Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Motorolers 12.11.2024 9:55

Ja šie lielie "vaļi" nemanīs cenu politiku, tad tās būs viņu beigas, jo cilvēki vienkārši nevar atļauties par šādām cenām pirkt auto un vieta jau tukša nepaliek! Šogad auto testā pat, izbraucot ar VAG grupas, atļaušos teikt miskastēm par 50K, nesaprotu, kurš viņas pirks!

Motorolers 10.11.2024 9:44

ZZZZ rakstīja: Kur šo varētu notestēt. Interesanti ko teiktu mūsējais Motorolers.

Pilnīgi elektrisku auto par tādu naudu es nepirktu. Apčamdīju viņu, stāv viens mazlietots Dārzciema ielā, ja nav pārdots. Man tiešām bija plānots pārsēsties uz jauno 7 sēriju, bet kkā beigās sanāca pārsēsties X7.

Motorolers 06.11.2024 14:05

Šis auto man patika daudz labāk kā Q7, tiešām interesants un kvalitatīvi nostrādāts interjers, moderns Headup displejs, audio sistēma varēja būt kvalitatīvāka 119K vērtam auto. Par gaitu, teikšu godīgi, man tie visi elektro auto likās līdzīgi, neesmu ar viņiem daudz braucis, lai kko baigi spriestu. (bija jau laiks pāri pusdienlaikam un šis bija ar gandrīz tukšu bateriju, kas manī nostiprināja pārliecību, man elektro vēl nevajag)

Šis auto man patika vislabāk no visa plašā VAG grupas piedāvājuma, tiesa, viņš bija arī visdārgākais.

Motorolers 06.11.2024 10:35

Šī auto dizains ir ļoti savāds, mani viņa dizains noteikti neuzrunā, it sevišķi aizmugurējā daļa. Salons, daudz maz OK, viss saprotams, plašs, ērts, nav nekāds lux vāģis, bet kam vajag ikdienā plašu ērtu, saprotamu auto, ar ko vajag nobraukt arī no asfalta, der. Motori, kā jau Hyundai, nav nekāda raķete, bet uz priekšu iet Nav arī nekāds ekonomiskais, gan jau ar 10L+ patēriņu jārēķinās.

Motorolers 06.11.2024 10:12

Es teiktu, ka šis auto ir mana lielākā vilšanās šai testā, no viņa gaidīju kko nedaudz WOW, bet tā tur galīgi nebija. Protams, ka vadāmība viņam bija labāka nekā pārējiem auto (tā vēl trūka, lai nebūtu), bet viss pārējais, pat audio sistēma tāda so so, dinamikā ne ar neatšķirās, piemēram no elektro KIA, kurš gan arī maksā 90K, bet ir 1,5x lielāks. Ja esat gatavi maksāt par emblēmu, ok, bet tā lai teiktu, ka šis ir kkas, noteikti nē, Audi O6 e-tron likās daudz interesantāks un nostrādātāks. Kā nopratu no cilvēka, kurš rūpējās par e-auto uzlādi, šim apetīte esot ļooti laba un viņš pret vakaru neko negribēja dzirdēt par Porsche uzlādi

Motorolers 05.11.2024 17:47

Man šī mašīna likās tāda, kā steigā salikta, jā it kā jaunākas tehnoloģijas, it kā lielie ekrāni, it kā skaņa interesanta, bet sajūta iekšā ir, ka tas viss nav nostrādāts līdz galam, iespējams, tas manā galvā, ka nespēju pieņemt tādu salikumu. Laiks rādīs vai viņi iedzīvosies/izdzīvos šajā tirgū. Mana gabarīta cilvēkiem arī būs pašauri, tā kā nedaudz iespiests jutos, kaut neesmu baigais resnis

Motorolers 02.11.2024 20:29

Ne jau pirmo reizi....

Motorolers 02.11.2024 18:17

Paldies Mārim par doto iespēju! Bija interesantas mašīnas, bija ne tik, bet tas pie lietas piederas.

Motorolers 29.10.2024 21:56

Forši, sen nav būts kādā iauto pasākumā, vismaz kādus 5-6 gadus! Kuru dienu tad man jābūt?

Motorolers 23.10.2024 22:38

Piektdien netieku, bet sestdien vai svētdien varētu.

Motorolers 08.10.2024 11:02

Autonams sniedz iespēju valdes locekļiem no šī stulbā nodokļa izvairīties.

Motorolers 06.09.2024 14:26

Tak vairāki jau ir tie stāsti, man vairāki klienti ir ar prieku tikuši vaļā no elektro un iekāpuši atpakaļ dīzelī, kaimiņš joprojām nespēj jūsmot par dīzeli un elektro auto atceras kā ļaunu murgu.

Motorolers 30.08.2024 14:59

Redz ir tā, pie dīlera eju, ja tiešām jaunu vēlos pirkt, bet par cik vienmēr pērku mazlietotu, man vienkārši neērti cilvēkus traucēt, jo tāpat zinu, ka jaunu nepirkšu. 

Lietotus tādus notestēt praktiski nav iespējas, jo viņi vienkārši mūsu tirgū praktiski netiek piedāvāti un tāpat izbraukt neviens nedod

Motorolers 30.08.2024 14:12

Jā, auto interesanti, bet tas, kurš visvairāk interesē, to braukt nedod

Motorolers 21.08.2024 16:44

Ķipa lobēt viņu biznesu?

Motorolers 19.07.2024 21:04

Man bija vilšanās, ka WRC klasē startē tikai 10 ekipāžas, no kurām 1 letiņš, 1 igaunis, nu kāds tur pasaules čempionāts. Tiešām nesekoju līdzi ralijam, bet izskatās, ka tur viss iet uz beigām! Izmaksas tak ir milzīgas, rūpnīcas ir pametušas šo novārtā. (2 laikam vēl palikušas)

Motorolers 15.07.2024 13:24

robchix rakstīja: Droši vien, tur kāda uzņēmēja bizītis bija domāts, kaut kā neticās, ka savācās turīgu jūras klases ūdensmoču īpašnieki un izlēma visi apmeklēt Roņusalu.

Šoreiz bija tieši tā...

Motorolers 04.04.2024 10:16

feciic rakstīja: Kāds kaifs sēdēt uz bāņa ar 140-160-180? OK ātrāk tiec galā, krāns pagarinās jo beidzot var "atvilkt", var auto iespējas izmēģināt, kas vēļ? 

Man tie braucamie nav nekādi prēmium un luxury hi end un kautkā tass saldais punkts 3+ stundu bāņa pievārēšanai tāpat nostājas 130-140 robežās jo neprasa baigo koncentrēšanos, degvielas patēriņš ir samērīgs pret iegūto laiku un nav arī mēmais troksnis salonā.

Tas tomēr no auto atkarīgs, man kruīza ātrums ir ap 180, biš pāri 2K apgriezieni, patēriņš arī normāls, virs 200 sāk ēst jūtami vairāk.

Motorolers 09.02.2024 9:36

GB12 rakstīja: 1. Savā laikā drošināju vienu, kurš pirka jaunu GLE mersi par 90 tūkstošiem... bez līzinga. Un nebija nekāds ūberlielais lauksaimnieks;

2. Cits pazīstams braukā ar Cupru Formentor;

3. Nesen kolēģis drošināja vienu ar jaunu Rexton (ap 55000 euro).

4. Pirms gada mēģināju pie sevis ievilināt vienu no Madonas - brauc ar pasvaigu Q7.

Bet vispār, ja gribi zināt, ar kādiem auto braukā zemnieki, aizbrauc kādreiz uz kādu lauksaimniecības izstādi un paskaties, kādi auto tur ierodas.

Tik Latvijā vairs nav nevienas jēdzīgas izstādes, Rāmava ir nožēlojama. Igaunijā ir laba izstāde, bet aizbraucot uz Vācijas lielajām izstādēm žoklis atkaras, tur ir kā auto izstādē Arī Polijā jau pirms gadiem 7-10, ļoti labs autoparks stāv parkingā. 

Kā strādājošs šajā nozarē varu teikt, ir čīkstētāji un ir darītāji, tie, kas brauc ar vecu kūpošu Passat, pamatā pats ir vainīgs pie savām nelaimēm, jo vienkārši neprot strādāt. 

Viena iezīme gan parādās pēdējā laikā ļooti uzkrītoši, nav vairs, kam strādāt, kaut algas sola normālas, dienā ir iespēja nopelnīt gana labi, tik galvenā problēma ir tā, ka tas ir sezonāls darbs. Graudinieki - tas ir jau cits stāsts.

Motorolers 08.02.2024 13:09

Pat ja visa eiropa sakāptu kokos, tāpat maz kas mainītos!

Motorolers 01.02.2024 9:17

650 rakstīja: Es domāt, ka pofiig tas zooms un (ja) ir jāņem, ta vnk paņemam augstāko,vai vismaz kādu "otro" no augšas.Un turpmākos 3g tad vienkārši "garantējam" (izslēdzam) sevi no lohu kategorijas maksāt/Par!

Es tagad esmu izvēles priekšā, pirms 3 gadiem paņēmu S21 Ultra, bet pēdējā laikā kamera tāda miglaina (it sevišķi tumsā), fokusu noķert nevar, baterija palikusi jūtami švakāka, kas tikai loģiski, būs tās aptuveni 1000 uzlādes. Vēl 2 paziņām ir tāds pats dzelzis un tieši tās pašas problēmas, gan jau atkal atraduši veidu, kā mūsu piespiest pāriet uz jaunu un nomaksāt ikgadējo Samsung nodevu  

No vienas puses, nomainīt bateriju un staigāt tālāk, jo arī skopums nāk virsū 1K+ samaksāt par klausuli, no otras, gribas ko jaunāku

Motorolers 10.01.2024 9:58

Ir paziņas, kas ir ielikuši par apmēram 3K antiradarus autiņos, jāaprasās, kā strādā.

Motorolers 08.12.2023 9:11

Kādi nez te Euro 6 dzinēji? DPF filtri ar nez ir?

Motorolers 07.12.2023 9:47

uupis rakstīja:

Bradypus rakstīja: Kurš nu runātu par adekvātumu. Tieši tu sludini pašiedomātu dzīvojamās zonas izņēmumu. 

Tieši tu melo, ka es esmu pret jebko parakstījies. 

Tieši tu melo, ka CSL dzīvojamā zona ir izdalīta atsevišķi. 

Tieši tu melo, ka esi lasījis likumprojektu, kuru tikai mediji ir sagrozījuši. 

Tieši tu melo, ka atrunājoties ar dzīvojamo zonu netiek ieviesta policijas iespēja atņemt tiesības par 120 km/h apdzenot uz šosejas, kas arī tieši un nepārprotami ir minēts ManaBalss iniciatīvā.

Tieši tu melo, ka kāds (tai skaitā es) ir apgalvojis, ka nav pieņemami, ja šis tiek ieviests, attiecinot tieši uz dzīvojamo zonu.

Un tagad uzmanību!

ES ESMU PAR TIESĪBU IZMANTOŠANAS LIEGUMU PAR +30!!!

Es pret!

Motorolers 01.12.2023 9:06

TomsTimosko rakstīja: Sauciet mani par vecmodīgu, bet 3,0 l dīzeļdzinējs ir un paliek arī šodien 3.0 dīzeļdzinējs. Atskaitot lielo zirgspēku skaitu, hibrīda versija uz papīra neizskatās pārliecinoša (salīdzinot ar konkurentiem), tāpēc 3,0 V6 ir piemērota izvēle, kas darbojas lieliskā saskaņā ar 8AT. Tas nebūs pats dinamiskākais SUV, taču demonstrē labu komfortu, pietiekami labas spējas bezceļā un veiklību pilsētā, pateicoties aizmugurējo riteņu piestūrēšanai.

Kāds nu vairs tautas auto. Pēc dažādiem kritērijiem Touareg atbilst premium klasei un attiecīgs luksusa līmenis atspoguļojas arī cenā. Reputācijas līmenis gan nav turpat, kur BMW, Audi vai Porsche.

Atsaucīgi un augstas izšķirspējas ekrāni, augstas kvalitātes apdare un ergonomika padara Touareg salonu par vietu, kurā ir patiesi patīkami atrasties. Tiesa, klimata kontrolei fiziski slēdži būtu ērtāki un “skārienpogas” uz stūres kā parasti neklausa.

Es ar lielu izbrīnu skatos uz cilvēkiem, kuri par 100K pērk Touareg Istenībā tāpat, kā uz tiem, kas par 60-70K pērk elektrisku Škoda

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti