Tagad 157tkm. Jau nevaram sagaidīt auto sataisītu. Zinu, ka arī šis atgadījums mani neatturēs no hibrīda iegādes nākotnē.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tagad 157tkm. Jau nevaram sagaidīt auto sataisītu. Zinu, ka arī šis atgadījums mani neatturēs no hibrīda iegādes nākotnē.
Lai arī pagaidām vēl ar Nilu Rīgā, tomēr tendences ir ļoti labas
Nākamreiz viņš jau būs opozīcijā!
Saeimas vēlēšanās, domāju, tomēr dalību ņems vairāk balsotāju.
Kā vērtējat Nila acīmredzamo nihilismu reklāmu aizliegumam vēlēšanu dienā? No sērijas - samaksās sodu (smieklīgu), bet vēlētāji jau būs uzķērušies?...
Kad interesējos par Passat B8, uz papīra uzlikām reālus ciparus (salīdzinājumu benzīnam un dīzelim) ar iegādes izmaksām. Ziniet realitāti? Izmaksas novienādotos pie 120tkm nobraukuma
Lai arī man dīzelis patīk (īpaši - jaudīgs) un braucu padaudz, tomēr izvēle krita uz 1.8tsi ![]()
Super
Būsi te vēl viens Kadjar dīdītājs.
Vai ir maz kāds auto mūsdienās, kas neplīst?
Kāds būtu lietojams arī pēc garantijas? Vai viss iet uz to, ka vairs nav vidusceļa. Vai nu JAUNS auto ar garantiju vai arī VECS auto, kas tehniski teju mūžīgs?...........
Ko lai saku? Mana personīgā pieredze bagātinās ar katru dienu
Prius tomēr saņēmis ražotāja atteikumu, jo vecāks par 7 gadiem (ražotājs līdzētu, ja būtu līdz tam vecumam). Jauna detaļa - 2700 eur
- alternatīvai jau esmu spiests teikt OK, lietotam auto noņemta un bez garantijas - 500 eur
Diena visumā sačakarēta.
Aprakstīju precīzi, kā bijis, nekā izdomāta. Galvenais prieks būs tad, kad auto man beidzot atdos sataisītu. Tā jau Prius kalpo super uzticami, bet, ja kas notiek... Mazliet nervi "aiziet" gan ![]()
Tā sanāk, ja vien dīleris pats nesarunās ar "savējiem", ka paņem nevajadzīgo (lieki nomainīto) detaļu atpakaļ
Man gan patlaban visaktuālākais būtu beidzot auto saņemt atpakaļ braucamu vispār (pat ne par naudām tagad runa), ģimenes loģistika patlaban zem pamatīga spiediena ![]()
Mans secinājums - tas ir tīrākais pozicionējums tirgū. Prius - Toyota pirmais hibrīds, principā - flagmanis visu ražotāju hibrīdiem vispār, tāpēc tas tiek mākslīgi pozicionēts dārgāk. Jo - citi Toyota modeļi hibrīdi vairs nav ļoti dārgāki par alternatīviem dzinējiem.
Pilsoņa pienākumu izpildīju, nobalsoju jau šovakar ![]()
No visiem brauktajiem auto, labprāt iegādātos sev tādu verķi kā AUDI A6 2,5TDi V6 (180 zs versija) Quattro ar Tiptronic kārbu. Kolosāls auto, kamēr nav nobraucis 200+tkm, viss patika (arī komplektācija mūsdienās neliktu vilties). Es sacītu, ka uzticamāks ekspluatācijā par jaunu mūsdienu AUDI, piemēram. Te tikai cenas faktors, jo diez vai man tagad tāds būtu interesants par mūsdienu jauna AUDI cenu
Ja reāli lētāk par it kā "veco" modeli JAUNU - why not?
Sapņojam.
Klauns, i.bio ![]()
Intereses pēc - vai mūsu vidū būtu daudz tādu, kuri tīkotu pēc JAUNA kāda no vecajiem populārajiem auto modeļiem? Respektīvi, ne tik mūsdienīgu dizainiski, ne tik moderni aprīkotu, ne tik ekonomisku, ne tik perfektu jaudas/dzinēja tilpuma attiecību, toties ilgmūžīgu un izturīgu?
![]()
Rāmāk, lūdzu!
Ne velti politika un reliģija ir tēmas, kuru ietvaros ienaidnieku (smagu oponentu) atrast var visvieglāk.
Saistībā ar rūpnīcas atsaukumu jau biju pabijis AMSERV servisā. Patīkami, jo, principā, par viņu klientu kļuvu lietotam Prius, nevis pie viņiem pirktam jaunam auto ![]()
Esmu dzirdējis arī par citu dīleru pozitīvu attieksmi problēmu gadījumā.
Radinieka jaunā MAZDA 6 sedans, benzīnnieks, automāts. Nobraucis 150tkm no salona līdz šim brīdim. Pa garantiju nomainīti abi svīst sākušie bi-xenon lukturi ārprāta summas vertībā. Citādi auto kalpo nevainojami un super ekonomiski. Viennozīmīgi, ļoti iesakāma izvēle.
Pastāstītu es par Prius hibrīda (arī) likstām. Un par to, kāpēc tomēr reizēm ir prātīgi arī lietotam auto (varbūt ne visiem modeļiem, tas gan) labprātīgi kļūt par oficiālā dīlera klientu. Nupat pirms nedēļas - pusotras vienu rītu mans hibrīds neatbild ar "READY". Nekas neliecina par tehniskām ķibelēm pirms tam, vienkārši nākamajā rītā panelī viss notiek, taču nepiešķiļas benzīna dzinējs pēc brīža. Ar Gjensidige Kasko apdrošināšanas polises atbalstu Prius tiek aizgādāts uz Amserv Motors servisu, pēc pāris dienām tiekot pieslēgtam pie datora (sveiciens elektriķiem - svarīgākajiem servisu darbiniekiem pēdējos gados
) Dīleris atzīst, ka pie vainas ir kondicioniera kompresors. Gan brīnos, jo A/C strādāja nevainojami. Esot viss saistīts hibrīdam utt. Jauns maksā >1400 eur, ar dīlera palīdzību atvests lietots no Lietuvas par 200 eur. Bet - ar to viss nebeidzās, jo Prius tik un tā neatbild ar "READY"
Vēl vairākas dienas elektriķim buroties ap manu hibrīdu, šorīt beidzot ir slēdziens - bojāts elektrības konvektors. Varat iedomāties, cik tāds maksā jauns
Kā noprotu, tādu īsti nemēdz uzstādīt arī lietotu.
Bet, kur pluss apkalpei pie dīlera - Toyota ražotājam AMSERV taisīs oficiālu defektācijas atzinumu/pieprasījumu, rezultātā bojāto detaļu nomainīs uz jaunu... BEZ MAKSAS. Jau pēc garantijas arī.
P.S. Tik un tā joprojām mums Prius ļoti patīk viss ![]()
Cilvēks mij vienu auto pēc otra ![]()
Tam gan nekāda sakara ar savienojumu ar Vienības gatvi nav. Tagad taču tā plūsma arī iebrauc Rīgā pa Vienības gatvi. Tālāk milzīga daļa brauc pa Graudu un Dignājas ielām līdz Dienvidu titam. Un visii jau tagad atrodas korķī tikta lejā.
Cik pētīts, būs precīzi tā - lielais highway no Vienības gatvi pa Ozolciema ielu cauri dārziņu rajonam ar izbrauktuvi Dienvidu tilta sākumā (kur patlaban jānogriežas pa kreisi uz Dienvidu tiltu, otrai joslai vedot uz Bauskas pusi).
Būtiski, lai abās pusēs savienojums strādā be jebkādiem luksoforiem, stop zīmēm vai tml.
Esmu izlēmis balsot par Bondara partiju. Attiecīgi, mana ģimene (arī vecāki u.c.) tāpat. Man patīk, ka Bondara klātbūtne Saeimā jau tagad ir citiem kā dadzis pakaļā (precīzi, tas, ko domā - konkrēti aci pret aci)
Jāatkārtojas vēlreiz, jābūt mazliet pastulbam, lai vēl atbalstītu Saskaņu pēc visa tā vājprāta ar $$$, kas izdarīts ![]()
Man aktuāli pat ļoti. Tas būtiski samazinās plūsmu pa Graudu ielu un Dignājas (uz Dienvidu tiltu), Kartupeļu ielām (no Dienvidu tilta) utt. Waze tagad ved visus cauri rajoniem, kas nekad mūžā nebija paredzēti tādai satiksmes intensitātei.
No Vienības gatves jābūt solīdai estakādei uz Ozolciema ielu (Čakstes gatvi). Tam jābūt palaistam pēc aptuveni 5 gadiem.
Arī tāds risinājums nav slikts. Taču, vecs auto ne tuvu nav tā aprīkots, piemēram. Lūdz ar to labāk rēķinos ar iespējamajām likstām pa garantiju.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Iespējams, ka atkārtošos. Prius pirkām, jo sievai auto vajadzīgs īsiem pārbraucieniem ikdienā ar bērnu (piem., līdz Māras dīķim vai līdz ārstam utt.), vajadzēja ekonomisku auto īsiem gabaliem, Prius arī izcili ietilpīgs. Nekāda sakara ar atrādīšanos.