Man ir sajūta, ka vispār vajag izdzēsties no visiem sociālajiem tīkliem, varbūt X atstāt, kaut Tiktokā nekad neesmu bijis un neplānoju
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man ir sajūta, ka vispār vajag izdzēsties no visiem sociālajiem tīkliem, varbūt X atstāt, kaut Tiktokā nekad neesmu bijis un neplānoju
Kur veco audi ir ražojis Seat? Tiešām neatceros, moš ne eiropas tirgum?
Ja nemainīs cenu politiku, tad gaida grūti laiki, cilvēks galvenokārt pērk cenu!
Vienīgais ar ko palika atmiņā drausmīgas logu tīrītāju slotiņas, kkas briesmīgs! Pats auto - nepatika, citi elektroauto atstāja stipri labāku iespaidu, kaut vai KIA.
Cena, cena...
Ja šie lielie "vaļi" nemanīs cenu politiku, tad tās būs viņu beigas, jo cilvēki vienkārši nevar atļauties par šādām cenām pirkt auto un vieta jau tukša nepaliek! Šogad auto testā pat, izbraucot ar VAG grupas, atļaušos teikt miskastēm par 50K, nesaprotu, kurš viņas pirks!
ZZZZ rakstīja: Kur šo varētu notestēt. Interesanti ko teiktu mūsējais Motorolers.
Pilnīgi elektrisku auto par tādu naudu es nepirktu. Apčamdīju viņu, stāv viens mazlietots Dārzciema ielā, ja nav pārdots. Man tiešām bija plānots pārsēsties uz jauno 7 sēriju, bet kkā beigās sanāca pārsēsties X7.
Šis auto man patika daudz labāk kā Q7, tiešām interesants un kvalitatīvi nostrādāts interjers, moderns Headup displejs, audio sistēma varēja būt kvalitatīvāka 119K vērtam auto. Par gaitu, teikšu godīgi, man tie visi elektro auto likās līdzīgi, neesmu ar viņiem daudz braucis, lai kko baigi spriestu. (bija jau laiks pāri pusdienlaikam un šis bija ar gandrīz tukšu bateriju, kas manī nostiprināja pārliecību, man elektro vēl nevajag)
Šis auto man patika vislabāk no visa plašā VAG grupas piedāvājuma, tiesa, viņš bija arī visdārgākais.
Šī auto dizains ir ļoti savāds, mani viņa dizains noteikti neuzrunā, it sevišķi aizmugurējā daļa. Salons, daudz maz OK, viss saprotams, plašs, ērts, nav nekāds lux vāģis, bet kam vajag ikdienā plašu ērtu, saprotamu auto, ar ko vajag nobraukt arī no asfalta, der. Motori, kā jau Hyundai, nav nekāda raķete, bet uz priekšu iet Nav arī nekāds ekonomiskais, gan jau ar 10L+ patēriņu jārēķinās.
Es teiktu, ka šis auto ir mana lielākā vilšanās šai testā, no viņa gaidīju kko nedaudz WOW, bet tā tur galīgi nebija. Protams, ka vadāmība viņam bija labāka nekā pārējiem auto (tā vēl trūka, lai nebūtu), bet viss pārējais, pat audio sistēma tāda so so, dinamikā ne ar neatšķirās, piemēram no elektro KIA, kurš gan arī maksā 90K, bet ir 1,5x lielāks. Ja esat gatavi maksāt par emblēmu, ok, bet tā lai teiktu, ka šis ir kkas, noteikti nē, Audi O6 e-tron likās daudz interesantāks un nostrādātāks. Kā nopratu no cilvēka, kurš rūpējās par e-auto uzlādi, šim apetīte esot ļooti laba un viņš pret vakaru neko negribēja dzirdēt par Porsche uzlādi
Man šī mašīna likās tāda, kā steigā salikta, jā it kā jaunākas tehnoloģijas, it kā lielie ekrāni, it kā skaņa interesanta, bet sajūta iekšā ir, ka tas viss nav nostrādāts līdz galam, iespējams, tas manā galvā, ka nespēju pieņemt tādu salikumu. Laiks rādīs vai viņi iedzīvosies/izdzīvos šajā tirgū. Mana gabarīta cilvēkiem arī būs pašauri, tā kā nedaudz iespiests jutos, kaut neesmu baigais resnis
Ne jau pirmo reizi....
Paldies Mārim par doto iespēju! Bija interesantas mašīnas, bija ne tik, bet tas pie lietas piederas.
Forši, sen nav būts kādā iauto pasākumā, vismaz kādus 5-6 gadus! Kuru dienu tad man jābūt?
Piektdien netieku, bet sestdien vai svētdien varētu.
Autonams sniedz iespēju valdes locekļiem no šī stulbā nodokļa izvairīties.
Tak vairāki jau ir tie stāsti, man vairāki klienti ir ar prieku tikuši vaļā no elektro un iekāpuši atpakaļ dīzelī, kaimiņš joprojām nespēj jūsmot par dīzeli un elektro auto atceras kā ļaunu murgu.
Redz ir tā, pie dīlera eju, ja tiešām jaunu vēlos pirkt, bet par cik vienmēr pērku mazlietotu, man vienkārši neērti cilvēkus traucēt, jo tāpat zinu, ka jaunu nepirkšu.
Lietotus tādus notestēt praktiski nav iespējas, jo viņi vienkārši mūsu tirgū praktiski netiek piedāvāti un tāpat izbraukt neviens nedod
Jā, auto interesanti, bet tas, kurš visvairāk interesē, to braukt nedod
Ķipa lobēt viņu biznesu?
Man bija vilšanās, ka WRC klasē startē tikai 10 ekipāžas, no kurām 1 letiņš, 1 igaunis, nu kāds tur pasaules čempionāts. Tiešām nesekoju līdzi ralijam, bet izskatās, ka tur viss iet uz beigām! Izmaksas tak ir milzīgas, rūpnīcas ir pametušas šo novārtā. (2 laikam vēl palikušas)
robchix rakstīja: Droši vien, tur kāda uzņēmēja bizītis bija domāts, kaut kā neticās, ka savācās turīgu jūras klases ūdensmoču īpašnieki un izlēma visi apmeklēt Roņusalu.
Šoreiz bija tieši tā...
feciic rakstīja: Kāds kaifs sēdēt uz bāņa ar 140-160-180? OK ātrāk tiec galā, krāns pagarinās jo beidzot var "atvilkt", var auto iespējas izmēģināt, kas vēļ?
Man tie braucamie nav nekādi prēmium un luxury hi end un kautkā tass saldais punkts 3+ stundu bāņa pievārēšanai tāpat nostājas 130-140 robežās jo neprasa baigo koncentrēšanos, degvielas patēriņš ir samērīgs pret iegūto laiku un nav arī mēmais troksnis salonā.
Tas tomēr no auto atkarīgs, man kruīza ātrums ir ap 180, biš pāri 2K apgriezieni, patēriņš arī normāls, virs 200 sāk ēst jūtami vairāk.
GB12 rakstīja: 1. Savā laikā drošināju vienu, kurš pirka jaunu GLE mersi par 90 tūkstošiem... bez līzinga. Un nebija nekāds ūberlielais lauksaimnieks;
2. Cits pazīstams braukā ar Cupru Formentor;
3. Nesen kolēģis drošināja vienu ar jaunu Rexton (ap 55000 euro).
4. Pirms gada mēģināju pie sevis ievilināt vienu no Madonas - brauc ar pasvaigu Q7.
Bet vispār, ja gribi zināt, ar kādiem auto braukā zemnieki, aizbrauc kādreiz uz kādu lauksaimniecības izstādi un paskaties, kādi auto tur ierodas.
Tik Latvijā vairs nav nevienas jēdzīgas izstādes, Rāmava ir nožēlojama. Igaunijā ir laba izstāde, bet aizbraucot uz Vācijas lielajām izstādēm žoklis atkaras, tur ir kā auto izstādē Arī Polijā jau pirms gadiem 7-10, ļoti labs autoparks stāv parkingā.
Kā strādājošs šajā nozarē varu teikt, ir čīkstētāji un ir darītāji, tie, kas brauc ar vecu kūpošu Passat, pamatā pats ir vainīgs pie savām nelaimēm, jo vienkārši neprot strādāt.
Viena iezīme gan parādās pēdējā laikā ļooti uzkrītoši, nav vairs, kam strādāt, kaut algas sola normālas, dienā ir iespēja nopelnīt gana labi, tik galvenā problēma ir tā, ka tas ir sezonāls darbs. Graudinieki - tas ir jau cits stāsts.
ezis71 rakstīja: Tas Motorolers gan ir zābaks bet kā auto testi tā kā uts ir klāt,ko var testēt kad pauris ir tukšs.
Atradies pārgudrais, lai pieteiktos kādam testam ir jāpārzin viss ko ražo, cik tādi seat braukā pa mūsu ceļiem? Starp citu, uz nevienu testu nebiju bijis apmēram 5 gadus, tagad pieteicos, tad uzreiz uzkritu tev uz nerva? mudaks...