Tu nopietni? Pilnīgi jaunam auto. Manuprāt, lieliski radītāji. Bet, var jau būt, ka zviedri ir vēl ekonomiskāki. Fenomenāli ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tu nopietni? Pilnīgi jaunam auto. Manuprāt, lieliski radītāji. Bet, var jau būt, ka zviedri ir vēl ekonomiskāki. Fenomenāli ![]()
100% patiesība.
Salīdzinājums skarbs, bet arī vecie merši nebija tik ekonomiski. Bija ap 35 - 40 litriem ar kravu. Man tēvs ar tādu kādu laiku brauca. Ar pusautomātisko džoistiku ātrumkārbu.
Fakts. Jaunie smagie - pilnīgi citas raudzes auto ![]()
Uz 100km, protams.
Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu
Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš
Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa
un ekstru tur nebija vispār.
Rīgas ielas ir
stāvoklī. Bet, tas jau cits stāsts. Te labāk par jaunās paaudzes auto izturību smagajos galvaspilsētas ceļu apstākļos ![]()
Glīti
Ziemai man ir R16 diski.
Kādam varbūt ir idejas, kādēļ autobūve pārgāja uz absolūti lielu riteņu izmēriem? Vismaz vidējās + klases auto - noteikti.
Nebija vis. If kasko lēti maksā, to iegādājoties, bet pašrisks 150 eur ![]()
Redz kā, Rīgā apkārt vienas bedres un daudziem auto sasistas riepas, bet es iemanījos pilnībā pārsplēst sava auto lielo 235/45R18 vasaras ripuli nevainīgā vietā, izbrauktuvē no biroja teritorijas, apbraucot kādu busu - asi pret ietves apmali. Neko, viena jauna riepa no rezerves riteņa (nobrīnījos, ka pat tam R18 lietais disks), otru nupat saņēmu no reifendirekt.de ar piegādi līdz pat auto
Ak jā, 1 riepa = 158 eur ![]()
Nu, nebūs vis tā! Man tūlīt ar oriģinālo piekari būs 50tkm pa Baltiju, ar visām bedrēm un nelīdzenajiem ceļiem, nav vēl pilnīgi neviena defekta VW. Ja visa piekare pārlasīta ar ķīniešu mēsliem, tad nevajag arī pukstēt ![]()
Ļoti žēl, man kompaktie miniveni ļoti patīk, žēl, ka vairumam ražotāju tādu vairs nav piedāvājumā. Neviens SUV pat ne tuvu nav līdzās salona ērtību ziņā.
Tik traki tomēr nav, varbūt jāprecizē - kā izskatās un kā aprīkots KODIAK RS - jau ir
![]()
Vakar redzēju tādu izteikti glītu Kodiak, baltā pērle ar melnu stikla jumtu, milzīgiem diskiem utt.
Neteiktu, ka nav glīts auto
Gratulācijas
Būsi vēl viens KIA (ja ne gluži fans) atbalstītājs un mītu par Korejas auto izturību lauzējs. Lai labi ripo!
Rekā, Kodiak RS ir gan pilnībā elektro panelis
Sorry, nezināju.
Daļēji piekritīšu, 86.gada Kadett Gsi arī spidometrs bija elektronisks
Tomēr biju domājis mūsdienu datorversiju, ar visu animāciju utt. - ļoti glīti ![]()
Pārdomas par izstādēm Latvijā, par tirgus lielumu, par vajadzību te ņemt dalību izstādēs utt. Jā, dalība maksā bargu naudu. Varbūt - neadekvātu naudu. Uzņēmumu mērķis izstādēs ir jaunu potenciālu klientu piesaiste un arī (turīgākajiem, kam brīvāk ar mārketinga naudām) - parādīt sevi
Auto tirgus apmērs mums ir smieklīgs. Varbūt tādēļ "lielajiem" nav nekādas intereses?
Velku paralēles ar pārtikas nozari. Riga Food dalība, man, protams totāli neinteresē. Ar visiem lielajiem būtiskajiem klientiem jau strādājam, jaunu principā nav un būt nemaz nevar. Kāda iksa pēc tērēties tādam pasākumam? Attiecīgi, piedalāmies Anuga (Vācija), kur brauc visa pasaule. Līdzīgi ar auto - Ženēvā ir VISI, tur brauc visa pasaule utt.
Kodiak nebūtu ne vainas, ja vien tam auto būtu: elektroniskais panelis (ne arhaiskās bultiņas ar neglītiem ciparu fontiem), ādas salons, pilnie LED lukturi, mazliet citāds dizains vizuāli. Pieļauju, ka kaut kas no manis pieminētā aprīkojuma pat ir pieejams, katrā ziņā esmu sēdējis tādā, nu... Plikākā Kodiak ![]()
Nu, beiiiidz - kā man tagad testēt jauno Camry Horvātijā? ![]()
Kaitina CP aklums/trūkums acīmredzamajās problēmvietās (drīkst uzskatīt - arī tur, kur pārkāpj daudzi un regulāri). Interesanti, kādēļ tā?
Vispār iespaids no iepriekšējo gadu autoizstādēm - liels gadatirgus
Kā tam nav jābūt. Otrs aspekts, nav vairuma ražotāju vispār. Wtf? Lokāls auto prieks, varbūt potenciāliem pircējiem (ne visu marku), varbūt bērnus iepriecināt utt.
Vecā patiesība ir
Tomēr ne vienmēr un ne visos gadījumos.
Nu, ko, 23.04.ir sagaidīts, priekšā 2 lidojumi uz Splitu Horvātijā. Patiešām, interesē, ko dara ražotājs ar mediju pārstāvjiem, ieviešot jaunu modeli tirgū
Centīšos aprakstīt savu braucienu detalizēt te.