iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kasinsh79 15.07.2016 10:08

Varbūt sanāks būt mazliet skarbam, taču, uzturot savu auto vienmēr izcilā tehniskā stāvoklī, nekad nebūs problēmas ar TA Sanācis iziet to pat pa 0-lītēm vairākas reizes pēc kārtas (200k km nobraucis auto, piemēram).

Jā, auto nav lēts prieks. Pavisam nē, taču, ir zināmas obligātas prasības, ko ievērot. Neesi spējīgs - nevajag auto!

Arguments, ka citādi nevar, nestrādās - tad brauc ar velo, ja nevari atļauties uzturēt auto!

Tāda iemesla dēļ esmu ļoti par negaidītām TA eksprespārbaudēm uz ceļa, kurā būtu zibenīgi jāatsijā:

- pirktās TA (acīmredzami defekti)

- kreisie "ksenoni"

- plikas riepas bez protektora (vecums nav tik riskants principā)

- dūmainības pārbaude!!! Lielai daļai auto ceļš pa taisno uz šrotu!

Vajadzētu to visu pamatīgi iztīrīt. Gluži kā mēslus no kūts.

Varbūt būs tad kāda pozitīva pārmaiņa arī.

kasinsh79 13.07.2016 9:22

Tas gan.

Principā, no dīleriem jau arī ir reāli prasīt atbildību.

kasinsh79 13.07.2016 9:20

Jā, tas mani reāli kretinē

Mans temats - patīk, ka guvis atsaucību

kasinsh79 13.07.2016 7:55

Ja nu vienīgi auto GARANTIJAS periodā (kad tik un tā visu uzņemas dīleris) drīkstētu TA iet retāk. Citādi - kategoriski NĒ!

kasinsh79 12.07.2016 22:43

Iepostēju gandrīz bez iemesla, atgādinot, ka tēma tomēr par svaigiem (vēl garantijas) auto, nevis par shoping lietderību tur vai citur

Un, protams, novākt to idiotisko tēmas nosaukumu diskusiju galvgalī (iauto - Jums patīk???)

kasinsh79 12.07.2016 8:55

Jau esmu iepriekš rakstījis, man ļoti patīk elektroauto ideja!

Un tā kā dzīvoju pilsētā, ikdienas nobraukumi arī ir nelieli.

Pilnīgi nekādu problēmu, tikai lētāku iegādes maksu

kasinsh79 09.07.2016 10:29

Gadījās man viens interests auto izbraucienam uz Warsaw.

VW Polo 1.4tdi 75 zs, '14 gads (garantijas auto).

Vizuāli auto glīts, man patīk.

Salons diezgan paciets, tomēr nelieliem braucieniem paredzēts auto.

Panelis ļoti labi izskatās. Jau ar lielo LCD ekrānu audio u.c.vadībai.

Tas mazais motors patiesībā nav nīkulis. Starts pilsētā šķiet par straujš. Ārpus pilsētas jaudas nav daudz, bet iepriekš ieplānojot apdzīšanu un dīzeli iegriežot līdz galam

, iet tā lieta.

Kas šķita fenomens - ar visu to, patēriņš bija 4,6 litri pēc bākas metodes.

Auto kluss akustiski (lielākos ātrumos tas ir patīkami).

Labas gaismas, laba bāzes muzika.

Bet tā elektronika VW...

Start/stop automātika reizēm darbojas, reizēm - nē.

Nakts vidū pēkšņi panelī iedegās brīdinājums - riepu spiediens krities. Pārbaudīju - viss OK (un pat līdz šim brīdim).

Pilsētas auto - OK!

kasinsh79 08.07.2016 9:04

Piekrītu, ka dīzelim jāļauj "elpot ar pilnu krūti", tāpēc vēl vairāk izbrīna mūsu aktīvista VWFana braukšanas stils. Un iepriekšējā auto (dīzeļa) izvēle.

Man raksturīgi arī īsi braucieni (līdz 3km līdz birojam un tāpat atpakaļ līdz mājām), kad dīzelis pat īsti nepagūst iesilt. Zinu, tas ir neveselīgi utt. Bet toties to atkompensēju ar riktīgu dzinēja noslogošanu garākos braucienos. Kā rezultātā vēl neesmu saskāries ne ar vienu "dīzeļu problēmu".

kasinsh79 06.07.2016 7:19

Patlaban esmu Warsaw. Vakar braucu un brīnījos. Teju vai visa Polija drīz solās būt viens liels autobānis

Ceļus būvē ārkārtīgi daudzās vietās.

Waze izveda pa citu ceļu cauri Suwalki, kur bija mega sastrēgums smagajiem. Tālāk tomēr caur Lomža.

Nekādu neērtību ar ceļu remontiem. Viss raiti un ātri.

Gan jāatzīst, es atķeksēju 3 ekipāžas CP Waze. Paldies fūristiem, kuri brīdināja.

kasinsh79 01.07.2016 10:44

Interesanti, arī atkarīgs no indivīda vēlmēm. Jo auto, kam vajadzētu būt taupīgākam pilsētā (BMW 640i), saimnieks vienmēr izslēdz start/stop automātiku ārā pavisam, "lai nebesī"

kasinsh79 01.07.2016 10:42

Te es arī pievienotos, arī manam P508 start/stop sistēma ir teju labākā, ar kādu esmu sastapies (reakcija uz bremžu pedāļa atlaišanu - zibenīga).

Salīdzinājumam - pajaunam Hyundai i30 dīzelim, kaut kas neiedomājams - start/stop sistēma reāli "zāģē" pirms katras pielaišanas reizes, auto arī pamatīgi novibrē, citiem vārdiem

kasinsh79 01.07.2016 7:02

Prieks un lai labi ripo

Pagaidām gan patēriņš nav aktuāls, jo īsti reāls tas kļūs pēc 1-2tkm nobraukšanas.

kasinsh79 29.06.2016 16:40

No pieredzes - Berlīnes taxi zināja stāstīt, ka viņiem ir viens PRIUS hibrīds ar 1mlj.km nobraukumu

Baterija nokalpojusi 500tkm intensīvā ikdienas taxi darbā.

Izrunāju tēmu arī ar AMSERV dīleri, viņi tikai apstiprināja, baterija kalpos ap 500tkm pie noteikuma, ka auto ekspluatēts pareizi (bieži - pilsētā, regulāri izlādējoties un uzlādējoties).

kasinsh79 29.06.2016 10:58

Nezinu, kā citiem, bet man Motormuzejā ir interesanti vienmēr, un esmu tur bijis neskaitāmas reizes. Varbūt tāpēc, ka no bērnības ļoti saista tehnikas lietas.

kasinsh79 28.06.2016 16:29

Es teiktu, ka cenu starpības vairs nav vispār!

Pie tam, ja jauni hibrīdi vai (pat ļoti) elektroauto maksā baigi dārgi un stipri dārgāk par "parastiem" dzinējiem - lietotiem cenas jau gandrīz vienādas. Iegādājies tādu, kādu gribi un taupi/tērē arī, kā pats gribi.

kasinsh79 28.06.2016 14:43

Reiz Stokholmā iznomāju AUDI A2 ar FSi dzinēju un automātu.

Biju ļoti izbrīnīts, patērēja smieklīgi maz. Te gan sliecos domāt, ka dīzelim (kas turklāt maksā dārgāk) - nekādas nozīmes.

kasinsh79 28.06.2016 10:34

Ak tad tāpēc tie treileri tur noenkuroti stāvēja

kasinsh79 27.06.2016 23:58

Pārāk daudz te stāstāma

Uzbūvēju māju tur, kur varēju atļauties zemi. Attālums, infrastruktūras neesamība utt.

Bet secināju, ka man ērtības (visu izdara apsaimniekotājs) un infrastruktūra - būtiskāki. Tagad esmu laimīgs un mana ģimene tāpat. Katram savs jeb nespried par cilvēku pēc sabiedrības uzskatiem.

kasinsh79 27.06.2016 23:04

Paldies par ieteikumu, bet esmu jau pieaudzis, pats pelnu un pats arī tērēju

kasinsh79 27.06.2016 21:56

Šodien pa Vienības gatvi brauca vesels lērums antīko auto, citam zviedru, citam vācu numurzīmes u.c. Tas, iespējams, Motormuzeja sakarā.

Visi sterili, uzpucēti, spīdīgi. Reāli cilvēki "modernos" auto tiem signalizēja un to vadītājus sveicināja. Man arī patika, nevarēju vien noskatīties. Labi, ka gāju kājām

kasinsh79 27.06.2016 12:12

Ja sāc tā vaicāt, jāsaka, ka es tikai tā domāju. Mans pieņēmums.

Vai tad elektroauto lādē ar kaut kādu ūberjaudīgu strāvas padevi? Godīgi, te es neesmu baigais specs. Lai iekomentē kāds, kam tā ikdiena vai sirdslieta.

kasinsh79 27.06.2016 10:57

Es savukārt ar LAMBO gribētu, jo ar vēl jaudīgāku FERRARI esmu izbraucis pie stūres Maranello

kasinsh79 27.06.2016 0:03

Dzīvoju realitātē. Stāstiju par situāciju mūsu dzīvokļu mājā.

kasinsh79 26.06.2016 23:41

Smieklīgi. Es dzīvoju jaunā projekta 26 dzīvokļu mājas mansarda dzīvoklī. Apzināti, jo privātmāja man nepatika visu blakusdarbu un pienākumu dēļ. Mums tajā mājā ir arī >200k EUR vērti divstāvu dzīvokļi, tas galīgi nav naudas jautājums, kāpēc dzīvoklis.

Samierinies, praktiski visiem ģimenē ir 2 auto, citiem pat 3

Un neviens nenorādīs, ka iespējams iztikt bez. Pilnīgi vienalga, tās lai būtu iegribas.

P.S. Man zem mājas ir stāvvieta, kuru ar elektro rozeti aprīkot nav nekādu problēmu.

kasinsh79 26.06.2016 21:51

2009.gada un par adekvātu summu atbilstoši bagātīgākajam aprīkojumam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti