iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kasinsh79 06.02.2020 8:49

Sen nav topiks kustināts, lai iet.

Nupat veicu 3.apkopi savam Passat B8. Sanācis nobraukt jau 72tkm. Garantijas vairs nav (bija 24 mēn. vai 80tkm, atkarībā no tā, kas ātrāk). Šoreiz mainīta eļļa, bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, sveces, logu tīrītāju slotiņas u.c. Apkope sanāca padārga, kopā ar auto mazgāšanu Moller Krasta servisā atstāju 479 eur. Vairāki man ir prasījuši, vai tad nevar lētākā vietā, ja reiz garantijas vairs nav - mums būtisks pilnīgs apkopju caurspīdīgums no A-Z (kad atdošu auto atpakaļ uzņēmumam Warszawa), un kad Polijas dīlerim būs skaidra visa auto vēsture utt. Kas patiesi priecē? Pilnīgi nekādu defektu līdz šim brīdim Laužu stereotipus par vācu autobūves "vājo" kvalitāti. Nekas prātu un nervus nečakarē, nekādu elektronikas kļūdu, tikai braukt. Joprojām perfekta oriģinālā piekare, joprojām oriģinālās bremzes utt. Salonā aizvien klusums, bez blakus trokšņiem no paneļa vai apdarē. Solīds auto, nekā piebilstama.

No degvielas ekonomijas viedokļa pat neprasās dīzelis (identisks kā man tagad ir arī kolēģei - tikai dīzelis), pilsētā iekļaujos vidēji 8,5l mix (ok, varbūt mazliet vairāk smagos sastrēgumos, bet tādus reāli vairs neizbaudu ikdienā), ārpus pilsētas - ap 6l (vai mazāk, ja braucu mierīgi, piemēram, uz tālo Igaunijas galu). Principā, ir normāli ar vienu bāku nobraukt 850-1200km (atkarībā no maršruta). Cienījami.

Dzinējs 1,8Tsi 180zs neprasa ne pilītes eļļas (atkal mīts). Jaudas ikdienas satiksmē pietiek atliku likām, arī retajās reizēs uz bāņa neemu palicis jaņos, traucē vienīgi veselais saprāts komplektā ar iespējamo CP ķērienu. Braucu tālāk

kasinsh79 30.01.2020 11:20

Nobrauktu? Tiešām nopietni? Pats tad tikai ar nullītēm braukā?

kasinsh79 28.01.2020 11:24

Man pašam, piemēram, elektroauto īsti neder. Mēdz man būt garie braucieni ap 750km dienā. Un laika limits arī, ja izbraucu max agri no rīta, tad savukārt bērnu jāpagūst no dārziņa izņemt v.tml. Nevaru atļauties pa vidu vēl kaut ko uzlādēt

kasinsh79 28.01.2020 11:18

Esmu testējis tādu Jaguar (superauto pēc tehnikas), fantastika. Es biju uz pauzes. Tici man, tādus arī pērk. Un ne jau muļķīši. Tiesa gan, pilsētas dzīvoklis un elektroauto neies roku rokā. Visādi citādi, sāki saprast elektroauto pircējus pie nosacījuma, ja nevajag braukt ļoti tālus gabalus un regulāri.

kasinsh79 28.01.2020 11:02

Nu gan sacepušies Viss ļoti vienkārši, ja auto kalpos kā otrs auto ģimenei vai kā darba auto principā pilsētai un reizēm ārpus arī, kādēļ nē? Arī tie 200+ km nobraukuma daļai tādu lietotāju nozīmēs uzlādi vien reizi (darba) nedēļā. Uzlikt lādēties uz nakti. Jāatkārtojas vēl un vēl - viens vienīgs elektroauto mīnuss šādā gadījumā - iegādes cena. Pilsētas stop&go satiksmē nekā prātīgāka laikam nav gan. Apgalvot, ka elektroauto nav derīgs braukšanai, jo tas nebrauc - vareni, vareni Galvenais, ka pašam prieks par savu asprātību. Nervu nomierināšanai un redzesloka paplašināšanai izmēģini, piemēram, Jaguar elektroauto. Būsi uz pakaļas

kasinsh79 18.01.2020 18:39

No savas pieredzes. Esmu pārdevis vairākus auto virs tirgus cenas. Tad tiem jābūt ļoti aprīkotiem un arī steriliem daudzējādi. Varbūt konkrētā Honda arī ir sterila un kopta ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi, tomēr... vāji aprīkoti auto mūsu tautai vienkārši nepatīk.

Ja tiešām ir vēlme pārdot, saimnieks cenu nolaidīs. Tas tad būs vienīgais arguments to auto pirkt. Citādi tāda pārdošana uzskatāma par ākstīšanos. Cerība ir naiva, goda vārds.

Starp citu, neslikta doma ir nepažēlot (agrāk 25 eur) naudu BRC par novērtējumu. Tāda principā būtu daudz maz reāla reklāmas cena un kādam varbūt tas likties labs iemesls tādu auto iegādāties līzingā. Kam vērtējums taisāms tik un tā.

kasinsh79 17.01.2020 7:56

Visi izslēdz. Arī Moller. Varbūt tādēļ, lai nolasa kļūdas bez neviena ieslēgta elektroavota? Hvz, nav nācies par to galvu lauzīt.

kasinsh79 17.01.2020 6:48

Rezumē. Daudz jaunu auto pircēju diemžēl ir infantili un nespēj atrast slēdzi gaismām vismaz auto režīmā. To apliecina Nomika rakstītais augstāk.

P.S. Passat brīdina panelī - “lūdzu ieslēdziet gaismas”. Vai tas tik daudz prasīts katram ražotājam?...

kasinsh79 16.01.2020 10:31

Tas ir ok, dienas laikā. Pilnīgi garām, ja aizmugurē neieslēdzas gabarītgaismas arī krēslā/tumsā.

kasinsh79 15.01.2020 15:05

Nevajag heitot, nekur jau no tendencēm agri vai vēlu neizmuksi arī paC

Domāju, viedoklis būs kļūdains šoreiz. Absolūti visi grēkāži ir tikai japāņu auto - Toyota, Honda, Mitsubishi. Mazās un kompaktklases auto, kā arī modē nākušie pilsētas SUV. Tātad, ar tradicionālajiem paneļiem gan. Problēma ir uzkrītoša, ja reiz tādus pamanu teju katrā brauciena reizē diennakts tumšajā laikā. Par laimi - pogaidām vien pilsētā vai (vēl nekas tāds) - pa ceļam no Jūrmalas uz Rīgu. Kā tādi spoki tumsā. Ibio

kasinsh79 15.01.2020 10:09

Pēdējo gadu aizvien biežāks novērojums. Tumšajā laikā braucam tikai ar dienas LED priekšā Respektīvi, aizmugurē auto nedeg pilnīgi neviens lukturis. Pamanāms tāds spokauto ir vien apgaismotā ceļā (pilsētā), absolūtais vairākums ne uz midžināšanu aizmugurē, ne skaņas signālu, pat ne uz žestiem apsteidzot naturāli NEREAĢĒ Izrādās, ka iemesls esot gaužām vienkāršs - pērkot jaunu auto, cilvēki nav izvēlējušies krēslas sensora opciju (kas nudien nav dārga fīča). Omg, kāds fail, ja reiz pašam nepielec, ka tumsā brauc bez gaismām.

kasinsh79 13.01.2020 12:33

Vai tas pakaļpiedziņa tam?

kasinsh79 12.01.2020 16:47

P.S. Ja man būtu nepieciešamība šobrīd mainīt savu Passat uz citu jaunu auto, ideja par hibrīdu liekas teju vai aktuālākā.

kasinsh79 12.01.2020 16:43

Pamanot pēdējās degvielas cenas, jāpiekrīt - jauns LPG auto varētu būt teju vai prātīgākā izvēle. Tikai degvielas cenas proporcija vien sastāda pat vairāk nekā agrāk ierastie 50% no benzīna cenas utt.

kasinsh79 12.01.2020 16:42

Es daudz nedomātu un iegādātos hibrīdu Uzskatīsim, ka tas ir ekonomiskāks benzīnnieks ar visiem benzīnnieka plusiem ekspluatācijā. Hibrīdam nav pilnīgi neviena mezgla, kas jāapkopj vai kas prasa izmaksas. Ja nemaldos, tagad dīleri dod pat 10 gadu hibrīda akumulatora garantiju. Braukšanas vaina.

kasinsh79 05.01.2020 10:43

Nav viss tik viennozīmīgi. Dīleri maksā oficiālas algas. Visus nodokļus, PVN utt. Dārgos centrus ir jāuztur. Privāti var arī bez čeka, lielākoties tur arī veidojas cenu starpība (plus arī peļņa dīlera uzņēmumam, protams).

Nav iespējams visiem sākt maksāt lielas algas. Vienkārši nereāli. Viss kļūtu stipri dārgāks. Kā Skandināvijā. Galīgi garām, ceru, ka pie mums tā nekad nebūs, kad par burgeri maksāsim 10 eur vai par 5 eur vērtu sieru - 12 eur. Stulbums

kasinsh79 05.01.2020 7:28

Pieļauju, ka biznesam tas būs reāli noderīgi

kasinsh79 03.01.2020 17:01

Pagaidām visstriktākie ir igauņi. Patiešām, arī esmu saņēmis "brīdinājuma naudas sodu" - 7 eur apmērā. Bet - par 3km/h pārsniegtu ātrumu Pieļauju, ka citur vienkārši ir lielākas pielaides ātrumam.

P.S. Man jau liekas, ka no UA vai BY neko nesaņemam.

kasinsh79 26.12.2019 11:45

Izskatās, ka nebūs

kasinsh79 18.12.2019 14:33

Neticami, esmu iauto teju pusi mūža Patīk. Vienīgais arguments.

kasinsh79 18.12.2019 10:45

Par kādu māju tiek spriests, privātmāju vai daudzdzīvokļu?

Mikrorajonos vai centrā?

kasinsh79 17.12.2019 8:53

Ciatdele ir riktīgs apsmiekls, ne banka Savulaik biju aizgājis pie viņiem, mazums piedāvās labākus nosacījumus hipotekārajam. Kredītu daļas vadītāja pateica, sorry, nekas nesanāk ar maniem ienākumiem. Kad ieminējos par situāciju, kā tad, ja pārdodu dzīvokli - arī tad, sorry, joprojām nesanāk. Smieklīgā banka, man personīgi Citadele neeksistē vispār.

kasinsh79 17.12.2019 8:50

Cik man zināms, Unicredit neatteica arī tad, kad citas bankas bija atteikušas. Ok, augstāka % likme, toties noformēt varēja.

kasinsh79 15.12.2019 22:09

Eiiii, esmu sieru guru

Viss labu laiku jau kā pabeigts. Gan dzīvojam tur, gan man mājā birojs. Ar kaut kādām neērtībām (pagaidām apkure un karstais ūdens - gāzes katls darbojas no 80l propāna gāzes baloniem), bet ātru pilsētas gāzesvada būvnieku nevaru atļauties, savukārt lētais stiepj gumiju...

Maniem būvniekiem darbs pusotru gadu uz priekšu, spēj tik saražot. Dzirdēts no citiem, būvniecības nozares cilvēkiem.

kasinsh79 15.12.2019 14:44

Vairāku būvnieku / būvmateriālu tirgotāju uzņēmumu viedoklis - krīze JAU ir iestājusies. > 30% kritums pret gadu iepriekš. Armatūra maz pieprasīta, bet tas savukārt liecina, ka maz būvē. Sevišķi jau lielos objektus.

Pēc autotirgus to vis neteiksi. Pērk un bankas naski finansē utt.

Manā jomā pārtikā viss notiek un jūtami pieaug Gan pieļauju, ka es rullēju vairāk par konkurentiem, un nevis tirgus apjoms aug. Te krīze galīgi nesatrauc, tautai vienmēr būs jāēd.

Vispār sliecos domāt, ka krīze atkal būs. Ceru, maigāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti