Kā tās vaboles nonāca uz kuģa? Vai tad Japānā tās dzīvo? Kā tad Japāna ar to tiek galā?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā tās vaboles nonāca uz kuģa? Vai tad Japānā tās dzīvo? Kā tad Japāna ar to tiek galā?
Mjāā. Nāk prātā netā atrastā zelta frāze:
«Не тот мужик кто бабу ебал, а тот кто бэху сдержал» ![]()
Es taču te jau iekomentēju, neviens to ledu no fūres jumta netīra. Varbūt ideālajā pasaulē tā darīt vajadzētu, bet tā noteikti tas nenotiek.
P.S. Vienam uzņēmumam bija mega stāsts par jauniem BMW arī, tad jau arī to marku nevar pirkt sev nekad
Ja reiz dzinēji noklapē pie 100tkm utt.
Tas viss man reāli interesē, jo, saklausījies viedās tautas stāstus pirms kāda laika, arī domāju, nekad man nebūs VW. Taču, ir gan! Un patīk ārkārtīgi! Sanāks man ar savu pieredzi atspēkot to visu? Redzēsim reālajā dzīvē tuvākajos gados ![]()
Pēdējā laikā vērojami reidi uz ceļiem. Trātē par neatbilstošām riepām un Ķīnas xenon lukturos. Tas gan labi! Bet, kāpēc tikai tagad?
Tas ir vērā ņemams arguments, tas gan. Tad VW pieļauj tādus garantijas gadījumus? ĀrprāC!
Nekā tāda nebūs gan, esi saklausījies mītus.
Nekā tāda nebūs gan, esi saklausījies mītus.
Jau minēju, vislabākais pirkums ir kompromiss jaudai pret patēriņu. Te gan VW grupas dzinēji ir ļoti augstā līmenī
Tas pats it kā "mazais" 1,4Tsi ar 150zs man mediju garajā testā nelika vilties, patiesībā, tas ir pat sprigans pie vidējā ap 7l patēriņa (kad teju katrs braucējs tīkoja iemīt grīdā utt.) Esmu vairāk kā pārliecināts, rāmā ikdienā tas būtu ļoti patīkams un ekonomisks.
Par 1,8Tsi ar 180zs - ļoti, ļoti labs dzinējs. Jaudas ļoti gana (dinamikā neatpaliek no BMW 530d ar 235zs, piemēram), ārpus pilsētas garākā braucienā man izdevās sasniegt rekordu ap 5,7litriem, bet tā ierasti, kad padaudz manevru apdzenot utt. - līdz 6,4litriem. Arī pilsēta tas vairs nav vecās paaudzes benzīnnieks ar 10+litru apetīti, sanāk iekļauties vidēji līdz 8,5litriem. Tas viss ar automātu, kam regulācija maigā režīmā ieslēdz 6.ātrumu jau pie 55km/h!
OPEL AMPERA patiesībā ir pat ļooti
![]()
Varu savus piecus centus te iepilināt. Vismaz manā pieredzē teju visu BMW dīzeļu veikstpēja bija nudien efektīva - respektīvi, patēriņa attiecība pret jaudu (brauktprieku). Visvairāk tas izjūtams ārpus pilsētas, tad auto patērē smieklīgi maz.
Lai arī jāpiekrīt arī par D5 dzinēju no VOLVO - arīdzan absolūti izdevies
![]()
Atziņas par STATOIL -> CIRCLE K:
1. Reāli patērētājiem trūkst skaidrojuma, kāpēc notika zīmola nomaiņa
2. Jaunā CIRCLE K nosaukums latvjiem ir bezmaz vai nepatīkams (un ne tikai mums, es pieļauju)
3. Krāsu salikums CIRCLE K ir galīgi neizdevies
4. Pastāvīgie klienti paliek, jaunu piesaiste, domājams, notiks lēnākiem tempiem
Welcome
Atbalstu!
Es būtu pirmais, kuram nervi neizturētu tādu potenciālo interesentu ar vēlmi kaut ko pieslēgt mana auto OBD. Lai iet dēt, tikai pie dīlera
Tāpat saprotu Rumbulas tirgoņus, ja apkārt vazājas ne viens vien ar krāsas biezuma mērītāju, var uzreiz kāpt taxi un braukt pie jebkura dīlera, pirkt JAUNU auto, ar garantiju utt. Tāpēc tas ir lietots auto, ka garantijas nav. Un pārdevējam nevajadzētu uztraukties, ka pārdodamajam auto var kas nojukt. Kas var atgaīties jebkam! Arī cilvēks "parastais" var tirgot savu kopto auto, kam pēc nedēļas var noklapēt dzinējs. Un tad? Pircējs pats pirka, pats arī lai taisa. Arī es pats kā pircējs NEKAD neesmu pārdevējam prasījis kaut kompensēt (izņēmums - AUTO WELT, kad nojuka slavenais Multitronic - tomēr tas bija vairāk vai mazāk nopietns kantoris) - pats izdarīju savu izvēli, pats labprātīgi pērku, pats vainoju sevi, ja nu kas notiek. Tādas manas domas.
Kā var dabūt 8 litru patēriņu no Prius?
Es teiktu, neiespējami ikdienas satiksmē. Jā, patīk ekonomēt. Sauksim to par zināmu fetišu
Man ir arī labs piemērs ar BMW 530d (235zs X-drive ar automātu) - ārpilsētā vidēji asā stilā patērēja ap 6 litriem, un ar to bauda bija braukt.
Varbūt Kasinsh brauc maigāk nekā azartiskie citi? Tas izskaidro patēriņa atšķirības
Tas bija sen. Toreiz jauns Avensis no salona tika izripināts un tā arī patērēja.
Nē. Ne visi. Avensi pirku jaunu. Tā tiešām bija.
OK - vienīgais arguments par labu dīzelim varētu būt garie braucamie gabali (kas būs veselīgi kvēpu filtram) un mazāka iegādes cena par litru. Varbūt, varbūt ir vērts to dīzeli izskatīt. Nestrīdos.
Tas par lietotiem auto. Jauns visai lielais Passat 1,8Tsi un DSG ārpus pilsētas arī patērē smieklīgus <6litrus benzīna
Jādomā, ka mazākie benzīnnieki ir vēl ekonomiskāki utt.
Kā to ņem, mana personīgā pieredze ļauj tā domāt
Toyota Avensis 1,8vvti manuālā kārba - ārpus pilsētas pat zem 6l
Un tas jau ir paliels auto.
Ok, vairumam mans piemērs par Prius nepatiks, bet tagad sieva ar to sāk braukt garākus gabalus ārpus Rīga uz mācībām, un ir ziema, tas auto ar automātu patērē... 5,1l benzīna! Ļoti daudz tādu piemēru. Autors taču minēja akcentu ārpus pilsētas.
Kur ekonomiskais pamatojums pirkt dīzeli? Goda vārds, nesaprotu. Piemērs, Toyota zem 2L benzīnnieki patērē vidēji ap 6 litriem, bet ārpilsētā - pat mazāk. Te arī vairāki piemēri ar Honda - super ekonomiski benzīnnieki
Utt. P.S. Es pirktu japāni, ja tēmas sakarā.
Smieklīgs termins, nudien. Labākais numurs, tas bija BALTA piedāvājums, bet ir arī tādi, kuri prasa teju 500 eur gadā ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Kurā brīdī mēs te par paneļu krāsām sākām spriest?
Tēma - auto ekonomiskums. Tātad, par dzinēju veidiem, modeļiem utt. Kaut vai bez paneļa vispār vai arī - ar dabīgi spalvainu zvēra kažoku apvilktu 