Uz izstādi šogad nedošos - liekāka iespēja pagaidām nekrist kārdinājumā ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uz izstādi šogad nedošos - liekāka iespēja pagaidām nekrist kārdinājumā ![]()
Principā, atsķirība tomēr IR jūtama.
Bet ne milzīga. Jo BMW - sportisks auto ar izcilu vadāmību un vēl labāku automātu. KIA - tikai neitrāli un ok. Citādi gan varu teikt visu to labāko par KIA arī.
P.S. Nupat saņēmām arī kasko no Balta. Cita lieta, ka ieturēja ne tikai pašrisku, bet arī "nolietojumu"- rezultātā pani saņēma mazāk nekā cerēts (jeb BMW pārdots zem viņu Polijas tirgus cenas)
Nepatīk vienīgi patēriņš, jo pilsētā - ap 10 litriem, ārpus - stabili 8 litri. Manuprāt, vajadzēja būt ekonomiskākam.
Šobrīd nedēļas nogali braucu ar Kia Sportage iepriekšējo (2015.gada) modeli. Esmu pārsteigts. Reāli neatrodu lielus mīnusus vai nepilnības. Auto gan ir max (demo) komplektācijā. Dīzelis, awd un automāts. Tikai 4tkm nobraucis KIA - 27300 EUR.
Dzinējs patīkami ņiprs. Automāts strādā neuzkrītoši. Ekstru pārbagātība salonā. Nav skaļš akustiski (viennozīmīgi)! Vadāmība - neitrāla, jo baigi nesties pat neprasās (auto neprovocē). Gan ļoti mazs bagāžnieks, garākiem cilvēkiem pretenzijas vadītāja sēdekļa regulējumam (ierobežots attālums, kas atbīdāms). Stikla jumts ir reāla štelle. Bērns dzied, ka KIA salona aizmugurē ir daudz ērtāks par manu iepriekšējo BMW e60! Un sēdpozīcija reāli patīkama (augstāka, pārredzamāka).
Zagļu neiekārots auto, kas ļoti patīkami.
KIA mainās uz labo pusi.
Lai arī vairs nemaksā lēti.
Kuram loham te nepatika mans posts? ![]()
Tas gan nav pats jaunākais (kas man, starp citu, ļoti patīk dizainiski), bet gan:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sportage/exffl.html'
Rīt izbrauksim līdz Inčukalnam ciemos, radīsies pamatotāks viedoklis
![]()
Interesanti - nupat saņēmu līdz pirmdienai KIA SPORTAGE dīzeļautomātu demo (max) aprīkojumā. Tikai otro reizi mūžā braucu pie stūres KIA (pirmā reize bija Vācijā, kad savulaik iznomāju KIA Carnival - ģimenei patika), bet pagaidām neatrodu neviena slikta vārda. Salonā tāda ekstru pārbagātība, ar kuru nevar lepoties vairums vācu etalona auto
Arī brauc tāds KIA diezgan patīkami (stingri), perfekti strādā arī automāts.
Skatīsimies domas pēc nedēļas nogales.
Arī te 1. aprīļa joks?
Sasodīts, jau lasīju un brīnījos, kā KP6 zaudējis savu auguma garumu NBA slodzes rezultātā
![]()
Novērojums no Igaunijas ceļiem ziemā.
Brīnījos, kāpēc absolūtais vairums pie viņiem brauc ar radžu riepām - tāpēc, ka viņi ceļus tikai notīra no sniega, bet nekaisa ar sāli
Rezultātā ceļi ir reāla slidotava, par ko pats pārliecinājos personīgi, strauji apstāties, uz Tallinu braucot, nemaz nesanāca - nobremzēju ceļa nomalē (sniegā) starp ceļu un grāvi, tikai fūrei ap vidu. Jo ar bezradžu riepām - finito la comedia ![]()
LV ziemā - visai lieka ekstra, manuprāt.
Jaunās un mīkstās bezradžu riepas strādā ļoti pat efektīvi.
Cits jautājums, vai tas attiecināms uz visu LV? Rīgā - atbalstu!
Va vellos, cik nopietna pirmā atsauksme
Prieks, ka vairāk vai mazāk viss apmierina.
Kaut man BLUETOOTH ir pats būtiskākais, kas vitāli vajadzīgs (hands free mobilajam). Te gan es mierā neliktos ![]()
Augstāk minētais fakts kārtējo reizi apliecina, ka mūsdienu vācu autobūve (varbūt, izņemot FORD un OPEL, starp citu) - izteikti garantijas laika brīnumi ar daudz karsta *exa pēc tam ![]()
Pāris faktu par 1,4Tsi...
- ir pilnīgi normāli pieliet motoreļļu ap 1L / 3000km
Dīleris apgalvo, ka tas ir OK!
- neviens vairs nav izbrīnīts, ka konkrētajam dzinējam noklājas turbīna jau agrā garantijas laikā. Varam vien iedomāties, kas notiek pēc garantijas laika beigām.
Vēl pirms brīža pats ko tādu izvērtēju, tagad, faktus uzzinot - vairs noteikti nē!
Pāris faktu par 1,4Tsi...
- ir pilnīgi normāli pieliet motoreļļu ap 1L / 3000km
Dīleris apgalvo, ka tas ir OK!
- neviens vairs nav izbrīnīts, ka konkrētajam dzinējam noklājas turbīna jau agrā garantijas laikā. Varam vien iedomāties, kas notiek pēc garantijas laika beigām.
Vēl pirms brīža pats ko tādu izvērtēju, tagad, faktus uzzinot - vairs noteikti nē!
Minivens Verso - pēdējo gadu.
Verso taču tagad ir akcija - ļoti labas cenas?
Ņem vērā, ka Verso modeli Toyota ražo pēdējo gadu, tad noņems no ražošanas vispār. Vai nu gada nogalē būs stock izpārdošana par lieliskām cenām vai otrādi (a la nostaļģija).
Man būs ielūgumi?
Esmu gana aktīvs ![]()
Vēl labs variants Vācijā - kad dīleris tirgo auto "reparierte Unfallschaden". Salabots būs perfekti un pa dārgo, bet vācietim tas vairs neliksies ok un tiks pārdots visticamāk, ka eksportam, tikai pilnīgi citā cenā ![]()
No savas reālās pieredzes - tomēr uzskatu LV iegādātu jaunu auto no dīlera par labāku pirkumu nekā tas pats Vācijā.
1) 100% reāls noskrējiens (nav jau arī lielākoties, kur tos mega attālumus ikdienā maukt)
2) daudz reālāks dzinēja resurss būs pie mums brauktam auto (teju vai bez slodzes strādājis)
3) ērti visu apskatīt, pārbaudīt utt. Kaut vairākus auto dienā (Vācijā - max 1-2 dienā vienā reģionā)
4) pie mums arī tāds mazlietots savulaik jauns iegādāts auto būs LĒTĀKS nekā Vācijā. Iemesli - tuvumā izkropļotais braļiukas autotirgus ar nereāli zemām (nepareizām) cenām, kā rezultātā arī ideāls auto tomēr nebūs viegli realizējams +3k eur cenā...
Kas pie mums sliktāk?
Piekare - pilnīgi nieki, ātri sataisāms ar oriģinālām rezerves daļām (kalpos stipri ilgāk).
Virsbūve - ja auto nav cietis avārijās, pārsvarā tas nemēdz rūsēt
Ir, protams, izņēmumi, bet tas nav traģiski, manuprāt.
Polijā maksas ceļu nodeva tiek maksāta kontrolpunktos uz ceļa. To gan zinu noteikti
Nekas uz robežas nav jāpērk.
Cita lieta ir smagajiem un autobusiem, kas jau brauc ar VIA TOLL kastīti pie stikla, skanējas automātiski, izbraucot cauri kontrolpunktam.
Ir gan arī UTN jāmaksā
Respektīvi, dienesta auto nodoklis, kas atkarīgs no dzinēja varenības (3.0d - pat 65.00 eur/mēn.)
Varu apliecināt, tā tas tiešām arī ir!
Man darba auto bija reģistrēts CSDD uz firmu, es biju turētājs. Polijas CP panus tas pilnībā apmierināja, runājot par pārāk ātru braukšanu viņu zemē ![]()
Vasaras iauto garajā mediju testā izmēģināts jaunais FORD S-MAX ar kamerām abos auto galos. Fantastiska ekstra
Brauc ārā no vārtrūmes un reāli redzi, kas brauc/iet pa ietvi abās pusēs. Kur nekādi nesaskati ar acīm vēl tobrīd.
Par to iebildi, ka protam braukt arī bez kamerām. Protams, ka protams. Un bez problēmām. Tomēr akli pretoties acīmredzamām patīkamām ekstrām, manuprāt, ir pilnīgi lieki.
Piemēram, iebraukt savā stāvvietā zem mājas ar un bez kameras - kardināli cita lieta. Tas arī ir komforts.
Parīze. Brisele. Iespējams, jāraustās Londonai u.c.
Bet noteikti ne mums. Jo, totāls bezsakars nostādīt Rīgu līdzās metropolei, kurā vienā rajonā dzīvo vairāk cilvēku nekā mums visā galvaspilsētā. Esam totāla nomale. Agrāk par to bēdājos, tagad tikai varu atviegloti uzelpot. UN VIENNOZĪMĪGI NEKO NEMAINĪT SAVĀ IKDIENĀ.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Es sacītu, ka vienīgi vecie stereotipi traucē KIA.
Spilgts piemērs ir mans miesīgais tēvs. Ieraugot pie žoga KIA, iesākumā negribēja pat iet tuvumā
Jo visu pats zinot, esot auto galīgi garām.
Pierunāju tomēr iekāpt salonā, parādīju visas tās opcijas, ko KIA piedāvā (milzīgā stikla jumta lūka, Bluetooth hands free mobilajam, salona ērtības utt.) - viedoklis mainījās par visiem 100%! Tagad vienīgais izbrīns ir par to, CIK DĀRGI maksā KIA