Conqueror rakstīja: mēs, latvieši, arī piedalījāmies Varšavas-Berlīnes autobāņa būvē, starp citu, es arī
Es arī.
Conqueror rakstīja: mēs, latvieši, arī piedalījāmies Varšavas-Berlīnes autobāņa būvē, starp citu, es arī
Es arī.
Tādā gadījumā ceļš drīz izjuks
Nākamnedēļ jādodas uz Magdeburgu.
Patreiz nevaru izlemt kā būtu labāk braukt Augustow - Warszawa posmu.
Caur Lomza uz Ostrow Maz. vai caur Bialystok.
Pēc google maps skatos, ka lielākā daļa Bialystok - Warszawa bāņa pabeigts (izņemot Zambrow-Wyszkow posmu).
Varbūt kāds kas ir braucis pēdējā laikā var padalīties ar ietekumiem?
Elementāri - brauc tur, kur tajā brīdī Tevi ved WAZE
Es domāju, ka Wāze viņam rādīs caur Bialostoku.Bet tur nu galīgi nav jēgas braukt to līkumu- pat skrienot un visu pārsniedzot, tur tikai pazaudē laiku un jēveic daži desmiti lieku km.. Jāliek kā starppunktu ir Lomža,bet tur atkal nianse- parasti visi navigātori, Viamichelin lapu ieskaitot, tad rāda braukt no Lomžas caur Zambrow- arī tas ir bezjēdzīgs 10km līkums un tur tas ceļš tāpat ir pasuudīgs.Visātrāk,pat ievērojot ātrumu (vai pat velkoties), var izbraukt Lomža- OstrowMaz. kratoties pa taisno.Jo tas kavējošākais remonta posms uz Lielceļa jau vienalga būs Aiz tā O.M. uz Varšavas pusi.
Ne vella Pēdējās divas reizes WAZE veda mani caur Lomža. Pie kam izveda pa kolosālu apvedceļu (bija drausmīga fūru rinda) Augustow arī.
Nu jā, tās fūres jau ir mazprognozējamas un ir visur.Es parasti "turpceļā"cenšos pa nakti ietrāpīt, tad nav tik traki.Fakts kā tāds, ka esmu vairākkārt vērojis vieglos zīmīgus auto, kurus sākumā redzu, bet pēc tam,pats līkumu braucot, kkur vēlāk atkal noķeru.Ja maukt caur Bialostoku, tad ar visu to steigu vispār viņus tādus var noķert labi ja tikai kkur pirms pašas Varšavas.Ja caur Zambrow, arī tad viņi ,vnk mierīgi pa taisno dudinot, tiek uz ārā tā lielceļa savas 10min ātrāk..
mani vispār, uz rietumiem braucot, waze vēl ne reizi cauri Bjalistokai nav vedis... caur Lomžu tikai.
WAZEs galvenais princips ir nevis tuvākais, īsākais ceļš, bet tas, pa kuru Jūs no punkta A līdz punktam B nokļūsiet ātrāk. Ja arī WAZE liks Jums nobraukt dažus liekus kilometrus, tas tikai nozīmēs to, ka neskatoties uz šiem liekajiem km, tā tur Jūs nokļūsiet ĀTRĀK.
Ja WAZE Jums uz Čehijas vai Slovākijas autobāņa liek griezties nost un braukt pa sīkajiem celiņiem caur ciematiņiem, bet TomTom, Sygic, vai kas cits Jūs spītīgi ved pa autobāni, tad dariet to, ko liek WAZE, jo WAZE zin, ka uz bāņa priekšā ir sastrēgums, bet pārējie navigātori no nezin !!!
Tikai nelietojiet WAZE Serbijā un Maķedonijā, ja negribiet palikt bez biksēm.
Pilnīga tufta! WAZEs galvenais princips ir izvest tevi tur, kur citi lietotāji nav ziņojuši par problēmām. Tam nav nekāda sakara ar īsāko, ātrāko vai hvz kādu ceļu. Ir gadījumi, kad WAZE ieved tevi tādā tuftā, jo neviens nav tur braucis vai ziņojis par problēmām. Neskaitāmas reizes esmu ielicis pamatīgu kloķi WAZE piedāvātajam "ātrākajam" maršrutam, braucot pa savu maršrutu. Piemērs Rīga-Daugavpils, WAZE starta "ātrākajam" maršrutam var mierīgi ielikt par 0.5 - 1.0 stundai. Nosacījums, protams, ir braukt ar BMW.
Protams, ka Waze balstās uz no lietotājiem saņemtajiem datiem - tikai nevajag vienkāršot to līdz "ziņojis par problēmām". Waze seko līdzi visu lietotāju faktiskajiem ātrumiem un pēc to vidējā cipara arī rēķina efektīvākos maršrutus. Un neapšaubāmi aprēķinus neveic, pamatojoties uz atsaldeņa braukšanas stilu.
Ne tikai Waze lietotājus. Waze pieder Googlei, un viņi abi gan Google maps, gan Waze, ņem vērā visus datus, kas vien pieejami, t.sk visus viwdtālruņus, kuru datiem tiek klāt.
Polijas bānis
Labvkar. Ir kāds braucis pēdējā laikā pa bāni no Bialostokas līdz Frankfurt oder caur Varšavu. Cik sanāca kopā samaksāt par bāņa izmantošanu vienā virzienā?