veel jautaajums par 850taa bez kondicioniera, "airmix" sisteemu - cik instrukciju lasiiju,iisti neko nesaprotu.
cik sapratu, to airmix riteni griezot uz vienu pusi divu centraalo puuteeju pluusmai piemikseejas aara aukstais gaiss,uz otru pusi aara aukstaa gaisa piemikseeshanai vajadzeetu aizveerties?
man experimentaaali jebkuraa airmix staavoklii pa abiem centraalajiem deflektoriem naak auksts gaiss...
es tur veel nekaadu ellju leejis neesmu, bet patlaban tur,ja var ticeet uzliimei, ir castrol 0w30 kaukaada GLX or so.
par ellju - domaaju pat aatraak mainiit - peec 1-2 tuukstoshiem,atkariibaa no taa cik strauji jaunaa kraasu mainiis.
antifriizu ar laikam muusa motoraa nomainiishu, tik 2rreiz mainiit vinju laikam roka necelsies - viena nomainja uz 25 ls kautgan ja taa pastaas, elljas mainja ar apm tikpat izmaksaa + veel par darbu...
kameer auksts veel kaukaa aizdomiigi straadaa,taads iespaids ka ne uz visiem katliem, buus jaanomaina sveces - taas ar noteikti dieszinkad mainiitas... ngk iepirku...
da nez,vienk Archijs kautkaa baigi jau nu droshi kaadu laiku atpakalj noteica, ka ja svaigi mainiita ellja jau melna, ta motors visdriizaak ticis vaariits. aiz tam man radaas aizdomas par kompleksu probleemu,kas uzrodas uzvaarot to motoru...
antifriizs kaukaads ruusains izskataas - no turienes arii doma ka vereetu buut.
buus jaanomaina antifriizs ( muusa motoraa mezoniigi 2.5 ls/litraa, bet no otras puses "pilot" produkcija ko pie mums var nopirkt galiig neviesh uzticiibu,un radiatora remonts anyway daargs prieks), un caur diagnostikas sisteemu jaapaarbauda dzeses ventilatora darbiiba. btw 10 vaarstniekam bez kondiskas arii tam dzeses ventilatoram 2 aatrumi iraid?
Crash rakstīja: 850 ir 2 din magja vieta ja iekshaa staav 1din magjis tad plauktinju var izraveet un tur iekshaa excelenti lien 3 papildus meerinstrumenti
man tur ir 1din magja vieta,un zem vinja kastiite siikumiem / dokjiem.
piemeeriijos uz kastiiti - pat bez apvalka tas meereperaats tur iekshaa nelien, jaagraiza plastmasa. a graiziit negribaas, eerta vieta mobilaa / etc glabaashanai brauciena laikaa tomeer.
nopirku torksu komplektu,riit meegjinaashu kaukur to voltmetru piekrutjiit.
btw,kaa oficiaali meera kompresiju 850 tajam ar fenix 5.2 ?
mana ideja ir pirms meeriishanas,kameer motors silst izvilkt 1. un 2. drosinaataaju un ljaut pastraadaat liidz beidzas degvielas spiediens sisteemaa.
paliek veel aizdedzes sist neitralizeeshana - tai laikam jaanjem nost stekeri no klokjenes un sadalenes deveejiem? vinjiem maz normaali klaat tikt var?
ellju pagaidaam panjeemu valvoline durablend 10w40 - pamazgaashu sisteemu,pastiiishos. peec tam domaaju,mosh valvoline maxi life seeriju ieliet? vinja tipa spec priex motoriem ar lielu noskreejienu izstraadaata.
veel buus jaapamewklee kaukaada ofic autokiimija ieguulushos gredzenu izkustinaashanai, ja taada ir. uzreiz ar petrolejaam / acetoniem / motorellju bail lambdu / katalizatoru nobeigt...
var jau tur itkaa izvietot, bet pirmkaart diezgan neeerta vieta - jaaatrauj ckats no celja un jaaskataas pa labi un uz leju,lai to deveeju redzeetu, da i vietinjas tur arii taa so-so.
domaaju mok pie priexeejaa pelnutrauka apakseejaas sieninjas piestiprinaat? tiesa,lai izbraucinaatu pelntrauku liidz galam aaraa, buus jaaatskruuvee taa papildraadiitaaja stiprinaajumskruuve, un vadus iesp taa iisti visus pa iekshu palaist nesanaaks, bet uz doto briidi nekas labaaks praataa nenaak.
papilddeveeju aiz paranoijas gribu uzlikt - tomeer deriigi zinaat,kas bortsisteemaa notiek ar spriegumiem....
shodien seedeeju,luureejos - nekaadi nevaru izstukot. baigi augsts panelis.
bija doma uz panelja kreisajaa pusee pie stoikas, jebshu labajaa virs ventilaacijas atvereem, bet pastiijos pa taam atvereem iexaa - izskataas,ka starp vinjaam un paneli uz augshu tur nemaz skjirbas kur vadus izlaizt, nav.
mok kaads ir licis papildraadiitaajus,un kautko deriigu vareet ieteikt?
straavu imho buutu ok njemt no piepiipeetaaja piesleedzoties taaa vadiem kkur apakshaa. droshinaataajs uz 1A man jau tam priboram iepirkts.
saliidzinaajumam uz eskorta tos papilddeveejus daudz vienkaarshaak izvietot:
savam vakar apskatiijos. arii biju sacereejies, takshu nava gan. un srotos ar tik divos no visiem apzvaniitajiem,atteica,ka ir gan sieti. viens rumbula, otrs madonaa - abi grib 40 ls. imho nereaala cena. pa 15 - 20 es laikam veel panjemtu, bet nu nav tak vish no platiinas ar kodolplutonija apvalku,lai 40 ls pa vinju prasiitu...
apzvaniijos shodien pa srotiem sita,kas atdala kravas telpu no pasazieru, 850 universaalim,mekleejumos.
atradu tik 2 vietaas, abaas par to sietu gribeeja nereaalu ciparu - 40 ls
mosh kaads zin kur var pasuutiit iztaisiit no blekja analogisku peec noziimes restotu konstrukciju?
vienk man ir neliels suniitis - nufs, kuram,rupucim, patiik paarlekt paari un prieksheejos seedekljos seedeet un visu pieskatiit,kameer saimnieki tankstellee vai veikalaa iegaajushi.
bija man aizdoma ka kaut originaalais neilona siets vinjam vareetu skjist pietiekams skjeerslis,lai taa nedariitu, bet nu 40 ls imho nav nopietni. imho pa taadu pat vai pat mazaaku ciparu var pasuutiit lai uztaisa normaalas restes no trubinjaam / metaala stieniishiem.
vispaar jau tas viss noziimee nevis ka kljuuda nav atrasta, bet gan ka diagnostikas sisteema kljuudas nav konstateejusi.
prieksh seviskji apdaavinaatiem, cilveeku valodaa, tas noziimee,ka vai nu kljuudu nav, vai nu diagnostikas sisteema taas nevar konstateet. un nekaadaa gadiijumaa tas nenoziimee ka kautkaadas kljuumes viennoziimiigi ir, bet diagnostika vinjas nevar noteikt...
nu,par atmiekskeeshanu ta skaidrs. vieniig petroleju taga nau viegli dabuut, domaaju vietaa diizdegvielu...?
ja arii nee,par remontiem domaashu ne agraak kaa peec gada - diemzeel neesmu miljonaars un ar visaam pirkshanaam,liizingiem,utt esmu palicis bez naudas,un ar kaudzi paraadu,taa ka pamazaam...
Crash rakstīja: kods 1-1-1 attiecas uz automaatisko aatrumkaarbu un noziimee to ka nevar noteikt defektu.Tipa kontrolmodulis nav speejis atrast savienojumu transmisijas kontuuros. VADISā stāsta ka probleemas var buut tiiri mehaaniskas un vispaar neiespadot transmisijas darbiibu. Tur tipa eljas nopluude, kaut kaadi trokshnji utt.
interesanta informaacija.
abaas graamataas,kas man ir raxtiits ka 1-1-1 noziimee ka kljuudas nav atrastas.
tu moken jauc ar ODB2 diagnostiku?
fenix 5.2 diagnosticeejas maken savaadaak,un motoram ir savs diagnostikas reziims, kaarbai savs, abs' am savs,un so...
2Autonets:
taapee ka gribas savest labaa kaartiibaa un peec tam gadus 4-5 vismaz ar vinju braukaat, nevis pabraukt gadu un meegjinaat paardot...
nu,nez kaads tur veel gaajeejs. imho ja kompresija paliek zem 10 jau vairs diezkas nav, a ja zem 9 - nu nezinu. manupraat tas nav gaajeejs, bet vecs sakaarnis,kuram liidz kapam jau ar roku padot. vieniigais - kautkaa baigi strauji vinjam tur taa kompresija nokritusies. aizdomas man uz ieguulushiem gredzeniem.
par elljas dredzeniem runaajot - vinju staavoklis lieliski nosakaas peec atgaazeem. shim volvim savukaart zili mutulji itkaa neveljas un peec elljas ar itkaa nesmird. da i motora pasdiagnostika dod aaraa 1-1-1.
un so, imho jaadomaa par kaadu veidu kaa iekustinaat teoreetiski ieguulushos gredzenus laikam, vai motora kapremontu / cita motora pirkshanu.
nez tikai pa cik sitaadiem volviem dziivi motori naak...laikam jau daargi.
granadai savulaik nopirku 2.8i ar sprici un gjeneratoru no automaatainaas - veel taga kompresija ir 10+,kaut arii es ar to dzineeju veel diezgan spariigi asfaltu pasliipeeju - 3 aatrumkaarbas nomainiiju
tiku pie servisgraamatas savam volvim. tur ir ieksha arii taada interesanta lieta, kaa kompresijas diagrammas,nonjemtas pie
135, 180 un 225 tkm.
pirmaas divas praktiski vienaadas un uzraada kompresiju katlos 12 - 13 tm robezaas.
toties treshaa, pie 225 tkm taisiitaa,raada interesantu ainu -
1. : 8.4
2. :9.1
3. :9.0
4. :8.6
5. :8.6
ko guru teiks? izskataas ka kompresija nav gan iisti ok.
servisgraamata beidzas pie 246k,kad vish aciimredzot atdziits uz latviju...
pie peedeejaas kompr meeriishanas ir kkaads ieraksts ar sarkanu tinti,bet ar roku un vaaciski - nesaprotu,kas tur raxtiits. kkas liidziigs zalurichen esnemat ?
peec shitaas kad eskortaa ieseedos, taads iespaids ka ar F1 braucu - tomeer tas volvis taads liels,smagneejs, dinamika ar taa ir kaa ir bet nu uz slidena celja itkaa stabilaaks,un abs speeciigaaks nekaa eskorta mehaaniskais,imho...
vispaar tieshaam interesants topiks.
vaitad iex MM originaalo volvo akji nopirkt nav iespeejams? jebshu originaals paaraak leets / slikts?