Atbalstu!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atbalstu!!!
Cik saprotu šobrīd sertifikācija maksā ap 800Eur, pie tam pirkt gatavojos eiropā ražotu auto, nevis kkādu ziemeļamerikas brīnumu, kas eiropu nav redzējis.
Slinkais rakstīja:
Motorolers rakstīja:
jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.
Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec
ja tev gadijās lūznis, vaino tajā tikai sevi
msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.
Braucis esmu ar visādiem, treknajos gados garažā stāvēja gan A8 ar 4,2L 335Zs, gan pilnīgi jauns Q7, tā ka zināms priekštats ir par to kā griežas 4L tilpuma motori
jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.
Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec
Ko varat pateikt par baltkrievijas dīzeli? Lietoju kādu gadu apmēram...neko sliktu neesmu izjutis, vienīgi pie -25 tāds jocīgs palika, kāds tam "ķīmiskais" saturs?
Slinkais rakstīja:
M77 rakstīja:
Slinkais rakstīja: 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops
Cik tas ir "kā lops"? Nesen viens mans paziņa nomainīja šādu auto pret dīzeļzafīru - apnika šim liet 30 litrus uz simtu! Pa šoseju uz Rīgu un atpakaļ šķiet mazliet neadekvāts patēriņš (kaut 4x4), man domāt normāli būtu 2x mazāks (ja brauc +/- pēc CSN), tam auto noteikti kaut kas nebija kārtībā.
manējais ēd ap 16-18lpg uz trases bik mazak.
Es atkal jūtos laimīgs, ka esmu no tās lamatas ar 3,8L motoru ticis vaļā...pilnīgs nemotors! Rij apmēram, kā Tu saki, bet uz priekšu tak viņš neiet! Eļļu arī viņš nesmādēja
Jāa, multitroniks ir labs veidojums, bet neko, braucu jau sesto gadu Visas iekšas nomainītas, vadības bloks nomainīts...tagad uz tiem jaunajiem tomātiem ar baigām aizdomām skatos
Lazikos bija silti tomēr krievu ražojums...uz Bausku kursēja lux laziki
Es ielādēju jaunu karti no neta, www.ovi.com, ceļi jaunie ir iekšā, bet tupa viņa ir tāpat, ved par fig viņ zin kādiem apvadceļiem...taisnāko maršutu toč neparāda gandrīz nekad.
varbūt tomēr par original new??? nevis kkādām h....
nīkoļo te viss...
Ja vajag kartupeļus var dabūt, cena 17sant. kg maiss ap 5,50 Ls sanāk, ir vēl kādi maisi 10 palikuši...
Var vēl šādus tādus lauku labumus dabūt olas, zosu un pīlu gaļu...
Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.
un tad tirs!
Spriežot pēc tevis paša ieliktā linka, līdz simtam tas sporta auto ieskrienas 8,4 sek, un max ātrums ir 224 kur ta Tu dabūji 245??? Ar navigāciju pārbaudīji to ātrumu, moš pat 220 nebija Bet nu 8,4 sek. - piedod kāds sporta, 3L A6 dīzelis ieskrienas 7 sek, kas tad tas ir - formula???
Par to gāzi - apbraukā pāris kantorus un liec ja gribi, bet domāju, ka dabūsi pēc tam pajāties ar to iekārtu, kamēr pieregulēs.
tak nopērc 1,9L dīzeli un netracini te tautu
Dzelzis ir nopirksts...gribētos ielikt labāku mūziku iekšā, moš varat ieteikt kādu labu kantori - garāžu
perkons rakstīja:
Motorolers rakstīja:
cap rakstīja: kartējais santīmmīlētāju topiks. kāpēc jūs tos patēriņus tikai ar vienu ciparu aiz komata rēķiniet?
LABS!!!!
Bāgātīgs komentārs
Vai tas ir reverans komentāram ?
Tur vēl ko vajag piebilst?
Normāli braucot pat ar A4 1,9TDI, tomātu, nav iespējams šādus skaitļus dabūt te džeki p..i.. santīmus ar pilnpiedziņu
Maizi ar viņi pērk tikai Maximā, un to pašu nocenoto un dzer Garo alu
cap rakstīja: kartējais santīmmīlētāju topiks. kāpēc jūs tos patēriņus tikai ar vienu ciparu aiz komata rēķiniet?
LABS!!!!
Atradu, ka VIN var pārbaudīt caur www.v1n.ru. Tā vojagerclub lapa izskatās mirusi...un nekā jēdzīga tur neatradu, tik slavas dziesmas ka visi labi, kaut skaidrs, ka 2,5D ir pilnīga grabaža...
Vairāk tomēr sliecos uz 3,8, jo pie vienāda patēriņa iegūstu 44 liekus Zs (218-174). Cik tagad izmaksā gāzes iekārtas? Agrāk bija ap 1K Ls...
Šodien apskatīju vairākus, norakstīju Vin kodus, nav kādam links, kur tos varētu pārbaudīt? Cik zinu, tas nav par velti, esmu gatavs atlīdzināt izdevumus.
Cik rijīgs viņš ir???
Par komplektāciju skaidrs, tāpēc jau minēju Limited, vairāk biju domājis tehniski. Kā ir tiem 3,3L???
Vietas tiešām pamaz, galīgi nav piemērots offrodam, cēliens nav slikts....vidējais 15, aizmirsti tuvāk pie 20 Palēts salona izpildījums...
Es arī caur Bialstoku braucu, pa tumsu tas posms nav diez ko forš, tur vienā vietā tas 90 grādu līkums man patīk