Arī viens liels BET - tas ir 100% reālais nobraukums vai arī
![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Arī viens liels BET - tas ir 100% reālais nobraukums vai arī
![]()
Tad nu tā. Ar vadību esmu visu izrunājis, prezentējot savas idejas.
Auto būs - VW PASSAT B8 1.8Tsi 180 zs ar DSG
Protams, es jau ļoti gribu Highline komplektāciju komplektā ar visu to feino aprīkojumu utt. Taču, tiks salīdzinātas iegādes izmaksas LV un PL. Kas zina, varbūt pat aprīkojuma līmeņi (tomēr Comfortline ir ~3k eur lētāks) - pēdējais pirkums uzņēmumā iegādāts precīzi tāds modelis, kā es arī izskatu. Vēl lēmums būs. Vai nu SIXT LĪZINGS tepat LV (summa ikmēnesi būtu ok, taču pēc 48 mēn.auto būs jāatdod) vai arī - īsts auto līzings PL ar reģistrāciju uz laiku LV (mazāka summa ikmēnesi, piedevām auto paliek uzņēmumam pēc līzinga beigām). Lieki teikt, mani nesatrauc papildus darbības CSDD un rūpes par auto pēc tam (apkopes, riepas, Kasko, Octa u.c.)
Draugi - drīz iestāšos jaunu VW braucēju un fanu pulkā
![]()
Reizi dzīvē daļēji "iesmērēju" pircējam - pats par to nožēloju.
Kārba bija ar garantiju, pēc remonta - tas manu sajūtu atviegloja. Telefona sim karti uzreiz izmetu. Riebīgi. Neiesaku.
Trīs risinājumi.
1. Pārpircējam (bet, ja uzķers, ka ar defektu mēģini iesmērēt apzināti - var sanākt ziepes ne pa jokam)
2. Identiska lietota kārba Lietuvā (lai nomaina uzreiz arī) - vismas tur ir izvēle kaut kāda, pie mums - neticu galīgi
3. Sataisīt un braukt turpmāk arī
Lai veicas ![]()
Pagājušajā vasarā ar ģimeni pabijām Bulgārijā.
Tur čum un mudž no dažādākajām DACIA. Man personīgi nepatīk un sev >100% tādu nepirktu, bet cenšos respektēt citu izvēli arīdzan. Kā sapratu no vairākiem saimniekiem - teju pats uzticamākais darba zirgs mūsdienu auto pasaulē.
Jau reiz secinājām. Jo dārgāks auto, to iegādājoties, jo lielāks vertības kritums, vēlāk pēc vairākiem gadiem to pārdodot.
Ja savulaik pārmaksā par ekstrām ne vienu vien K eur, tad pēc tam - tam teju nav nozīmes (vai maza starpība ar identisku "puspliku" modeli).
Attiecīgi, arī otrādi - pērc lētu auto, pārdod vēl lētāk, bet kopējā summa, kas pakāsta - saudzīgāka ![]()
Ir tikai viena diena visā gadā, kad man Rīgā ļoti nepatīk (Uzvaras parka rajonā jau sākot no Vecrīgas - pat riebjas), un tas ir 9.maija balagāns. Es to uztveru kā Latvija nelojālu ļautiņu tusu
Diemžēl arī manu tuvāku/tālāku paziņu lokā IR tādi, kas uz turieni iet un kaut ko mistiski svin.
Pats to visu ignorēju, pat ar apmieklu, kad pāri Akmens titam redzu vācu (!) auto sēdošus sadzērušos slāvu jauniešus, logiem vaļā, bravūrīgu uzvedību, vicinot mums pionīgi neaktuālas valsts (RUS) karogu. Skumji.
Man svarīga nedēļa, ar vadību Rīgā izlemsim, kādu auto modeli un no kuras kompānijas (Sixt Leasing -4 gadi vai Avis - 1 gads) formēsim tuvākajā laikā ![]()
Nortel
Nekādi nevaru piekrist par ādas salonu.
Aprīkots ar sēdekļu ventilāciju - vasarā reāli nesvīsti
Ziemā dibens salst tikai līdz brīdim, kad sāk sildīt sēdekļu apsilde (teju vai uzreiz). Ādas salonam vispār nekas nav jādara, kaut kas izlijis - ātri noslauki un viss. Ne velti, ģimenēm iesakāms iegādāties auto ar ādas salonu, lai viegli visu satīrīt pēc bērneļu draiskulībām ar ēdienu utt.
Prasts drēbes salons izskatās
,un tas ātri nodilst, izskatoties mega lietots arī pēc ne tik ilgas ekspluatācijas. Gan piekrītu, ne visiem modeļiem tā ir, citiem ir arī kvalitatīvi drēbes saloni. Bet, piemēram, Toyota, BMW, Ford un Peugeot - drēbes salons galīgi nerullē..
Tūrisms un bizness.
Es tur galīgi nekā slikta nesaskatu - nauda paliek LV.
Ieguvums labs, bet - tas vairs nav tipiskais Škoda cenu līmenis ![]()
Piekrītu.
Sievastēvs atrada vienu sistu mega aprīkotu Crafter.
Perfekti sataisīja. Tagad šoferis ikdienā bauda:
ārkārtīgi ērts vadītāja sēdeklis (uz gaisa spilvena), klimatkontrole, parkingsensori, aklo zonu sensori spoguļos, Alpine audio utt.
No 1.maija ar radžotām ziemas riepām braukt vairs nedrīkst Latvijā. Drīkst arī pašam bakstīt radzes ārā no riepām.
Atcerēties laikus ![]()
Kaut kas nepatīk, msh?
Jā, atzīstu, vienīgais mans CSN netikums - braucu (ārpilsētā) vienmēr +20. Arī citās valstīs, jā! Un, zini, man netraucē, ja citi brauc vēl ātrāk par mani. Toties pārējo es skurpulozi ievēroju, tāpēc sagaidu arī no citiem. Tēma bija par riepām, es iekomentēju par riepām. Tu cepies par ko citu, beztēmā.
Naktī, protams, ka netraucē.
Arī dienā TAS IR ATĻAUTS. Te ir attieksmes pret citiem jautājums, tas nav glīti (pieklājīgi), ja acīmredzami neļauj iebraukt aplī citiem. Piemēru darba dienās (nejaukt ar patlaban - darba diena diena gandrīz auto ielās).
Nav tā! Tas ir tikai un vienīgi attieksmes jautājums ![]()
Kādas pārsliņas gadījumā nekāda stresa arī ar vasaras riepām. Bieza sniega gadījumā, labāk nemaz nebraukt tajā brīdī.
Pats esmu diezgan precīzs, nepieļaujot nekādas nobīdes.
Riepas vienmēr pēc prasībām sezonai un laikā utt.
Tāpēc prasīgs būtu arī pret citiem ![]()
Lūk, šādus arī tiem jaunajiem netrafarētajām CP ekipāžām arī jāizskauž ![]()
Jo nedrīkst pēc likuma.
Ja es riskēju saņemt sodu par kādu savu pārkāpumu, kāpēc sodu nav pelnījis kāds cits naglu cienītājs arīdzan?...
Šodien manīju pat vairākus auto ar radžu riepām.
Loši ![]()
Šī nervu čakarēšana man atsauc atmiņā vienu brīnumu man 5 gadu garumā. Kas bija mazs, bet tomēr -Bmw. Lamata, ne jauns auto. Iepazīsti evakuatora vadītāju un saglabā viņa kontaktus
Ceru, ka Tev Toyota nepieļaus ko tādu.
Arī domāju līdzīgi kā viencexperc ![]()
Tagad viss Ok ar check engine kontrollampiņu?
Ja nav apkopju vēsture pie dīlera no pirmās dienas - tad nekā.
P.S. AUDI ir viens kauna traips sākotnējiem automātiem MULTITRONIC, visā pasaulē tie masveidā beidzās un nobeidzas joprojām, bet ražotājs tikai piedāvā iegādāties jaunus katram pircējam - jo tie praktiski nelabojami. Pie dīlera tāds maksā ap 8k eur