
Redzi, manuālā kārba noteikti noder sportā. Bet, vai ikdienā? Neesmu pārliecināts. Starp citu, arī (labi) darba devēji savus autoparkus jau iepērk ar automātiskajām kārbām. Respektīvi, par darbinieku ērtībām piemaksājot. Vai arī tas nav rādītājs, ka manuālās kārbas ir aizvakardiena?
Pie automāta tik ļoti pierasts (10+ gadus noteikti), ka manuālo jau uzskatu par stipru nevajadzīgu atpalicību ![]()
Atgādinu tēmas nosaukumu
VWFans un XC-90
Tēmas ietvaros. Vismaz jaunam auto VW ar DSG tā ir patiesa bauda braukt
Zibenīgs paātrinājums un nejūtama ātrumu pārslēgšanās.
Nupat garākā braucienā kārtējo reizi par to pārliecinājos.
Arī piedalos ![]()
Manā gadījumā neko vairs nemainīšu, viss saskaņots gan nākotnes vērtējumam, gan bankas tāmēs utt. Tik vien kā pārdomas, ka dārgi. Toties būs labi.
Par ko cepiens? Par dārgajām ievilkšanas izmaksām? Man ir tā, biju Gaso iesniegt pieteikumu pieslēgumam (saņemt TN). Uzreiz pateica, ka pieslēguma cipars būs 1300 eur. Kas pat būtu nekas, jo sertificēta gāzes trases uzstādītāja tāme ir vēl 5500 eur. Plus gāzes katls, iekšvadi, projekts - vēl ap 1700 eur. Dzīve vispār ir neizdevīgi dārga ![]()
Un cik ilgi vēl iauto vadība pieļaus (atkal) to farsu ar atsevišķu neaptēsto teju katra topika izcūkošanu???
Tas naturāli tracina. Experti, ibio ![]()
DSG vizmaz ir (teju visur) taisāma. Variatori turpretī ir pārsvarā maināmi... ![]()
Es tad gribētu pārliecināties, ka tas 100% biju ES.