iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kasinsh79 22.02.2018 15:58

Kurā brīdī mēs te par paneļu krāsām sākām spriest? Tēma - auto ekonomiskums. Tātad, par dzinēju veidiem, modeļiem utt. Kaut vai bez paneļa vispār vai arī - ar dabīgi spalvainu zvēra kažoku apvilktu

kasinsh79 21.02.2018 15:57

Kā tās vaboles nonāca uz kuģa? Vai tad Japānā tās dzīvo? Kā tad Japāna ar to tiek galā?

kasinsh79 19.02.2018 14:26

Mjāā. Nāk prātā netā atrastā zelta frāze:

«Не тот мужик кто бабу ебал, а тот кто бэху сдержал»

kasinsh79 16.02.2018 13:56

Es taču te jau iekomentēju, neviens to ledu no fūres jumta netīra. Varbūt ideālajā pasaulē tā darīt vajadzētu, bet tā noteikti tas nenotiek.

kasinsh79 15.02.2018 11:47

P.S. Vienam uzņēmumam bija mega stāsts par jauniem BMW arī, tad jau arī to marku nevar pirkt sev nekad Ja reiz dzinēji noklapē pie 100tkm utt.

kasinsh79 15.02.2018 11:45

Tas viss man reāli interesē, jo, saklausījies viedās tautas stāstus pirms kāda laika, arī domāju, nekad man nebūs VW. Taču, ir gan! Un patīk ārkārtīgi! Sanāks man ar savu pieredzi atspēkot to visu? Redzēsim reālajā dzīvē tuvākajos gados

kasinsh79 15.02.2018 7:17

Pēdējā laikā vērojami reidi uz ceļiem. Trātē par neatbilstošām riepām un Ķīnas xenon lukturos. Tas gan labi! Bet, kāpēc tikai tagad?

kasinsh79 14.02.2018 16:00

Tas ir vērā ņemams arguments, tas gan. Tad VW pieļauj tādus garantijas gadījumus? ĀrprāC!

kasinsh79 14.02.2018 12:37

Nekā tāda nebūs gan, esi saklausījies mītus.

kasinsh79 14.02.2018 12:37

Nekā tāda nebūs gan, esi saklausījies mītus.

kasinsh79 13.02.2018 14:39

Jau minēju, vislabākais pirkums ir kompromiss jaudai pret patēriņu. Te gan VW grupas dzinēji ir ļoti augstā līmenī Tas pats it kā "mazais" 1,4Tsi ar 150zs man mediju garajā testā nelika vilties, patiesībā, tas ir pat sprigans pie vidējā ap 7l patēriņa (kad teju katrs braucējs tīkoja iemīt grīdā utt.) Esmu vairāk kā pārliecināts, rāmā ikdienā tas būtu ļoti patīkams un ekonomisks.

Par 1,8Tsi ar 180zs - ļoti, ļoti labs dzinējs. Jaudas ļoti gana (dinamikā neatpaliek no BMW 530d ar 235zs, piemēram), ārpus pilsētas garākā braucienā man izdevās sasniegt rekordu ap 5,7litriem, bet tā ierasti, kad padaudz manevru apdzenot utt. - līdz 6,4litriem. Arī pilsēta tas vairs nav vecās paaudzes benzīnnieks ar 10+litru apetīti, sanāk iekļauties vidēji līdz 8,5litriem. Tas viss ar automātu, kam regulācija maigā režīmā ieslēdz 6.ātrumu jau pie 55km/h!

kasinsh79 13.02.2018 11:58

OPEL AMPERA patiesībā ir pat ļooti

kasinsh79 13.02.2018 11:48

Varu savus piecus centus te iepilināt. Vismaz manā pieredzē teju visu BMW dīzeļu veikstpēja bija nudien efektīva - respektīvi, patēriņa attiecība pret jaudu (brauktprieku). Visvairāk tas izjūtams ārpus pilsētas, tad auto patērē smieklīgi maz.

Lai arī jāpiekrīt arī par D5 dzinēju no VOLVO - arīdzan absolūti izdevies

kasinsh79 12.02.2018 8:46

Atziņas par STATOIL -> CIRCLE K:

1. Reāli patērētājiem trūkst skaidrojuma, kāpēc notika zīmola nomaiņa

2. Jaunā CIRCLE K nosaukums latvjiem ir bezmaz vai nepatīkams (un ne tikai mums, es pieļauju)

3. Krāsu salikums CIRCLE K ir galīgi neizdevies

4. Pastāvīgie klienti paliek, jaunu piesaiste, domājams, notiks lēnākiem tempiem

kasinsh79 11.02.2018 14:01

Welcome Atbalstu!

kasinsh79 09.02.2018 15:00

Es būtu pirmais, kuram nervi neizturētu tādu potenciālo interesentu ar vēlmi kaut ko pieslēgt mana auto OBD. Lai iet dēt, tikai pie dīlera Tāpat saprotu Rumbulas tirgoņus, ja apkārt vazājas ne viens vien ar krāsas biezuma mērītāju, var uzreiz kāpt taxi un braukt pie jebkura dīlera, pirkt JAUNU auto, ar garantiju utt. Tāpēc tas ir lietots auto, ka garantijas nav. Un pārdevējam nevajadzētu uztraukties, ka pārdodamajam auto var kas nojukt. Kas var atgaīties jebkam! Arī cilvēks "parastais" var tirgot savu kopto auto, kam pēc nedēļas var noklapēt dzinējs. Un tad? Pircējs pats pirka, pats arī lai taisa. Arī es pats kā pircējs NEKAD neesmu pārdevējam prasījis kaut kompensēt (izņēmums - AUTO WELT, kad nojuka slavenais Multitronic - tomēr tas bija vairāk vai mazāk nopietns kantoris) - pats izdarīju savu izvēli, pats labprātīgi pērku, pats vainoju sevi, ja nu kas notiek. Tādas manas domas.

kasinsh79 08.02.2018 15:46

Kā var dabūt 8 litru patēriņu no Prius? Es teiktu, neiespējami ikdienas satiksmē. Jā, patīk ekonomēt. Sauksim to par zināmu fetišu

Man ir arī labs piemērs ar BMW 530d (235zs X-drive ar automātu) - ārpilsētā vidēji asā stilā patērēja ap 6 litriem, un ar to bauda bija braukt.

kasinsh79 07.02.2018 20:48

Varbūt Kasinsh brauc maigāk nekā azartiskie citi? Tas izskaidro patēriņa atšķirības

kasinsh79 07.02.2018 20:46

Tas bija sen. Toreiz jauns Avensis no salona tika izripināts un tā arī patērēja.

kasinsh79 07.02.2018 20:44

Nē. Ne visi. Avensi pirku jaunu. Tā tiešām bija.

kasinsh79 07.02.2018 16:03

OK - vienīgais arguments par labu dīzelim varētu būt garie braucamie gabali (kas būs veselīgi kvēpu filtram) un mazāka iegādes cena par litru. Varbūt, varbūt ir vērts to dīzeli izskatīt. Nestrīdos.

kasinsh79 07.02.2018 15:24

Tas par lietotiem auto. Jauns visai lielais Passat 1,8Tsi un DSG ārpus pilsētas arī patērē smieklīgus <6litrus benzīna Jādomā, ka mazākie benzīnnieki ir vēl ekonomiskāki utt.

kasinsh79 07.02.2018 15:21

Kā to ņem, mana personīgā pieredze ļauj tā domāt Toyota Avensis 1,8vvti manuālā kārba - ārpus pilsētas pat zem 6l Un tas jau ir paliels auto.

Ok, vairumam mans piemērs par Prius nepatiks, bet tagad sieva ar to sāk braukt garākus gabalus ārpus Rīga uz mācībām, un ir ziema, tas auto ar automātu patērē... 5,1l benzīna! Ļoti daudz tādu piemēru. Autors taču minēja akcentu ārpus pilsētas.

kasinsh79 07.02.2018 14:55

Kur ekonomiskais pamatojums pirkt dīzeli? Goda vārds, nesaprotu. Piemērs, Toyota zem 2L benzīnnieki patērē vidēji ap 6 litriem, bet ārpilsētā - pat mazāk. Te arī vairāki piemēri ar Honda - super ekonomiski benzīnnieki Utt. P.S. Es pirktu japāni, ja tēmas sakarā.

kasinsh79 30.01.2018 16:55

Smieklīgs termins, nudien. Labākais numurs, tas bija BALTA piedāvājums, bet ir arī tādi, kuri prasa teju 500 eur gadā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti