Attieksmes jautājums.
Esi lohs un neesi uzlicis normālas riepas laicīgi - na*** līst ārā uz ceļa tādos laika apstākļos?...izmanto sabiedrisko, nevis paralizē jau tā lēno satiksmi!
Attieksmes jautājums.
Esi lohs un neesi uzlicis normālas riepas laicīgi - na*** līst ārā uz ceļa tādos laika apstākļos?...izmanto sabiedrisko, nevis paralizē jau tā lēno satiksmi!
Domāju, ka regresu viņi saņem noteikti, ja izraisa avāriju ar vasaras riepām TĀDOS ziemas apstākļos.
Vienmēr esmu apgalvojis - jauns auto ir super!
Bet, ja maksāt SAVU naudu par to negribas, nākas vien izlīdzēties ar mazlietotu, lietotu vai pat ļoti nolietotu.
Bet visiem atcerēties, nav korekti aptirst JAUNUS auto, ja nevari tādus atļauties. Zinām, par ko es ![]()
No rīta ierasto 15 min. brauciens aizņēma 1h20min
Kādas 4 avārijas (visas banālas - kāds ieslīdējis citam aizmugurē), ne viens vien PARALIZĒ visu joslu, nevarot ne uzsākt (kāds tomēr iestūma), ne pabraukt vispār. IBIO PESO, maigi sakot.
Neatrodu vārdus, kā lamāt tos idiotus ar vasaras riepelēm uz ceļa!!! Kretīni naturāli.
Tas, ka patlaban pie riepu servisa Ziepniekkalna ielā saskaitāmi >30 auto garā rindā, laikam jau liecina, ka tāds lērums stulbeņu uz ceļa bojā dzīvi citiem, vai ne? ![]()
Ģimenes Prius tika apauts ar jaunām PIRELLI WINTER ICE ZERO riepām. Biju gan domājis izvilkt vēl vienu ziemu ar tām, kas uz auto stāvēja, taču dzīve pati sakārtoja - viena riepa tika neviļus sabojāta (pārgriezta sāniski), jaunu iegādei neatlika laika ![]()
Arī neko sliktu no savas pieredzes ar mīkstām ziemas riepām teikt nevaru. Vien jābrauc saudzīgāk un viss
Apgalvotu, ka jaunu riepu komplekts ir vidēji 3 mūsu ziemām.
Te gan piekrītu!
Man bija 4x4 auto ar reāli super dārgām PIRELLI SOTOZERO ziemas riepām. Svaigām un labu protektoru.
Ziemās, kā pēdējās - pilnībā brīva arī ļoti ātra braukšana pa bāni. Izcils komforts, klusums utt.
Bet tajās retajās sniegotajās dienās manas dārgās riepas... izslīdēja pat lēnā pagriezienā
Pilnīgi nederīgas riepas mūsu klimatam.
Ļoti patīk konkrētais lielais SUV.
Tikpat ļoti nepatīk dizainiski ikviens ražotais YETTI ![]()
Neesmu drošs, vai tas punkts spēkā arī tad, ja kāds iebrauc krustojumā jau pie aizliedzošā luksofora signāla..
Vēl arguments pret kreisajiem pagriezieniem ir citu braucēju absolūta sarkanā luksofora signāla ignorance!
Tas NAV normāli, ja nogriezties pa kreisi izdodas 1-2 auto vienā piegājienā.
Ļoti piekrītu! Tas krustojums ir īsts murgs.
Reizēm par prātīgāk ir griezties pa labi uz Jelgavas pusi un tad pirms Scania centra apgriezties braukšanai uz Rīgu.
Protams, nē.
Bet liels aplis tur iederētos labāk.
Tā tas notiek attīstītajā pasaulē.
Kreisais pagrieziens - ļoti bīstams krustojums.
Ne velti to likvidē praktiski masveidīgi lielpilsētās, pārejot uz apļveida krustojumiem.
Mans piemērs - nereāli liels štoperis Ulmaņa gatves krustojumā ar Vienības gatvi, braucot uz Ziepniekkalnu.
Vai mūžīgais korķis Vienības gatvē, no Jelgavas puses nogriežoties uz Graudu ielu Tēriņu ielas virzienā.
Esam izlutināti.
Sievas draudzene izbraukāja Portugāli (!!!) no Rīgas cauri visai Eiropai ar KANGOO un 3 bērniem mašīnā, no kuriem viens bija zīdainis ![]()
Te atcerējos kādu savu paziņu ģimeni ar 2 bērniem.
Veiksmīgi braukā ar Ford Fiesta mazauto un neko
![]()
Nevajag nemaz būt tik oriģinālam, tas būtu "da jebkāds" minivens (vispopulārākie - kompaktie miniveni, kā Opel Zafira, Mazda 5, VW Touran, Toyota Verso u.c.), tāds auto, kurā bērni brauktu ar labpatiku komforta, sēdpozīcijas, plašuma dēļ. Visu manas minētās auto klases auto lielākais pluss ir vadāmība kā vieglajam, degvielas apetīte - tāpat, bet komforts - nesalīdzināmi pārāks.
Kā es pret dīleri, tā dīleris pret mani.
Kaut kam notiekot PĒC, var vainot vairs tikai sevi, ja esi izlēmis apkopes taisīt citur.
Savam nozagtajam BMW arī pie 210tkm tika veikti remonti un apkopes tikai pie dīlera. Ticu, ka ilgtermiņā tas atmaksājas.
Auto arī pie tāda oriģinālā nobraukuma tehniski bija nevainojams (s****, zadzēji).
Ja apkopju vēsture pie dīlera no pirmās dienas, es turpinātu turpat. Es esmu labprātīgi to darījis.
Protams, piekare remontējama arī citur (lētāk).
Tagad Prius vedīšu uz lielo apkopi uz AMSERV
Garantijas auto netaisīt apkopes pie dīlera?... manuprāt, jābūt stulbam.
Bet, vaiiiii, cik tas autobizness ir netīrs, ja vien cilvēciņi to zinātu
Ir pirkti auto gan Vācijā (no individuāliem saimniekiem - īstas pērles, bet padārgi; no plačiem - ir visādi gadījies), gan Lietuvā (trakums, bet tur ierasta lieta ir tirgot no treilera, kas nozīmē tikai iedarbināt uz vietas). Vācijas variantam tomēr daudz lielāka uzticība, jo jāatbrauc vispirms taču mājās ar to
Līdz ar ko pilnīgam mēslam jāmet (ļoti liels km izteiksmē) līkums.
Taču te notiek brīnumu lietas.
- auto tiek pucēts, lai spīd un pircējam prieks izdarīt pirkumu uzreiz (emocijas)
- km rādījumi tiek koriģēti ap 200tkm (lai ticami)
- salona detaļas tiek nomainītas vai tepat Rumbulā glīti pārkrāsotas
Rezultātā auto izskatās lēts, bet ļoti baudāms ('c) ![]()
Mana atbilde būs no reālās pieredzes tirdzniecībā, gan pārdodot, gan iepērkot iespaidīgus pārtikas produktu apjomus.
Atbilde slēpjas APJOMOS. Spāņiem, holandiešiem u.c. tie ir MILZĪGI. Visai EU nepieciešami. Mūsu tirgus ir smieklīgi mazs, tik mazs, ka pat ar vairāku desmitu fūru iepirkumu mēnesī, lielajiem ražotājiem tas nenozīmē teju neko!!
Viņi bez mums dzīvo easy, bet mēs bez viņiem diemžēl nekā nevaram.
Otra lieta - tirgotāju uzcenojumi. Negribu par niansēm, taču stipri maldīgi ir uzskati, ka ar pārtiku tirgotāji pelna anormālu $$$. Tā nav! Bet ir viens mega būtisks mīnuss no pircēju viedokļa - arī īstas konkurences mums pagaidām nav! Nav te īsti neviena lielā starptautiskā veikalu tīkla (LIDL - tikai sākums LT; CARREFOUR, TESCO, AUCHAN utt.)
Attiecīgi - tirgotāji atļaujas pelnīt vairāk. Spēcīgas konkurences apstākļos viņiem tas nebūtu tik viegli vairs izdarāms.
RIMI un MAXIMA ļoti pēta viens otru, sortimentu, cenas utt.
Vienam esot alkatīgam, arī otrs principā sekos, jo piegādātājs nedrīkst pieļaut stipri atšķirīgas cenas tirgū.
Apburtais loks
![]()
Ir tāda lieta.
Bet ieriebt sanāk nākamajam īpašniekam, nevis finansētājam.
Ņem nost dzīvokli par nemaksāšanu - to izdemolē.
Kam sanāk ieriebt? Nākamajam īpašniekam..
P.S. Vai manījāt RINDAS (garas jo garas) pie autoriepu maiņas punktiem? Ziepniekkalna ielā - kosmoss, rinda vairākos līkumos utt. Mežotnes ielā - >10 auto rindā
Cilvēciņi ir dīvaini, vēl 2 nedēļas atpakaļ tur nebija cilvēku vispār.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Ar satiksmes paralizēšanu bija domāta muļļāšanās uz vietas, nespējot rast saķeri riepām ar ceļu!
Te gan par sevi nepiekrītu nekādi, abi auto perfekti gatavi ziemai un apauti ar ideālām ziemas riepām vēl pirms sniega.