Uphhhhh
Labi, ka tā (c')
Uphhhhh
Labi, ka tā (c')
Es gan skatos, ja sanāk!
Mans novēlējums - tomēr palikt A grupā
Bet noteikti nomainīt LHF vadību. Obligāti!
Iz reālās dzīves.
1. Stikla jumts ne reizi vēl nav ticis aizvērts (man baigi patīk)
2. Tā kā klimats labi strādā, neizjūtu neērtību arī saulē
3. Pirmās putna kakas noķertas gan
Tā kā tas notika drīz pēc mazgātavas, nācās ar salveti to nesmukumu no stikla notīrīt. Citādi skats pa nopietno!
Jā, iepatikās gan. Bet piekritīšu par pilsētas satiksmes piemērotību hibrīdam. Draugiem ir Auris hibrīds, ar ko ceļojums nebūt nesanāca tik ekonomisks. Pilsētas korķos gan hibrīdam nav analogu (ja vien elektroauto).
Varbūt kāds zinās konkrētāk?
Kad TESLA parādīsies tuvāk Baltijai vai vispār Austrumeiropā?
Tas jaunais "budžeta" modelis no TESLA ir baigi labais piedāvājums
Populārais "a la Aston Martin" 4 durvju TESLA Coupe - stipri par dārgu.
Pilnīgi godīgi, hibrīds baigi iepatikās
Nekādas vairs skepses par to, tikai )varbūt pagaidām)iespaidīga iegādes cena.
Jā, ticu gan. Jo PRIUS + (minivens) ir ne tik masveidīgs modelis, lai tos ik pa laikam mainītu uz jauniem. Es pat nobrīnījos, ka viņiem vispār ir tāds testa auto.
Bet runa jau nav par to, jau minēju - jauns PRIUS + maksā mega lielu naudu. Viss it kā ir patīkami, bet tās daudzās nenostrādātās detaļas - reāli nepatīkami. Cilvēks izdod lielu naudu, gribēdams saņemt pretim kaut ko adekvāti labu. Tehnika te fantastiska, bet salona apdares materiāli - kā Corrola... Par min 36k eur ![]()
Notestējām arī Toyota Prius plus minivenu.
Amserv tirgo savu auto, kas izmantots kā demo auto, ar ko ikdienā braukā Amserv darbiniece. 2012.gads, 121tkm, nupat pēc lielās apkopes. 16 500 EUR
Auto elegants! No ārpuses - ļoti glīts. Baltā pērle metalika krāsa utt. Iekšpuse neiepriecina tik ļoti.
- nav paredzēta vadītāja sēdekļa augstuma regulācija!
- auduma salons izskatās krietni palietots...
- toties ļoti ērts auto ar milzumdaudz salona ietilpības iespējam
- hibrīda tehnoloģija ir vienreizēja!
Uzsāc vai lēni pa stāvvietu tikai ar elektro, pie strauja paātrinājuma pieslēdzas (absolūti nemanāmi) arī benzīna dzinējs
- variators darbībā patika
- salons nav skaļš, viennozīmīgi
- perfekts ekonomiskums (tests ar 5,8l vidēji, arī ieminot)
Ņemot vērā jauna šī modeļa cenu - labs piedāvājums!
Bet bijām gaidījuši vairāk par to naudu (jauns - ap 36-40k EUR)
Mana sieva vienu reizi sagrieza riepu ziemā kādā stāvvietā, griežoties apkārt. Kā jau rakstīju, rezerves riteņa MAZDA nemaz nebija. Reāli no mājām atvedu to rezerves riteni līdz auto (kas tika noparkots pie viena netāla Supernetto veikala).
Mūsdienās auto, kam KASKO, notiek tā - zvans KASKO polises izdevējam, kas organizē meistaru.
Atbrauc meistars un bez neviena komentāra ātri vien nomaina to riepu. Nekas papildus netika maksāts vai tml.
Par to jau reiz te diskutējām. Nomainīt, protams, pats māku, bet tīru uzvalku smērēt - nudien negribu. Izmantojam ērtības ![]()
Mans domu grauds būs tāds, pārdurt riepu gadās tik ļoti reti (vismaz man), ka rezerves riteņa var vispār nebūt!
Savulaik Mazda ielikām gāzes balonu rezerves riteņa vietā. Ikdienā visur braucām bez rezerves riteņa. Nobraucām 70tkm pa to laiku, nevienu reizi riepu nepārdūrām
Vienīgā reize, kad ņēmu riteni līdzi - ceļojumos.
Lieka ekstra mūsdienās ![]()
Ir, ir tā vietne teju pati labākā attiecībā uz LPG izplatību Eiropā. Pārbaudīts praksē ![]()
Jāatzīst, ka japāņu auto arī būs izteikti skaļāki par citiem (vismaz lētākie modeļi - noteikti). Mana personīgā pieredze liecina par faktu, ka līdz ātrumam 90 arī tie būs komfortabli un visai klusi, skaņai krasi pieaugot lielākā ātrumā (un tas baigi kaitina, braucot garus ceļa gabalus).
Bet tie ir mega uzticami auto. Kas, iespējams, atsver kādu to trūkumu.
Par akustisko komfortu.
Pilnīgi noteikti zinu (no lietotājiem, testējot), ka RAV4 ir TOYOTA pats skaļākais auto, diemžēl. Kas galīgi neatspoguļojas tā cenā (būtu jābūt super klusam utt.)
Viens mans čoms testa brauciena laikā visu laiku mēģināja aizvērt tā RAV4 logus, jo blakus skaņas... Izrādās, tā tas arī ir!
Tikko izbraucu, neko ciet netaisīju. Tas jumts taču melns (smagi tonēts), kas jums tur spīd cauri? ![]()
Man patīk cīņa ar stereotipiem
Un ne tikai auto sakarā esmu rīkojies "citādāk" nekā sabiedrībā vairākums domā utt.
Tas Peugeot man ļoti, ļoti patīk. Es braucu un baudu. Vai tad man sev vajag vai citam, ko? ![]()
Nevienas putna kakas pagaidām
Saule tik traki nesaskarsē, bet vēl jau pavasaris.
Patīk skatīties lietus lāsītes.
Kaut kāds labs feelings.
Fantastika!
Noteikti ģimenes nākamais pirkums būs ar šādu ekstru.
Vēl ne reizi neesmu to saulessargu aizvēris. Varbūt tikai daļēji, lai mazajam saule acīs nespīd.
Caurskatāmība nobraukumam no pirmās dienas būtu tas, uz ko tiekties. Ja vēl pieļauju atkāpes ārvalstīs iegādātiem auto, tad te Latvijā pirktajiem - nekādā gadījumā. Bet tas savukārt izsekojams tikai pēc dīlera apkopju datiem. Auto km
rādījumi ir tikai informatīvi.
Garantijas auto... Vai varbūt iedomājies kaut ko PATS tam auto remontēt?
Pilnīga taisnība!
Jo visi citi zīmoli arī jūtami progresē 21.gadsimtā! Tikai tie maksā jau dārgi, tas pats KIA SPORTAGE GT-LINE Plus komplektācijā man sanāca virs 30k eur...
Piemēram, salona apdare 508 modelim, izcila! Ļoti patīkami materiāli, pilnīgi neviena blakus skaņa braucot arī pa bruģi (pretēji Tevis minētajam 208 modelim), vismaz man tas bija ļoti svarīgs kritērijs, izvēloties auto. Te gan es varu reāli apgalvot, nejūtu starpību ar manu neseno (Premium marka) BMW.
Saprotu arī jebkuru automehāniķi.
Pats personīgi vienu tādu (ļoti uzticamu meistaru ar zelta rokām) pazīstu - viņam ir daudz identiska stāstāma par PEUGEOT
Otrs man tuvs cilvēks - sievastēvs (vēl apzeltītākas rokas gan dzinējos, gan virsbūvju remontos, gan visā pārējā), visu laiku bijis baigais franču auto skeptiķis, nupat iedevu izbraukt un sīkāk visu apskatīt. Zini, viņam reāli patika
Kas man personīgi - ļoti liels novērtējums, kas tikai apstiprināja manu pareizo izvēli patlaban.
Ar to gribēju sacīt, ka man vairs nav nekādu problēmu pozitīvi uztvert arī franču auto. Lūk tā
Pat vēl vairāk, man vairs nav nekādu sliktu stereotipu arī pret KIA, jo es SPORTAGE palietoju nepilnu nedēļu - visiem ģimenē ļoti iepatikās.
Jābūt objektīvam - BMW ir arī akustiski klusāks auto gan par manis pieminēto PEUGEOT, gan absolūto vairumu citi auto.
Taču, PEUGEOT ir klasi pārāks akustiski vismaz par japāņu auto gan ![]()
Ļoti iespējams, ka stereotipi veidojas ilgu gadu gaitā, vēl vairāk no servisa cilvēku vidus. Taču neredzēt tehnikas progresu jaunajiem PEUGEOT - absurds! Es apzināti izvēlējos tieši šo marku ikdienas ekspluatācijai (pirms tam braucu ar BMW 530xd), arī dīlera cilvēki ieteica, ka jaunais 508 modelis būšot ļoti labs un pēc mana iepriekšējā auto es milzīgu starpību neizjutīšu. Tā tas arī ir. Īsumā uzskaitīšu:
- auto izskats ļoti patīk (un vēl baltā nacre krāsa ar melnu stikla jumtu jo vairāk)
- piekare un vadāmība ir tiešām laba (kaut arī BMW uzskatu par etalonu autobūvē), vismaz ar japāņiem - nesalīdzināma
- aprīkojums ir pat bagātīgāks par manu līdzšinējo BMW
Piemēram, PEUGEOT ir LED lukturi (nereāls efekts tumsā) un ļoti laba start/stop automātika, kas baigi patīk!
- dzinējs Hdi 180 Zs ir ļoti labs! Protams, ne tik nereāli labs kā BMW 3 litru dīzelis (jauda, skaņa), taču ārkārtīgi ekonomisks un arī pietiekami azartisks
- automāts - jā, te gan BMW citiem ieliks kloķi, PEUGEOT ātrumu pārslēgšanos es jūtu, bet BMW ar džoistiku - nejutu
- BMW man nozaga, savukārt PEUGEOT - pat pašriski visi ar 0%! Un auto absolūti zagļu neiekārots. Kas man personīgi ļoti patīk.
Viss augstāk uzskaitītais ļaus man izvērtēt PEUGEOT kā interesantu auto iegādei sev, bez problēmām.
Bet tomēr, komandas spēle mums nav slikta. Nevienu spēli neatdevām pretiniekam 100%, cīnījāmies visās spēlēs teju līdzvērtīgi. Tas ļauj cerēt uz pozitīvu nākotni, savācot spēcīgākos kopā visus mūsu hokejistus. Ne bez beigtiem nerviem, bet tas jau LV izlasei raksturīgi